ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
דיזל או היבריד
מאת Johnik- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, הייתי רוצה לקבל חוות דעת מה משתלם יותר בהחזקה רכב עם מנוע (באותו גודל נניח 2.0) דיזל או מנוע היברידי. זה לא רכב ליסינג לכן הטבת מס להיברידי לא רלוונטי. לגבי ביטוח, טסט, טיפול זה כמעט ללא שינוי עד כמה שאני יודע או שאני טועה? אני מבין שבגדול זה פונקציה של כמה ק"מ בשנה רכב נוסע וככל שיותר דיזל משתלם יותר אבל הייתי רוצה לדעת מה היא "נקודת השבירה" אם קיימת בכלל תודה מראש
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 795 צפיות
שלום, מחפש רכב מיני אוטומט תקציב עד 30,000. נסיעה יומית משולבת עירוני, בינעירוני של עד 50 ק"מ ביום (ואף פחות לרוב). הדגש שחשוב לי צריך להיות על אמינות הרכב בעיקר... וגם אם יש צורך בטיפול - שלא יקרע את הכיס. לרוב נוסע 1 לפעמים 2... אם יש עוד פרטים שחסרים שיעזרו לכם להמליץ אשמח לדעת מה חסר. התקציב לא גמיש מעבר ל- 30,000. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני יודע שכבר שאלתי פה כמה שאלות על הרכב , אך לבסוף החלטתי שאני הולך על הדגם הזה. רציתי לדעת האם אתם ממליצים או מכירים תקלות קבועות כלשהם ברכב? הרכב הינו VW Golf 1.4Tsi 2011, גיר אוטומטי. בכוונה מדגיש את האוטומטי, כי אני שמעתי על הבעיות בDSG7 ובחרתי להמנע מזה. הרכב הזה יעשה לי תקלות רציניות / גיר משהו או שאפשר לקנות בבטחה לטפל ולקוות לטוב?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מי נותן הלוואת בלון לרכב משומש מאדם פרטי ? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, מחפש המלצה לרכב ספורט בסגנון של האופל GTC סביב ה40K אוטומטי. חשוב מראה ושיהיה יחסית מהנה לנהיגה אשמח לשמוע מכם. יום טוב
הודעה אחרונה מאת gil levi, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אני זקוקה לעצה ממביני העניין שבינינו בימים אלו אני נוסעת ברכב מסוג סובארו בדגם B3 SADAN שנת 2009. הרכב בעל נפח מנוע 2000 ונחשב לדגם משופר. בנוסף, לצערי הרכב עבר מספר לא מבוטל של תאונות ועשה עד היום משנת עלייתו על הכביש (2009) בערך כ-300 אלף קילומטר. עכשיו לשאלה, קיבלתי הצעה לעשות טרייד אין ולקחת במקום הסובארו רכב מסוג מאזדה 3 שנת 2010 שעשתה 150,000 קילומטר בתוספת של 13,000 ש"ח. המאזדה שמורה מאוד, לא עברה תאונות ונראית מצוין (החיסרון היחיד שנראה לעין הוא הצבע שלה- אדום). אני צריכה לתת תשובה עד מחר אם אני מבצעת את העיסקה או לא ואשמח להיוועץ בדעתכם האם היא כדאית? תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
היי, קיבלתי הצעת טרייד אין מאחת הסוכנויות, ורציתי לשמוע את דעתכם, ברשותי I30 2008 Inspire , עם 125 אלף ק"מ. אני יד שלישית . יד 1 הייתה ליסינג. מחירון משקולל לפי לוי יצחק 25200 . (לפי יד 2 המחירון המשוקלל בערך 22) הרכב במצב מצוין, לא עבר תאונות , חיצונית יש קילופי צבע על הטמבון הקידמי/אחורי. אני מעוניין לקנות I30 2013, דגם premium , יד 2 פרטי. עם 80 אלף ק"מ. לא עבר תאונות. המחירון המשוקלל לפי לוי יצחק 70500. (לפי יד 2 בערך 66) הם נתנו לי הצעה שקיזזו בה 22% ליסינג על הרכב שלי , וביקשו תוספת של 50 אלף בנוסף לרכב. לא כ"כ אהבתי את ההצעה, נראה לי שרכבי תומחר נמוך מידי. יש לי 2 שאלות, 1. מה לדעתכם התוספת ההגיונית לתשלום לפי מצב השוק היום? …
