ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,545 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 964 צפיות
חשוב לי כח מנוע, נוחות, בטיחות.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, בזמן האחרון חשבתי על קניית שברולט מאליבו 2014 LT. לא מצאתי כל כך הרבה מידע וחוות דעת על הרכב הנ"ל. עד כמה הרכב אמין? מה היתרונות והחסרונות הבולטים ביותר? מה עלות טיפולים לרכב? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, היום יצא לי לעשות בדיקה לסיאט איביזה שנת 2011 מנוע 1200 גיר אוט' דגם ספורט. להלן הבדיקה: עכשיו ברור לי שרוב המכונים רושמים דברים כאלה ואחרים בשביל כסת''ח, אבל אולי בכל זאת? , הפולי מנוע/קראק לחץ במנוע קצת מלחיץ אותי. כל השאר נראה לי דיי סביר ודיי כסת''ח. הייתי עם חבר שיש לו ניסיון עם איבזה דומה (FR 12) והוא בדק את הרכב לפני הבדיקה והרכב היה דיי טוב לפי דעתו, גם הוחלף משהו בשרשרת שהבנתי שזאת מחלה באותם שנים. רק לגבי הקלאצ'ים יש חוסר ודאות. היינו באחד המוסכים באזור שמתמחה בגרמניות, המוסכניק פתח מכסה מנוע והסתכל ואמר שעל פניו הכל תקין וכמובן שהסביר לי שוב שרוב המכונים אוהבים לרשום שטויות בשביל לכסות את עצמם, ביקשתי שיבדוק את הגיר ואת הרעידות שאמרו שיש, …
הודעה אחרונה מאת יובל .מ., -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, גיסי מחפש רכב עם ספסל אחורי רחב. היום יש לו מונדאו 2012, והקומבינציה הזאת לא נכנסת לו ברכב, אלא אם זה ממש לחוץ והדלת בקושי נסגרת. הוא מחפש רכב שיהיה קצת מרווח יותר. ראינו היום שברולט אורלנדו, ולא התרשמתי שהרכב יותר רחב מ I30 2016 שלי בחלקו האחורי. מה שכן יש לו מקום לעוד 2 כסאות. איזה רכבים רחבים יש עד 65K? מעדיפים יפני וכמה שיותר "חסכוני" (1:10). תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
רכב ידני קטן וחזק 1 2
מאת nemnem-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפשת רכב קטן שיכנס לחניות התל אביביות הצפופות, ידני, אמין וחשוב שיהיה בטיחותי ועוצמתי, שלא ירגיש כאילו מתעופף ברוח. עד איזור 50,000 שח. נסעתי עד עכשיו על פולו 2001 שאהבתי מאד, חיפשתי שנתון מתקדם יותר אבל ראיתי שיש רק מנוע tsi שהבנתי שעושה בעיות. עצתכם? תודה! שיר
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברימוס, יש לי הצעה לרכוש אלפא 159 2.2 סלספיד יד 5, 140 אלף קילומטר, בלי שריטות ובלי תאונות, על פניו, חיצונית, האוטו נראה מאוד שמור, פנימית, עוד לא יצא לי להכניס אותו לבדיקה. אף פעם לא נהגתי ברובוטית, אבל שמעתי מחבר שנוהג על אחת כזאת שאפשר להיות רגוע. האוטו נמצא באחד המגרשים, הם מתחייבים לרכישה חוזרת בעתיד כשארצה להשתדרג, היד הגבוהה הזו קצת מדליקה לי נורה אדומה. חשוב לי שהאוטו יהיה איכותי, בלי בעיות, להיות עם ראש שקט, לטפל בו כמו שצריך ולהנות מחווית הנהיגה. אזז מה דעתכם עליה??
