Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקשיב למרות שזה רכב שעולה שקל וחצי עולה המון המון לתקן כל דבר ! הרכב הזה עבר כל כך הרבה שאני לא הייתי נוגע בו כי גם ככה הדגם הזה זול מאוד לרכישה ומחפש אחד במצב טוב ! אני מאוד מקווה שאתה לא בכיוון של ה-T6 כי זה לגמרי בור ללא תחתית .

בלי קשר קח בחשבון שאת הדגם הזה קל\זול מאוד לקנות אבל מאוד יקר להחזיק .

פורסם

חוץ מהתאונה הבדיקה לרכב בן 8 היא פרפקט, רק כסת"ח.

 

התאונה עצמה-משמעותית מאד שכן הרכב עבר תקנה 309 כלומר הורד מהכביש עד שנבדק ע"י מעבדה מוסמכת ויש לו הערה על כך ברישיון.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם (נערך)
חוץ מהתאונה הבדיקה לרכב בן 8 היא פרפקט, רק כסת"ח.

 

התאונה עצמה - משמעותית מאד שכן הרכב עבר תקנה 309 כלומר

הרכב, הורד מהכביש עד שנבדק ע"י מעבדה מוסמכת ויש לו הערה על כך ברישיון.

 

החלפות הכנפיים עם ברגים, זו קוסמטיקה ולא רציני, הפגיעות הפנימיות במתלים הם החשובות.

ובד"כ - יש פגיעה גם בשילדה אשר אליה מחוברים המיתלים.

 

הרכב עבר פגיעה רצינית מאוד - אני הייתי מוותר על הרכב.

אם בכל זאת אתה רוצה את הרכב, והרכב נמכר במחיר ממש טוב וזול.

התקשר למספר חברות ביטוח ותן את מספר הרכב - וראה אם הם מסכימים לעשות ביטוח לרכב.

(לפעמים חברות הביטוח, מסרבות לבטח רכבים לאחר תקנה 309, אשר עברו תאונה רצינית)

 

ובהמשך - לקחת לבדיקה מקיפה במכון לכיוון פרונט, לבדיקת כיוון ומרחק סרנים ומרחקי שילדה.

אם הבדיקה לא נעשתה במכון בדיקה שאתה בחרתה.

קח את הרכב לבדיקה נוספת ורצינית.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אם אתה חושק מאוד בוולוו, אני ממליץ לך לגשת למגרש של טרייד אין וולוו MTIN.CO.IL

יש להם רכבים שמורים במחירים טובים.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם

עלויות האחזקה גבוהות נורא, תדע לאן אתה נכנס.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

×
×
  • תוכן חדש...