Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

כבר תקופה מעסיקה את ראשי המחשבה לרכוש אלפא רומיאו גןלייטה בתקציב ה70 אלף ש"ח

אחרי המון נסיוניות גם גם קריאה בפורומים והשוואות ביד 2 אשמח לקבל מספר תשובות לשאלות

1. האם המנוע של הT JET משמעותית יותר אמין מהמולטי אייר (כי אחד יושב על הגרסאה של ה120 כוחות סוס והשניה 170)

2.מה היא צריכת הדלקת האמיתית בנסיעה סבירה ומשולמת לאלפא 1.4 ידנית

3.האם לפני שאני רוכש אלפא יש משהו מסויים שאני צריך לבדוק מעבר לבדיקת קומפיו טסט סטנדרית על גיר שילדה

4.כמה עולה טסט? ושאלה אחרונה אם אוטודיל זה מקום שאפשרן לסמוך עליו

 

המון תודה

 

*אני חדש פה אז אם הפוסט לא עומד בתנאי הכתיבה הנכונים אשמח שלא ימחק אלא יסבירו לי להבא אדע איך לנסח נכון.

עריכה אחרונה על ידי vadimvadim
פורסם
כבר תקופה מעסיקה את ראשי המחשבה לרכוש אלפא רומיאו גןלייטה בתקציב ה70 אלף ש"ח

אחרי המון נסיוניות גם גם קריאה בפורומים והשוואות ביד 2 אשמח לקבל מספר תשובות לשאלות

1. האם המנוע של הT JET משמעותית יותר אמין מהמולטי אייר (כי אחד יושב על הגרסאה של ה120 כוחות סוס והשניה 170)

2.מה היא צריכת הדלקת האמיתית בנסיעה סבירה ומשולמת לאלפא 1.4 ידנית

3.האם לפני שאני רוכש אלפא יש משהו מסויים שאני צריך לבדוק מעבר לבדיקת קומפיו טסט סטנדרית על גיר שילדה

4.כמה עולה טסט? ושאלה אחרונה אם אוטודיל זה מקום שאפשרן לסמוך עליו

 

המון תודה

 

*אני חדש פה אז אם הפוסט לא עומד בתנאי הכתיבה הנכונים אשמח שלא ימחק אלא יסבירו לי להבא אדע איך לנסח נכון.

 

1. יש לי את הידנית עם 150כ"ס. מספיק בהחלט; ייתכן וה-120 תהיה קצת חלשה (לא נהגתי עליה).

1.5 אלפא קונים כדי להנות, לא משווים אמינות של מנועים :-)

2. בנסיעה שרובה בינעירונית עם עליות לירושלים - כ 1:13.5

3. בנוסף למכון בדיקה (או לפני) גש גם לבדיקה במוסך שמתמחה באלפא.

4. לא מכיר את אוטודיל כקונה,רק כמוכר...

אסא עלה לי כ-2,400 ש"ח; ייתכן ולך קצת פחות כי מחיר המחירון נמוך יותר.

 

בברכה, __יהבי:

פורסם

רכשתי פעמיים רכב מאוטודיל. הם אמינים מאוד וניתן לבקש טופס בדיקה של הרכב או במקביל לקחת את הרכב לבדיקה במכון שאתה תבחר. הבעיה היחידה באוטו דיל שמחיר הרכב קרוב מאוד למחירון. הפלוס שיש להם היצע גדול והרבה אפשוריות.

פורסם

הTJET נחשב מנוע אמין מאוד, בודאי יחסית למולטיאייר. כאינדיקציה אתה יכול לראות שהם מכניסים אותו לפיאט טיפו (מכונית שניתן בה דגש לאמינות) ומוכנים למכור אותו גם עם אחריות של 5 שנים. קח רק בחשבון שיש לו רצועת טיימינג ובקנייה של משומש צריך לבדוק מתי צריך להחליף אותה (החלפה יקרה יחסית ~1500 שקל).

צריכת דלק ריאלית משולבת באיזור ה11 ק"מ לליטר. בנסועה בינעירונית לחלוטין תגרד את ה12. זה לא מנוע חדש והוא לא חסכוני במיוחד.

פורסם
1. יש לי את הידנית עם 150כ"ס. מספיק בהחלט; ייתכן וה-120 תהיה קצת חלשה (לא נהגתי עליה).

1.5 אלפא קונים כדי להנות, לא משווים אמינות של מנועים :-)

2. בנסיעה שרובה בינעירונית עם עליות לירושלים - כ 1:13.5

3. בנוסף למכון בדיקה (או לפני) גש גם לבדיקה במוסך שמתמחה באלפא.

4. לא מכיר את אוטודיל כקונה,רק כמוכר...

אסא עלה לי כ-2,400 ש"ח; ייתכן ולך קצת פחות כי מחיר המחירון נמוך יותר.

 

בברכה, __יהבי:

 

בטח שמשווים אמינות.

הוא קונה רכב, ועם כל הכבוד לאלפא זו כולה אלפא וכרכב ב70 אלף הוא אמור להפגין אמינות סבירה.

 

תבקש את כל הניירת והמסמכים הקיימים.

ממליץ לחפש את הבעלים הקודם ולהתקשר אליו-לו אין מה להסתיר ותקבל מידע על הרכב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...