ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 639 צפיות
היי לכולם, אישתי צריכה ללדת בשבועיים הקרובים אז צריך להחליף את הרכב.... היום אני עם פיג'ו 307 xsi 2.0 ידנית 2 דלתות, ומה לעשות זה פשוט לא מסתדר כשיש ילדים, למרות שהרכב נח בטירוף וממש מהנה לנהיגה. אחרי ששקלתי כמה דגמים ורכבים בקטגוריה וקראתי כמה שירשורים פה בנושא ( למרות שאין הרבה...)החלטתי שאני מעוניין לרכוש את האופל אסטרה 1.4 טורבו שנתון 2012-2013 התקציב שלי הוא 35K וכניראה אקנה מסוכנות בגלל אפשרויות המימון. חשוב לי שהרכב יהיה נח ומרווח, בטיחותי! ואמין. זה עדיין לא סופי אז אשמח להמלצות בנושא
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 16.3 אלף צפיות
אני מחפש לקנות מסחרית בסגנון פיאט דוקאטו אותה אהפוך לקמפר וואן - בית על גלגלים קטן וחמוד. אמאמה, יש לי רישיון ב' החדש (עד 3.5 טון) לרכב אוטומטי בלבד. האם קיימת חייה כזאת? הבעיה היא לא ברכבים, אלא בחוק הישראלי לפי מה שהבנתי שהופך אותם ל3.51 טון ושולל ממני נסיעה חוקית עליהם. בכל מקרה חבריי המלומדים והמשכילים ממני, אשמח לעזרה והמלצות מכם בעניין (אגב שוקל לעשות רישיון למשאית, אבל זה חתיכת משא עכשיו.. אם מישהו פה מארגן רישיונות למשאית בקבלנות עד 7000 שקל אני אשמח להמלצות)
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי ניסן מיקרה 2011 אוטומטית מנוע 1250 עם 97KM אלף , הבעלות הקודמת של הרכב מהשכרה. הרכב משמש אותי בעיקר בתוך העיר ( חיפה) אך לעיתים גם בנסיעות מחוץ לעיר. לתחושתי הרכב לא מספיק בטיחותי וכל מהמורה בכביש מורגשת, כמו כן העליות של חיפה הן מאמץ לרכב הקטנטן. המשפחה הציע לי להחליף את הניסן בגולף 2009 מנוע 1600 אוטומטית, 5 דלות דגם Trendline. עם 70 אלף KM. הרכב הוא יד ראשונה מהחברה ועבר בתוך המשפחה, מטופל בצ'מפיון, ללא תקלות עד כה ונסע בעיקר גם בתוך העיר ומידי פעם נסיעות בינעירוניות. התהיות העיקריות שלי הן: 1. האם כדאי לקבל את ההצעה ולקחת את הרכב שנמצא כמעט 10 שנים על הכביש או שעדיף לוותר ולהשקיע בסביבות ה40 אלף ברכב יד שנייה בשנה מתקדמת י…
הודעה אחרונה מאת Shaked Klein, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי כולם! אנחנו מחפשים רכב יד שנייה, אוטומט, כשהשיקול הראשון והחשוב ביותר הוא בטיחות. התקציב כנראה סוגר אותנו על אזור שנתון 2013 (40 אלף עד 50 אלף), ומבחני ה ncap מראים על שני מתחרים עיקריים: מאזדה 3, וסקודה אוקטביה, ששניהם בעלי מבחני ריסוק מעולים במיוחד לנהג ולילדים, כשאנחנו גם נתקין מערכת מובילאיי לרכב שיבחר. אשמח לעזרתכם בניתוח פרמטרים נוספים בהשוואה בין שתי המכוניות: צריכת דלק ואמינות. פחות מעניין אותנו נושא של התנהגות רכב ופינוקים, וממש ממש אשמח להכוונתכם ברכישה, ממה כדאי להיזהר, תתי מודל מועדפים וכו'. ואם יש לכם הצעות יצירתיות נוספות- נשמח לשמוע! עלתה גם האופציה של סיאט ליאון אוטומט שנת 2012, אבל אנחנו ממש ממש לא מכירים בכלל את הרכב או החבר…
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 911 צפיות
היי חברים, אני נהג חדש. יש לי עוד מעט שנתיים רישיון אבל עדיין לא מצאתי משהו נורמלי.. התקציב שלי עד 25 אלף. חשבתי ללכת על סוזוקי סוויפט 2008+ או דייהטסו סיריון 2008+.. מאוד קשה למצוא משהו נורמלי בתקציב הזה.. בעיקרון מחפש רכב קטן עם עדיפות לדגמים הנ"ל באיזור קריות / חיפה? מישהו חושב אחרת? האם קיים מישהו שמעוניין למכור? תודה,
הודעה אחרונה מאת battler, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, רכב משפחתי, נסיעה בין עירונית, 15,000קמ בשנה. מעריך שהמחיר לקרוסאובר 2014 דומה ל פגו 3008 שנת 2015 . אוטומט. אודה לחווד ובפרט בפרמטרים : צריכת דלק אמינות שמירת ערך נוחות נסיעה עלות טיפולים מרווח (3 ילדים מאחור, תא מטען) באם יש חשיבות לתת דגם ספציפי - אשמח להבהרה.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אנשים יקרים, אשמח לעזרה ומידע על הרכב סיטרואן c4 דיזל 1.6 שנה 2013. איך הרכב בכללי. איך האמינות שלו. איך הגיר הרובוטי וכו. תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת asypeer, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב משפחתי עמיד וחסכוני ככל האפשר. מצאתי מאזדה 3, שנת 2008 עם 150 אלף ק"מ וסובארו B3, שנת 2008 עם 100 אלף ק"מ. מה לדעתכם עדיף?