הודעה אחרונה מאת adi89, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הגיע הזמן לעבור מ-dgs7 יבש, ל-dgs7 רטוב, או dgs6 רטוב. הדרישות: בטיחות, לא פחות חזק ממה שיש לי כיום (גולף Highline שנת 2010), אבזור. לצורך ההשוואה יצרתי טבלה והתחלתי באיסוף הנתונים על האאודי (2.0) A3 אאוטבק הסטנדרטית, על דגם הe-tron (היברידי נטען), ועל הגולף. שורה תחתונה: הייתי בטוח שהגולף כבר מצוידת באבזור בטיחותי מקורי, מאחר שבעבר היה מותקן בה מובילאיי. לא, היא עדיין עם מובילאיי. הדגם ההיברידי של האאודי מצוייד כסטנדרט באיבזור בטיחות מקורי. הוא גם מאובזר משתי האחרות. הדגם זול משתי המתחרות בכ-10K ש"ח. מצד שני, אין לי איך לטעון את הסוללה, ולכן לא אוכל ליהנות מהיתרונות והכוח של שילוב שני המנועים. היה בעבר שרשור שעסק בנושא, ובדק אם שווה בכלל לרכוש רכב כזה,…
הודעה אחרונה מאת אלי55, -
- 28 תגובות
- 5 אלף צפיות
היי, אני והבת זוג שלי מעוניינים לרכוש\להשכיר יונדאי i10 חדשה. עומדות בפנינו כמה אפשרויות ואשמח לעזרה. היינו בכמה סוכנויות רכב וקיבלנו הצעות שונות - 1. הצעה לקבלת ליסינג תפעולי - מקדמה בסכום 7500 שקל ותשלום חודשי קבוע של 1100 שקלים, שכוללים טיפולים, וביטוח (כולל נהג צעיר הבת זוג שלי מתחת לגיל 24). מחברת AVIS. כמובן זה למשך 36 חודשים בתום התקופה אני מחזיר את הרכב ואם אני רוצה תוכנית חדשה כמובן לשלם שוב מקדמה וכו'. 2. קיבלנו כמה הצעות בנושא גם בשיטת ההלוואת בלון - מקדמה גם כן בסכום של 7500 שקלים ותשלום חודשי ב1300 שקלים כולל ביטוח, ההבדל כמובן הוא שהרכב רשום על שמנו אנחנו משלמים בעצם 50 אחוז מהרכב ב36 חודשים ובתום התקופה אני נותר לשלם את ה50 הנוספים או …
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום. הרכב לא עבורי אלא עבור חמי. יש לו בעיות גב ולכן הוא מחפש רכב גבוהה. היום יש לו I35 קשה לו להכנס. הוא מחפש רכב חדש ( 0 ק"מ ) הוא שם עין על המזדה CX3 האמת נראה נחמד. האם יש תחלופה אחרת לרכב הזה? אני לא ממש יודע מה לומר ואני לא רוצה שהוא יתחיל להתפזר. אין לו בעיה לקנות מהיבואן או מחברת ליסינג 0 ק"מ.
הודעה אחרונה מאת tainka2405, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 735 צפיות
שלום לכולם, עשיתי בדיקה במכון לפני קניה ואשמח מאוד לחוות דעת- האם סה"כ הבדיקה נראית תקינה או בעייתית וכמו כן עלות יישור קו. מדובר בטויטה יאריס ידנית שנת 2012, 108,000 ק"מ. מציין כי לרכב אין היסטורית טיפולים החל מ 65,000. תודה!
