Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רכבים צרפתיים נוחים, בטיחותיים, נראים לא רע, אבל אלה רכבים שלא מזדקנים בכבוד. וזה לא רק גיר, חשמל - ההרגשה של רכב עייף מגיעה מוקדם מהצפוי. וזה מניסיון עם מגאן 2011 שהיתה במשפחה. הרכב,כולו עם 70 אלף קילומטרים וטיפול כל שנה במורשה מרגיש עייף - מפתיחת דלת ועד למה שהמנוע משמיע.

התקציב שלך לא רחוק מיונדאי I20 מודל 2009, אותה הייתי ממליץ יותר למי שלא בא עם ידע בתחום הרכב. מכונית אמינה ולא יקרה לאחזקה.

לדוגמה:

https://m.yad2.co.il/ad/iciwtb?utm_campaign=m-ToAd&utm_source=clipboard&utm_content=Cars

 

 

תודה רבה. 2 דברים:

1- האם רכב משנת 09 לא נחשב כבר עתיק מידי (בפן של ביטוח, מכירה עתידית)?

2- אני רואה שרוב הרכבים הנ"ל הם עם עבר של ליסינג.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עדיף רכב ללא עבר ליסינג/ השכרה ( כמו זה שצירפתי בלינק ).

לא הבנתי על אילו בעיות אתה מדבר - אין שום בעיה לבטח רכב 2009, ואם עכשיו קונים אותו ב 20 אלף ₪, נוסעים כמה שנים ומוכרים בפחות.

אותו דבר כמו קליאו 2011 ( את קליאו כנראה יהיה יותר קשה למכור בעתיד במחיר נורמלי ). השאלה, כמה תצטרך להשקיע בתיקונים בזמן שהרכב יהיה אצלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
עדיף רכב ללא עבר ליסינג/ השכרה ( כמו זה שצירפתי בלינק ).

לא הבנתי על אילו בעיות אתה מדבר - אין שום בעיה לבטח רכב 2009, ואם עכשיו קונים אותו ב 20 אלף ₪, נוסעים כמה שנים ומוכרים בפחות.

אותו דבר כמו קליאו 2011 ( את קליאו כנראה יהיה יותר קשה למכור בעתיד במחיר נורמלי ). השאלה, כמה תצטרך להשקיע בתיקונים בזמן שהרכב יהיה אצלך.

 

אוקיי, תודה.

פורסם
עכשיו ראיתי שהלינק לא תקין אנסה שוב:

http://www.yad2.co.il/Cars/Print.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=4977628

 

תודה רבה.

 

בעיה ששמתי לב שחוזרת על עצמה עם כל הרכבים שהומלצו לי בשרשור- רובם המוחלט של הרכבים הם עם עבר של השכרה / ליסינג. בעיה רצינית למצוא אקזמפלר שלא.

פורסם

זה בגלל התקציב שלך..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
זה בגלל התקציב שלך..

 

כן מודע לבעיית התקציב. אבל ליסינג מבחינתי זה קו אדום. היה במשפחתי במשך 9 שנים רכבי ליסינג מהעבודה של האב, יודע מה היחס שהם מקבלים ועוד אנחנו משפחה שנוהגת רגוע ושומרת על הרכב, אך בכל אופן היחס למשהו שלא שלך הוא שונה. היום יש בבעלות המשפחה פיקנטו שנרכשה חדשה מהיבואן באופן פרטי, הדאגה לרכב גדולה לאין ערוך.

עריכה אחרונה על ידי tom26
פורסם

דווקא הקליאו לא תהיה בעיה למצוא פרטית שכן היא לא הייתה פופולרית בליסינג.

מהפורום הבנתי שהחל מ2008 הגיר עבר שידרוג מבחינת אמינות.

הגיר אמנם 4 הילוכים שמסרס את המנוע, אבל הנוחות טובה מאוד, ומחירים שלה נמוכים.

