Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם בכל זאת תחליט על כיוון של צרפתיה כזו או אחרת, דבר עם מוסך גבע או אורן שירותי רכב. הם גם בודקים רכבים לפני קניה.

 

אופציה אחרת, קצת גבולית ב-20, תהיה פורד פיאסטה.

 

נשמע מסוכן מידי עבורי.

 

אוקיי, תודה.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם ליסינג מבחינתך זה קו אדום, לא נראה לי שתמצא את מבוקשך במהרה. מי שרוצה לרכוש רכב בתקציב מצומצם צריך להבין שאין ברירה וצריך להתפשר. חוץ מלעשות תאונות - קשה מאד להרוס רכב אוטומטי מודרני. זה שרכב מסויים היה בבעלות פרטית לא מהווה שום תעודת ביטוח לטיבו, וגם כלי רכב שהיו בליסינג, לעיתים הם די שמורים, ובתקציב שלך כבר תקנה ממישהו שקנה מהליסינג וכבר "יישר קו".

 

אינני מצטרף למקהלת הממליצים על הקליאו, כמו גם לא על אף אחד מרכבי רנו מהדור הזוועי של מנועי ה-1.6 וה-AL4. ה-AL4 דווקא נסבל, עלויות הטיפול במנוע, והנטיה של מערכת החשמל לפתח חיים משלה בגיל מתקדם, והחור בכיס שנשאר לי אחרי שהיתה לי רנו מהדור הזה - אני ממליץ לך בחום להתרחק.

 

אני חוזר על המלצתי על הניסאן מיקרה, חסכוני מאד, פשוט לתחזוקה, יש היצע גדול בשוק, נכון יש הטעונים שהוא מכוער טילים, אבל (לדעתי) התכונות האחרות שלו מאפילות על זה.

 

בהצלחה, בכל אשר תפנה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אם ליסינג מבחינתך זה קו אדום, לא נראה לי שתמצא את מבוקשך במהרה. מי שרוצה לרכוש רכב בתקציב מצומצם צריך להבין שאין ברירה וצריך להתפשר. חוץ מלעשות תאונות - קשה מאד להרוס רכב אוטומטי מודרני. זה שרכב מסויים היה בבעלות פרטית לא מהווה שום תעודת ביטוח לטיבו, וגם כלי רכב שהיו בליסינג, לעיתים הם די שמורים, ובתקציב שלך כבר תקנה ממישהו שקנה מהליסינג וכבר "יישר קו".

 

אינני מצטרף למקהלת הממליצים על הקליאו, כמו גם לא על אף אחד מרכבי רנו מהדור הזוועי של מנועי ה-1.6 וה-AL4. ה-AL4 דווקא נסבל, עלויות הטיפול במנוע, והנטיה של מערכת החשמל לפתח חיים משלה בגיל מתקדם, והחור בכיס שנשאר לי אחרי שהיתה לי רנו מהדור הזה - אני ממליץ לך בחום להתרחק.

 

אני חוזר על המלצתי על הניסאן מיקרה, חסכוני מאד, פשוט לתחזוקה, יש היצע גדול בשוק, נכון יש הטעונים שהוא מכוער טילים, אבל (לדעתי) התכונות האחרות שלו מאפילות על זה.

 

בהצלחה, בכל אשר תפנה.

 

 

אכן , הבנתי שזו הולכת להיות משימה בלתי אפשרית.

 

המראה שלו אכן מזוויע, אך כך גם של כלל הרכבים המומלצים בשרשור (מלבד הקליאו), כך שנראה שנראות סבירה לא באה בחשבון בכל אופן בתקציב הנ"ל. נמתקד בהיבטים היותר קריטיים.

 

 

תודה רבה.

פורסם

הבעיה שלי עם ניסאן מיקרה זה לא המראה החיצוני אלא חוסר נוחות בסיסית ( גם של המושב וגם כל בור קטן מורגש יותר מדי ).

הייתי מעדיף I20 או קיה ריו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כמו שכבר אמרו , בתקציב נמוך יש להתפשר ולכן כדאי שפות"ש יחליט מה חשוב לו .

הבן שלי השאיר לי לכמה ימים את המיקרה הידנית שלו והוא לא כזה נורא כמו שעושים ממנו.