הודעה אחרונה מאת Ben Haim Shani, -
רנו קליאו 1.2T 1 2
מאת ROMADRID-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
אהלן לכולם פוסט ראשון שלי פה חברים אשמח לעזרה אני רוצה לקנות רכב ראשון אני חייל משוחרר והתקציב סביבות ה55K שקל עד היום הייתי נעול על הקליאו 13-14 1.2T גם עשיתי נסיעת מבחן על אחת חדשה ודי התרשמתי לטובה, אבל אני קראתי פה קצת על בעיה במחשב הגיר סביבות ה50 אלף ק''מ. * כמה זה חמור והאם זה שווה את הרכב? ובתכלס זה יותר גרוע מDSG? יש עוד בעיות שאני צריך להכיר? * אם אני מוצא אחת בסביבות ה20 אלף ק''מ זה סבבה או שהרכב עמד הרבה? ובכללי לכמה ק''מ בשנה לשאוף בבחירה? * יש למישהו אלטרנטיבה טובה שתהיה חזקה חסכונית ואמינה (בתקציב)? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי חבר'ה, אני פוזל לכיוון קניית פאסאט 2014 1.8 עם הDSG 7. אשמח לדעת את הדברים הבאים: - צריכת דלק אמיתית - מחלות ידועות. - עלות תחזוקה שוטפת. - רמת בידוד רעשים ברכב. יש לי כרגע ג'טה 2012 עם הDSG 7 ואני מודע לכך שיש עם הגיר קצת בעיות במיוחד ב3 הילוכים הראשונים. אשמח לדעת אם יש פתרון לכך (במידה ויהיה גם בפאסאט) ואם זה פתרון טוב או סתם עוד איזה פלסטר עד שזה יחזור? שבת שלום!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב במצב טוב אך זקוק לשיפוץ קל עם מנוע, גיר וצבע במצב טוב. יש לי ניסיון מכני רב ורקע פשוט במנועי בעירה פנימית. התקציב שלי לרכב הוא עד 20,000 ש"ח נטו (לא כולל מחיר לחלקים ועבודה על הרכב) והמטרה שלי היא לעבוד על הרכב שעות רבות ולהנות מזה (לא מטרת רווח כספי) חשוב לי שהרכב יהיה מיוחד ולא רכב רגיל ושלא יהיה רשום כאספנות ברישיון (לא רוצה להיות מוגבל בנסיעה בין 7-9 בבוקר). חשבתי על חיפושית בסביבות שנת 1970 - שזה רכב מיוחד, אני משער שיש לו הרבה חלקים זמינים בארץ אך לא כל כך הבנתי את הקטע של ההילוכים (יש להם 3 הילוכים ?) אופציה שנייה היא רכב אמריקאי זולל דלק שבשבילו אני מוכן להעלות את התקציב עד ל30,000 ש"ח אך נראה לי לא הכי חכם להתחיל שיפוץ ראשו…
הודעה אחרונה מאת Ofekhh, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, אשמח לשמוע נתוני צריכת דלק אמיתיים של שברולט ספארק אני צריך את הרכב כרכב שני במשפחה ולא מצאתי ביקורת שלילית על הרכב, אני מתלבט בין רכב חדש 0 קילומטר ב61,000 שח דגם lt לבין רכב 2016 מיד ראשונה אבל דגם lt+ ב48,000 שח עם 33k קילומטר.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הי חברים אני מתלבט לקראת שדרוג הרכב, יש לי כיום מזדה 3 שנת 2005 ששרתה אותי נאמנה, ואני רוצה לשדרג לרכב חדש יותר, עד 100K, ושקט במהירות בין עירונית. כיום ב 3 אי אפשר לשמוע סטריאו כמו בנאדם, הרכב רועש מדי. ביקרתי בסוכנות ליסינג/מגרש ונסעתי ב 3 שנת 2015, 2.0 ליטר, וב 6, 2014, 2.0 ליטר. ה 3 שנת 2015 הזו רועשת בדיוק כמו שלי, רעש מנוע חזק, רעש מהצמיגים, ורעש רוח מהחלונות יותר חמור משלי. ממש התאכזבתי. ה 6 שקטה ונעימה, הייתי רוכש כזו מחר, אבל אני קצת חושש מלמצוא חנייה עם רכב באורך 4.9 מטר, לעומת ה 4.5 של השלוש, אני גר בתל אביב. חשבתי שאולי אני צריך לחפש מכונית קטנה יותר, אבל עם בידוד רעשים טוב. אולי גולף? (אני קורא כאן להזהר מהגיר הרובוטי) אשמח לשמוע רע…
