ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 22 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אשמח לקבל ייעוץ והמלצות על רכב (חדש) אוטומט לפנסיונר בתקציב של עד 120K+-. זה בעיקר יהיה לנוסע 1, לפעמים 2. מה שחשוב זה בעיקר נוחות (תהיינה גם נסיעות ארוכות), אבזור כללי ואבזור בטיחות, תא מטען לא קטן מדי, מנוע לא חלש מדי וכמובן אוטו כמה שיותר אמין ושלא זולל הרבה דלק. מספר רכבים שהומלצו לי: 1. יונדאי i30 2. אופל קרוסלנד 3. סיאט איביזה 4. סיאט ארונה (יש בעיות עם הגיר של הסיאט?) מה דעתכם על הרכבים האלו ואילו רכבים אחרים יכולים להתאים לדעתכם? תודה רבה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Michazzz, -
-
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן, בודק לגבי סקודה סופרב 2010 מנוע 1800 דגם אלגנס, הרכב עם 137,000 ק״מ, ידוע מחלת גיר ומנוע אבל אני לוקח לבדיקה לפני יש המלצה מה בדיוק לבדוק כדי לא ליפול עכשיו בהחלפה של אחד מהם ולהיפטר מעוד 10,000 שקל חוץ מסכום הרכב
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
מאזדה CX 5 טרייד אין 1 2
מאת HiTRuN-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
ערב טוב לחברי הפורום, בעבר לפני כ5 שנים נעזרתי בכם ברכישת מאזדה 3 2006 והגיע הזמן להתחדש אז כפי שאמרתי בבעלותי מאזדה 3 שנתון 2006 דגם אקטיב , קמ170, יד שלישית הייתה ליסיניג. אני רוצה לעשות טרייד אין למאזדה CX5 שנת 2015, התקציב שלי בערך 90אלף שח. קיבלתי היום 2 הצעות. ראשונה הנתונים, שנתון 2015 קמ 88 ללא תאונות יד ראשונה , ליסיניג מימוני . ( אמר שזה כמו פרטית ולא יורד 22אחוז והבטיח טופס המאשר נהג יחיד ) ביקש 106אלף שח לפני טרייד על הרכב שלי. אני מאמין שאני יכל להגיע איתו ל95. שניה הנתונים, שנתון 2015 קמ 50 , הוחלף מגן קדמי מתחייב גיר מנוע שלדה , יד ראשונה פרטית. מבקש 99 אלף לפני טרייד. מה אתם חושבים, מה המשמעות של החלפת מגן קדמי?…
הודעה אחרונה מאת ST12345, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש לקנות רכב שבו יש מאחור דלתות פתיחת צד. כגון ברכבים: רנו קנגו, פיאט קובו, פיאט דובלו, סיטרואו ברלניגו, פיורינו. הבעיה: בחלק מהרכבים הנ"ל יש רק 2 כריות אוויר, דבר שפוסלן על הסף. הייתי רוצה שברכב יהיה 6 כריות אוויר, אך נראה שנצטרך להתפשר על 4 כריות. גובה רכב לא חשוב, אך אסור שיעבור 1.80 מטר, לפי מה שראיתי אין בעיה כזאת. תא מטען צריך להיות בגודל של כ 95X95 סנטימטר, הנ"ל פוסל חלק מהדגמים. תצרוכת דלק לא קריטית, גם ככה אני לא נוסע הרבה ק"מ. רכב גיר ידני עדיף. הרכב ישמש כרכב משפחתי ולא כרכב שמיועד למטען/מסחר. בחלק לא מבוטל מהרכבים, ראיתי שנמכרים רכבים 2018 יד 1 אפס ק"מ,דבר שמוזיל את מחירן, הדבר בהחלט מקובל עלי. רצוי שהרכב לא יעלה יותר מ…
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 15.4 אלף צפיות
