Jump to content

shmil123

  • פרסום הודעות

    10
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות shmil123

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. למישהו יש אינפורמציה על הדגם הזה? זמינות מכלולים? יכולות מחוץ לכביש?
  2. היי. האם יש למישהו מידע על אמינות, זמינות חלפים, מכלולים משותפים או בעיות באאוטלנדר גירסאת הדיזל? מנוע- של מי הוא? באילו עוד פלטפורמות הוא בשימוש? של מי מערכת הזרקת הדלק? (משאבת סולר, אינג'קטורים) קראתי שחוץ מהמנוע השונה הכיר הוא פלנטרי רגיל. מצפה שזה יבטיח אמינות גבוהה יותר בקילומטרז גבוהה...... ברכב משנת 2013 וקילומטרז של 160-190k מה עדיף? את הבנזין המפות או הסולר שאמור להיות עמיד לאורך זמן?
  3. שלום, אני גבר בגילאי 30 נשוי ועם ילדים. בשנים האחרונות היה לי רכבי ליסינג לפי הסדר (אטראז', ראפיד 1.4, וורסו, ג'אז) כמובן שהיו גם רכבים לתקופות קצרות של תיקונים וטיפולים (קורולה, פוקוס, ג'וק, וכו') לפני תקופות הליסינג היתה בבעלותי קורולה רובוטית (2008) ולפניה סוזוקי ליאנה. בסך הכל נהנתני משניהן- כאשר את הקורולה אהבתי יותר- בעיקר בגלל יציבות, שקט ובידוד רעשי מנוע ו"כח מתפרץ" לאשתי רכב משפחתי מהעבודה- אך אנחנו 6 נפשות במשפחה כך שזה לא מספיק כאשר נוסעים כולם- אך היא מעדיפה לא לנסוע איתי ו"להציק לי" בנסיעות. השימוש ברכב יהיה בעיקר בנסיעות לעבודה (15 ק"מ לכל צד ו20-30 דקות נסיעה משוקלל פקקים) וקצת יותר ק"מ בסופי שבוע. סה"כ בשנה משוער כ15-20K. כיוון ש"נכוותי" במכירה של הקורולה הרובוטית (לקח לי כ5 חודשים למכור אותה ובמחיר שאילולי הייתי יודע הייתי מוכר ביותר בהתחלה וחוסך לעצמי טלפונים, אנשים, טסט וביטוח וכו') אני רוצה רכב שלא יהיה אכפת לי "לזרוק לפח" בסוף תקופה-או לחילופין שיהיה סחיר ברמה טובה. ממילא היות מחירן של ה"משפחתיות" בשפל (כנראה כתוצאה ממעבר לג'יפונים ודומיהן ועסקאות ליסינג פרטיות) חשבתי על משפחתית- אך לא מחייב. בהיבט של צריכת דלק- כמובן שרוצה שהיא תהיה טובה- ולכן צמצמתי את האפשרויות למשפחתית שתצרוך "יחסית" פחות דלק. ניסיון עבר שלי וניסיון הווה של אחי (שאת רכבו אני רכשתי עבורו לפני כ 3 שנים) הוביל לתובנה שככל הנראה אני רוצה סוזוקי SX4. רמת המחיר ביד 2 נעה בין 17-25 לדגם זה בשנתון הראשון של הדגם בישראל (2008) מה שגם לא אמור להקשות על העברת טסט לרכב בשנים הקרובות, וגם יחסית עדכני במערכות בטיחות כמו 6 כריות אוויר, ABS,ESP כסטנדרט וכו. לעומת זו שנתון של 2010 אמור לשים אותי בתקציב בפועל של 23-27 - בשנתון זה הוחלף המנוע בכזה החזק יותר בכ10% ולפי מה שאומרים בצריכת דלק משופרת גם בערך דומה. כמו כן קצת שינויים בדש-בורד. כמו כן פזלתי קצת לסוויפט - בגלל ביקורות על התנהגות כביש, סחירות וביקוש, וגודל פיזי (שהתחלתי לחבב לאחרונה עם הג'אז שיש כרגע ברשותי)- אך תג המחיר "הגבוה" יחסית לשנתון, תא מטען פצפון, ווספק לגבי מערכות הבטיחות הקיימות קצת מעיב על אפשרות זו. (השתדלתי לפרט ככל הניתן בתקווה לקבל משוב איכותי) מה כדאי לי לבחור? מה אני מפספס? מה הייתם בוחרים ולמה?
