Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2975 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שאני רואה, הגרנד פיקאסו בצורה הנוכחית (נמכר החל מ2014 אבל שים לב להבדל החיצוני הניכר בין הדור הנוכחי לקודם,הדור הנוכחי נמכר כאן ממרץ 14' ) הנוכחית נמכר רק עם הגרסה המשופרת של המנוע הבעייתי ולכן נראה שאין בעיה ללכת על הבנזין, שתיהן נמכרות רק עם גיר אוטומטי רגיל.

בדור הקודם הבנזין בעייתית מבחינת מנוע ולכן לא רלוונטית.

פורסם

היי,

אז היום לאחר סקר רציני של מכוניות, אני מתכנס על ההצעה הבאה שקיבלתי מלובינסקי טרייד

- סיטרואן C4 פיקאסו 2014 (עליה על הכביש בדצמבר), 105אלף ק"מ, יד ראשונה מליסינג עם היסטוריה נקיה ב-59,000 ש"ח

 

מה דעתכם על ההצעה?

ובפרט מניסיון על האחריות של לובינסקי (שנתיים או 20 אלף ק"מ) - האם באמת מקיפה כמו שאומרים? האם ניתן להתווכח איתם ולהרחיב את האחריות עד ל-30 אלף ק"מ?

פורסם (נערך)

א. לא מכיר את המושג היסטוריה נקייה. איפה היסטוריית טיפולים ? אתה יכול להעלות? איפה טופס בדיקה שלך ? לא שלהם.

ב. לא תוכל לקבל 3 שנים אחריות (אבל תקרא סעיף ג ). לגבי אחריות: תבקש פירוט מה באחריות. ממש תכנס איתם לפרטים ושזה יהיה רשום כרשימה על החוזה (אפילו בכתב יד ברור) : למשל מה מהפריטים הבאים כלול באחריות ; משאבת מים, מדחס מזגן, שרשרת תזמון, טורבו , מנוע , גיר , אלטרנטור ?

ג. אני מנחש שזו הפיקאסו עם 165 כ"ס . לא שמענו על בעיות איתה . הדיזל 2.0 כנראה טובה יותר אבל יקרה יותר בהתאמה.

ד. בגדול אני מכיר מישהו שרכש מהם פיקאסו משומשת מהדגם הקודם+ אחריות + טיפול. אולי תצליח לשנורר מהם טיפול גדול. הוא מימש אצלהם אחריות פעמיים. לא עשו בעיות. לפיכך המחיר כולל אחריות ובגדול הייתי הולך על עסקה כזו.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

טופס בדיקה שלי עדיין לא עשיתי - אעשה שבוע הבא אחרי שאמכור את האוטו שלי ואתקדם לרכישה

 

לגבי הטופס בדיקה - להלן מה שקיבלתי מהם:

image2018-03-29-110913-3.jpgimage2018-03-29-110913-2.jpgimage2018-03-29-110913-3.jpgimage2018-03-29-110913-4.jpgimage2018-03-29-110913-5.jpgimage2018-03-29-110913-6.jpgimage2018-03-29-110913-7.jpgimage2018-03-29-110913-8.jpgimage2018-03-29-110913-9.jpg

- נראה שסמוך לסוף ה-3 שנים הנהג שנסע באוטו התלונן על "מנוע מגמגם/כבה/מקרטע לסירוגין" ובבדיקה שעשו לו כתוב ש"נמצא תקין"

- מאז האוטו הועבר חזר ללובינסקי מהליסינג ועומד 4 חודשים אצלהם בצי רכב (זה הרבה? לבקש מצבר חדש?)

 

לא ברור לי האם הוא חזר לצי רכב כי הסתיימו ה-3 שנים ליסינג או בגלל התקלת "מנוע מגמגם". מה דעתכם על כך? האם יש פה בור?

 

ולגבי טיפול סגרתי איתם שבמחיר כלול גם טיפול הבא 120k.

image2018-03-29-110913-1.jpg

פורסם

מה שניתן ללמוד מהיסטוריית הטיפולים זה

א. שהיתה תאונה ( תיקוני פחחות לא מעטים).

ב. הרכב עבר את הריקול הידועים. טופל כל 20K .

ג. נדלקה נורית בדוק מנוע. דורש בדיקה במחשב האם עדיין יש הערות .

ד. הוחלף מיכל דלק .

 

אין בור. דיי נפוץ שרכב עומד במגרש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

רק לוודא זה הסיטרואן c4 מהצורה החדשה כן ?

אפשר לשאול מה היה המחיר הראשוני שאמרו לך עליה ? (כלומר בכמה הבדל מהמחיר הם מוכרים אותה )?

ולחילופין באחוזים מישהו יודע כמה לובינסקי טרייד אין מורידים ? (הם גם מפרסמים שיהיה מבצע מכירות מיוחד ב 9-11 למאי) - מישהו יודע אם שווה לחכות?

פורסם

שואל בנוסף - למיטב הבנתי, גם בצורה החדשה - מנוע הדיזל עדיף על מנוע הבנזין, לא?

האם מנוע הבנזין מגיע עם גיר אוטומטי או רובוטי?

×
×
  • תוכן חדש...