ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי חברים אני חייב להתייעץ איתכם! עד עכשיו נסעתי על קטנונע והחלטתי ומספיק. כול אחד והנסיבות לשו לעניין, חבר שלי מוכר את הפאגו שלו שנת 2002, רק 64 אלף קילומטר?, הוא רוצה עלייה 5500 ש"ח, מה אומרים?? על מה חשוב להתסכל? האם שווה רכישה? עד כמה שידוע לי יד 1
הודעה אחרונה מאת ho2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 4 אלף צפיות
אני לקראת קניה של CX5 (מנוע 2.0) ומתלבט בין רמות גימור אקסזקיוטיב / לוקסרי . ההבדלים הם : חישוקים 19. (האם כדאי לקחת 17 או 19?) תאורת לד פנימית. סאנרוף. תאורה מסתגלת העוקבת אחרי כיוון הנסיעה. פנסי חזית DRL האם כל הנ"ל שווים תוספת של 12 אלף ש"ח ? תודה
-
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 21 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, חברים. ברשותי סובארו גרנד לאונה 2001 LX מזה 15 שנים. אני מרגיש שלמרות שאין לי בעיה להמשיך ליסוע בבונבוניירה, כנראה שהגיע הזמן להשתדרג. במהלך השנים, חוץ מטיפולים שנתיים רגילים והחלפת דיסקיות\בלמים וכו'- האוטו היה אמין ביותר, ולכן אני יותר נאמן לסובארו, והייתי מעוניין לשדרג לסובארו חדשה יותר. אינני מבין גדול ברכבים, ועדיין גם אין לי מושג מאיפה לקנות [הבנתי ששוק היד-השנייה נגוע ברמאים, ושעדיף לנסות לרכוש משלמה סיקסט ודומיו]. כל מה שאני יודע זה שישנם כמה דברים שהייתי רוצה לשמור עליהם ברכב החדש, כך שאולי תוכלו כאן להכווין אותי לדגם המתאים [ואם הוא של חברה אחרת, אשמח גם לדעת]. תקציב- עד 50 אלף. העדפות: 1. תצרוכת דלק [גיר אוט']- אם אפשר להשתפר לעומת…
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אהלן אז ככה על הפרק שברולט קרוז החדשה רמת אבזור פרימייר שזו הגרסא המאובזרת בליסינג . ברכב ריפודי עור מניח שסינטטיים. אני טיפוס שבלי מזגן בקיץ לא נושם ולא מתאים להגיע עם גב מזיע לעבודה ... בבית האוטו בחניה מקורה . במשרד , לא . כמה אני הולך לסבול והאם כדאי להפיל עסקה בגלל ריפודי העור ...? המון תודה
הודעה אחרונה מאת Shay Shd Dave, -
-
- 2 תגובות
- 673 צפיות
ערב טוב, נוהג נכון להיום על איביזה fr 1.0 2017. הרכב יציב על הכביש ומרגיש איכותי לרמת הגימור שלו אך מחפש רכב יותר חזק ויותר איכותי כיד שנייה בטווח מחיר של 110k. לעומת האיביזה fr חשוב לי מאוד מנוע יותר חזק עם רמת אבזור יותר טובה שכוללת גג פנורמי נפתח ופול לד. מעדיף גרמניות האמת. אשמח להצעות
הודעה אחרונה מאת diller, -
- 2 תגובות
- 594 צפיות
אהלן, אני מחפש רכב חדש מקטגוריית הסופרמיני / משפחתית האצ'בק עד 100K פלוס מינוס, כשאחרי בדיקה קצרה עומדות לפני כמה אופציות. נתחיל בדרישות - הרכב ישמש רק אותי (בן 26) בעיקר לנסיעות בין-עירוניות לעבודה ולמיל' (כלומר, בערך 4 פעמים בשבוע נסיעות של 60 ק"מ ועוד פעם בשבועיים נסיעות של 260-300 ק"מ) ובנוסף אחת לחודש - חודשיים ירידה לאילת מהמרכז וחזרה. הוא כמעט לא ישמש לנסיעות עירוניות - אז בשורה התחתונה חשובים לי מאוד נוחות הנסיעה בבין עירוני, צריכת דלק בבין עירוני, בטיחות גבוהה ואמינות, אבל שלא תהיה ענקית בגודל. אבזור טוב זה בונוס נהדר, ואני אשמח שיהיה אבל זה לא יפיל אופציה טובה. הסיפור הוא כזה - כיום אני הבעלים הגאה-למחצה של שברולט סוניק האצ'בק 1.6 2011 (המחירון…
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 1 תגובות
- 609 צפיות