  4. ככה זה.. לי יש כזה רכב כשנה וחצי אם אתה נוסע קצת פחות רגוע או שזה מפריע לך ברמזור תשים על es או ידני ותחליף הילוך כשבא לך
  5. שלום ברשותי קורולה 2008 כשנה וחצי לרכב יש כ 100K. כשקניתי אותו הוא היה עם גירסא\מחשב גיר ישנים ולא עשה מצב של חצי קלאצ'- זאת אומרת לא נסע קדימה או רוורס או עצר בעליה לבד ללא לחיצה על הגז. הגיר היה עוד ב5 שנים מהרכישה כך שהוא היה באחריות והוחלף לי מחשב גיר ומאז הרכב התנהג כך והייתי מרוצה.(בנוסף מהירות החלפת ההילוך השתפרה וקרתה בצורה חלקה יותר) לאחרונה עשיתי תאונה קלה והוחלף לי בה הטמבון ומכסה המנוע ופנסים- לא היה נזק פנימי ולא נגעו בבפנים (כמו כן זה היה במוסך פחחות שהוא בהסדר ולא במוסך טויוטה). כשאספתי את הרכב מהמוסך מיד שמתי לב שהגיר לא עושה את פעולת ה"חצי קלאצ'" ההילוכים עוברים חלק יותר כמו אחרי ההחלפה שעשיתי אבל והתגובה של הרכב ללחיצה עדינה על הגז היא חיבור הקלאצ' בצורה די נוחה(לא כמו שקניתי) אבל הוא לא נוסע לבד וזה מקשה בחניות בטח בגלל סביבת המגורים הרוויה בעליות וירידות. מה יכולה להיות הסיבה? האם זה תקלה? מה ניתן לעשות? אשמח לעזרה.
  6. ברשותי כזה רכב כבר שנה אני ואשתי נוסעים בממוצע כ32k בשנה ולא זה לא רכב חברה אלא אני משלם. צריכה ממוצעת שלי הי 1:14.6 ופעם הייתי יותר עדין והייתי עושה פחות מ1:15.2, אני גר באזור רווי עליות וירידות. נתחיל מהסוף- איכות גימור טובה, אין קרקושים בכלל מאוד גדול ומרווח למשפחה ותא מטען ענק, אבל בהחלט מפרט קמצני באבזור, יש לי sun, ואין בקרת אקלים, אין שליטה על המערכת מההגה, חלונות חשמליים מאחורה נעשו בצורה פרטית. המנוע מצויין, זריז וחזק יחסית, כשמנסים להאיץ במהירות של 100 קמ"ש למשל התגובה והתוצאה טובה מכל שאר המשפחתיות עם1600. לגבי רעשים נכון שהסלד יחסית גבוהה ובהתאמה הרעש גם יותר חזק אבל ממש לא מדובר ברעש של מכונית מרוץ או פיאט פונטו של ערסים. הרכב יציב אך זריז ולא כבד. לגבי הגיר צריך לעשות סדר:1. זה לא אוטומט! אחרי שתפנימו תמשיכו לקרוא. 2. מגיע ב3 צורות שליטה שליטה אוטומטית, ספורט וידני 3. בכל 3 האופציות ניתן להעלות ולהוריד הילוך בכל זמן נתון ע"י שימוש ב"אוזניים" שבצידי ההגה, ונכון אם הם היו "צפות" ולא מחוברות לגלגל ההגה היה עדיף. 4. הביקורת ה"קטלנית " לגיר היא בעיקר בעקבות המחשב גיר הראשון(ביקורות שנכתבו במהלך שנת 2008 או על רכב בשנתון זה לפני החלפת מחשב גיר), שהיה מעצבן לא זוחל בפקקים, לא גולש בחניה, מעביר הילוך לאט, וכו, אני קנית את שלי לפני החלפה והחלפתי מחשב גיר לחדש יותר, לפני ההחלפה הורגש כאילו נהג חדש מעביר הילוכים -זמן העברת ההילוך היה יחסית ארוך מה שהביא להרגשת טלטול (פיזיקה תאוצה-ותאוטה) ונראה כאילו הרכב לא משלב קצת גז בזמן ההעברה בכדי ליצור העברה חלקה לאחר השינוי במחשב הגיר למי שעשה בעיות אלה נפתרו. הנסיעה הרבה יותר חלקה,העברת ההילוך טובה וזריזה הגיר מוריד הילוך יתר מהר אם צריך, לא צריך להוריד רגל מהגז בהעברת הילוך, הרכב גולש בפקקים ובחניה לבד ע"י "חצי קלאצ' (כמו באוטומט), טלטולים יש רק אם נסעים בהילוך ראשון ומורידים את הרגל מהגז ואז מורגשת האטה רצינית-כמו בכל רכב ידני ווכדי להמנע ממצב של נסיעה בהילוך ראשון במהירויות מעבר וטלטולים של הילוך זה יש פטנט גאוני להעביר לשני! 5. בכדי לחסוך בדלק המחשב מתוכנת להעביר הילוכים ביחס נמוך, היתרון הוא צריכה טובה בתוך העיר החסרון הוא רכב איטי ופחות מגיב, מי שנוהג בפחות סבלנות מוזמן ללחוץ על כפתור הספורט או העביר ליידי דבר אשר יפתור את ההרגשה לדבר זה אין השפעה בנהיגה מחוץ לעיר או בנהיגה עירונית רגועה. 