קח בחשבון טיימינג כול 4 שנים שלא זול.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
דווקא הקליאו לא תהיה בעיה למצוא פרטית שכן היא לא הייתה פופולרית בליסינג.

מהפורום הבנתי שהחל מ2008 הגיר עבר שידרוג מבחינת אמינות.

הגיר אמנם 4 הילוכים שמסרס את המנוע, אבל הנוחות טובה מאוד, ומחירים שלה נמוכים.

קח בחשבון טיימינג כול 4 שנים שלא זול.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

 

 

אין לי מושג מה זה טיימינג, אבל לא מתכוון להחזיק ברכב 4 שנים בכל אופן. בכל מקרה, נאמר כבר ע"י חבר פורום אחר שיש רכיב אחר שצריך לבדוק אם הוחלף, יוצר מצב יותר בעייתי עבורי שכן אני לא מבין בתחום.

פורסם

אתה קונה רכב ב 20 אלף שקלים.

יש הרבה יותר משני רכיבים שצריך לבדוק בכל רכב( יפני, צרפתי, קוריאני ).

טיימינג זאת רצועה שצריך להחליף.

ואם לא החליפו אותה ב 4 האחרונות בקליאו, כאשר תקנה את הרכב, זאת הוצאה שצריך לקחת בחשבון ( משהו כמו 1500₪ ).

לא משנה איזה רכב תקנה, תצטרך להשקיע במה שנקרא " יישור קו " -לתקן כמה ליקויים / טיפולים שיהיו בכל רכב בתקציב הזה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה יותר מ1500, במורשב רגיל למנוע 1.2 שבו הטיימינג זול יותר כולל משאבת מים אם איני טועה לא מקורית ( מקורית עולה כ 700) היה עולה כ2000, המנוע 1.6 בעל גידה פחות טובה והטיימינג שם יקר יותר.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אתה קונה רכב ב 20 אלף שקלים.

יש הרבה יותר משני רכיבים שצריך לבדוק בכל רכב( יפני, צרפתי, קוריאני ).

טיימינג זאת רצועה שצריך להחליף.

ואם לא החליפו אותה ב 4 האחרונות בקליאו, כאשר תקנה את הרכב, זאת הוצאה שצריך לקחת בחשבון ( משהו כמו 1500₪ ).

לא משנה איזה רכב תקנה, תצטרך להשקיע במה שנקרא " יישור קו " -לתקן כמה ליקויים / טיפולים שיהיו בכל רכב בתקציב הזה.

 

הבנתי. תודה רבה.

פורסם

יש לך מוסך שאתה יכול לסמוך עליו , שיבדוק בשבילך את המצב המכני+ עלויות של מה שצריך להשקיע מיידית ברכב אותו תרצה לרכוש ( עוד לפני הקניה ) ?

כי לקחת רכב כזה למכון זה סתום לזרוק לפח 500₪ ולקבל דף בו הכל "לא תקין" בכל הסעיפים, ולא ברור באמת מה לא תקין וכמה עולה לתקן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לך מוסך שאתה יכול לסמוך עליו , שיבדוק בשבילך את המצב המכני+ עלויות של מה שצריך להשקיע מיידית ברכב אותו תרצה לרכוש ( עוד לפני הקניה ) ?

כי לקחת רכב כזה למכון זה סתום לזרוק לפח 500₪ ולקבל דף בו הכל "לא תקין" בכל הסעיפים, ולא ברור באמת מה לא תקין וכמה עולה לתקן.

 

לחלוטין לא. זהו יהיה הרכב הראשון שלי. הרכב שקיים בבית המשפחה עדיין באחריות ומטופל במוסך הרשמי.

פורסם

אם בכל זאת תחליט על כיוון של צרפתיה כזו או אחרת, דבר עם מוסך גבע או אורן שירותי רכב. הם גם בודקים רכבים לפני קניה.

 

אופציה אחרת, קצת גבולית ב-20, תהיה פורד פיאסטה.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך


×
×
  • תוכן חדש...