Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה על רכב 7 מקומות יד2 ב-60k


burial
שימו לב! השרשור הזה בן 2194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

 

לאור התרחבות המשפחה, מחפש רכב 7 מקומות יד2

 

הפרמטרים שחשובים לי (לפי סדר יורד - ככה שיותר חשוב לי החיסכון דלק והבטיחות על פני כמה הרכב מרווח):

- חיסכון בדלק

- בטיחות

- עלות טיפולים

- רכב מרווח

- אמינות של המותג/דגם

 

מבחינת תקציב - באיזור ה-60k ואפשר טיפה למתוח בהתאם לכדאיות העסקה.

 

אם יש לכם המלצות היכן לעשות טרייד אין על הרכב שברשותי, אשמח להמלצות

- יש לי ניסאן נוט 2014 יד2 עם 80k ק"מ ומחיר מחירון תיאורטי של 57k (ברור לי שאני לא אקבל אותו כי לרכב הזה אין יותר מדי שוק ולכן מחפש אפשרות שפויה לטרייד אין בלי שיקרעו אותי)

 

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם בטיחותיות באופן יחסי , חסכוניות באופו יחסי ודי מרווחות, כאן פגענו בשלושה מתוך 4 הדרישות הראשונות שלך,

החיסרון בשניהם הוא בדמות אחזקה יקרה מהממוצע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי חברים,

 

בהתאם להמלצותיכם - רנו גרנד סניק 2013 דיזל:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=43&SubModelID=1213&FromYear=2012&UntilYear=2013&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=&OwnerID=&fromKM=&KM=120000&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=2&fromHand=&Hand=&Color=&Info=

 

הבחור מוכר רנו גרנד סניק 2013 דיזל (להבנתי מהסדרה החדשה עם הביקורות הטובות, נכון?) עם תאונה מקדימה, לטענתו ללא פגיעה בשסי אלא "רק קוסמטי" ועוד קצת פגיעות קוסמטיות, קילומטרז' סביר של 98 אלף.

 

המחירון התיאורטי 71, הוא מבקש 55 ונשמע מאוד גמיש.

 

מה דעתכם? באיזה מחיר כדאי לסגור, אם בכלל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרכב צריך לבדוק - עד כמה התאונה רצינית (לא הייתי סומך על מה שהוא אמר) ותקינות הגיר (מצמדים ומחשב).

יש לרכב הזה גיר רובוטי דו מצמדי שלא שיא האמינות.

ניסית למצוא גרנד סניק דיזל בקרסו טרייד אין? הייתי משלם יותר על רכב ללא תאונות ועם אחריות על הגיר. באותה ההזדמנות גם אולי הייתי מוסך את ניסאן (תלוי בהצעת מחיר לטרייד).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הרכב צריך לבדוק - עד כמה התאונה רצינית (לא הייתי סומך על מה שהוא אמר) ותקינות הגיר (מצמדים ומחשב).

יש לרכב הזה גיר רובוטי דו מצמדי שלא שיא האמינות.

ניסית למצוא גרנד סניק דיזל בקרסו טרייד אין? הייתי משלם יותר על רכב ללא תאונות ועם אחריות על הגיר. באותה ההזדמנות גם אולי הייתי מוסך את ניסאן (תלוי בהצעת מחיר לטרייד).

 

הגרנד סניק מרווחת יותר מהורסו?

אני חושש מהאמינות של הצרפתיות אבל מכיוון שאני לא מעוניין להחליף רכב אם וכאשר נצטרך רכב 7 מקומות מלא, הורסו קצת מדאיגה אותי.

 

מה דעתכם על C4 דיזל?

 

בתקציב מוגבל, אפשר למצוא צרפתיות משנתונים מתקדמים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצעתי את וורסו, כי ביקשת רכב כמה שיותר חסכוני - וורסו לא יכולה להתחרות ברכבי דיזל צרפתיים בצריכת דלק, למרות שיש לה צריכת בנזין לא גבוהה במיוחד ( אצלי 1:11.5 ממוצע ).

אכן, גם גרנד סניק וגם פיקאסו יותר מרווחות, אבל גם כאן מדובר במקומות 6+7 לילדים, בנוסף גם בצרפתיות בקושי נשאר בגאז' בנוסף ל 7 מקומות בתפוסה מלאה ( בדומה לטויוטה ורסו ).

בין רנו לסיטרואן הייתי בוחר בסיטרואן, אבל לא בתקציב שלך אלא פיקאסו מנוע 2000 סמ"ק טורבו דיזל וגיר אוטומטי ( מודל 2014 ).

ב 60 אלף לא הייתי קונה פיקאסו עם גיר רובוטי חד מצמדי - כבר עדיף רנו.

 

כמה אתם נוסעים בשנה?

גרנד סניק בנזין 2000 סמ"ק יותר אמינה, אבל צריכת דלק גבוהה.

בקיצור תצטרכו להתפשר על משהו ( תקציב, צריכת דלק, מרחב פנים, .מוניטין אמינות, סחירות, תחזוקה ).