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מודע להבדלים מבחינת חיסכון, האם מערכת הטעינה הביתית שימושית? מה משמעות תוספת מצבר לטעינה ביתית מבחינת משקל, ועלויות החלפה מצבר בבוא העת לעומת היברדית שאינה PLUG IN? PLUG IN משנה את עלויות הטסט מבחינת קבוצת רישוי? תודה
הודעה אחרונה מאת volvo144GL, -
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום רב, אז ככה, כבר כמעט סגרתי עסקה לרכישת: פורד s-max 2015 74,000 ק"מ 202 כ"ס יד 1 מליסינג רכב יחיד רכב שמור מאוד ובמצב טוב. במחיר 72,000 אלף שקל. הכל כמעט היה טוב עד שגיליתי שאין לרכב גלגל ספייר ורק ערכת ניפוח לתקרים סטנדרטיים. אם אני הייתי הנהג בעיקרי אז זה לא היה מפריע לי אבל מאחר שאשתי בעיקר נוהגת ברכב הדבר קצת מרתיע למרות שרק פעם אחת בחיים היה לנו פנצ'ר רציני בו נקרע הצמיג לגמרי. אולי אני טועה בשיקול אבל התחלתי לחשוב אולי לחפש מיצובישי אאוטלנדר בסביבות 2013-2015. לצערי מהחיפוש הדל שראיתי הבנתי שהמיצובישי משמעותית יותר יקרה- לדוג' 2015 עם ק"מ של 80 אלף מגיע לאזור ה-100 אלף שקל. שאלותיי הן: א. האם אני מגזים בשיקול של הגלגל ספייר? ב. הא…
הודעה אחרונה מאת אורי מ., -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היי, מחפש רכב יוקרה במחיר של עד כ400K ש"ח, עם דגש גדול על נושא האבזור - ופחות על מנוע/שטח/ספורט. מיועד לנסיעת כביש בלבד, ורצוי מאד שיהיה SUV (שלא אחשוש לעלות על מדרכה ולשפשף את הגחון). נוחות בתא הנהג והנוסעים/טכנולוגיה/עיצוב - חשובים לי מאד, ויהיה קשה לי לוותר על פיצ'רים שהתרגלתי אליהם, כמו קרוז קונטרול אדפטיבי, חיישנים בכל צדי האוטו, כניסה והנעה ללא מפתח, התראת סטיה מנתיב/סכנות מתקרבות, חימום מושבים, נוחות ישיבה, מערכת ניווט וכו' - וכמובן שאשמח להתחדש בכל הטכנולוגיות החדשות שבאות עלינו לטובה. כמו כן - מעדיף רכב שלא יהיה ארוך מדי. עדיפות גבוהה לכך שרובו של האבזור יהיה כלול במחיר הדגם - כדי לאפשר סחירות נוחה בעתיד. כרגע נוסע במרצדס GLA (עם כל איבזור נוחו…
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, הנה הנתונים אנחנו זוג צעיר שנוסע בערך 16-18 בשנה. 60 אחוז מהזמן נמצאים בפקקים. עד עכשיו הייתה לנו פולו ורצינו לגדול לגולף. התקציב הוא עד 45. חיפשנו הרבה גולף, שנתון 2011 ולמרות הריקולים לdsg7 המפורסם, מרגיש שלקנות רכב כזה זה להיכנס למיטה חולה. כשנמכור אותו הוא יהיה כבר בן 10 ולא מרגיש שאפשר לסמוך שלא תהיה הוצאה יקרה לטיפול בגיר עד אז. יש המלצות לרכב באותה קטגוריה ? נורא חשוב לנו בטיחות ואמינות. לבעלי הגולף, הdsg שהחליפו טוב לצרכים שלנו? תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב היברידי עד 50 אלף שקל. אני מעדיף שיהיה לו כמה שיותר כוח סוס, תצורת האצבק, מאבוזר כמה שיותר (סנרוף - יש חייה כזו?). אמין, זול לאחזקה. אשמח לשמוע על רכבים, אם אתם מכירים.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 997 צפיות