מעוניין לקנות רעב בתקציב עד 30-35 ₪ מתלבט בין 2 הרכבים האלה מבחינת: צריכת דלק, טיפולים, אמינות, ביטוחים וכדומה. אופציה גם ליונדאי i25
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 6 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
מבקש חוות דעת על טוארג 2010 2011 צורה חדשה. דיזל מנוע 3000. דגם ספורט עם הבולמי אוויר . מחפש חוות דעת אם מישהו מכיר תאוטו מבחינת אמינות, אחזקה תקלות מוכרות? היום נוסע על פגרו 2010 האם יהיה הבדל בעליות אחזקה? תודה
הודעה אחרונה מאת driver_so, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב בתקציב של 150K, אני לא יודע אם קוראים לזה רכב מנהלים בדיוק, בין מנהלים ליוקרה, ייצוגי לפגישות שיהיה טיפה "פוזה", רכב נוח עם ביצועים סבבה. אפשר לחרוג לכיוון ה180K רק אם הוא באמת שווה את התמורה, עדיין לא סגור אם לחפש ביד 2 או חדש מהחברה. אשמח לייעוץ
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אבקש את עזרתכם בבחירה בין האפשרויות הבאות: פורד גלאקסי טרנד 2012 יד שנייה פרטית 70K ק"מ - 70K ש"ח סיאט אלהמברה 2013 יד ראשונה 115K ק"מ - 70K ש"ח סיאט אלהמברה 2014 יד שנייה פרטית 75K ק"מ - 90K ש"ח סיאט אלהמברה יד1 מסוכנות (ליסינג םרטי) 80K ק"מ מטופלת בזמן בחלקים תחליפיים- 85K ש"ח תודה
הודעה אחרונה מאת yanivnn, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם מתלבט מאד בין 2 הרכבים הנל האיביזה יותר מאובזרת מה שגורם לי לחשוב לכיוון השאלה אם יש הבדל בין נוחות הנסיעה , רעשי רוח , מתלים יציבות וכו .. תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי, אני מתלבטת בין כמה סוגי מיני ואשמח אם תכתבו לי איזו לדעתכם עדיפה מבחינת בטיחות ונוחות לבנאדם אחד, גיר אוטומטי, תקציב בסביבות 50-60. ניסן מייקרה פיאט 500 סיטרואן C3 סוזוקי סוויפט (ראיתי באתר שנקרא "קליק קאר" שהם מציעים מייקרה או פיאט חדשות ב-65. מישהו מכיר את האתר הזה?) תודה!
הודעה אחרונה מאת MissT, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני אשמח בעזרה בבחירה בין סופר מיני. משפחה צעירה +2 הרכב משמש ל 2-1 נסיעות בשבוע שלי בלבד אבל צריך להכיל גם 2 כסאות ילדים מאחור לנסיעות של 2-4 בחודש עם כל המשפחה. לא חושב שיש צורך ברכב גדול צריך להיות חסכוני, קל לתחזוקה ואמין.
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אשמח לשמוע עוד פרטים בנושא. מה היתרונות והחסרונות? למי מתאים? למה כדאי לשים לב.. וכו'
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מקווה שתוך יום יומיים אפסיק להטריד אתכם, פשוט עדיין לא ממש מוצא את הידיים ואת הרגליים... אחרי קריאות וחפירות (בין השאר של סקר האמינות הטלפוני שערכו במדרג עם שלושים מוסכניקים) החלטתי שכנראה אהיה קצת יותר במיינסטרים ממה שחשבתי... אנחנו מחפשים רכב ב 20 עד 30K. כרגע זוג, אבל מצפים להתרחב, ורוצים משהו שיתאים לחמש-שש שנים ולשני ילדים בנוחות. שתי אופציות מעניינות שראיתי הן 1. מאזדה 3 2008, 95,000 ק"מ, היד הראשונה הייתה ליסינג. כבר 6 שנים בבעלות פרטית. המחיר - בערך 20,000 או קצת פחות. 2. קורולה RUN-X GLI 2007, 135,000 ק"מ, עדיין יד ראשונה ופרטית. מחיר - 23,000. מכל מה שקראתי על אמינות, נראה שהרמה דומה עם נטייה לקורולה, אלא שהק"מ קצת מפחיד אותי, והיא גם…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
היי, בודק לחבר לגבי אאודי Q5 שנת 2009 מנוע 2000 עם 211 כוח סוס דגם קוואטרו, אמינות המנוע והגיר? טיפולים ובכללי על הרכב והצריכת דלק שלו? תודה!