היי ! ברשותי כיום מאזדה 3 מודל 2008 ,ובאמת שחוץ מדלק וטיפולים תקופתיים ,הרכב לא דורש כלום. כמו כל כמה ימים , אני להנאתי מסתכל במכוניות יד 2 , וראיתי היום ב.מ.וו דגם x1 מודל 2014 עם 30.000 במצב חדש והמוכר דורש עליו 128k (קצת מוזר כי מחירון יד 2 הוא 94k) בגלל שאני לא מבין במכוניות בכלל ובב.מ.וו בפרט , רציתי לשאול אתכם : במידה ואלך עם הלב שלי , האם צפויות לי עלויות מטורפות כמו כאלה שקראתי בפורום על דגמי סדרה 7 ? חשבתי לעצמי שזה אומנם bmw אבל x1 כנראה "מפגר" טכנולוגית מאחיו הגדולים , ולכן אינו עמוס חיישנים וטכנולוגיה. לפי מידע באינטרנט, הוא אף חסכוני בדלק מהמאזדה שלי. אשמח לחוות דעתכם הערה :נא לא להתייחס בבקשה למחירי ביטוח
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני מתכוון להחליף רכב בחודשים הקרובים, וה- C3 נראית לי חבילה די משתלמת. אם אתה גם לוקח רכב חדש ומקבל 5 שנות אחריות, אז זה בכלל מוסיף לה נקודות. החשש שלי הוא מהמנוע 3 צילינדר, ורציתי חוות דעת של מי שהתנסה באופן רציני ברכב - האם יש את הרעידות המפורסמות או שזה לא מורגש ברכב הזה? אני מבין שתיבת ההילוכים רגילה ואמינה, והאבזור שופע. האם יש דברים נוספים שכדאי לדעת על הרכב?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
הסתרת מספר רישוי - למה? 1 2 3
מאת Leonid-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
הרבה אנשים שמפרסמים תמונות של המכוניות שלהם/אחרים מסתירים את מספר הרישוי. מה שמעניין אותי זה : למה?! אני לא מצליח לחשוב על סיבה אחת טובה לזה.... יש למישהו הסבר?
הודעה אחרונה מאת itziks, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם. מבקש עזרתכם לגביי קניית רכב קטן, חזק, (שיעמוד בנסיעות ארוכות ודרכים שהן דיי מאמצות את הרכב) וחסכוני בדלק (+1-15) בתקציב של עד 16K. מטרת הרכב להרבה נסיעות, ולמרחקים לא קטנים. ולא פחות חשוב, שאוכל למכור את הרכב כשארצה להתקדם הלאה, במחיר שעוד ישאר לי משהו מה 16K ולא כל הסכום הזה ילך לטמיון.. תודה מראש, עידן
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
פתחתי קודם שרשור על אלפא, לטובת הפאן שלי - אבל אחרי שהתעוררתי מהחלום בהקיץ נזכרתי שאין שם מקום. בנוסף, ראיתי שיש זוג נוסף במצבנו - אבל החלטתי לפתוח שרשור יעודי בגלל דרישות מעט שונות. בפועל, אנחנו היום מתניידים עם כלבה ענקית (כל הספסל האחורי) + שני זוגות אופניים על הגג. אם אני מנסה לחשוב על היום (בולע את הרוק) שיהיה זאטוט + עגלה + ציוד + כלבה של מושב שלם - הג'ולייטה לא תספיק. אז הדרישות הן: כאמור - זוג + כסא תינוק + עגלה + כלבה ענקית + ציוד. אני חושב שהכלבה והגלה תצטרכנה להיות בתא המטען. אמינות ובטיחות הן בראש סדר העדיפויות אחרי המקום. קשה לי להעריך נסועה. נניח, 15,000 ק"מ בשנה? אולי פחות. ידני זה יופי. הייתי שמח לו היה איזה אופי לרכב, אבל אני מבי…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
- 6 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
