Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פולו או איביזה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כרגע 3 אופציות שמעניינות אותי.

 

1. איביזה 2012 1.2 TSI - קילומטראז' 96K, יד 3 כולם פרטי, הנהגת הנוכחית אישה מבוגרת שבעיקר נסעה לעבודה.

לא עבר תיקונים קריטיים וטופל בזמן.

מחיר 37K

 

2. פולו 2011 1.2 TSI - קילומטראז' 136K, יד 2 כולם פרטי

הרכב עבר החלפת מצמדים ועדכון תוכנה לפני מספר שנים, ומכטרוניק לפני שנה.

מגיע עם מערכת מולטימדיה ומגנזיום.

מחיר 37K

 

3. פולו 2011 1.2 TSI- קילומטראז' 59K, יד 1 פרטי,

לא עבר תיקונים של הבעיות הידועות בדגם זה,

בלי מולטימדיה ובלי מגנזיום.

מחיר 41K

 

 

אחרי הרבה התלבטויות הגעתי להחלטה שאני רוצה לקנות איביזה או פולו ואלו האפשרויות ההגיוניות שמצאתי בתקציב של 40K.

 

תודה!!

פורסם
הנהגת הנוכחית אישה מבוגרת שבעיקר נסעה לעבודה.

 

מה החשיבות המיוחדת שבחרת לציין את זה?

איפה היא גרה, ואיפה היא עובדת?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
מה החשיבות המיוחדת שבחרת לציין את זה?

איפה היא גרה, ואיפה היא עובדת?

 

 

כדי לקבל רקע על האדם שנהג ברכב. אני מאמין שקיים הבדל בין נהג צעיר לבין נהג מבוגר, למרות שאי אפשר להסיק מכך מסקנות ברורות.

גרה בפתח תקווה ואני לא יודע לגבי מקום עבודתה.

יכול להיות שהעובדה לא רלוונטית אך בכל זאת בחרתי לציין כי אני חושב שזה פלוס כלשהו.

פורסם

הייתי בוחר גם במספר 3.

מעבר לכך הפולו בעלת איכות חומרים עדיפה עם מרווח טוב יותר מאחור.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אני מאמין שקיים הבדל בין נהג צעיר לבין נהג מבוגר

אתה קונה מכונית. בדוק את המכונית. לא את הנהג.

יכול להיות נהג צעיר ששמר ועשה טיפולים בזמן, יכול להיות נהג מבוגר, שלא עשה טיפולים ולא בדק נורות אזהרה, וההפך.

בדוק את מצב המכונית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בדיקה במכון בדיקה לא בהכרח תעלה על תקלה בתיבת ההילוכים או במצמדים(וגם ככה לא נותנים עליהם אחריות) - אולי במוסך מומחה יוכלו לבדוק זאת.

 

ובכל מקרה תקלה שכזאת(מכטרוניקס או מצמדים) יכולה לקרות, במידה וכל הרכבים טופלו לפי הספר אני גם הייתי לוקח את האחת עם הנסועה נמוכה יותר.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

קיבלתי את הסטוריית הטיפולים של הפולו עם הנסועה הנמוכה יותר.

אשמח אם מישהו שמבין יוכל להסתכל ולהגיד את דעתו.

 

https://www.docdroid.net/TG4Wuyq/polo2011red.pdf

 

אני יצאתי מנקודת הנחה שעדיף לקחת פולו שעבר כבר את הבעיות הידועות, כי רכב שעבר את הבעיות יהיה עם סיכוי נמוך יותר להיתקל בהן שוב. יש משהו בהנחה הזאת או שהיא שגויה?

 

דבר נוסף, אני לא מוצא מחירון חוץ מביד 2 עבור הדגם הזה של הפולו. המחירון היחידי שאני מוצא הוא 42.5K ובשקלול עם הנתונים של הרכב הספציפי המחיר קופץ ל 46K.

מהו מחיר סביר לשלם על הרכב?

פורסם

אין משהו חריג אבל בסוף 2017 הוחלף מכטרוניק.

לפי מה שראיתי גם שרשרת טיימינג הוחלפה במסגרת הריקול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

איזה ביזיון.. רשום בחשבונית: "רכב הגיע בגרירה".

ה-DSG7 הקודם פשוט גיר פח אשפה.

מקווה שהגרסה החדשה עם המצמדים הרטובים, לא תסבול מבעיות במוח הגיר ולא תדרוש החלפה תכופה של מצמדים.

פורסם

אין שום "DSG7 קודם" ה-DSG7 עם מצמדים או הכינוי הנכון ביותר הוא DQ200 איתנו מ-2009 היה ועדיין ישנו.

יש (ותמיד היו) גירסאות של DSG עם מצמדים רטובים (חלקן עם 7 הילוכים) המותקנות במנועים עם מומנט גבוה יותר. איביזה, פולו, A1 וכל הגירסאות עד 1.8 בנזין למעט חריגים בודדים (קודיאק למשל) עדיין משווקים עם אותו DQ200 שעובר שיפורים קלים כל הזמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אין משהו חריג אבל בסוף 2017 הוחלף מכטרוניק.

לפי מה שראיתי גם שרשרת טיימינג הוחלפה במסגרת הריקול.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אז למעשה העובדה שבוצעה החלפה זה משחק לטובתי נכון?

×
×
  • תוכן חדש...