ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 441 צפיות
מחר לוקח הונדה 2016 עם שלושים אלף קילומטר לבדיקה, החשש שלי שמא השתולל או קרע את הרכב. האם הבדיקה יכולה לבחון את הנושא? האם הבדיקה תאפשר לי באמת לדעת את מצבו של המנוע או הגיר. האם יש מכון מתאים להונדה? תודה למגיבים
הודעה אחרונה מאת ניר בר, -
שלום, מחפש ג'יפון חדש עד 350,000-360,000 ש"ח 1. BMW X3 גרסת ה-20d, מגיעה רק בגימור XLINE ומכוניות יתחילו להגיע רק במאי לארץ כנראה. 2. VOLVO XC60 גרסת הדיזל D5 ברמת גימור MOMENTUM PLUS - מגיע מאובזר יותר מה-X3 וכנראה שקיים במלאי. 3. Mercedes GLC 220d כנראה הכי חלש מבינהם, אך מגיעים דגמים מאובזרים כנראה, צריך לבדוק מלאי והנחות. רק שנתיים אחריות 4. AUDI Q5 גם כאן כנראה גרסת הדיזל, למרות שמנוע הבנזין קורץ. לא בא בחשבון גרסת פלאג אין. מה לדעתכם העסקה המשתלמת ביותר? מי הרכב הטוב ביותר? מה אתם חושבים על ה-XC60 בגרסת המומנטום פלוס (דיזל)? תודות
הודעה אחרונה מאת kramerica, -
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי גילוי נאות: אני נוסע במאזדה 3 מודל 2008. הייתי היום באתר יד 2 , בכלל לחיפוש דירה. אלוהים יודע איך , אבל הגעתי לעמוד של וולוו s60 והייתי בהלם. ניתן לקנות רכב כמעט חדש , ב120 - 130 אלף לפני מיקוח. גם לקסוס , ב.מ.וו סדרה 3 ,האודי a4 וכל הגרמניות נמכרות במחיר דומה. האמת ? חטפתי שוק ! הרי אלו רכבים שמבחינה טכנולוגית, עוקפים את מאזדה ודומיה במספר שנים..המנוע חזק יותר , עיצוב יפיפיה ,מערכות בטיחות מתקדמות. והשאלה - למה המחיר ירד בחצי תוך פחות מ3 שנים ? מה הסוד הגדול ?
הודעה אחרונה מאת חייםש1, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני חייל משוחרר, צריך רכב לנסיעה יומית לעבודה באיזור ה-60 ק"מ ליום, כולל קצת פקקים. התקציב עומד על 35K פלוס מינוס. ניתן למתוח מעט בשביל מציאות. הדרישות הן שיהיה כמה שיותר חסכוני, אמין ובטיחותי. העדפה לרכב סופר מיני לפחות (משיקולי בטיחות- תקנו אותי אם אני טועה). מעדיף אוטומט, אם אין ברירה אוכל להתפשר על ידני. שאלה נוספת: נתקלתי בקיה ריו ידנית באיזור שנתון 2013-2014 שעומד בתקציב . האם ידוע למישהו יתרונות/חסרונות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת lze22, -
-
- 0 תגובות
- 599 צפיות
שלום, אני גבר בגילאי 30 נשוי ועם ילדים. בשנים האחרונות היה לי רכבי ליסינג לפי הסדר (אטראז', ראפיד 1.4, וורסו, ג'אז) כמובן שהיו גם רכבים לתקופות קצרות של תיקונים וטיפולים (קורולה, פוקוס, ג'וק, וכו') לפני תקופות הליסינג היתה בבעלותי קורולה רובוטית (2008) ולפניה סוזוקי ליאנה. בסך הכל נהנתני משניהן- כאשר את הקורולה אהבתי יותר- בעיקר בגלל יציבות, שקט ובידוד רעשי מנוע ו"כח מתפרץ" לאשתי רכב משפחתי מהעבודה- אך אנחנו 6 נפשות במשפחה כך שזה לא מספיק כאשר נוסעים כולם- אך היא מעדיפה לא לנסוע איתי ו"להציק לי" בנסיעות. השימוש ברכב יהיה בעיקר בנסיעות לעבודה (15 ק"מ לכל צד ו20-30 דקות נסיעה משוקלל פקקים) וקצת יותר ק"מ בסופי שבוע. סה"כ בשנה משוער כ15-20K. כיוון…
הודעה אחרונה מאת shmil123, -
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 10 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מתעניין בקניית audi q5, ומצאתי רכב שמור שנת 2011, מנוע 2.0 quattro בנזין. האם הדגם הספציפי הזה אמין? יש תקלות ידועות שצריך לבדוק? לאור התקציב לא יכול להרשות לעצמי דגם יותר חדש ולאחר מתיחת הפנים, וידוע לי שאחזקת אודי זה עסק לא זול, לכן רציתי לדעת מה אומרים המומחים על דגם ושנתון זה. תודה!
