ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
יש לי כרגע 3 אופציות שמעניינות אותי. 1. איביזה 2012 1.2 TSI - קילומטראז' 96K, יד 3 כולם פרטי, הנהגת הנוכחית אישה מבוגרת שבעיקר נסעה לעבודה. לא עבר תיקונים קריטיים וטופל בזמן. מחיר 37K 2. פולו 2011 1.2 TSI - קילומטראז' 136K, יד 2 כולם פרטי הרכב עבר החלפת מצמדים ועדכון תוכנה לפני מספר שנים, ומכטרוניק לפני שנה. מגיע עם מערכת מולטימדיה ומגנזיום. מחיר 37K 3. פולו 2011 1.2 TSI- קילומטראז' 59K, יד 1 פרטי, לא עבר תיקונים של הבעיות הידועות בדגם זה, בלי מולטימדיה ובלי מגנזיום. מחיר 41K אחרי הרבה התלבטויות הגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות איביזה או פולו ואלו האפשרויות ההגיוניות שמצאתי בתקציב של 40K. תודה!!
הודעה אחרונה מאת flyboy3, -
-
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כבר תקופה מעסיקה את ראשי המחשבה לרכוש אלפא רומיאו גןלייטה בתקציב ה70 אלף ש"ח אחרי המון נסיוניות גם גם קריאה בפורומים והשוואות ביד 2 אשמח לקבל מספר תשובות לשאלות 1. האם המנוע של הT JET משמעותית יותר אמין מהמולטי אייר (כי אחד יושב על הגרסאה של ה120 כוחות סוס והשניה 170) 2.מה היא צריכת הדלקת האמיתית בנסיעה סבירה ומשולמת לאלפא 1.4 ידנית 3.האם לפני שאני רוכש אלפא יש משהו מסויים שאני צריך לבדוק מעבר לבדיקת קומפיו טסט סטנדרית על גיר שילדה 4.כמה עולה טסט? ושאלה אחרונה אם אוטודיל זה מקום שאפשרן לסמוך עליו המון תודה *אני חדש פה אז אם הפוסט לא עומד בתנאי הכתיבה הנכונים אשמח שלא ימחק אלא יסבירו לי להבא אדע איך לנסח נכון.
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 13 תגובות
- 10.9 אלף צפיות
מישהו יודע להסביר בכלל על מכוניות היברידיות? האם כדאי? האם מייקר את עלות האחזקה והטיפולים? וספציפית לגבי הונדה ג'אז היברידית- האם שווה? מישהו מכיר את הרכב ויודע להמליץ או לא?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 4 תגובות
- 915 צפיות
שלום לכולם, אני זקוק לרכב עקב כמה סיבות, עיקר הקנייה שלי היא לעבודה, דרכים עירוניות ובין-עירוניות, אוטומט כדי שלא ארצה להתאבד כל בוקר בפקקים היפים של ארצנו הקטנה. צריכת דלק לפחות על גבול הטעם הטוב (בהשוואה לסקודה פאביה או לסיאט איביזה), אז חשבתי וקראתי קצת והגעתי ל2 מסקנות - רכישת רכב יד שנייה בן 3, או השכרת רכב בליסינג פרטי. הרכב הולך לשמש אותי לפחות 3 שנים, מחישוב מתמטי קצרצר מול מכירי הליסינג הפרטי שראיתי באינטרנט 8000 מקדמה + 1400 לחודש ואני עם MAZDA 3, מכסה את מה שאני צריך מעל ומעבר... אבל לאחר 3 שנים אני נשאר עם כלום ביד, והרכב חוזר לחברה, כשאני יכול לקנות רכב לא רע ב58K וגם למכור אותו לאחר מכן ולקבל אחוזים מההשקעה בחזרה. אני…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 5 תגובות
- 854 צפיות
היי, בואו נניח שיש לי פנטזיה לרכוש A1 משומשת מהשנים 2014-2017. חשבתי על ידנית מתוך רצון לחסוך בעלויות. אבל לא בטוח שזה בכלל עוזר. לא S1 /4X4 ולא אחת מהחמות ממש. מישהו יוכל לרשום בבקשה את מגוון תתי הדגמים לפי מנועים ותיבות הילוכים? הבנתי שהיה דגם חדש איפשהו אחרי 2015? מה רמות הגימור? אופציות? (אפשר מבחינתי להתעלם מהקצה העליון, הפנטזיה היא על משומשת בפחות מ90K בשנים הללו) אם מדובר על גיר אוטומטי, האם הוא שייך לסדרה המושמצת של הקוצרן? מחלות ופגמים קריטיים? (מבחינה מכאנית. ברור שהיא קטנה, צפופה, לא מאד נוח וגם לא ספורטיבית ממש בדגמים הרגילים) תודה
הודעה אחרונה מאת CharadeClassic, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום, מה דעתכם על תוצאות הבדיקה ?