שלום לכולם מתלבטים איזו בחירה לעשות, נשמח לעזרתכם זוג + 1 + כלבה בינונית שמצטרפת לחלק גדול מהנסיעות. הרכב ישמש כרכב יחיד, נסועה שנתית של כ17-20K. כרגע אנחנו נוסעים בסיריון 2007, נהיה צפוף לאחר ה +1 ולכן חושבים להחליף את הרכב. התקציב נע סביב 30K, הפייבוריטיות כרגע הן יונדאי i30, קיה סיד, פורד פוקוס - כולן משנתונים 2009-2011. מה בעצם היתרונות - חסרונות של סדאן מול סטיישן? דגמים נוספים רלוונטיים? תודה!
הודעה אחרונה מאת Sniros, -
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
היי, לאור התרחבות המשפחה, מחפש רכב 7 מקומות יד2 הפרמטרים שחשובים לי (לפי סדר יורד - ככה שיותר חשוב לי החיסכון דלק והבטיחות על פני כמה הרכב מרווח): - חיסכון בדלק - בטיחות - עלות טיפולים - רכב מרווח - אמינות של המותג/דגם מבחינת תקציב - באיזור ה-60k ואפשר טיפה למתוח בהתאם לכדאיות העסקה. אם יש לכם המלצות היכן לעשות טרייד אין על הרכב שברשותי, אשמח להמלצות - יש לי ניסאן נוט 2014 יד2 עם 80k ק"מ ומחיר מחירון תיאורטי של 57k (ברור לי שאני לא אקבל אותו כי לרכב הזה אין יותר מדי שוק ולכן מחפש אפשרות שפויה לטרייד אין בלי שיקרעו אותי) תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, לפני שבועיים בערך פתחתי אשכול בנוגע לקניית רכב יד 2. התכנון היה לקנות רנו קליאו, אבל מאחר ואתם מקצוענים נתתם לי אלטרנטיבה הרבה יותר טובה - פיגו 208. חקרתי המון עליה ובאמת בשורה התחתונה רכב מצויין. מצאתי בחור שמעוניין למכור אחת, דגם active 1.2 t במחיר של 58000 עם 12000 ק"מ, ללא תאונות ויד 1 !! נשמע בסך הכל עסקה טובה.. פעם ראשונה שאני קונה רכב ואין לי מושג מה לשאול את הבחור, אילו פרטים אני חייב לדעת?, איפה מבצעים בדיקה לרכב טרם הקנייה? ועוד המון שאלות.. ובלי שום קשר האם העיסקה טובה לדעתם? האם ניתן להוריד עוד במחיר? אשמח לעזרתכם המהירה. בברכה, גיא.
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
-
- 3 עוקבים
- 2 תגובות
- 224.6 אלף צפיות
ברוכים הבאים לפורום ייעוץ לפני קנייה של CarsForum. מעוניינים בייעוץ טלפוני מקצועי בקניית רכב יד שנייה? ליחצו כאן וקבלו עצות מהמומחים. כדי לנסות ולהקל על תהליך הרכישה של הרכב המשומש, ריכזנו כאן כמה מדריכים ושרשורים שיוכלו לעזור לכם. הארות, הערות, תוספות או מדריכים נוספים יתקבלו בברכה. אתם יותר ממוזמנים לפנות לאחד ממנהלי הפורום בהודעה פרטית. רכישה מוצלחת, צוות מנהלי CF.