6. בנהיגה אגרסיבית מרגישים את העברת ההילוך דבר שהוא הגיוני מבחינה פיזיקלי וקורה גם באוטומט- ברובוטי כמו בידני זה מורגש יותר. מבחינת אמינות, אין בעיות מיוחדות לא בגיר ולא בברקסים ולא בשום דבר. אין צורך בהחלפה של רכיבים אלו בטרם עת. קלאצ' שהולך ב70k הוא תוצאה של נהג גרוע ותו לו. ויעידו על כך כל בעלי קורולה 2008 שטרם הגיעו ל120-130k . וגם אז זה בלאי של דיסקיות שזה בלאי טבעי כמו רפידות ברקס ומצבר. לסיכום רכב מצוין חסכוני וזריז, אם תדעו לעשות סוויץ' בכך שזה לא אוטומט או שאתם נהג שלא מרגיש בהבדלים (נהגות וקשישים למינהם) וגם אתם תהנו ממנו מאוד
  7. ברשותי כזה רכב כבר שנה אני ואשתי נוסעים בממוצע כ32k בשנה ולא זה לא רכב חברה אלא אני משלם. צריכה ממוצעת שלי הי 1:14.6 ופעם הייתי יותר עדין והייתי עושה פחות מ1:15.2, אני גר באזור רווי עליות וירידות. נתחיל מהסוף- איכות גימור טובה, אין קרקושים בכלל מאוד גדול ומרווח למשפחה ותא מטען ענק, אבל בהחלט מפרט קמצני באבזור, יש לי sun, ואין בקרת אקלים, אין שליטה על המערכת מההגה, חלונות חשמליים מאחורה נעשו בצורה פרטית. המנוע מצויין, זריז וחזק יחסית, כשמנסים להאיץ במהירות של 100 קמ"ש למשל התגובה והתוצאה טובה מכל שאר המשפחתיות עם1600. לגבי רעשים נכון שהסלד יחסית גבוהה ובהתאמה הרעש גם יותר חזק אבל ממש לא מדובר ברעש של מכונית מרוץ או פיאט פונטו של ערסים. הרכב יציב אך זריז ולא כבד. לגבי הגיר צריך לעשות סדר:1. זה לא אוטומט! אחרי שתפנימו תמשיכו לקרוא. 2. מגיע ב3 צורות שליטה שליטה אוטומטית, ספורט וידני 3. בכל 3 האופציות ניתן להעלות ולהוריד הילוך בכל זמן נתון ע"י שימוש ב"אוזניים" שבצידי ההגה, ונכון אם הם היו "צפות" ולא מחוברות לגלגל ההגה היה עדיף. 4. הביקורת ה"קטלנית " לגיר היא בעיקר בעקבות המחשב גיר הראשון(ביקורות שנכתבו במהלך שנת 2008 או על רכב בשנתון זה לפני החלפת מחשב גיר), שהיה מעצבן לא זוחל בפקקים, לא גולש בחניה, מעביר הילוך לאט, וכו, אני קנית את שלי לפני החלפה והחלפתי מחשב גיר לחדש יותר, לפני ההחלפה הורגש כאילו נהג חדש מעביר הילוכים -זמן העברת ההילוך היה יחסית ארוך מה שהביא להרגשת טלטול (פיזיקה תאוצה-ותאוטה) ונראה כאילו הרכב לא משלב קצת גז בזמן ההעברה בכדי ליצור העברה חלקה לאחר השינוי במחשב הגיר למי שעשה בעיות אלה נפתרו. הנסיעה הרבה יותר חלקה,העברת ההילוך טובה וזריזה הגיר מוריד הילוך יתר מהר אם צריך, לא צריך להוריד רגל מהגז בהעברת הילוך, הרכב גולש בפקקים ובחניה לבד ע"י "חצי קלאצ' (כמו באוטומט), טלטולים יש רק אם נסעים בהילוך ראשון ומורידים את הרגל מהגז ואז מורגשת האטה רצינית-כמו בכל רכב ידני ווכדי להמנע ממצב של נסיעה בהילוך ראשון במהירויות מעבר וטלטולים של הילוך זה יש פטנט גאוני להעביר לשני! 5. בכדי לחסוך בדלק המחשב מתוכנת להעביר הילוכים ביחס נמוך, היתרון הוא צריכה טובה בתוך העיר החסרון הוא רכב איטי ופחות מגיב, מי שנוהג בפחות סבלנות מוזמן ללחוץ על כפתור הספורט או העביר ליידי דבר אשר יפתור את ההרגשה לדבר זה אין השפעה בנהיגה מחוץ לעיר או בנהיגה עירונית רגועה. 