הודעה אחרונה מאת Erdinger, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 9.1 אלף צפיות
שלום לכולם, למישהו יש ניסיון עם בקרת השיוט האדפטיבית של יונדאי איוניק מול קיה נירו? כיוון שאני מבלה את רוב זמן הנסיעה בפקקים, הצורך הספציפי הוא זחילת פקקים. מי מהן יותר מתאים לצורך הזה?
הודעה אחרונה מאת Erdinger, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני עוזר להורים לקנות רכב חדש ולאחר בדיקה מעמיקה באינטרנט וגם כאן בפורום אני עדיין מאוד מתלבט לגבי איזה רכב לקנות ובאיזה צורת מימון לבחור. אני רוצה רכב מיני שישמש כרכב שני בבית (ראשון רכב חברה) שישמש בעיקר את אמא שלי לנסיעות חולון-תל אביב. מהשוואה שראיתי ישנם 2 דגמים שתפסו לי את העין יותר מכולם שברולט ספארק 1.4 ל', אוט' גרסת LT+ (או גרסת LTZ) קיה פיקנטו 1.2 ל', אוט' גרסת EX למרות שהנסיעה העיקרית היא חולון-תל אביב אני לא רוצה לפחד לקחת את הרכב לירושלים. חשוב לי שהאוטו יהיה בטיחותי וצריכת דלק נמוכה אך אני גם רוצה רמת אבזור טובה. מאחר והמחירון של שניהן זהה 79990 ₪ , ולפי מה שראיתי ממבחני דרך ביוטיוב, וגם השוואה של של אתר Auto https://www.auto.co.il/…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
אז ככה באמת רוצה להגשים חלום ולפי מה שבדקתי המחירים של הרכב לא כאלו יקרים ביבוא אישי קראתי כל אשכול אפשרי פה על שברלוט קאמרו אבל תשובות רציניות לא ראיתי אז אשמח תשובות מאנשים שאכן מבינים ברכב וכו וכו (אגב גם קראתי את הכתבה של רומן על השברלוט ) היום שברלוט קאמרו 3.6 שנת 2017 ביבוא אישי אוטמאט עולה 195-200 אלף הידנית תעלה ב 15 אלף פחות ביררתי לגבי ה6.2 היא יותר יקרה ב 20-25 אלף זאת אומרת הרכב יעלה (ידני ) קרוב ל 200 אז ככה אני יותר מועניין ב 6.2 תקציב יש אני לא חושב שרכב ב 200 אלף.. שנה על הכביש ובעיני רכב חלום זה מחיר הזוי אז לכן אני הולך על זה ברצינות כיום אני נוסע על ג'יפ בערך באותו מחיר אז המחיר פחות מפחיד אותי יותר חשוב לי לדעת שברלוט קאמרו 6.2 גיר…
הודעה אחרונה מאת arkadi1989, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי לכולם. זקוקה לעזרה וייעוץ. תודה מראש לכל עונה מתעניינת ברכישת רכב אחד משתי האופציות בכותרת. לשתיהן גיר אוטומט 1.2 טורבו בנזין. שתיהן אותן מחיר רכישה, שתיהן אותה השנתון (2016) ושתיהן עם קילומטראז' של 20+ ק"מ. הקליאו ברמת איבזור גבוהה ואילו הפיג'ו ברמת איבזור שנקראת access. פה אני נתקלתי בבעיה. הרמת איבזור הזו הצלחתי למצוא מאמרים ותגובות שיש אותה רק בגיר ידני או רכבים משנתון 2014, ולא על רכב שנתון 2016 אוטומט. מישהו מכיר חיה כזאת? מישהו יכול להמליץ או לחוות דעה על הרכב ורמת האיבזור הזו? (זה ממש ממש יעזור לי!) לגבי הקליאו. אשמח לשמוע חוות דעת. הבנתי שהשנתון הזה טוב יותר מקודמותיה, אבל קשה לי עדיין למצוא ממליצים או חוות דעת אמיתיות. המון תודה שוב לכל העונים…