הודעה אחרונה מאת menir1, -
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
ברצוני לרכוש רכב חדש ואני מתלבט בין שתי מכוניות. מאזדה 2 והונדה ג'אז קומפורט. בחברה המחיר מעל ל105 אלף שקלים, אהיה במאזדה ביום ראשון לבדוק את המבצע החדש. בליסינג 0 ק'מ מאזדה במחיר 91 אלף שקלים לערך. הבדל עצום במחיר, 14 אלף שקלים לערך. אשמח ליעוץ ועזרה בנידון. ממה להזהר ולמה ההפרש הגבוה. בהונדה ההפרש כ-8 אלפים שקלים.
הודעה אחרונה מאת bateli22, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 929 צפיות
אהלן מחפש רכב עד 25 k עם חריגה קטנה גג ל 30 אם הכרחי,חשוב שיהיה אוטומט ואמיןזה הדבר העיקרי שאני צריך מכיוון שלא נוסע הרבה,עדיפות לרכב מ 2012+ אני ארכוש את הרכב מ חברת ליסינג כלשהי כנראה קל אוטו. תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 810 צפיות
איך מחושב ? לדוגמא - 106 ראלי שנת 1998 קוד רכב 0739-0310 306 GTI6 שנת 1999 קוד רכב 0739-1070 תודה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אהלן. מתעניין ברכישת פיג'ו 208 1.2 ידני, שנתונים 2014, 2015. הבנתי שהרכב מגיע עם 5 שנות אחריות או 100K ק"מ. האם זה אומר שקניית 208 שנת 2014 תגיע עם אחריות יצרן עד 2019? האם האחריות היא רק למנוע ולגיר או לכלל מכלולי הרכב?
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום ראיתי מאזדה 3 וכל נתוני הרכב התאימו לי מה שכן שהזנתי את מספר הרכב באתר של מאזדה יצא לי שלרכב של ריקול של מנגנון מושב נהג? האם יש טעם לקחת את הרכב לבדיקה?
הודעה אחרונה מאת roy007, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי מזדה 3 שנת 2009, אוהבת את הרכב הזה!! אבל הגיע הזמן לשדרג. תקציב בסביבות 75K מחפשת רכב משפחתי דומה או מיני (בסגנון מזדה 2) , מותאם ל2 בוסטרים מאחורה . רכב שאוכל להינות ממנו ל5 שנים הבאות בערך. לא נוהגת הרבה , בעיקר בסופ"ש . אשמח גם לדעת באיזו דרך הכי משתלם.. פרטי/ליסינג/ 0 ק"מ וכו'. אפשר גם בפרטי. תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, תמצית הדברים: זוג נשוי + 2 כלבים. רוב הזמן אני נוסע לבד ברכב לעבודה. נסיעה של 30-40 ק"מ יומיים בעיקר בינעירוני קצר ועירוני. בעקבות שהרכב הקודם לך טוטלוס, התחלתי לחפש רכבי מיני/סופרמיני. נשארתי עם 2 רכבים: 1. ניסאן מיקרה של קרובת משפחה. מודל 2013 אוטומט, 110000 ק"מ , שמור ומטופל. אין צורך בבדיקה. 30 אלף שקל. 2. פורד פיאסטה 2012 אוטומטית, 60000 ק"מ, שמורה ומטופלת. יש צורך בבדיקה. 27 אלף שקל. מתלבט מה לקחת. אשמח לייעוץ. שתיהן היו נוחות לי בנסיעת מבחן. הפיאסטה קצת יותר נוחה ומרווחת, אבל דווקא הופתעתי לטובה מהמנוע של המיקרה. אשמח לחוות דעתכם. בעיקר לגבי תחזוקה לאורך זמן, אמינות וחיסכון בדלק. כל יתרון אחר לאחד מהרכבים יתקבל גם כן בברכה. …
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
לאחרונה שמתי לב שבשלמה סיקסט הרכבים האלה נמכרים במחירי רצפה השאלה איך הם מבחינת אמינות ?