הודעה אחרונה מאת CharadeClassic, -
- 1 תגובות
- 492 צפיות
שבוע טוב מה ההבדלים בין קאיה ריו מודל 2005-11 לבין יונדאי אקסנט 2005-10? אמינות? בטיחות? כוח? דלק?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הי, אחרי שעמדנו לקנות קקטוס חדשה 0 ק"מ ליסינג, קראתי עוד והחלטתי שבטיחות היא נושא קריטי, ודי ירדנו ממנה ככה"נ. בפוקוס על בטיחות (אקטיבית ופסיבית), מצאתי רק את האיוניק ואת הנירו כרכבים עם בלימה אוטונומית בכביש מהיר, ודירוג בטיחות גבוה אקטיבי ופסיבי. שניהם טיפונת על הצד היקר יותר ממה שחשבנו (אפילו בליסינג 0 ק"מ), והיברידים - מה שפחות רלוונטי. אשמח לעוד הצעות, לרכבים עם דגש על בטיחות, לזוג עם צאצא שמחשבים רכב נוח לנסיעות ארוכות, בטיחות גבוהה. ובשאיפה - חמוד. הסתכלנו גם על הג'אז, שנראה סבבה, חוץ מזה שהבלימה האוטומטית שלו היא רק למהירות נמוכה. עוד הצעות? תודה! אבי
הודעה אחרונה מאת inon007, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום, אני מנסה להרכיב השוואה בין מספר אופציות לרכישת רכב בכדי להבין מה האופציה הכלכלית ביותר. האופציות הן: 1. רכישת רכב חדש. 2. השכרת רכב - ליסינג פרטי. 3. רכישת רכב יד שניה (בן 3 או שנתון אחר אם כלכלי יותר). אם מישהו יכול להפנות אותי להשוואה כזו (לא מצאתי משהו מפורט במיוחד) או יכול לעזור - אשמח לשמוע. תודה.
הודעה אחרונה מאת _DownLoaD_, -
-
- 7 תגובות
- 7.7 אלף צפיות
מחפש רכב משפחתי: מרווח תא מטען גדול חסכוני בדלק נוח לנסיעות ארוכות אמין!! תקציב עד 50,000 ש"ח שנת 2013 והלאה מה מומלץ מהנתונים? כרגע ההתלבטויות הם בין המכוניות: קיה סיד,יונדאי I30CW ,סיאט טולדו,סקודה רפיד אשמח להצעות מעניינות אחרות אם יש
הודעה אחרונה מאת boaz9090, -
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מצאתי את האתר הזה carcost, שאת האמת אני לא מכיר אותו, ורציתי לדעת מה אתם חושבים על הדיל הזה? יונדאי איוניק פרימיום היברידי 1.6 שווה לרכוש אותו במחיר הזה מהם? תודה.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, מעוניין לשמוע חוות דעת על הרכבים השבכותרת,אחזקה,אמינות,צריכת דלק וכל מידע שיש.. האם יש למנוע הזה שרשרת תזמון שאינה זקוקה להחלפה? תודה.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 808 צפיות
שאלה מהותית ... באיזה רכב הייתם בוחרים אותו רכב אותה שנה 2014 יד ראשונה מצב ראשוני די זהה ...שמור. שניהם לפי המוכרים מטופלים באופן סדיר אחד עם 90 אלף קמ מבקש סביב 80 אלף שח השני עם 180 אלף קמ ... מבקשים 60 ואפילו 55 אלף שח. באןזה הייתם בוחרים האם הפרש של כמעט 25 אלף שח לא מכסה כמעט כל טיפול אפשרי ? כלומר אולי שווה לקחת את הרכב עם הקמ הגבוה ?