הודעה אחרונה מאת lahav28, -
- 5 תגובות
- 697 צפיות
אהלן חברים וחברות ! נסגרתי סופית על רכב ראשון - פולקסווגן פולו. כרגע ישנם שתי אופציות - 1. דגם 2005 ידנית. 2. דגם 2001 ידנית. מכיר באופן כללי את המוכר (שירות צבאי משותף) אך לא מדובר בחבר ! 1. רציתי לשאול על הרכבים, אם אמין, חסכוני והכי חשוב, מה לבדוק בעת הרכישה שייחודי לדגמים האלו ? 2. אילו חלקים שהוחלפו ברכבים צריכים להיות קו אדום לרכישה (ע״פ דגמים אלו) ? 3. מה החווד על רכבים בשנתונים דומים ע״ב תיבת הילוכים אוטומטית? תודה חברים וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת abl155, -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, סוגר קניה בימים הקרובים לגבי ניסן X-TRAIL ומתלבט בין צבעים שנשארו שחור או אפור,שניהם כמובן מטאליים. מאוד אהבתי את השחור כי הוא מתלבש יפה על האוטו בגלל כל הפסי כרום שיש בו אבל חושש כי שמעתי שבצבע שחור ממש צריך להשתעבד לניקיון של האוטו וכל סימן או שריטה הכי קטנים רואים ויש גם את עניין הקיץ שהבנתי שהרכב ממש בוער יותר מרכב בעל צבע כהה. אף פעם לא היה לי שחור לכן שואל, גם האפור נחמד אבל השחור יפה יותר לדעתי. מה דעתכם לגבי השחור? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שנת 2012 ומעלה מי שמכיר ויודע זה יעזור לי מאד תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
שלום לכולם מעוניין לרכוש סיאט ארונה, מישהו מכיר את הרכב, נוסע כבר ויכול לתת חוות דעת? אני אלך לסוכנות ליראות ולהתרשם אבל מעדיף מישהו שיכול לתת קצת מהניסיון שלו. בדקתי סירטונים ב youtube על פניו ניראה שיש המלצות. המחיר מאוד אטרקטיבי וישנם מספר לא מבוטל של מערכות בטיחות. עדין מותקן מובלאי אי כי אין בקרת סטית נתיב לצערי. הרכב אמור להחליף את הרנו קאפצ'ר שברשות אבי... תודה Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
- 7 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אנחנו שוקלים לרכוש אוקטביה בעסקת 0 ק״מ, מנוע 1.4 דגם 2018. התכנון הוא להחזיק ברכב כ6 שנים. אנחנו משפחה צעירה עם ילד אחד ובשנים הקרובות מן הסתם ייתווספו עוד ילדים למשוואה. נוסעים יחסית לא הרבה בשנה (15 אלף) וישנו אוטו נוסף. (אין רכב עיקרי, נוסעים בשניהם בערך אותו הדבר). גרים במרכז ועובדים במרכז מה שאומר שנוסעים גם לא מעט בפקקים הדבר הראשי שמדאיג אותנו הוא אמינות האוטו וכל השמועות על הגיר. נשמח לקבל מידע עדכני האם הבעיות גיר שדווחו בדגמים קודמים הוא משהו שעדיין רלוונטי וסביר שנתקל בו ב6-7 שנים הקרובות. אנחנו מודעים לכך שהאוטו גניב מה שמייקר את הביטוח. משהו נוסף שעלינו לקחת בחשבון? בנוסף אנחנו שקולים גם את הרמות אבזור הנוספות (הסטייל והאקסקלוסיב) ההבדל להכי …
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
המדריך למכירת רכב 1 2
מאת discoTD5-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 13.8 אלף צפיות
כמו רבים מהגולשים כאן, גם אני הופך להיות יועץ קניה ומכירה של מכוניות במעגל הקרוב והרחוק של חברים קרובים ומכרים. הרבה פעמים מדובר דווקא ב 'איך למכור את האוטו?' כאשר במרבית המקרים אני מסרב להצעות של "בחייאת, תמכור לנו את האוטו". אז הפעם המדריך למכירת רכב שאף תיקיה במחשב אינה שלמה בלעדיו... נקודת המוצא היא שאתם אנשים ישרים והגונים ולא מנסים לרמות אף אחד, אז אם אתם לא, או אם אתם סוחרי רכב מקצועיים, סוחרי רכב דמיקולו, וסתם נוכלים – זה לא בשבילכם. המדריך מנוסח בלשון זכר, בנות יקרות – זה לא אישי נגדכן. אני בטוח שכב רבשלב הקריאה לחלקכם יהיו השגות או רעיונות ותובנות חדשים - אתם כמובן מוזמנים לשתף את כולנו בנסיון ובתובנות שלכם בנושא. דע איזה רכב אתה מוכר ו…