היי חברים. בהמשך החיפוש הקדחתני אחר רכב שנמצא באיזון בין זול אמין ויציב ראינו אתמול יונדאי i30 cw בחברת ליסינג במצב כזה- 223k ק"מ. 19k ₪. מכה חיצונית אחת שלא מפריעה לי כל כך. לעומת זאת. המחירים ביד 2 של אותו דגם ושנה הם בערך ככה 140k-160k ק"מ. 32-35k ₪. ייתרון עצום במחיר. מה שנשאר זה בעצם לדעת עד כמה המנוע הזה חזק ומה קטרה אם אני מגיע לסף היכולת שלו? הרכב הולך או שטיפול יכול להחזיר אותו עוד כמה שנים לכביש? ואם כן איזה סדר גודל של עלות הטיפול הזה? תודה רבה מהנוסע המתמיד של אגד
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
רכב באזור ה30K
מאת ff07-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 661 צפיות
שלום לחברי הפורום. מחפש רכב באזור ה30 אלף פלוס מינוס, חשוב לי שיהיה חסכוני, אמין מתאים לצעירים. בסגנון האצבק רק לא כל המיני למיניהם. גיר ידני גם הולך. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 453 צפיות
האם יש בעיות מיוחדות(נפוצות) בסובארו אימפרזה 2006? מה כדאי לבדוק ספציפית באוטו הזה לפני קנייה?
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן חברה , בדקתי היום פולו 2015 ידנית יד 1 ראשונה עם 38 אלף קמ אשמח לקבל חוות דעת על הבדיקה https://imgur.com/a/KyPNwYW תודה מראש
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם, עשיתי לרכב בדיקה ואלה הממצאים מה דעתכם ? האם הרכב דורש השקעה גדולה ? מנוע- בלוק מנוע נזילות שמן. רעש אביזרי מנוע,רצועות,מותחנים וגלגלות, תומכי מנוע פגומים. תיבת הילוכים בלא דיסקיות שמן כהה. צמיג קדמי ימין יבש. מרכב- שמשה קדמית הוחלפה, תיקוני מרכב סימני פגיעה לפנים ומאחור, תקוני מרכב הוחלפו חלקי מרכב מעיכות בגג
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חברים אשמח לשמוע את קולכם, הגיר של הניסאן מיקרה שלי הלך/גוסס לטענת המוסך המרכזי. לטענת המוסך החלפת גיר חדש תעלה סביב 14 אלף, לא כדאי בעליל המליצו לי למכור ולא להתעסק עם גיר משופץ. ( שנתון הרכב הוא 2011 והמחירון שלו הוא סביב ה20 אלף מינוס) אני מחפשת חלופה הולמת בתקציב של עד 45 אלף ושוקלת אפשרות של טרייד דין על מנת לאפשר לי קנייה בתקציב גבוה יותר ואופציות נוספות. משוטטות ברשת נתקלתי בפיג'ו 208 יפייפיה אמיתית, אבל הסטיגמה הצרפתית לא מרפה. האם הרכב אמין? האם כדאי? האם מנוע ה1.6 בעייתיים ולכן 1.2 טורבו עדיף? בגדול לא אני לא מבינה גדולה ברכבים ולכן קצת אובדת עצות. האם יש לכם רעיונות אחרים לרכב מתאים סביב התקציב הזה שיהיה אמין וחסכני? נוסעת בעיקר בתוך העיר ( …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, בהמשך לשרשור הקודם, אני מחפש רכב חסכוני לנסיעה של 30K ק''מ בשנה, התקציב המתגבש הוא בסביבות 40-50 אלפי ש''ח. האופציות שלפניי הן: 1. דאצ'יה סטפווי דיזל, 2016-17, עם בערך 60-70 אלף ק''מ, והיתרון הגדול שאפשר להשיג עם אחריות לעוד שנתיים+-. החיסרון - נסעתי ברכב והוא מרגיש קצת ספרטני, ובנוסף אני חושש שהמזגן לא יענה על הצרכים שלי (ח-ם לי...) 2. פיג'ו 208- קשה להשיג דיזל, יש