נכון , יש כסאות טובים יותר ואינני אוהב את הרעש שלה בבין-עירוני אבל כמוצר LOW COST אפשר לשקול

פורסם

עכשיו תסביר לי איזה i20 או ריו אוטומטיות במצב לא טחון הוא ימצא בתקציב שלו...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

לאחר חיפוש ארוך רכשנו לא מזמן דייהטסו סיריון 2008 עם 100.000 ק"מ, יד שניה, שתי הידיים פרטיות וטסט לשנה ב 17.000 ש"ח. חיסרון - צבע כחול דהוי בשמש.

 

 

פורסם
לאחר חיפוש ארוך רכשנו לא מזמן דייהטסו סיריון 2008 עם 100.000 ק"מ, יד שניה, שתי הידיים פרטיות וטסט לשנה ב 17.000 ש"ח. חיסרון - צבע כחול דהוי בשמש.

 

תודה. אפשר לשאול היכן חיפשתם? לא מוצא מציאות באתרים הסטנדרטים..

פורסם

בכל מקום, חוץ מהלוח של פייסבוק. גם פה בפורום יש לוח מכירה.

 

אגב יש מכוניות סבירות לגמרי בתקציב שלך אבל זה לא "שנתון חדש כמה שאפשר".

 

 

שנתון חדש זה או רכב שהיה בליסינג/השכרה, או רכב עם ק"מ גבוה או רכב עם שוק חלש שזה כולל בערך את כל המכוניות הצרפתיות מסיבות ענייניות יותר או פחות.

 

 

מציאות יש אבל הן נדירות ונמכרות מהר. צריך להיות עם היד על הדופק. רכב בתקציב הזה מדגם מבוקש עם יד נמוכה וק"מ נמוך, במצב תקין וכזה שלא מבקשים עבורו מחיר מופרז נמכר תוך כמה ימים אם לא באותו יום.

 

 

 

 

אני יכול לתת לך דוגמא מנסיון שלי.

 

היה לי רכב "לא מבוקש", ורכב "מבוקש".

 

שניהם עם אותו ק"מ, אותו גיל ואותו מצב בערך. שניהם יד שניה ושניהם היו ברשותי הרבה שנים.

 

 

במועד המכירה מחיר מחירון של ה"מבוקש" היה פי 2.

 

ה"מבוקש" נמכר במחיר קרוב למחירון תוך שעתיים, ה"לא מבוקש" נמכר ב 50% מחירון אחרי מעל חודש.

 

 

פורסם
עכשיו תסביר לי איזה i20 או ריו אוטומטיות במצב לא טחון הוא ימצא בתקציב שלו...
כל 60 קיה ריו 2010-2011 שמפורסמות ביד 2 נכנסות לתקציב.

יש גם פרטיות יד ראשונה ( אמנם עם קילומטראז' לא נמוך ).

כמו ש Buki רשם, צריך לחפש בסבלנות ולהיות זריזים כאשר מוצאים רכב ראוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
בכל מקום, חוץ מהלוח של פייסבוק. גם פה בפורום יש לוח מכירה.

 

אגב יש מכוניות סבירות לגמרי בתקציב שלך אבל זה לא "שנתון חדש כמה שאפשר".

 

 

שנתון חדש זה או רכב שהיה בליסינג/השכרה, או רכב עם ק"מ גבוה או רכב עם שוק חלש שזה כולל בערך את כל המכוניות הצרפתיות מסיבות ענייניות יותר או פחות.

 

 

מציאות יש אבל הן נדירות ונמכרות מהר. צריך להיות עם היד על הדופק. רכב בתקציב הזה מדגם מבוקש עם יד נמוכה וק"מ נמוך, במצב תקין וכזה שלא מבקשים עבורו מחיר מופרז נמכר תוך כמה ימים אם לא באותו יום.

 

 

 

 

אני יכול לתת לך דוגמא מנסיון שלי.

 

היה לי רכב "לא מבוקש", ורכב "מבוקש".

 

שניהם עם אותו ק"מ, אותו גיל ואותו מצב בערך. שניהם יד שניה ושניהם היו ברשותי הרבה שנים.

 

 

במועד המכירה מחיר מחירון של ה"מבוקש" היה פי 2.