הודעה אחרונה מאת someone2, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 780 צפיות
שלום רב לכל חברי הפורום. אני סטודנט ואני מחפש רכב משומש ללימודים דרישות מהרכב: אמין חסכוני בדלק זול בעלויות וביטוח תקציב: אין תקציב מדויק... כמה שיותר זול אבל חשוב מאוד שיעמוד בתנאים תודה לכולם!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 14 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, איבדתי את עצמי כבר ולכן אני פותח פה הרבה פוסטים לאחרונה,נכון להיום יש לי 30 אלף ש"ח ביד,אני יכול לקנות רכב מנהלים ישן(אני אומר רכב מנהלים כי שם הרכבים לרוב חזקים יותר מרכבים משפחתיים עם מנוע 1.6) למשל מאזדה 6 עם ק"מ די נמוך משנת 2008-2010,או שאני יכול לקנות סיטרואן C4 שנת 2015 עם מנוע 1.2 טורבו שתהיה לא פחות חזקה אך גם חסכונית הרבה יותר אבל בשבילה אצטרך להוסיף עוד 15-20 אלף ש"ח... הנסיעה שלי מסתכמת ב18 אלף ק"מ בשנה ולפי חישובי הדלק והביטוח יוצא שאני "יחסוך" איזור ה3-4 אלף ש"ח בשנה במידה ואקנה את הסיטרואן ובנוסף הביטוח על המזדה יקר יותר מאשר הסיטרואן. כלומר בשורה התחתונה יוצא שאם אחזיק את הרכב 4 שנים אז כביכול ההפרש הראשוני יתקזז ואני ינסע ברכב ח…
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לדוגמא אני מתכנן לקנות את היונדאי טוסון החדשה באתר 0 קמ זה https://www.carcost.co.il/deals/deal/1812/%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%93%D7%90%D7%99-%D7%98%D7%95%D7%A1%D7%95%D7%9F-open-sky-plus-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94-2000-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98%D7%99-5-%D7%93%D7%9C%D7%AA%D7%95%D7%AA-2018 באתר של יונדאי https://www.hyundaimotors.co.il/models/tucson/ יש להם שיטת תמחור אחרת של קניית הרכב לאחר 30 חודש ב50 אחוז מהמחיר השאלה מה יותר משתלם בסופו של עסקה?
הודעה אחרונה מאת guybenza, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 659 צפיות
שלום לחברי הפורום, אני מתחיל לגשש אחר רכב "חדש", ואשמח לקבל המלצה על 2/3/4 דגמים לרכז בהם את תשומת הלב. הרכב ישמש אם חד-הורית לשני ילדים קטנים. מרבית הנסיעות הן נסיעות עירוניות (ירושלים, אם זה משנה) - פיזור ואיסוף הילדים מהמסגרות, עבודה, קניות וכיוצ"ב. אך פעם בשבועיים-שלושה תתכן נסיעה בין עירונית. הדגשים החשובים הם בטיחות, אמינות, עלויות אחזקה לא גבוהות, ושיהיה קל להתנייד עם הרכב בסמטאות צרות (נחלאות למי שמכיר). תא מטען גדול זה כבר לא הכרח מבחינתה. התקציב הוא כ35K. אם יש צורך אפשר להגיע ל40, אבל לא מעבר. בתודה מראש על העזרה,
הודעה אחרונה מאת dalet11, -
-
- אחראי פורום
- 26 תגובות
- 13.4 אלף צפיות