אחת-שתיים בלוחות. אם אמצא זה נשמע לי כמו פיתרון מועדף אבל יקר יותר. נסעתי בבנזין הידני והוא היה משמעותית יותר נוח מהסטפווי. מצד שני אין אחריות והמחיר גבוה יותר בסביבות 10k לרכבים עם נתונים דומים. האם אפשר להניח שהפער הזה יישמר גם במכירה של רכב דיזל בן 5-6 עם 150-170k ק''מ, או שרכבי…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי אני אחרי צבא ועברתי טסט לפני 3 חודשים ועד אז אף פעם לא התעניינתי ברכבים ועכשיו אני מחפש לקנות את הרכב הראשון שלי. העניין שאני מחודש הבא עובר למרכז וההורים גרים בצפון, מה שאומר נסיעות עירוניות ופעם בשבוע-שבועיים נסיעות לצפון. ושנה הבאה אני מתחיל לימודים גם במרכז. בגלל שרק סיימתי את הצבא אני מתכנן להשתמש במענק ולא יותר מזה (15K), אני כמובן אשמח אם ישאר לי כסף בצד ליישור קו ועוד בלתמ"ים ובנוסף זה אוטו ראשון ומכל הניסיון של חברים שלי עדיף לא להשתגע בקניית רכב ראשון. אשמח להמלצות לרכבים, ולקו מנחה לגבי רכבים שיתאימו לי (שנתונים,מס' יד,קילומטראז',דגמים וכו')
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, רציתי לחוות את דעתכם על הטיבולי 2018. יש לי דרך חבר את הרכב ב105 אלף שקל חדש מהחברה לא מכיר כל כך את החברה ואת הרכב בפרט אז אשמח ללמוד ממכם הקשיור לרכב דרך חבר http://www.smartpage.co.il/Meidaon/ssangyong/index.html תודה
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- 1 תגובות
- 657 צפיות
שמתי לב שאלפא ג'ולייטה קיבלה עדכון באמצע 2014, שינויים קטנים מבחוץ ודי רציניים מבפנים. אשמח לדעת מה ההבדלים באמת נגיד בין ג'ולייטה ברמת גימור מילאנו מ2012 לאחת מ2015 (גם מילאנו) לדוגמא. למעט שינויי עיצוב פה ושם, יש גם הבדלים מכאניים? מחלות שתוקנו וכו'?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
היי חבר'ה, מאז פתיחת האשכול הראשון שלי , חלו כמה שינויים והצלחתי לגייס סכום של כ-20K. ברצוני לבקש את עזרתכם במציאת רכב ראשון , יד שנייה עבורי. שימושים: 1- נסיעות בתוך גוש דן בלבד (פ"ת-ת"א/ראשון/חולון) , לעיתים רחוקות לשרון. דרישות: 1-אוטומט בלבד. 2- בטיחות. 3- צריכת דלק סבירה. 4- רצוי רכב שניתן להשיג מיד ראשונה. 5- מיני/ סופר מיני בלבד. 6- שנה כמה שיותר חדשה. 7- והכי פחות חשוב, אם ניתן שיהיה יפה וספורטיבי על הדרך, מה טוב (מתחבר לרכבים כדוגמת 206, קליאו, פולו, גולף). כאמור הסכום הינו 20K , אם לא ניתן למצוא רכב סביר בסכום הנ"ל, יש אפשרות להגדלת הסכום ל-30K באמצעות הלוואה, אופציה אחרונה ופחות עדיפה. תודה רבה מראש למסייעים.
הודעה אחרונה מאת tom26, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 536 צפיות
מתלבט בין 2 מכוניות משומשות: מאזדה 3 שנת 2005 דגם אקטיב מנוע 1600 סמ"ק או סובארו אימפרזה ניו אייג' שנת 2006 מנוע 1600 סמ"ק מה כדאי ולמה? מה זמינות החלפים לסובארו? נוחות נסיעה, נוחות מושב הנהג, כמה "מרגישים את הכביש", צריכת דלק, נוחות הנוסעים מאחור, ועוד אשמח לשמוע מכל היבט מה עדיף?