הודעה אחרונה מאת Moran.adler, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 33 תגובות
- 24.8 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי סקר שוק אינטנסיבי וארוך, החלטתי שאני רוצה לקנות פיג'ו 3008 חדשה ברמת גימור פרימיום. עשיתי נסיעת מבחן על דיזל פרימיום והאמת - היה מצוין: המנוע הרגיש לי חזק מספיק, "רעש הדיזל" המפורסם לא הפריע לי בזכות בידוד רעשים מעולה בתא הנוסעים והתחושה הכללית הייתה נהדרת. לחבר יש 3008 טורבו בנזין ונסעתי גם עליה. מרגישה קצת (ובאמת שקצת) יותר חזקה ומן הסתם היא יותר שקטה. אני נורא מתלבט מה כדאי לקנות אני נוסע בממוצע 20K ק"מ בשנה מצד אחד, הדיזל זול ב 10K ש"ח מהבנזין, הוא משתייך לקבוצת זיהום 4 (!!) ועושה בממוצע ליטר ל 17 ק"מ (מדוד ולא יצרן) שזה מטורף! מצד שני, מנועי הדיזל פחות פופולאריים בארץ ופחות סחירים, נחשבים מנועים קצת יותר פרימיטיביים והט…
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- 1 תגובות
- 588 צפיות
שלום לכולם, אני מתעניין ברכישת ג'יפון ואשמח לקבל את דעתכם לגבי דגמים אפשריים. הדרישות מהרכב מחיר: תקציב מקסימלי של 60K. במקרים חריגים אוכל לעלות קצת מעבר. נסועה שנתית: כ-18K בשנה. יכולות שטח: שבילים לבנים משובשים, לא מתכנן בולדרים או מכשולים מסובכים כמובן. הרכב משפחתי: זוג נשוי, לכן חשוב שיהיה נוח גם למשפחה של +1. מה חשוב לי: אני עושה הרבה נסיעות בין עירוניות לכן חשוב לי נסיעה נוחה, חשוב לי שיהיה כוח (דאסטר או ג'ימני חלשים מדיי לדעתי, אבל תרגישו חופשי לתקן אותי אם אני טועה). אמינות כמובן היא גם אספקט חשוב. על מה כבר הסתכלתי? פורסטר (בעיקר מתעניין ב-xt, אך לא רק), סביב שנתון 2011-2010. מאוד מושך השימושיות הרבה של הרכב והכוח הרב שלו בדגם XT. אני מודע…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אחותי מחפשת רכב ידני בדגש גדול על בטיחות לה ולילדתה. חסכונית לטווח הקצר והארוך גם יחד. (שקלול צריכת דלק, טיפולים, רישוי, ירידת ערך, וכד') תקציב: כ-65,000 בנתיים חשבה על: * קיה פיקנטו 2018 * מאזדה 2 2016 (מעדיפה רכב עירוני קטן כל עוד מספיק בטיחותי) נשמח לקבל ייעוץ, המלצות ורעיונות מנסיונם של השועלים בפורום. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת cessna, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אשמח לדעת מה ה206 גימור PK שנת 2008 כלל - בשביל להשוות אותו ראש בראש ל206+ 2012 שהגיעה ברמת גימור אחת בלבד. שתי המכוניות עם גיר ידני. ה206 יד2, 2008, גימור PK עם 120 אלף ק"מ (קצת חושש שהיה זיוף ק"מ, הרי נראה לי שרק מ2010 התחילו לרשום ק"מ ברישיון הרכב,לא?) טסט עד 09-18 לא מצאתי צריכת דלק באתר של אוטו מבקשים 12,000 ה206+ 2012 עם 87,000, יד2, טסט עד 02-19 מנוע 1360 Urban ידני 5 דל' 1.4 לא מצאתי צריכת דלק באתר של אוטו מבקשים 18,000 תודה.