הודעה אחרונה מאת Omer Peugeot 205, -
-
- 0 תגובות
- 484 צפיות
היי אני מתענין בסיאט איביזה 2009 עם מנוע 1600 דגם ספורט. שמעתי שהמנוע הזה הוא הפחות מוצלח שיצא בשנים האחרונות הייתי שמח לקבל חוות דעת נוספת, לגבי צריכת דלק תקלות וכו' תודה שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת Tal Solomon, -
- 0 תגובות
- 708 צפיות
אהלן חברים אני צריך חוות דעת מכם על הרכב הנ"ל אמינות הגיר, עלויות טיפולים ותיקונים למיניהם ממי שיודע ומכיר תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Menro, -
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
זקוק להמלצתכם, אשמח רכב קצת מהנה לנהיגה, אמין, בטיחותי . 50 אלף שקל התקציב פלוס מינוס. ידני בלבד
הודעה אחרונה מאת edward, -
שלום אני עומד לפני קניית הרכב הראשון שלי. עשיתי הרבה שיעורי בית, אבל מכמה סיבות הגעתי למסקנה שעדיין מוקדם עבורי להחליט מה הצרכים שלי ולהשקיע בכך סכום משמעותי (כן, בשבילי גם 15K זה משמעותי). מלבד שאר הסיבות, אני גם נהג לא מנוסה. אחרי הרבה חיפושים ביד 2 ובירורים שונים אצל מבינים, חשבתי על הרעיון הבא: יש ביד 2 לא מעט רכבים במחירים של 2000-3000 ש"ח, מהם שבעליהם "מבטיחים" שהם במצב מכני מעולה, ואף עם קילומטר'ז סביר ויד 2-3 מקסימום. אני מניח שלא מדובר במציאות גדולות, אבל חשבתי לעצמי, מה יש להפסיד? אקנה רכב ב2500 ש"ח, אסע שנה, אלמד מה הצרכים שלי, ואז מקסימום ילך לפח. (2500 לחלק ל12 חודשים - 208 שח, לא נורא). אני יודע שזה רכב לא סימפטי לנסיעה, אבל על זה אפשר להבלי…
הודעה אחרונה מאת edward, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום וברכה מחפש לקנות רכב יד 2 7 מקומות לאחר שמכרתי את המיקרה שלי (נקנתה 0 ק"מ) אשמח לעזרה בבחירת הרכב המתאים לפי הנתונים הבאים: תקציב עד 75000-80000 הנוסעים : זוג +4 גילאים 9,8,3,1 1) ברכב הקודם נסעתי במשך 3 שנים 27,000 ק"מ... וברכב המיועד לא מתכנן לנסוע יותר וכנראה אפילו פחות. העלו בפני שיקול שאני יכול להתפשר על ק"מ גבוה יחסית וכך לאחר מספר שנים עדיין אשמור על ק"מ סביר, האם השיקול נכון? ואם כן, כמה ק"מ כדאי לי לחפש 2) דלק, לאור מיעוט הנסיעות אולי זה לא שיקול מאוד מרכזי ? 3) מותג, לאור מיעוט הנסיעות אולי פשוט חבל להשקיע סכום כזה (למרות התקציב) ברכבים עם שם טוב מבחינת ריבוי תקלות (ורסו 2013?) ולקנות רכב פחות מבוקש במחיר זול יותר ? כן…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתחיל לגשש אחרי רכב 7 מקומות בשביל 3 ילדים קטנים ו 2 נוסעים + נוסע נוסף מדי פעם. היום הייתי בסוכנויות של טויוטה, סיטרואן ואופל. הסתכלתי על הגראנד פיקאסו, זאפירה ו-וורסו. הפיקאסו מרגישה מאוד פלסטיקית עם חומרים זולים וממש לא איכותיים. מרווח הרגליים בשורה השנייה קטן מאוד אחרי שכוונתי את כיסא הנהג לטעם שלי (1.80). אני אוהב לנהוג עם רגליים ישרות. הטויוטה-מאוד קודרת ומשעממת. המושבים צרים מאוד עם מנוע חלש. מרווח הרגליים ליושבים בשורה השנייה מצחיק מרוב שהוא קטן. האופל-איכות החומרים טובה, מנוע עם מוניטין אמינות מפוקפק, מובילאיי (גרוע), מרווו רגליים דומה לסיטרואן מאחורה. בגדול, 3 הרכבים מאוד משעממים ולא מושכים אותי בכלל... כשישבתי בניסאן אקסטרייל …
