Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי, בואו נניח שיש לי פנטזיה לרכוש A1 משומשת מהשנים 2014-2017.

חשבתי על ידנית מתוך רצון לחסוך בעלויות. אבל לא בטוח שזה בכלל עוזר.

לא S1 /4X4 ולא אחת מהחמות ממש.

מישהו יוכל לרשום בבקשה את מגוון תתי הדגמים לפי מנועים ותיבות הילוכים?

הבנתי שהיה דגם חדש איפשהו אחרי 2015?

מה רמות הגימור? אופציות?

(אפשר מבחינתי להתעלם מהקצה העליון, הפנטזיה היא על משומשת בפחות מ90K בשנים הללו)

אם מדובר על גיר אוטומטי, האם הוא שייך לסדרה המושמצת של הקוצרן?

מחלות ופגמים קריטיים? (מבחינה מכאנית. ברור שהיא קטנה, צפופה, לא מאד נוח וגם לא ספורטיבית ממש בדגמים הרגילים)

תודה

פורסם

כדי למצוא את תתי הדגמים, לך לאתר יד2->מחירון רכב->חיפוש לפי דגם. הנה דוגמא:

audi-a1.png

הרכב עבר מתיחת פנים ב-2014, הגיע לישראל ב-2015.

הגיר האוטומטי הוא אכן ה-DQ200 המושמץ.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם (נערך)

תודה על הרשימה מיד 2.

אני אשמח אם מישהו יעשה לי סדר ברמות הגימור

לא הצלחתי להבין אם sportback זה שם של דגם בלבד? תצורת מרכב? רמת גימור?

 

האם הגיר סובל מאותן בעיות כמו האחיות היותר גדולות? או שמצליח להחזיק יותר?

כל כמה ק"מ בערך צריך לשפץ בקטנה הזו?

עלויות של שיפוץ גיר כזה ?

 

לגבי למה רכב כ"כ יקר ביחס לאלטרנטיבות? סטייל בלבד. אני לא מכיר משהו דומה לו בגודל הזה ואני מחפש רכב מיני/ סופר מיני אירופאי.

עריכה אחרונה על ידי eitanm
פורסם

רכבים כמו A1 ומיני קופר נמכרים במחירים גבוהים כי יש שוק מעולה, הרבה דורשים ואין מספיק היצע איכותי.

לכל הצדקנים שלא מכירים מקרוב וממשיכים לשכנע אנשים שאין תקלות .

בסוף מאחוריי הייעוץ יש בן אדם שיפגע.

×
×
  • תוכן חדש...