הודעה אחרונה מאת עומר q, -
- 6 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי אופציה לליסינג של שנתיים וחצי עם אחלה מחירים גם עבור הפיקנטו וגם עבור הספרקס. ההבדל הוא 250 שקל לכיוון הפיקנטו . דגש : מדובר במודלים של 2015,כך שהם היו מספר שנים על הכביש. שאלה ראשונה - כשמדובר בשנתיים וחצי,יש לציין כי 250X30 שזה 7500 שקל הבדל. העניין הוא האם יכולים להיווצר בעיות בספרקס לפי דעתכם שבהמשך אשלם את ההפרש ואף יותר? בנוסף אשמח לדעת האם לדעתכם ההשקעה ברכב משנת 2015 שווה את זה עקב כך ואני משלם פחות בסביבות הסדר גודל של 350 שקל לחודש (בערך, עדין לא בדקתי במדויק) כאשר קיים הסיכון לקלקולים שישתוו למחיר הקיים מבחינת ממוצע חודשי. (אני בעצם שואל מהו גודל הסיכון מנסיונכם ועקב היכרותכם עם מכוניות מהדגמים האלו) תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Alkash, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ראיתי רכב מהמודל הנ"ל, פרטי, 75000 ק"מ, ב65 אש"ח. מה דעתכם? האם יש הבדל מהותי בין השנתונים? האם יש יתרון לחפש מודל משנתון מתקדם יותר?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 10 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום, התייעצות נוספת לי אליכם. מאזדה 6(פרימיום פלוס), עם 80 אלף קילומטר,יד 2,2014, נראה שהייתה תאונה מקדימה, הפגוש הורכב טיפונת עקום, ויש ירידת לקה מאוד לא יפה על הפגוש הקדמי מצד ימין(ממש ליד ההרכבה העקומה). כמה קשה יהיה לי למכור את הרכב הנ"ל בעתיד כשאהיה יד שלישית ויהיו עליו מעל 100 אלף קילומטר? האם המחיר נחשב בסדר לרכב כזה?
הודעה אחרונה מאת trekampt, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בוקר טוב, אני בן 21 ומאוד אוהב ומבין במוטוריקה ובדיוק פרשתי מתחום הדו גלגלי, רכבתי על אופנוע דיי חזק ועכשיו אני מחפש רכב שלא יחסיר ממני כוח לצד האמינות את האמת אני מחפש יד 2 כדי לא להפסיד את הירידת ערך וחשבתי על : Seat leon fr 1.8 2017 אבל אני נורא מתלבט בגלל הגיר הרגיש והאי נוחות בפקקים Audi a3 2.0 2017 לצד תיבת הילוכים dq381 עם קלאצים רטובים שמחליפה את התיבה של הסיאט.. אבל הסיאט פשוט יפה יותר ומאובזרת יותר ותאכלס המחיר גם משתלם רציתי לדעת אם יש עוד אופציות ומה אתם ממליצים...
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שואל בשביל חבר. הפרמטרים הם: 1. רכב מפנק (איבזור, מושבי עור, עיצוב פנימי נעים וכד') שנראה טוב גם מבחוץ (לא סאנגיונג וכד') 2. הנעה כפולה ויכולת שטח סבירה (לא מחפש לטפס על בולדרים, אבל שבילים+ יהיה נחמד) 3. מרכב של SUV עם 4-5 דלתות (לא רנגלר קצר לדוגמא) 4. תקציב עד סביבות ה-250 אש"ח ההצעה הכי טוב שחשבתי עליה הייתה המאזדה CX-5 הבכירה עם המנוע 2.5 ליטר והנעה כפולה, רק שאני מאמין שהיכולות שטח שלה מספיקה בקושי לשבילים של קק"ל. מעבר לזה היא לגמרי פוגעת בכל הפרמטרים האחרים. אשמח לעוד רעיונות.