שלום רב, אני מחפשת רכב: 1. 7 מקומות, 2. יד שניה, 3. שלא זולל דלק 4. חשוב שיהיה מרווח, כי הילדים שלי גבוהים חסית בלי עין הרע. אשמח שיהיה החל משנת 2008 ומעלה, תקציב עד 65000 וכן תחזוקה לא יקרה יחסית. חשבתי על יונדאי סנטה פה דיזל- האם כדאי? לקחתי שני יונדאי סנטה פה לבדיקה ויצא שהם צורכים דלק ויש להם נזילת שמן ועו כמה בעיות....אז חשבתי אולי אני בכיוון הלא נכון. מאחר וזו הפעם הראשונה שאנחנו עוברים מרכב משפחתי ל- 7 מקומות אני לא מבין הרבה. תודה מראש לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים ! לא הבנתי משהו בנוגע לליסינג... חשבתי שאני אמור לשלם רק על הירידת ערך, אבל בינתיים בכל הפרסומות שלהם אני רואה רק עסקאות שבהן אני משלם יותר. דבר שני, האם יש עסקאות ליסינג על רכבים יד 2? נגיד אני עושה עסקת ליסינג על רכב בן 3, ואחרי 3 שנים מחזיר אותו ומקבל שוב רכב בן 3? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
אהלן חברה, מישהו יכול לתת חוות דעת על סיאט לאון 2013 (צורה ישנה) דגם קופה פלוס מנוע 1.8TSI, אוטומט? הרכב יד 1 עם 72 אלף ק"מ שמעתי על בעיות זלילת שמן וגם לא מעט תלונות על הגיר
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 729 צפיות
בוקר טוב איזה אמצעי מיגון קיימים בקיה פיקנטו החדשה דגם EX? אוטומט. תודה אסף
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הי אני מתעניין לרכוש את הרכב הנ"ל (משפחה עם 4 ילדים קטנים) וקראתי עליו לא מעט בחיפוש בפורום הזה. רציתי לשאול: 1. אם אנחנו לא נוסעים הרבה (גג 10k ק"מ בשנה) האם גרסת הבנזין עדיפה על הדיזל? 2. בהרבה כתבות אומרים שהחסרון של הרכב הזה זה ירידת ערך מטורפת לאחר 4-5 שנים (במקרה הזה זה יתרון מבחינתי כקונה) והן נמכרות הרבה מתחת למחיר מחירון. בדקתי את לוי יצחק ויד 2 ואין שום הבדל בין המחירים. מצד 1 אומרים שלוי יצחק "שוחט" את הצרפתיות במחיר ומצד 2 אומרים שיד 2 משקף את המחיר של עסקאות אמיתיות. אם המחירון הממוצע שלהם הוא 76k ש"ח, כמה הגיוני לשלם על הרכב? 3. אשמח לחו"ד כללית על הרכב למשפחה עם 4 ילדים קטנים שלא נוסעת הרבה כאשר מה שמעניין אותי בחשיבות בסדר יורד זה: מחיר, אמינות, …
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי לכולם אני מחפש רכב לאמא שלי , לרוב נסיעות קצרות בתוך העיר (כ 15 דק לכיוון) שנה 2016- עד חדש, תלוי אם אני אמצע דיל טוב (מבחינת מחיר ורכב שמור) ביד שנייה ואז ״התפשר״ ואקנה יד שנייה ואחסוך דיי הרבה כסף בגדול יש כלכך הרבה רכבים בקטגוריה הזו שאני לא יודע במה לבחור התקציב לרכב חדש הוא באיזור ה 70,000 ואם זה יהיה יד שנייה אז 55,000 הרכבים שכרגע ברשימה שלי ניסאן מיקרה קיה פיקאנטו שברולט ספארק טוויטה אייגו יונדאי i20 פיאט 500 פיגו 208 בגדול יש כלכך הרבה חברות שאני באמת לא יודע ממה להתחיל , מה היתרונות של כל אחת והחסרנות אשמח לקצת עזרה, ואם יש משהו שלא הכנסתי לכאן אז תמליצו לי מבחינת מה שחשוב ברכב - בגדול הדברים הרגילים לא משהו מיוחד (אמינות,ע…
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות מבנאדם קיה סיד 2014 ועשינו בדיקה לרכב מה דעתם על תוצאות הבדיקה?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב 7 מקומות בתקציב נמוך של 25k. הרכב מיועד להיות רכב שני בעיקר בנסיעות בעיר אני מודע לסחירות המזעזעת של סיטרואן ומודע לבעיות של THP ובכל זאת חשבת שאם ישור קו ורכב שטופל בזמן הקניה יכולה להיות משתלמת ומתאימה לצרכים שלי. השאלה שלי היא למה יש הבדל כ״כ גדול במחיר בין 2012 ל 2013 ? הרי השינוי של המנוע זה רק ב 2014 אשמח לעזרה הערות והארות תודנ