הודעה אחרונה מאת gaggag88, -
-
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אשמח לעזרתכם בהמלצה ברכישת רכב משפחתי-משפחתי קטן (המשפחה מתרחבת כהסופר מיני כבר לא מספיקה). תקציב כ-50K, רצוי משנת 2013 לפחות, לא נוסעים הרבה (ממוצע של 10-12K), עדיפות לאוטומט. אז כמובן שאמינות זה אחד הפרמטרים הכי חשובים ו תחזוקה זולה במידת האפשר, אין דרישה לרכב חזק במיוחד (לא נוסעים בהרים). תמיד שמעצי (אולי גם מנסיון) שעדיף להתרחק מהאירופאיות, אז בינתיים חשבתי על היונאי I30/I25 או הקיה המקבילות. רעיונות? הצעות? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לרכוש רכב לאישתי, העדפה היא ג'פון 4X4 לא מעניין אותנו מערכות בטיחות - הכי מתקדמות שניתן בתקציב הזה- הפרמטר הכי חשוב מבחינתי ביצועים וחסכון בדלק פחות מעניין בדקנו את הויטרה אבל היא לוקה משמעותית במערכות בטיחות מהדור החדש וכרגע אנחנו במבוי סתום, תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
זאת אומרת, אני מבין מבין השורות שכשיש מבצע חבר, אפשר לקבל משהו גם אם אין לי מועדון חבר ? יש כרגע הנחה של 10,000 בחבר על פאג'ו, זה יכול לעזור לי ברכישה של 3008 חדשה ?
הודעה אחרונה מאת PCPi, -
-
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב אמין וזול והגעתי לדגם הזה, אני לא מכיר את הרכב רק ראיתי שאפשר לקנות אותו במחיר טוב מישהו מכיר את הרכב? עד כמה הוא אמין? מחלות ילדות? האחזקה יקרה? מה צריכת הדלק שלו ? כל מידע אפשרי שיש יתקבל בברכה תודה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 תגובות
- 829 צפיות
מה זה חיישנית ו...מרימי חלונות? לא מוצא הסבר מספק בגוגל מדובר על סובארו xv
הודעה אחרונה מאת Aviv Ben Haim, -
הבדלי אבזור XV
מאת maz01- 0 תגובות
- 462 צפיות
האם הבדלי האבזור בין הפרימיום (107, 2.0) לקיוטו (1.6) הם משמעותיים? באתר של סובארו לא רואה מספיק אינפו' ברורה
הודעה אחרונה מאת maz01, -
-
- אחראי פורום
- 32 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אודה לתשובה מפורטת ככל שאפשר, תודה מראש אלופים
הודעה אחרונה מאת Nocturnal94, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 62 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
שלום! אני מעוניין לקנות רכב סופרמיני בתקציב של עד 100 אלף ואשמח לעזרתכם! דבר ראשון הצרכים: הרכב ישמש בעיקר לנסיעות בין עירוניות, זה אומר שאומנם הוא יבצע 2-3 נסיעות עירוניות בשבוע (אולי מספר זה יגדל בעתיד, אך כרגע זו המציאות). אבל עיקר השימוש בו יהיה נסיעות לטיולים בסופ"ש בנוסף 1-2 נסיעות חודשיות ארוכות - באר שבע קריית שמונה וחזרה. מהצרכים האלה אני גוזר את הדרישות הבאות: - נוחות נסיעה בינעירונית, שזה אומר נוחות ישיבה לאורך זמן, בידוד רעשים טוב, מתלים טובים לכבישים בין עירוניים. - יהיה נחמד מאוד גם אם הרכב מרווח מספיק כדי ששני אנשים ירגישו בנוח בתוכו מאחורה לנסיעה ארוכה. - בטיחות, כמה שיותר פיצרים של בטיחות יותר טוב וציון טוב במבחני התרסקות זה מעולה. הרבה…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי! אני מחפש כבר תקופה רכב באזור ה10K לקנות לעצמי כרכב ראשון. לאחר