 

ה"מבוקש" נמכר במחיר קרוב למחירון תוך שעתיים, ה"לא מבוקש" נמכר ב 50% מחירון אחרי מעל חודש.

 

הבנתי. תודה רבה על המענה המפורט. השאלה היא עד לאיזו רמה לרדת בשנתונים, רכב ישן מידי אני מעריך שטומן בחובו גם סיכונים בטיחותיים ומחסור בכל מיני מערכות בסיסיות שקיימות היום ברכבים. זה לא שזה באמת משנה לי אם זה 2011 או 2006, הרכב גם ככה לא יהיה חדש/ מהשנתיים שלוש האחרונות.

פורסם

החל משנת 2010 בכל רכב פרטי שנמכר בארץ חייבת להיות מותקנת מערכת ABS ומערכת בקרת יציבות.

 

 

את ה ABS רוב היצרנים התחילו להתקין עוד באיזור השנים 2000-2005. בקרת יציבות הפכה לסטנדרט יותר מאוחר. יש דגמים שעד 2010 הגיעו ללא בקרת יציבות ויש שכן.

 

ושוב - רוצה לקבל רכב משנתון חדש מאובזר במערכות בטיחות - זה יהיה רנו או פיז'ו. וגם פיאט ואופל.

 

אני לא נכנס כרגע לסוגיה האם זה אמין או לא, השתתפתי פה בכל כך הרבה דיונים בנושא, נמאס ולא מעוניין יותר.

 

רוצה רכב יפני - באותו מחיר הוא בהכרח יהיה יותר ישן.

 

קוריאני באמצע.

 

 

פורסם (נערך)
החל משנת 2010 בכל רכב פרטי שנמכר בארץ חייבת להיות מותקנת מערכת ABS ומערכת בקרת יציבות.

 

 

את ה ABS רוב היצרנים התחילו להתקין עוד באיזור השנים 2000-2005. בקרת יציבות הפכה לסטנדרט יותר מאוחר. יש דגמים שעד 2010 הגיעו ללא בקרת יציבות ויש שכן.

 

ושוב - רוצה לקבל רכב משנתון חדש מאובזר במערכות בטיחות - זה יהיה רנו או פיז'ו. וגם פיאט ואופל.

 

אני לא נכנס כרגע לסוגיה האם זה אמין או לא, השתתפתי פה בכל כך הרבה דיונים בנושא, נמאס ולא מעוניין יותר.

 

רוצה רכב יפני - באותו מחיר הוא בהכרח יהיה יותר ישן.

 

קוריאני באמצע.

 

 

תודה רבה לך.

 

אז למעשה אם אסכם את הדיון עד כה, הרשימה שהתגבשה לה בעקבות השרשור:

1-דייהטסו סיריון

2- קיה ריו

3- מזדה 2

4- פורד פיאסטה

5- ניסאן מיקרה

6- סוזוקי סוויפט

 

כולן משנתונים 10-11, עד 100,000 ק"מ (את ההמלצה הזו קראתי באתר אחר), גיר אוטומטי רגיל ולא רובוטי ושאר ירקות.

 

אתחיל בחיפושים נקודתיים, אם יש למישהו עוד המלצות כמובן שיתקבלו בשמחה. תודה רבה לכולם על הסיוע עד כה.

עריכה אחרונה על ידי tom26
פורסם

חלק מהדגמים גבוליים מאוד עבור התקציב בשנים שרשמת אבל תתחיל לחפש, תתייעץ פה לגבי מכוניות ספציפיות שתמצא.

 

 

בהצלחה.

 

נ.ב. ריו זה מכונית סדאן 4 דלתות (להוציא כמות מאוד קטנה של גירסת 5 דלתות שנמכרה פה) ולא סופרמיני.

 

 

פורסם
חלק מהדגמים גבוליים מאוד עבור התקציב בשנים שרשמת אבל תתחיל לחפש, תתייעץ פה לגבי מכוניות ספציפיות שתמצא.

 

 

בהצלחה.

 

נ.ב. ריו זה מכונית סדאן 4 דלתות (להוציא כמות מאוד קטנה של גירסת 5 דלתות שנמכרה פה) ולא סופרמיני.

 

תודה רבה.

 

זהו, באמת כל הריו שראיתי הן סדאן ולא הבנתי מדוע...תודה על ההבהרה.


×
×
  • תוכן חדש...