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לכולם, אני מתלבט בין המכוניות הבאות מ2015 והיתי שמח לקבל את חוות דעתכם, בעיקר במה שנוגע לאמינות ובטיחות. אני מתכנן לקנות יד ראשונה מפרטי. מאזדה 3 הונדה סיוויק סדאן יונדאי i35 טויוטה קורולה תודה רבה, אסף
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן שברולט טראקס ליסינג פרטי באוויס , הדגם המאובזר 1.4 טורבו . מוצעת במחיר נוח מבחינתי ל 30 חודשים . זוג וכלב בעתיד פלוס אחד . נסועה כ 13 אלף קמ לשנה . שומע דעות לכאן ולכאן ולא מצליח לקבל החלטה . ישנן עוד הצעות אך הן יקרות משמעותית 350 שח יותר בתשלום החודשי . מבין שאצטרך להסתפק במובילאיי. במסגרת התקציב נכנסת גם i20.או לעלות בתקציב בסכום שציינתי למשפחתית או איזה קרוסאובר שקר כלשהו אחר . זקוק לחוכמת ההמונים פה . המון תודה
הודעה אחרונה מאת avi2502, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 786 צפיות
ברשותי סיטרואן ברלינגו 2016 עם 90,000 ק"מ שהוצאתי מהחברה, הרכב משמש גם כרכב עבודה וגם כרכב משפחתי רציתי לשדרג את הרכב ולקחת רכב חדש כי בקרוב נגמר האחריות רציתי לדעת האם אלטרנטיבות אחרות כגון פיאט דובלו מנוע 1600 טורבו דיזל רנו קנגו מנוע 1500 טורבו דיזל סיטרואן ג'מפי מנוע 2000 טורבו דיזל הם אלטרנטיבות עדיפות או להשתדרג בברלינגו חדשה כי מבחינת אחזקה במורשה היבואן היא אחזקה די יקרה אשמח לעזרה מכם!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי מה ההבדל בין שני הרכבים? חוץ מכוח המנוע כמובן תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 831 צפיות
שלום חברים, אני אגש ישר לעיניינים, 1. השאלה הראשונה שלי היא לגבי האופציה העדיפה עבורי ועבור אשתי (בקרוב), כאשר האפשרויות הם: רכב חדש, 0 קמ, ליסינג קצר. המחשבות שלי לאחר קריאת כל אחת מהאופציות: רכב חדש - מכירה במחיר טוב כאשר נרצה בכך. רכב 0 קמ - כמובן ההנחה קורצת, אבל יש חששות מהמכירה בתום התקופה וממצב הרכב, האם הוא באמת "חדש" ליסינג -אין התחייבות לרכב לתקופה ארוכה ויש אפשרות להתחדש. 2. יש לנו את סכום הכסף הנדרש למשפחתית חדשה וגם כמובן למכוניות קטנות יותר, או גדולות יותר ב0 קמ. כאשר אנחנו הכי רוצים גם במבט לעתיד איזשהו גיפון משפחתי שיהיה אמין וגם לא משעמם מבחינת עיצוב ושימוש. אני יודע שההגדרה קצת רחבה אבל אשמח לקרוא התייחסויות לגבי מס…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, לאחר קריאה מרובה כאן למדתי המון מכם, אז ראשית כל תודה רבה. אנחנו זוג צעיר עם תקציב של 45 ואנחנו מעוניינים בגולף 1.4 עם 122 סוסים משנת 2011 עם 80 אלף קמ. יש רכב על הכוונת אבל הוא לא טופל במוסך מורשה משנת 2014 ולא הוחלפו לו המדגשים הכפולים. התעניינו בגולף נוספת מאותו דגם ושנה (נמכרה כבר) ושם כן החליפו את המדגשים גם לאחר תום האחריות. האם חובה להחליף את המדגשים ברכב זה? בנוסף לכך, הרכב עבר כמה חריטות/ החלפת דיסק. מה הסיבות לכך? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת save, -
- 1 תגובות
- 751 צפיות