7 מקומות מלאים דיזל בתקציב לא גבוה - סאנגיונג רודיוס.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצעתי את וורסו, כי ביקשת רכב כמה שיותר חסכוני - וורסו לא יכולה להתחרות ברכבי דיזל צרפתיים בצריכת דלק, למרות שיש לה צריכת בנזין לא גבוהה במיוחד ( אצלי 1:11.5 ממוצע ).

אכן, גם גרנד סניק וגם פיקאסו יותר מרווחות, אבל גם כאן מדובר במקומות 6+7 לילדים, בנוסף גם בצרפתיות בקושי נשאר בגאז' בנוסף ל 7 מקומות בתפוסה מלאה ( בדומה לטויוטה ורסו ).

בין רנו לסיטרואן הייתי בוחר בסיטרואן, אבל לא בתקציב שלך אלא פיקאסו מנוע 2000 סמ"ק טורבו דיזל וגיר אוטומטי ( מודל 2014 ).

ב 60 אלף לא הייתי קונה פיקאסו עם גיר רובוטי חד מצמדי - כבר עדיף רנו.

 

כמה אתם נוסעים בשנה?

גרנד סניק בנזין 2000 סמ"ק יותר אמינה, אבל צריכת דלק גבוהה.

בקיצור תצטרכו להתפשר על משהו ( תקציב, צריכת דלק, מרחב פנים, .מוניטין אמינות, סחירות, תחזוקה ).

7 מקומות מלאים דיזל בתקציב לא גבוה - סאנגיונג רודיוס.

 

 

אני לא פותח השרשור :)

 

אני סתם מתעניין.

התקציב שלנו הוא כ-70 אש"ח.

הייתי די נעול על הורסו אבל היא צפופה מאוד ובתקציב הנ"ל נוכל למצוא מקסימום 2012, לפני מתיחת הפנים.

לכן התחלתי לשקול גם צרפתיות.

 

הנסועה השנתית שלנו היא לא יותר מ15-20 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבקשה אל תצטט הודעה צמודה.

 

במקומך הייתי קונה ב 50-60 אלף שקלים רנו גרנד סניק בנזין 2012-2013.

יותר מרוח מטויוטה, הרבה יותר זול לרכישה ואמין ( מנוע וגיר כמו בניסאן קשקאי ). לא שווה לך החיסכון בדלק ותוספת בקנית רכב דיזל, מול הסיכון עם גיר רובוטי

גם הרבה יותר פשוט למצוא רכב בנזין עם קילומטראז' לא גבוה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

vladclar - תודה על התגובה המושקעת.

 

הייתי היום בסבב סוכנויות רכב - בקרסו יש רק גרנד סניק מודל 2015 שזה מחוץ לתקציב שלי.

 

אנחנו צפויים לנסוע בשנה 15-20אלף ק"מ, לא יותר, בדומה לבחור הנוסף שמתעניין.

 

לגבי גרנד סניק בנזין - מה התצרוכת דלק שלו? הוא לא יקרע לי את הכיס? בינתיים ראיתי ביד2 רכב 2012 עם 99אלף ק"מ ב-50אלף ש"ח...זה ריאלי? מה מחירון לוי יצחק בכלל?

 

 

לגבי יתר הרכבים שכרגע אני מנסה להשיג

- סיטרואן פיקסו דיזל 2014 (הבנתי שלפני אסור לגעת בגלל אמינות מנוע) - קיבלתי כמה הצעות באיזור ה-70אש"ח לרכבים עם 90-100אלף ק"מ

- שברולט אורלנדו דיזל 2013/14 - בסביבות ה-63 (ל-2013) עד 68 אש"ח (2014) כאשר הקילומטראז הוא באיזור ה-100אלף.

- גרנד סניק - עד עכשיו ניסיתי להשיג דיזל 14, אשקול בהתאם לתגובתך את הדגם בנזין

 

 

מה דעתכם על המחירים/הצעות? מה לשים לב בבדיקה בדגמים הללו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

50 אלף לגרנד סניק בנזין 2012- אלה המחירים בשוק ( לא משנה מה המחירון שח יצחק לוי - הוא מנותק מהמציאות לדגם הזה ). טוב לקונים, גרוע למוכרים. צריכת דלק כ- 1:9 משולב (חצי עירוני, חצי כבישים בינעירוניים). אני מכיר היטב את הדגם - היה כזה עד לפני שנה אצל קרובי המשפחה מ 2011 יד ראשונה.

גרנד פיקאסו דיזל 2014 עם מנוע 2000 זאת אופציה מעניינת.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאה אחוז. גרנד סניק 2012 נכנס גם למעקב אצלי.

 

שאלה לגבי סיטרואן פיקאסו C4 - מאיזה שנתון הוא נחשב לרכב "אמין"? 2014 או גם 2013? ולחפש בגרסאת הדיזל בלבד, נכון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2194 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...