הודעה אחרונה מאת motizkn, -
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
שלום לכולם, מה אתם אומרים על הבדיקת רכב הזאת? רכב Hyundai i30 CW 2013
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים שבוע טוב לכולם ! אני מתעניין ברכישת סיאט לאון דגם FR נפח 2.0 בשנתונים 11-12 , מצאתי אחת דגם מבציר 2012 ידנית שעשתה 93 אלף ק"מ . אשמח לשמוע ולהבין מה הן ה"מחלות" הידועות ברכב הזה? מה חשוב מאוד להקפיד לבדוק בהן - ובכללי לקבל חוות דעת על הרכב כרגע אני עם לאון FR 2014 נפח 1.4 ועקרונית אני מבסוט על הרכב , חוץ מהעניין שחסר לי כוח ברכב . תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום מבקש ייעוץ בבחירת רכב חברה חדש. ב 3 שנים האחרונות היה לי טויוטה קורולה 2015, חוץ מהרעש של הגיר הרציף, אין לי שום טענה לרכב, מרווח, נוח, יחסית זריז, אמין. מחפש רכב חדש שיהיה: חזק יותר בטוח יותר סדאן יש ברשימה שאני יכול לבחור ממנה כ 30 רכבים, אבל צימצמתי לבאים: Ford Focus Trend Toyota Corolla Mazda 3 sport 2.0 Opel Astra enjoy tourer sports Mitsubishi ASX Intense Skoda Octavia ambition 1.4 כאשר ה4 האחרונים יותר נראים לי מתאימים לדרישות. אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת locus, -
-
- 4 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
[h=2]אופל אינסיגניה 2015[/h] שלום, קיבלתי הצעה דיי מעניינת על אופל אינסגניה 2015 מנוע 1.6, קילומטרז נמוך מ40 אלף ב85. אני פשוט לא מצליח למצוא שום מידע עליה, לא טיפולים, לא מחלות, לא איך היבואן שלה. האם הרכב אמין? האם הוא כמו שאר הגרמניות (מגיע לטיפול עם סקודה אבל משלם על אאודי?) במחירי הטיפולים והחלפים? צריכת דלק אמיתית נעה בביקורות בין 1 ל8\11 ואני לא מצליח להבין מה מהם נכון. אשמח לקצת עזרה, תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן חברה, יש ברשותי כרגע פולו 2006 ואני חייב להעיף אותה בדחיפות אני רוצה לעשות עסקת טרייד אין על האוטו שלי במקומות כמו אוטודיל וטרייד מוביל שבהם אקבל בסביבות ה 10 אלף ש"ח קיבלתי כמה הצעות שהן: 1) מיצובישי לנסר ספורבטק שנת 2009 יד 1 עם 74 אלף ק"מ אוטומטית 2) סוזוקי סוויפט 2013 ידנית יד 1 עם 30 אלף ק"מ 3) פיג'ו 208 2014 עם ק"מ נמוך ( לא זוכר בדיוק) יד 1 מנוע 1200 או משהו כזה ידנית עכשיו התקציב שלי הוא בין 30-40 אלף ש"ח אבל רצוי כמה שיותר נמוך. השאלה גם אם אפשר להשיג פולו או איביזה מעל 2010 בתקציב הזה שיהיה מנוע 1200 TSI וידנית.. תודה רבה על העזרה אשמח לשמוע חוות דעת
הודעה אחרונה מאת ronl95, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברה,פתחתי פה פוסט לפני שבועיים בקשר ליעוץ לרכב ראשון נהג חדש כמובן ללא ניסיון לבסוף הגעתי לסוויפט מחר אני הולך לראות את האוטו כולל בדיקה אצל מישהו שאני מכיר האוטו יד 2 קמ 145 והמחיר הוא 19 אלף מה אתם אומרים? התלבטתי בינו לבין המיקרה אבל אהבתי את העיצוב של הסוויפט יותר וראיתי שהיא גם חסכונית אשמח לשמוע את דעתכם
הודעה אחרונה מאת ZarihEzra, -
- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני חושב לקנות את פיגו 3008 החדש. האם הרכב הזה שווה את הסכום שלו?(170 גרסת פרימיום). מה המנוע הכי טוב בין ה 3 שיש להם? והאם מנוע הדיזל אחרי כמה שנים יתחיל להרעיש? ובכללי מה אתם אומר על הרכב הזה והאם הוא יכול להחזיק כמה שנים טובות בלי בעיות? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yoavmelamed, -
- 3 עוקבים
- 39 תגובות
- 9 אלף צפיות
שלום וברכה חברים, אשמח לעזרתכם, חיפשתי וקראתי ולא מצאתי תשובות מספקות. כיום אנחנו (אשתי) עם רכב ליסינג צמוד + דלק וטיפולים, ביטוח, טסטים וכו' מהעבודה שלה, הרכב יונדאי i35 , נסועה של כ 12000 ק"מ לשנה (לדוגמא, בשלושת השנים האחרונות יחד הנסועה הייתה 30000 ק"מ סה"כ) , בימים הקרובים שלוש שנות הליסינג מסתיימות, ועומדות בפנינו שתי אופציות: האחת, לקבל רכב חדש ולהמשיך, השנייה, להחזיר את הרכב ולא לקחת רכב חדש אבל לקבל כ 3000 שח לחודש (כרגע לא בדקנו עם החברה בדיוק על השקל) לתלוש כמובן, השאלה היא האם בשורה התחתונה ולאחר כל ההוצאות השוטפות, שונות, דלק, וירידת ערך, יהיה שווה לנו כלכלית לרכוש רכב פרטי בן שלוש בערך וסחיר בשוק, ולמכור אותו לאחר כ 3-5 שנים וכן הלאה.. …
הודעה אחרונה מאת israeln261,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