שלום לכולם בימים אלה אני מחפש את הרכב הנ"ל ונתקלתי בכמה דגמים , ביניהם LT ו-LTZ . מישהו יודע מה ההבדל ביניהם ? בדגם של ה-7 מקומות לא אהבתי את מושבי הקפטן שיש בשורה האמצעית מכיוון שאין לי צורך בספסל האחורי ואני צריך את התא מטען , אז מה שיוצא שאני נשאר עם רכב גדול ו-4 מקומות ישיבה בלבד . האם יש אפשרות להוציא את הכיסאות בשורה האמצעית ולהתקין את הספסל במקום ? ראיתי שיש דגם LT 8 מקומות שהוא גם מפואר (2 חלונות בגג) אבל מה אין לו שיש ב-LTZ ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Alon BenHarosh, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני מתכנן לקנות רנו פלואנס 2013 בנזין, אוטומט, 115 כ"ס, קונפורט. קיבלתי את ההצעות הבאות (בכל המקומות היסטוריית טיפולים תקינה, ובדיקות נקיות): 1. קל אוטו, 110,000 קילומטר, בדיקה נקיה , 27 אלף ש"ח (כיוון שפיקפקתי בבדיקה מוכנים שאקח ב26,500 ואקח למכון בדיקה נוסף לבחירתי). עם אחריות לשנה 10 מכלולים. טסט עוד 3 חודשים. 2. שלמה סיקסט, 120 קילומטר, בדיקה נקיה, 27 אלף ש"ח , בלי אחריות (או 28 אלף עם אחריות שנה מנוע וגיר). 3. ליס פור יו, 69,000 ש"ח , בדיקה נקיה, טיפולים במוסך היבואן (קראסו חברת האם של ליס) , 34 אלף, אחריות לשנתיים , ומעבירים לי עכשיו טסט (הטסט בסוף מאי). לסיכום , השאלה אם להשקיע עוד כ6 אלף (אם מקזזים עלות רישוי לשנה) , בשביל לקבל רכב ע…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני מתלבטת בין 2 רכבים חדשים (2018: - פיגו 1.2 208 אוט ACCESS PLUS - רנו קליאו אקספרסיון לנסיעות עירוניות ובין עירוניות, בממוצע 50 ק"מ ביום. חשובים לי בטיחות ונוחות. אשמח לשמוע דעתכם, תודה
הודעה אחרונה מאת מישלית, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 887 צפיות
היי. איזה רכב הכי טוב עבור משפחה מתחילה, נסיעות ארוכות שחלקן בפקקים, ביצועים, חיסכון בדלק, נוחות נסיעה? זה רכב ל3-4 השנים הבאות, ככה שיש גם לקחת בחשבון מכירה שניה לאחר השנים הללו. האופציות הן- 1. קיה סיד, שנתון 2015, פרטי יד 2, 52,000 ק"מ, ללא אחריות חברה, גיר אוטומט 1.6 2. טויוטה יאריס הייבריד, שנתון 2015, פרטי יד 1, 54,000 ק"מ, ללא אחריות חברה, גיר אוטומט 1.5 3. פיג'ו 2008, שנתון 2016, פרטי יד 1, 25,000 ק"מ, איבזור אקטיב, אחריות חברת פיג'ו לעוד שנה וקצת, גיר אוטומט 1.2 בנזין טורבו. נשמח גם לחוות דעת על הרכבים. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מתלבט בין קיה פיקנטו EX החדשה לבין טויוטה אייגו.. עשיתי על שתיהן נסיעות מבחן. תכלס הגיר האלקטרוני באייגו בסדר, חוץ מקפיצות קלות לא ממש מרגישים. וקיה כמובן יקרה יותר ומפנקת יותר.. איזה אוטו יהיה לי קל למכור עוד כמה שנים? מה פחות מאבד מערכו?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 464 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- נומד
- ברווז
- ISRAEL4theWIN
- PYA
- itamar_by
- פיני חד
- דניאל1983
- RedLabel
- גקסי
- osheri
- גור גור
- Aviady001
- NirNissimov
- gpm11
- srool
- אלעדית
- falou
- Rongaflugen
- David32
- gadik6
- פינדר
- chrono
- BoazB11
- nechmya
- SlowRide
- danbr
- itaimoto
- orsh99
- יוני3227
- EvGriga
- dr6633
- levy
- yuval1111
- this_is_me
- `Infinity
- Maviv
- mikyl
- fishmanl
- fatboy1340
- yoav911gt2
- Step
- om2
- לב טוב
- AUDIO KING
- לירון .ה.
- yohai71
- Shay Shd Dave
- גולדן191
- PASHUT
- davemustaine87
- memilavi
- NEW10
- אליה
- QV1750
- 3n