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
האם הרכב הנ"ל מומלץ בתקציב של עד 32,000 ₪, או שעדיף דברים אחרים (לא מיני). אני שואל בעיקר בגלל הקילומטרז' הנמוך. אם כי - מה שמציעים לי הוא יד 3, וקצת מחשיד אותי למה הוא כבר עבר 3 ידיים ב-80,00 ק"מ בלבד. תודה לכל המשיבים!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
התייעצות קלה לפני רכישה בשלושת הרכבים האלה צריך קצת יותר הרחבה עליהם טיפולים צריכת דלק אחזקה וכל השאר . אלפא רומיאו ג׳ולייטה 1.4 אני עדיין לא יודע איזה מהגרסאות עדיפה יותר מבחינת ביצועים ואחזקה אבל עדיף משנתון 15 ומעלה גולף 1.4 יכול להיות שגם 1.2 עדיפה שנתון 15 ולאון Fr ידנית 1.4 שנתון 15 יש לציין שאני נהג יחידי ברכב ואני מחפש משהו ספרטיבי מבחינת ביצועים ומראה תקציב עד 120-130k המלצות שלכם התקבלו בברכה.
הודעה אחרונה מאת mrraz, -
-
- 3 תגובות
- 937 צפיות
כבר שרשור שני או שלישי שלי מאז שאני מחפש רכב, שני הרכבים על הפרק, נתונים יבשים סקודה יטי 2013 ידנית 1.2 עם 84 אלף ק''מ, מטופלת אצל רון ונשמעת במצב מעולה. פולקסוואגן ג'טה עם tdi 1.6 ידנית עם 135 אלף ק''מ, מטופלת במורשה ועל פניו נשמעת טוב. אחרי ששללתי שהן מסוחר, היטי בודאות הג'טה דיי בטוח. מה עדיף? כוונת החזקה לפחות 3 שנים, היטי כי אשתי רצתה ג'יפון ולאחר בחינה של שלל המטחנות דלק בתקציב הזה (שנתונים 07-08 לראב4 או הונדה crv) הגעתי לתובנה שזה מיותר וככה הגעתי ליטי. מבחינת מרווח מחיה שתיהן עונות על הדרישה וגם התאי מטען מספקים, אנחנו זוג + 2 (2 כסאות בטיחות גדולים) ובמהלך התקופה היד נטויה. נסועה לא ברור למה אבל סוגרים כ 20 אלף ק''מ בשנה. אחרי המגא…
הודעה אחרונה מאת Max.M, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי חברים, כמו שהבנתם מהכותרת אני נהג חדש ובנוסף גם חייל משוחרר טרי. אני מתעניין בקנייה של רכב מסוג מיני או שנכנס תחת הקטגוריה 'קומפקטי' - משומש. לצערי אין לי כמעט שום ידע בנושא רכבים אז בגלל זה אני מנסה לאגור כמה שיותר מידע ולהתייעץ עם מי שניתן על מנת שאני לא אעשה טעויות של מתחילים. הבנתי שיש לא מעט סוגים של רכבי מיני כגון i10, סוויפט, מיקרה וכו'. התקציב שלי יכול להגיע עד ל-15K, ואם זה ממש נחוץ אפשר לחרוג ל-22K. שנתון לא יותר מדי נמוך. פרמטרים חשובים - שיהיה חסכוני, עלות אחזקה יחסית לא גבוהה ובטיחותי (כמה שאפשר לצפות מהסוג הנ"ל). גיר ידני זאת אופציה אפשרית בהחלט (ולפי מה שהבנתי חסכוני יותר מבחינת דלק). ממוצע ק"מ לא יהיה יותר מדי גבוה ולרוב זה י…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 0 תגובות
- 496 צפיות
נפתח בטעות פה, אם אפשר למחוק
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