הודעה אחרונה מאת ho2, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב אני מתלבטת לגביי רכישת רכב, ההתלבטות היא בין הרכבים הבאים: 1. סקודה יטי 2013 מנוע 1200 2. גולף 2013 מנוע 1200 דור 6 3. גולף 2013 מנוע 1200 דור 7 (האם ה-MQB כזה טוב כמו שאומרים...?) כולן יד 1, כולן ק"מ נמוך ושמורות מאוד, בגולף דור 6 אחסוך קצת כסף בקניה. אשמח לתובנות לגביי כל אחד מהדגמים והמלצות... יהלי
הודעה אחרונה מאת menir1, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
היי, מחפש להשקיע מינימום, אפילו מתחת ל 20 אלף שח. רכב שני במשפחה. מיועד להסיע אותי בעיקר מראשון עד קרית גת על כביש 6. צריך רכב לשנה עד שנתיים, נסועה סביב 12-16 KM לשנה. סדר עדיפויות - בטיחותי לא עגלה, נוסע 120 ומעלה על 6 כשפתוח. שוקל ידני, עדיין מתלבט בגלל האישה שלא נהגה מאז הטסט. חיסכון יחסי בדלק יהיה נחמד. שליטה על הרדיו מההגה יהיה נחמד, קשה יהיה לוותר על מה שיש היום. נגן דיסקים MP3 או USB יהיה נחמד + בלוטוט. לא צריך מסך מגע. לא צריך להסיע ילדים בד"כ, יהיה מותקן כיסא אחד למקרי חירום. אם צריך פעם בחצי שנה לשרוף יום במוסך זה בסדר, רק לא להתקע באמצע הכביש (כלומר תקלה לא משביתת רכב). לא מבין בצרפתיות, יכול להגיע לחולון לאורן לטיפולים. אשמח אם תירשמ…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
היי, אני מתלבטת כבר זמן מה בנוגע לקניית רכב. אני מחפשת משהו שיהיה במחיר הכי אטרקטיבי, כשהמקסימום זה בסביבות ה20 אלף אבל עם עדיפות לפחות.. מצאתי סוזוקי אלטו 2010 שעברה 98,000 ק"מ , יד 2 ונראית שמורה מאוד. הבעלים נשמעים אמינים ויש להם את כל הקבלות. הבעיה היא שהמחיר הוא 21,000 שזה קצת גבוה לי. בנוסף מצאתי פיג'ו 107 , 2010, שעברה 107,000 ק"מ, יד 2 וגם כן שמורה. המחיר שלה הוא 17,000 ויש עוד מקום להתגמשות ממה שהבנתי.. המחיר כאן כבר יותר קורץ לי אבל ממה שאני קוראת וממה שהבנתי פיג'ו פחות מומלצת מסוזוקי באופן כללי. ובנוסף בפיג'ו 107 יש גיר רובוטי לעומת האלטו שהוא אוטומט רגיל.. אשמח לקבל המלצות\ חוות דעת בנוגע לשני הרכבים הללו. מה עדיף? איפה התמורה היא הגדולה ביותר ביחס לכסף…
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים , אז כמו כן ההחלטה הינה להחליף את הפיאסטה התמימה שלי לרכב קצת רציני יותר והגולף כרגע מהווה פתרון הולם ביחס לתקציב , קראתי קצת ובעיקר ראיתי הפחדות בנוגע לגיר , עוד לפני שחשבתי בכלל ידעתי שDSG אני לא אקח בגלל הסיכון של הגיר לשנתון הזה , אך רציתי לדעת האם גיר אוטומט׳ (לא ידני) מפצה על הבעיה וכביכול האם בעיית הגיר הידועה הינה בדגמי הDSG בלבד , כי מבחינתי האוטומט עדיף לי לא רואה יתרון מוחץ ברובוטי הזה... תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
