Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני רוצה לרכוש רכב לאישתי, העדפה היא ג'פון

 

4X4 לא מעניין אותנו

מערכות בטיחות - הכי מתקדמות שניתן בתקציב הזה- הפרמטר הכי חשוב מבחינתי

ביצועים וחסכון בדלק פחות מעניין

 

בדקנו את הויטרה אבל היא לוקה משמעותית במערכות בטיחות מהדור החדש

וכרגע אנחנו במבוי סתום, תודה לעוזרים

פורסם

לפי הדרישות שלך ספוטאז׳.

לא רכב שאני נוטה להמליץ עליו במיוחד, אבל לחלוטין עונה על הדרישות שלך ויעלה לך פחות מהתקציב שהצבת לעניין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לפי הדרישות שלך ספוטאז׳.

לא רכב שאני נוטה להמליץ עליו במיוחד, אבל לחלוטין עונה על הדרישות שלך ויעלה לך פחות מהתקציב שהצבת לעניין.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אתה מדבר על הגרסא של ה 2 ליטר או ה GT?

פורסם

בהתאם לדרישות, אין שום צורך ב GT, שלפי הדיווחים הגיר שם מתחמם.

מנוע 2000 מספיק בהחלט ( אולי אפילו 1600 ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הבנתי שהדגם החדש של XV מפוצץ במערכות בטיחות ויש גם בחוול המועד מבצעים משמעותים במחיר

 

עד כמה משמעותי ההבדל בין ה 1.6 ל 2? ההבדל במחיר בערך 18 אלף השאלה היא האם זה מצדיק את ההפרש

פורסם (נערך)

הבדל גדול . 1.6 מרגיש חלש מאוד. 13.9 שניות מ 0 ל 100 קמ"ש בדגם החלש ו 10.4 שניות בדגם 2000 סמ"ק. הפרש גדול מאוד.

שים לב שמערכת הבטיחות החדשנית של סובארו מגיעה רק ברמות הגימור הגבוהות.

חסרון של הרכב הזה - בגאז' קטן .

היתרון - יכולת שטח עדיפה על ג'יפונים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מערכות הבטיחות של סובארו מגיעות באופן חלקי, אין תיקון סטייה מהנתיב אלא התראה בלבד.

הייתי בודק גם את פיג'ו 3008, נראה מעולה ומציע בלימה אוטונומית והתראת סטייה מהנתיב מהדגם הבסיסי.

אופל גרנדלנד החדש מתבסס על הפיג'ו אבל מגיע עם מנוע בנזין ובמחיר נמוך יותר ומציע קצת יותר מערכות בטיחות.

פורסם
אתה מדבר על הגרסא של ה 2 ליטר או ה GT?

כתבתי תעלה לך פחות מהתקציב שהצבת לעצמך אז די ברור שלא דיברתי על הGT שחורגת משמעותית. גם ה2.0 טיפה חורגת אבל אני מניח שעם את מאמץ אפשר לרכוש בפחות, אבל בכל אופן דיברתי על ה1.6.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מערכות הבטיחות של סובארו מגיעות באופן חלקי, אין תיקון סטייה מהנתיב אלא התראה בלבד.

הייתי בודק גם את פיג'ו 3008, נראה מעולה ומציע בלימה אוטונומית והתראת סטייה מהנתיב מהדגם הבסיסי.

אופל גרנדלנד החדש מתבסס על הפיג'ו אבל מגיע עם מנוע בנזין ובמחיר נמוך יותר ומציע קצת יותר מערכות בטיחות.

 

 

קיים ג'פון בתקציב הזה שיש לו בלימה אוטונומית עד 0 קמ"ש ותיקון מנתיב??

פורסם
קיים ג'פון בתקציב הזה שיש לו בלימה אוטונומית עד 0 קמ"ש ותיקון מנתיב??

 

קיה נירו

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למאזדה CX3 יש רק התראה על סטייה מהנתיב.

לפיאט 500X בדגמי פופ סטאר ומעלה יש חבילת אבזור בטיחות מלאה.

לקיה ספורטאז' בכל הדגמים יש תיקון היגוי ובלימה אוטונומית. גם לאופל גרנדלנד החדש, טויוטה CHR ופורד קוגה בדגמי טרנד X ומעלה.

אני מאמין שגם סקודה קארוק שיושק בקרוב יכלול לכל הפחות בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מהנתיב כמו אחותו האוקטביה.

פורסם (נערך)

לCX3 יש גם מערכת בלימה אוטונומית עד 80 קמ"ש.

ובגרסה הבכירה מצטרפים גם זיהוי רכב בשטח מת ואורות אדפטיביים.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם
לך ותסתכל על ה3008 דיזל פרמיום,רכב מרשים מאד.

 

חושש קצת מהמחיר שאני אקבל עליו לאחר 3 שנות נהיגה, אין לי ניסיון טוב עם הצרפתיות, יש היגיון במה שאני אומר או שאני מדבר שטויות?

הספורטאז לא תבלום במידה והמהירות לא עולה על 30 קמ"ש ככה הבנתי בכל אופן אשמח אם אני טועה

×
×
  • תוכן חדש...