הודעה אחרונה מאת jaguarr, -
-
רציתי לקנות קקטוס והלכתי להציץ על אחד בסוכנות. נאמר לי שיש עוד מעט מבצע על דגמי 2016 0 קילומטר במחיר של כ-57 אלף לדגם 82 כ"ס ידני. אשמח לשמוע הארות והערות לגבי הקקטוס באופן כללי. שאלה נוספת היא לגבי רכב שעמד שנתיים ללא תנועה - האם זה פוגע בו מכנית/תחזוקתית? האם יש צורך לבצע החלפת שמנים או שהסוכנות דואגת לזה? המחיר שהם נותנים זה בערך המחיר שמתקבל במחירון יד 2 בשיקלול כל הפרמטרים - האם יש פה באמת מבצע או שלא ממש?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב 7 מקומות בתקציב מוגבל, עד 20K ועדיף טיפה פחות. מחיפוש ביד 2 עולה שהאופציות היחידות הרלוונטיות הן בעיקר C4 פיקאסו בשנתונים 08-10 ופה ושם 307. אני מודע לרגישות בגיר, אבל זה לא שיש לי המון אופציות אחרת. השאלות שלי: 1. האם ישנה העדפה ברורה לאחת מהן על פני השניה (פיקאסו/307) או שחשוב יותר למצוא אקזמפלר בעל נתונים טובים? 2. האם יש הבדל משמעותי בין השנתונים בפיקאסו? 3. האם יש הבדל משמעותי בין המנועים בפיקאסו (1.6L/2.0L)? (4. הצעות אחרות?) תודה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 6 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום, קיבלתי הצעה דיי מעניינת על אופל אינסגניה 2015 מנוע 1.6, קילומטרז נמוך מ40 אלף ב85. אני פשוט לא מצליח למצוא שום מידע עליה, לא טיפולים, לא מחלות, לא איך היבואן שלה. האם הרכב אמין? האם הוא כמו שאר הגרמניות (מגיע לטיפול עם סקודה אבל משלם על אאודי?) במחירי הטיפולים והחלפים? צריכת דלק אמיתית נעה בביקורות בין 1 ל8\11 ואני לא מצליח להבין מה מהם נכון. אשמח לקצת עזרה, תודה
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
לאחר שהלך לי dsg והלך לי cvt, וחוויתי רעידות בפורד, נמאס לי ואני רוצה גיר רגיל. לא משנה לי אם זה אוטומטי פלנטרי או ידני, אבל שיהיה אמין וללא התחכמויות. לגבי שאר הדרישות, אני מחפש רכב חדש, בתקציב עד 130000, מרכב 5 דלתות, אפשר קומפקטית, לא צרפתית עקב בעיות מוניטין ושמירת ערך. לא חשובה לי צריכת דלק כי אני נוסע מעט, חשוב לי שתא הנוסעים יהיה איכותי ללא פלסטיקים מקרקשים. חשבתי על אסטרה. עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת JLoist, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, עשיתי בדיקה לסיאט לאון ורציתי לשתף בתוצאות הבדיקה ולקבל איזשהי חוות דעת
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 915 צפיות
מעונינת לרכוש רכב מיני או סופר מיני - התקציב כ30.00 (גמיש) השימוש- עירוני- אוניברסיטה -בית (ראש העין/ת"א) ונסיעות מקומיות . - אוטומט - חשוב- אמינות מעל הכל, תחזוק הגיוני (ביטוח,תיקונים וכו) היה עד כה בשימוש איגניס ידני- משהו ספרטני, אבל לא נכנס למוסך אף פעם! ( כך שלא מדובר פה בפינוק...) מזדה 2- היתה במשפחה -בסדר גמור. מבקשת עזרה- בין ההיצע הקיים, וגם האם לחפש מהלוח פרטי, או מגרשי מכירה? אשמח מאוד לשמוע דעות