6. בנהיגה אגרסיבית מרגישים את העברת ההילוך דבר שהוא הגיוני מבחינה פיזיקלי וקורה גם באוטומט- ברובוטי כמו בידני זה מורגש יותר. מבחינת אמינות, אין בעיות מיוחדות לא בגיר ולא בברקסים ולא בשום דבר. אין צורך בהחלפה של רכיבים אלו בטרם עת. קלאצ' שהולך ב70k הוא תוצאה של נהג גרוע ותו לו. ויעידו על כך כל בעלי קורולה 2008 שטרם הגיעו ל120-130k . וגם אז זה בלאי של דיסקיות שזה בלאי טבעי כמו רפידות ברקס ומצבר. לסיכום רכב מצוין חסכוני וזריז, אם תדעו לעשות סוויץ' בכך שזה לא אוטומט או שאתם נהג שלא מרגיש בהבדלים (נהגות וקשישים למינהם) וגם אתם תהנו ממנו מאוד
  8. ברשותי כזה רכב כבר שנה אני ואשתי נוסעים בממוצע כ32k בשנה ולא זה לא רכב חברה אלא אני משלם.צריכה ממוצעת שלי הי 1:14.6 ופעם הייתי יותר עדין והייתי עושה פחות מ1:15.2, אני גר באזור רווי עליות וירידות, נתחיל מהסוף- איכות גימור טובה, אין קרקושים בכלל מאודנגדול ומרווח למשפחה ותא מטען ענק, אבל בהחלט מפרט קמצני באבזור, יש לי sun, ואין בקרת אקלים, אין שליטה על המערכת. מההגה, חלונות חשמליים מאחורה נעשו בצורה פרטית. המנוע מצויין, זריז וחזק יחסית, כשמנסים להאיץ במהירות של 100 קמ"ש למשל התגובה והתוצאה טובה מכל שאר המשפחתיות עם1600. לגבי רעשים נכון שהסלד יחסית גבוהה ובהתאמה הרעש גם יותר חזק אבל ממש לא מדובר ברעש של מכונית מרוץ או פיאט פונטו של ערסים. הרכב יציב אך זריז ולא כבד, לגבי הגיר צריך לעשות סדר:1. זה לא אוטומט! אחרי שתפנימו תמשיכו לקרוא. 2. מגיע ב3 צורות שליטה שליטה אוטומטית, ספורט וידני3. בכל 3 האופציות ניתן להעלות ולהוריד הילוך בכל זמן נתון ע"י שימוש ב"אוזניים" שבצידי ההגה, ונכון אם הם היו "צפות" ולא מחוברות לגלגל ההגה היה עדיף. 4. הביקורת ה"קטלנית " לגיר היא בעיקר בעקבות המחשב גיר הראשון, שהיה מעצבן לא זוחל בפקקים, לא גולש בחניה, מעביר הילוך לאט, וכו, לאחר השינוי במחשב הגיר למי שעשה בעיות אלה נפתרו. הנסיעה הרבה יותר חלקה, הגיר מוריד הילוך יתר מהר אם צריך, גולש בפקקים, וכדי להמנע ממצב של נסיעה בהילוך ראשון במהירויות מעבר וטלטוולים של הילוך זה יש פטנט גאוני להעביר לשני! 5. בכדי לחסוך בדלק המחשב מתוכנת להעביר הילוכים ביחס נמוך, היתרון הוא צריכה טובה בתוך העיר החסרון הוא רכב איטי ופחות מגיב, מי שנוהג בפחות סבלנות מוזמן ללחוץ על כפתור הספורט או העביר ליידי דבר אשר יפתור את ההרגשה.6. בנהיגה אגרסיבית מרגישים את העברת ההילוך דבר שהוא הגיוני מבחינה פיזיקלי וקורה גם באוטומט- ברובוטי כמו בידני זה מורגש יותר. מבחינת אמינות, אין בעיות מיוחדות לא בגיר ולא בברקסים ולא בשום דבר. אין צורך בהחלפה של רכיבים אלו בטרם עת. קלאצ' שהולך ב70k הוא תוצאה של נהג גרוע ותו לו. ויעידו על כך כל בעלי קורולה 2008 שטרם הגיעו ל120-130k . וגם אז זה בלאי של דיסקיות שזה בלאי טבעי כמו רפידות ברקס ומצבר. לסיכום רכב מצוין חסכוני וזריז, ינוע סוויץ בכך שזה לא אוטומט או נהג שלא מרגיש בהבדלים נהגות וקשישים למינהם() וגם אתם תהנו ממנו מאוד
  9. אני דוד. בן 27 יש לי קורולה רובוטית 2008, אחלה רכב, ממליץ בחום
×
×
  • Create New...