הודעה אחרונה מאת save, -
כשיבואן מציע לי בימינו עסקת ליסינג די זולה כולל הכל ל3 שנים, מה בעצם הקאצ׳?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום כולם. מעולם לא לקחתי רכב למכון בדיקה ולכן אני מתייעץ איתכם. מצאתי רכב יש שנייה במחיר ממש טוב. איך הבדיקה הזו בדיוק מתנהלת? אני מגיע עם המוכר? או לבד? אם אני מגיע עם המוכר, איך מקבלים את התוצאות? במקום? אם אני לא מבין גדול, יושבים ומסבירים לי על הדו"ח? וכאן השאלה הגדולה: האם יחטטו וישאלו בכמה הרכב נמכר? יכול להיות מצב שלא ישמרו על דיסקרטיות ויציעו למוכר הצעה גבוהה יותר?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אני פונה לאלו שיש להם ניסיון עם רכבי פגו (בכללי למי שיש 3008 חדשה אז בכלל מדהים) רציתי לדעת האם יש תקלות ברכב (האם הוא רואה הרבה מוסך)? ובכללי איך הרכב מרגיש (אני אעשה נסיעת מבחן אך רק רוצה לשמוע את חוות דעתכם). תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת litalr, -
-
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אני מעוניין בסיטרואן סי אליזה יד שנייה אוטומט שהציעו לי מחברת טרייד אין במחיר טוב. הראו לי בדיקה שעשתה החברה לרכב והייתי רוצה עזרה לגבי כמה דברים שמופיעים בבדיקה, כדי לדעת אם שווה להוציא על הרכב הזה כסף. כמובן שאני אקח את הרכב גם לבדיקה פרטית לפני הקנייה אבל אני רוצה לדעת אם שווה ללכת לבדיקה בכלל. יש שני דברים שמדאיגים אותי בבדיקה והייתי רוצה לדעת כמה הם משמעותיים: -בבדיקה כתוב "סימני פירוק\תיקון תיבת הילוכים". בהיסטוריית טיפולים המלאה של הרכב לא מוזכרת שום נגיעה בתיבה. הנציג של החברה אמר שאם במהלך הטיפולים חשדו שיש תקלה בתיבה ופתחו אותה ובסוף גילו שאין אז לא היו רושמים את זה ויכול להיות שזה מה שקרה. הייתי רוצה לדעת מה דעתכם, עד כמה זה מעורר חשד שפתחו את התיבה? -…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
מסחרית "מיני"
מאת omricn- 0 תגובות
- 479 צפיות
הי לכולם, לאבי יש סיטרואן ברלינגו 2014\2015 (מטעם מקום העבודה). הוא ממש נדלק על הברלינגו החדשות, אך הסתבר שעד שהן יגיעו ארצה תעבור בערך שנה, והוא צריך להחליף רכב בקרוב. על איזו מסחרית בסגנון אתם ממליצים? לצורך העניין, הוא מרוצה מאוד מהברלינגו, במיוחד מצריכת הדלק שלה, כוח זמין, ניידות וכמובן יכולת אחסון מאוד גבוהה.
הודעה אחרונה מאת omricn, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אז ככה, אשתי מתחילה לעבוד במרחק נסיעה שרובו פקק, כרגע יש לנו גולייטה 170 ידנית. אין לנו צורך ב2 רכבים כיוון שאני עובד קרוב לבית, חבל לי על הרכב שישמש לפקקים ועל אשתי שכל חייה יהיו סביב הקלאץ. ידוע לי שהתמורה שאקבל מבחינת ניהוג שיש לי באלפא לא תתקבל באף רכב בתקציב הנ"ל כאוטומט, כיוון שהעדיפות היא לצמצם הוצאות ביטוח, דלק וטסט ולכן הקטגוריה היעודית היא סופר מיני שובבה ואוטומטית. עלו לי לראש 208 1.2 טורבו, קליאו 1.2 (איך התפעול של התיבה כפולת מצמד שלהם? תקלות מוכרות?) שורה תחתונה היא רכב שיהיה נוח וחסכוני כדיילי אבל יוכל להעלות חיוך בסופשים בנהיגה אגרסיבית, כמובן שהציפיה ריאלית ואת ההתנהגות של האלפא אני משער שלא אקבל עם הדרישות הנ"ל, רעיונות נוספים?
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