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היישורת האחרונה . ליסינג פרטי 2 מועמדות סופיות אך כ"כ שונות . גולף 1.4 טרנדליין צבע לבן בלבד מול קיה ספורטאג' 1.6 אורבן טופ עם הגג הפנורמי וכו.. לבן ,כסף,שחור ואפור. צרכים- זוג ותינוק וכלב . נסועה 15K בשנה 70% בעיר . חשוב- בטיחות,צריכת דלק,נוחות . לא ממש מתלהבים מה"גיפונים" וגם לא מהספורטאג' שרואים בכל פינה אבל יש לו יתרונות על הגולף ללא ספק מבחינת מרווח פנים. מה הייתם בוחרים? המון תודה
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
יש הרבה מוכרי רכב יד שנייה (רכבים די חדשים) שאתה מגלה מהר שהם עובדים בסוכנות רכבים ולטענתם הם מחליפים רכבים מהר, והרכב רשום על שמם הפרטי או על שם מנהל האולם, באופן פרטי. יש פה איזשהו קאצ' או משהו להזהר ממנו?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אנחנו זוג +2 (שנתיים וחצי, שבועיים). כיום יש לנו פיקנטו וסקודה פאביה. אנחנו רוצים להחליף את הפיקנטו לאוטו שיתאים יותר למשפחה, הוא יהיה האוטו הראשי. אשמח לקבל המלצות על רכבים עד 100K. הרכב יסע לרוב נסיעה עירונית, כ 15,000 ק"מ בשנה. חשוב לנו אוטו בטיחותי, אמין וכמובן שיהיה מקום במושב האחורי ובתא מטען. תודה
הודעה אחרונה מאת apelt, -
-
וולוו S80 V8 1 2
מאת Malki-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
אהלן לכולם, אני על סף רכישה של וולוו S80 V8 שנת 09. ממה שהתרשמתי הרכב יחסית שמור מאוד (עדיין לא עבר בדיקה במכון - בעתיד), והמחיר יחסית בסדר. הדאגה העיקרית שלי הוא עניין צריכת הדלק. הפרסום הרשמי למשולב בארץ ובחול עומד על 8.2 - 7.5 ק"מ לליטר. השאלה שלי לחברי הפורום היא: האם יש למישהו כאן ניסיון עם הרכב ויכול להעיד על צריכת דלק ממוצעת מהעולם האמיתי? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת Malki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
לפני כמה וכמה שנים רכשתי פיאט פנדה בתור רכב יוממות באזור גוש דן וחניות בתל אביב. הרכישה הייתה לפי המלצות כאן בפורום (כמובן שלא כולם המליצו אותו הדבר) - ואמנם לפעמים אכלתי קש בעלויות מוסך, אבל בסה"כ אני די מרוצה. מאז קרו כל מיני דברים שלא רלבנטיים לשרשור הזה; הפנדה עברה לקרוב משפחה; ואני עצמי צפוי לעבור בקרוב לחיפה. משנה מקום, משנה מזל - ומשנה גם רכב. לכן אשמח שוב להמלצותיכם המועילות. המאפיינים שלי תקציב - מקווה לסביבות 30K, יכול לחיות עם 35K, בואו ננסה לא לעלות מעבר לזה. נסועה יומית צפויה - 20-30 ק"מ בממוצע, בחיפה. מס' נוסעים - לרוב רק אני, לעתים רחוקות נוסע שני. אופק בעלות - אידיאלית ארוך מאוד - אני לא קונה בשביל להחזיק זמן קצר ולהחליף. מאידך,…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 10.2 אלף צפיות
שלום, יש לי אפשרות לרכוש קיה ספורטאז' 2015 (צורה ישנה), מליסינג פרטי, הרכב במצב מצויין ושמור היטב (מכיר את הנהג), הרכב עשה קילומטראז' ממוצע. המחיר שחברת ליסינג מבקשת בסביבות 77K (הפחתה של כ15% ממחירון לוי יצחק). אשמח לקבל חוות דעת לגבי דגם עצמו ולגבי כדאיות העסקה. לפי מה שהבנתי השוק די מוצף והמחירון לא משקף את המחיר הריאלי, המחירים המבוקשים ביד 2 בסביבות 90K (לפני משא ומתן) השאלה מה השווי הריאלי...?
הודעה אחרונה מאת showndamty,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