מחפש רכב עם מושב גבוה לאשה מבוגרת עם נכות. קשה לה היכנס ולצאת מרכבים. אני מעדיף שיהיה לה רכב חדש, לא יקר מידי, עדיף עד 100 אלף ש"ח אבל אפשר לשקול מחיר גבוה יותר. לא חייב להיות גדול או משפחתי שכן היא ערירית. היא נוסעת ממש מעט ולרוב בתוך העיר. אשמח לקבל המלצה על דגמי רכבים שיתאימו לה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת e.e, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
הי, כמו כחלק לא קטן מהעם, גם אני נוסע לבד לעבודה. כשעה נסיעה כל בוקר וכשעה נסיעה כל ערב. לרוב בפקקים. בכל בוקר נוסעים איתי 2. התיק שלי והפלאפון שלי רציתי לדעת על איזה רכב הייתם ממליצים לי: 1. נוח - כי בכל זאת נוסעים מלא... 2. צריכת דלק - שישתה אבל שלא ישתכר... 3. אמינות - לא אפס תקלות אבל גם לא כל חודש במוסך... פעם בשנה זה בסדר... 3. אחזקה/ ירידת ערך/ ושאר הדברים - ברור שכדאי אבל אתפשר לטובת שלושת הראשונים אז אנחנו מחכים לשמוע את דעתכם (אני, התיק והסלולרי ) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 2 תגובות
- 692 צפיות
אני מחפשת רכב לקנייה (עדיין) והייתי שמחה להשוואה בין שני הרכבים הללו ממי שמכיר. איזה רכב עדיף? מה הייתרונות והחסרונות של כל אחד לעומת השני? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת orbah1, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 963 צפיות
שלום, התעניינתי בקנית רכב מחברת ליסינג. החברה הציגה לי את הרכב המדובר כרכב שהיה ב"ליסינג מימוני" (הרכב בן 3). הבעלים הרשום של הרכב הוא החברה עצמה, היד מופיעה כ-00 וקיימת הערה על שעבוד לבנק. לא מופיע בשום מקום ברישיון המילים "השכרה" או "החכר". מה זה אומר על המעמד של הרכב? איך יכול להיות שרכב ליסינג לא מופיעה עליו ברישיון שום התייחסות לכך שהוא ליסינג? האם יתכן שזה בכלל רכב חברה או שעל רכב חברה יש ציון מיוחד? תודה, עופר
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 25 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שאלה בנוגע לרכב מסוכנות רנו-קרסו 38K ק"מ משנת 2014 טופל רק במוסך מורשה הבעיה היא שעבר תאונה שכללה תיקון רצפה אחורית, כנף ימנית אחורית וגם החלפת פח דופן אחורית עם משמעות גבוהה. המוכר בסוכנות אמר שלמרות שנכתב "משמעות גבוהה" אין כאן שום סיכון בטיחותי כי זה מאחורה, וגם אין בעיה כי היתה החלפה של פח דופן אחורית ולא תיקון. וגם הכל במוסך מורשה. השבוע אקח את הרכב לבדיקה במכון, אבל כנראה אקבל את אותם ממצאים, וגם שם יהיה כתוב "משמעות גבוהה" האם אפשר לסמוך על הסוכן שאומר שאין משמעות בטיחותית?
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
מכון בדיקה מומלץ בפתח תקווה? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Y-A-I-R,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
