Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'יפון חדש XC60 / X3 / GLC / Q5?


318i
שימו לב! השרשור הזה בן 2181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני מסכים אתך. אני לא בטוח בכלל שהולוו עדיפה על האאודי אני רק פחות מתחבר לעיצוב באאודי זה הכל, אבל הביקורת מצויינות.

לגבי סטטיסטיקת המכירות, די הגיוני לינואר פברואר כי הולוו רק החלה להימכר זמן לא רב לפני כן.

באירופה הXC60 הקודמת הובילה את טבלת המכירות בשנים האחרונות, למרות גילה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי robertf
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני יכול להגיד לך לגבי הQ5:

יש לי ניסיון גם עם הדגם הקודם וגם עם החדש.

הדגם הקודם שהיה בבעלות המשפחה (2015) היה נח מאוד ומפנק, הבעיה שהוא מפגר טכנולוגית. לא נתקלנו בבעיות אמינות או בתא נוסעים מתקלף כפי שציינו פה.

הQ5 החדש זו פשוט קפיצה אדירה קדימה. הרכב יותר חזק, עוד יותר נח ועוד יותר מתנהג. הגרסה המומלצת כמובן היא לקשרי + טק-פק. הרכב מאובזר מכל טוב גם במערכות בטיחות וגם במערכות "פינוק" כמו לוח שעונים וירטואלי, אנדרואיד אוטו, תאורת אווירה ועוד.

הQ5 מוביל כבר שנים במספר המסירות בקטגוריה ולדעתי במקרה הזה "העדר" לא טועה.

למען הגילוי הנאות לא נהגתי ברכבים האחרים שאתה מתלבט לגביהם, מניח שהם גם טובים, נסיעת מבחן חובה כמובן. הייתי כן מוותר על הX3 הנוכחית ושוקל להמתין לדור החדש שיגיע.

 

תודה על התגובה

הבאסה שה-Q5 לא נכנס בתקציב יחד עם חבילת לקשרי וטק פק

גם לאחר 10% הנחה נניח

זה 409-419K לפני הנחה תלוי אם דיזל או בנזין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בא בחשבון גרסת פלאג אין.

 

למה?

כי גם אם לא לוקחים בחשבון את עניין הפלאגאיניות, הגרסאות האלה עדיין פי 200 מיליארד יותר משתלמות מכל גרסה אפשרית אחרת.

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הX3 תהיה הכי מהנה לנהיגה, עד כמה שזה חשוב. אבל , עוד פעם ג'יפון והנאה

מנהיגה זה קצת רחוק מלהיות כזה חשוב בסגמנט הג'יפונים.

בגירסת הביזניס,הוא די מעליב ולא מאובזר לטעמי מול המתחרות בגרסה זו ואם הייתי קונה

שוב X3 לא הייתי מתפשר על הדגם המאובזר יותר.

ההאודי מצוינת לטעמי, אך מבחינה משפחתית במושב האחורי יש צפיפות יש לציין, חוץ מזה לא רעה

בכלל, קצת מנותקת אבל מבצעת הכל נהדר(עדיין מעדיף את הבמוו עליה).

לא נהגתי על שאר הרכבים שהוזכרו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על התגובה

הבאסה שה-Q5 לא נכנס בתקציב יחד עם חבילת לקשרי וטק פק

גם לאחר 10% הנחה נניח

זה 409-419K לפני הנחה תלוי אם דיזל או בנזין.

 

תשב מול סוכן מכירות תראה כמה הדבר אפשרי. לא הייתי פוסל גל סטלביו פירסט אדישן.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הלכתי בסטטיסטיקות מאוד אחורה, אבל בינואר פברואר 2018 מהקובץ שהעלו פה בפורום עלו לכביש 197 Q5 לעומת 141 XC60, לא פער מטורף אבל עדיין די גדול. למיטב זכרוני זה היה גם המצב עם הדגם הקודם במיוחד לקראת סוף חייו שאז שיווקו אותו במבצעי "כסאח".

בשורה התחתונה זה לא באמת קובע איזה רכב יותר טוב. באותה נשימה אני חושב שאי אפשר להגיד בצורה אבסולוטית שXC60 יותר טוב מQ5.

ברמות מחירים האלה בפרט זה המון פעמים עניין של טעם אישי ולפעמים חיבור למותג.

 

ל-XC60 בגירסת הפלאג-אין יש בעיית מלאי שאמורה להפתר בחודש הקרוב.

 

יבואן וולוו ידוע כמי שתומך במותג ברמת טרייד-אין, לפחות כמו לקסוס.

 

בשוק החופשי הסחירות של כולם לא מזהירה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי מלאי של וולבו - לא יודע, מניח שאתם צודקים.

 

לגבי סחירות של אאודי - הQ5 האחרונה זו האאודי השלישית ברציפות שאני מצליח למכור בשוק הפרטי בקרוב\מעל המחירון. כמובן שהסוכן מכירות הציע לשלם מחירון על הרכב אבל כמובן שזה היה מקטין את ההנחת מזומן.

SINFONI-FOR MUSIC LOVERS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה עדכונים:

 

הלכתי לראות גם את ה-Q5 - הרכב מעניין, אבל בגרסת ההשקה (האופציה היחידה שבתקציב) אין קרוז קונטרול אדפטיבי, סטיה מנתיב ויש מובייל איי מעצבן. (גם לא נשארו צבעים נורמאלים עם חבילת השקה)

 

וולבו XC60 - גרסת הדיזל מגיעה יחסית מאובזרת בגרסת המומנטום פלוס, אבל באמת אולי כדאי T8, ומקסימום לא תמיד להסתמך על המנוע החשמלי. בתוספת של 10K למחירון, מקבלים רכב הרבה יותר מאובזר ויותר חזק, אם כי הרבה פחות חסכוני לפי הביקורות.

עוד חסרון גדול עבורי - חוסר מלאי, הספקה באוגוסט - צריך רכב דיי מיידית.

 

X3 - כנראה יר מהפרק, גם בגלל האבזור וגם בגלל חוסר מלאי (יגיע במאי לארץ).

 

GLC - נראה לי פחות אטרקטיבי מהשאר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי הלקסוס RX200t? כבר ציינו לפני, אבל הוא חסר מתחרים במחיר שלו. ממש מציאה.

ומאובזר בכל מה שצריך, ויותר.

 

ואם רוצים XC60, אז רק את ה-T8. שאר הגרסאות כמעט מיותרות.

רק נשאר להחליט אם T8 אינסקריפשן או T8 אר-דיזיין.

 

לגבי אודי, הנחות של 15-20 אחוז הן דבר שבשגרה.

Q5 עם לקשרי-פק ועם טק-פק (ואולי אפילו עם מתלי האוויר) צריך להיכנס יפה מאוד בתוך התקציב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...