כתבתי כאן שאנו שוקלים לקנות רכב חדש . היינו ב 2 סוכנויות טויוטה לראות פריוס . המחיר כולל איבזור ורישוי 141,000 ₪. מתכוונים להחזיק מעל 6 שנים. היום היינו בסוכנות סובארו . אלו המחירים שהציעו לנו : אימפרזה 1.6 (4 דלתות)116,000 ₪ כולל רישוי אימפרזה 2.0 (4 דלתות)-124,000 כולל רישוי אימפרזה 2.0 (5 דלתות)-113,000 ₪ VX1.6 קלאסיק-136,000 ₪ כולל רישוי XV1.6 פרמיום-136,000 ₪ כולל רישוי XV1.6 אייסיט-143,000 ₪ כולל רישוי כולל 5 שנים אחריות מלאות ,קודן,כספת,מרים שמשות,חיישני רוורס,מובילאיי איזה רכב מומלץ מהרשימה מבחינת : בטיחות, חיסכון בדלק, נוחות נסיעה נפח תא מטען וטיפול כל כמה ק"מ? או שעדיף לקנות טויוטה פריוס . אנחנו לוקחים גם הלוואה לטווח ארוך דרך …
הודעה אחרונה מאת יוליוס, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
תיקצבתי את עצמי ב83 אלף ש"ח , ראיתי פאביה יד ראשונה פרטית 10 אלף קילומטר 2017 עם נפח מנוע 1000 ב83 אלף , וראתי את אותו רכב אותו דגם style רק עם נפח מנוע 1200 באותו מחיר , לדעתכם מה עדיף ?
הודעה אחרונה מאת shaisy, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, מחפש המלצה לרכב (שני למשפחה) לנסיעות בינעירוניות (ללא פקקים) לאדם אחד, היקף נסיעה שנתי 25,000 ק"מ, אוטומטי. מהקטנות מצאתי את יונדאי i10, חדשה אפס ק"מ (מנוע 1.25, לא רציתי פחות) עולה כ 67 ש"ח, אך שבדקתי את שגרת הטיפולים מצאתי טיפול ראשון 15 ק"מ והבאים בתור 20 ק"מ, מה שאומר ביקורים מטרידים במוסך בתקופה קצרה יחסית. פיקנטו במחיר דומה אך אחזקה כל 15 ק"מ (עוד פחות אטרקטיבי), ספארק מנוע 1.4 עולה 61 ש"ח שזה אכן פחות אך טיפול מטריד כל 15 ק"מ מעדיף גם מנוע 4 בוכנות, כי אני לא סובל את טרטור המנוע של 3 בוכנות. אשמח לשמוע דעות תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום אנחנו מחזיקים ברכב ליסינג מסוג מאזדה 2 דמיו, 2016 בחוזה ליסינג. עקב הפסקת עבודה חוזה הליסינג הופר ואנו שוקלים להעביר את הרכב לבעלותנו. הרכב עם 70K ק"מ. מחירון משוקלל (לוי יצחק) לרכב דומה מבעלות פרטית הוא 64.5, ולקניה מחברת ליסינג נהג יחיד, 56K. חברת הליסינג מציעה לנו לקנות ב 64K, כי זה רכב עם 'שוק חזק', וכי אנחנו נחשבים בעלות פרטית. אנחנו סבורים שהמחיר הריאלי צריך להיות קרוב הרבה יותר לנמוך מביניהם. אם כי, יש לציין שיש כרגע בלוחות מספר מועט מאד של רכבים דומים שמוצעים, והמחירים שלהם נעים בין 67-75, ואנחנו מתרשמים שבאמת מדובר ברכב מבוקש (כולל את רוב הייתרונות של רכב קטן, ובכל זאת מתאים גם למשפחה צעירה, מראה שובב ואיבזור גבוה, ואין לכך הרבה חלופות בשוק כיו…
הודעה אחרונה מאת אבינעם ב, -
-
מי מחובר 36 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 529 אורחים (הצג רשימה מלאה)