מספר חיפושים וראיית כמה רכבים ונהיגה על חלק מהם. ראיתי לאחרונה רכב סובארו אימפרזה 2006 שמגיע עם כל מיני פיצ'רים מגניבים כמו סאן רוף ושמור במצב טוב יחסית.. אבל מה ששמתי לב בנהיגה עליו זה שהרכב מרגיש כאילו אין לו ממש כח ובמהירויות גבוהות קצת קשה לו להאיץ.. ולאחר קריאה פה קצת בפורום ראיתי שמדובר על משהו שקיים בהרבה רכבים מהסוג הזה.. וזה בגלל שהמנוע שלו חלש לעומת הנפח.. אז עכשיו.. לאחר שהסתכלתי על כל מיני רכבים ובגלל שאני פחות מבין בזה.. הייתי שמח לשמוע להצעה מכם המומחים על איזה רכב הכי הייתם ממליצים לי לרכוש זתומרת על איזה דגמים של רכבים הכי כדאי לי להסתכל ככה שאקבל את התמורה …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מנסה לעזור לחבר שרוצה לקחת רכב ממקום העבודה שעובדת עם חברת אלדן, ממה שהבנתי נתנו להם רשימת מעוד מצומצמת ומי שרוצה דגם ספציפי יכול לבקש ולבדוק מול אלדן, איזה רכבי מיני יש לאלדן להציע?הכוונה עם איזה דגמים הם עובדים אולי עם חברות אחרות? ומה דעתכם עבור פיקנטו 1.0 אוטומט? או סוזוקי סלריו 1.0 אוטומט(רובוטי)? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום, אני בודק אופציות להחליף את הרכב, כרגע יש לי מאזדה 3 2.0, חשבתי על שברולט סוניק RS, בגלל שהיא קטנה (יחסית), האצבק (שזה מה שאני מחפש), יחסית עם כוח (ניתנת לשיפור), ולפי קריאה פה בפורום, הבנתי שהיא יחסית מפוארת למחיר שלה. אני יודע שיש לה גם "חסרונות", כמו הגיר, ואולי קצת נוחות (מושבים), אבל חוץ מזה, אשמח לשמוע איזה רכב "ספורטיבי" נכנס בתקציב 40-50K. תודה
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכם האם המכה הנל מורידה ערך? והאם כדאי לרכוש את הרכב, הרכב שנתון 2015
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן, יש לי תקציב של כ45K. שמתי לב שהמחירים של שני הרכבים הנ"ל עבור שנתון 2014 כמעט זהים לפי מחירון לוי יצחק ויד 2. לכן, מהבחינה הזו אעדיף לרכוש את המזדה 2, אבל אני מניח שיש עוד פרמטרים כלכליים חוץ מהמחיר ואשמח לעזרה בחישובם: 1) מחיר ביטוח חובה ומקיף 2) מחיר אגרת רכב 3) מחירי טיפולים 4) צריכת דלק 5) אחריות האם ההבדלים הכספיים בגורמים הנ"ל משמעותיים בין הרכבים?, איזה מהרכבים כדאי לרכוש בתקציב שלי? האם יש עוד גורמים כלכליים שלא ציינתי? תודה
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ערב טוב וחג שמח לכולם, אחותי מתעניינת בפיג'ו 308, שנת 2010. מנוע 1.6 אוטומט. רציתי לקבל מידע ממשתמשי הפורום לגבי האמינות של הרכב הנ"ל. איזה בעיות נפוצות יש לו (במידה ויש)? איך המנוע והגיר? הרכב מיועד לנסיעות בינעירוניות של 40 ק"מ ביום בממוצע עם פקקים די רציניים. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yt09,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 309 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- lanosforce
- יבגניפ
- meir_gi
- גולדן191
- Chmimo
- גרנד פריקס
- Avia
- נעם101
- Mech Morphix
- makatuvkan
- פאר האורה
- Itzik-b
- שביט
- bigfoot7375nadav
- אביתר א.
- amosbmw
- שימי 85
- שחר 1
- MRobot
- נולד לליסינג
- benny62
- shlomiko
- eladts
- itamar_by
- MIHAEL
- save
- tan tan
- motior
- sagi_11
- David32
- davemustaine87
- mh53
- FuriousLift
- nir eli
- natco
- Night Driver
- מחכה
- נהג מירוצים ותיק
- עוזי ל
- רועי5
- דניאל1983
- סולל הדרך
- Shay Shd Dave
