ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום, אני סטודנט ואני מתלבט האם כדאי לקנות רכב בתקציב נמוך. התקציב שלי הוא באיזור ה 8 אלף, מה שאומר שככל הנראה מדובר ברכבים עד שנת 2006. אני מעוניין ברכב ידני, והשאלה שלי בעצם האם כדאי בכלל לקנות כזה רכב? הרבה מהסובבים אותי אומרים לי שלא כדאי לקנות רכב כ"כ ישן מכיוון שאראה מוסך לעיתים קרובות והוא "יתפרק", אך מצאתי ביד 2 מספר לא מועט של רכבים (בעיקר שברולט אבאו ופג'ו 206) בשנתון 2004 וק"מ 150-190 אלף. ולפחות ע"פ הצהרת המוכר והתמונות, הרכבים נראים מטופלים ושמורים (כמובן שיש צורך להגיע ולראות). בכ"מ השימוש העיקרי שלי ברכב זה מהבית לעבודה, ולמכללה (כ 40 ק"מ ביום הכוללים כביש בינעירוני) והשאלה הנשאלת היא האם כדאי לקנות רכב בתקציב כזה? או שמא לחסוך עוד קצת ול…
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
ערב טוב. הגיע זמן להחליף (לצערי) רכב נוכחי שלנו לרכב חדש יותר וגם גדול יותר.(משפחה מתרחבת ל3 ילדים) פורד פוקוס הנוכחי לצערי לא עומד בסנדרט מבחינת גודל מושב אחורי,לאחר סימולציה לא נכנסים 3 כסאות ילדים או במודולים אחרים לילד הגדול ממש ממש צפוף לו. רכב הבא מחויב להיות עם רמת בטיחות גבוהה, עם מנוע חזק (או בהעל נפח גדול או מוגדש) רכב יסע באזור 12.000 ק"מ בשנה לכן לא ממש חשובה צריכת דלק. חשבתי על פורד מונדאו אקובוסט טיטניאום, אופל אינסיגניה,פיג'ו 508\סיטרואן סי 5 שנת 14+,אולי מאזדה 6. תקציב באזור ה80. מה דעתכם על רכבים הללו? איזה רכב עדיף? יש לי חשש לגבי גיר רובוטי של פורד ואמינות של אופל( בערב היה נסיון רע עם אסטרה)
הודעה אחרונה מאת SurfHigh, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב לכולם! היות ולאשתי נמאס מאוטובוסים שלא מגיעים / מאחרים. הגענו להחלטה שקונים גם לה רכב, אנו גרים במרכז והעבודה בירושלים, זה אומר נסיעה של כ140 ק״מ 4 פעמים בשבוע. התקציב שלנו הוא כ35k ₪. אין צורך ברכב גדול או עם תא מטען גדול. היא נוסעת כנראה לבד אולי עוד אדם אחד או שניים. הרישיון שלה הוא רק לאוטומט כך שידני לא על השולחן. הנסיעה גבוהה כך שהרכב צריך להיות חסכוני, ואמין. אשמח להמלצות. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אהלן, אני מתכנן לקנות רכב חדש בקרוב, תקציב של אזור ה45K אבל יש אופציה לחרוג למעלה בכמה אלפי שקלים. בגלל שאני לא מתכנן לנסוע איתו יותר מדי מחוץ לעיר(בשביל זה אני אשתמש באוטו השני שיהיה בבית שיש לו דלקן), ושאני גר בתל אביב ונוסע להרבה מקומות באופניים, הרכב לא הולך לצבור הרבה קילומטרז'. האמת שהוא הולך כנראה לצבור ממש מעט קילומטרז' ב3-4 שנים שאני מתכנן לשמור אותו אצלי. כרגע שמתי עין על קיה פיקנטו משנתונים 2014-2016. בהתחשב בנתונים האלה, ובהנחה שאני רוצה למכור את הרכב עוד כמה שנים עם הפסד כספי כמה שיותר נמוך, עדיף לי לקנות רכב עם קילומטרז' גבוה במחיר נמוך יותר ולאורך השנים הקילומטרז' יתאזן למשהו הגיוני, או לקנות רכב עם קילומטרז' נמוך ולשמור עליו ככה? או שזה בכלל לא רל…
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם שכנה וחברה מקבלת רכב חברה (משלמת רק שווי מס) מחפשת רכב גבוהה (ג'יפון) נוח ומאובזר, כרגע חשבה על ראב4, נירו או 3008, שואלת בהמלצתי ומה שאגיד היא תיקח, בגדול אם אפשר לא לשלם הרבה שווי מס מעדיפה אבל זה שיקול מישני, איך המיצובישי החדש? ביקצור וכרגיל, קשה להחליט מה להמליץ? אשמח לתובנות תודה
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 8.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני ובעלי לא מבינים ברכבים בכלל אבל חייבים לקנות רכב משפחתי דחוף. סדר החשיבות בבחירת הרכב: 1. בטיחות (בעיקר לילד בכסא) 2. גודל תא מטען 3. עד 60,000 ש"ח 4. עד 5 שנים, כמובן עדיף פחות זהו. כל השאר זה אקסטרא - אשמח שיהיה רכב יפה (מאד אוהבת רכבים כמו פורסטר או ספורטאג'ים ישנים אבל מודעת שזה לא נופל תחת הקריטריון שהצבתי). אני חשבתי אפילו בכיוון של וולוו בין 5 - מה דעתכם? תודה מראש לכל העונים, תבורכו בנסיעות בטוחות ורכבים אמינים תמיד!! שרון
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 717 צפיות
אני מתלבט מניין לרכוש רכב יד 2, ובין שאר השיקולים נכנס עניין האחריות. יש סוכנויות רכב שמציעות אחריות לשנה או אפילו שנתיים על מנוע, גיר ולפעמים שבעה מכלולים נוספים. זה אמין? כלומר, האם כשתהיה תקלה הם לא יפילו את זה עליי (שימוש לא סביר, לא לפי ההוראות וכו')? בייחוד אני מתלבט לגבי סוכנויות קטנות. תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אני שוקל לרכוש פריוס פלוס ולהסב אותו לגפמ (ברשותי סיויק עם גפמ ואני מאוד מרוצה) למישהו יש נסיון עם רכב כזה? תודה
הודעה אחרונה מאת eshtul, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שאלה: רכב יד שנייה (רנו 2017) מפורסם כבעלות פרטית ראשונה. המוכר מציין שהרכב נקנה מ"ליס פור יו" אבל ברישיון כתוב בעלים קודמים "00" כלומר אין שום תיעוד על כך. זה שווה ערך לטענתו לרכישה מפרטי. הוא שלח צילום של הרישיון ואכן - בעלים קודמים 00. מה זו השיטה הזו של חברות הליסינג? האם יש איזו ירידת ערך כשאמכור את הרכב בעתיד? תודה!
הודעה אחרונה מאת danezeq, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
שלום לכולם, הלכתי היום לראות את הרכב הנ״ל ואהבתי אותו. ראיתי גם את i30 ואת ix35 שהיו גם בסדר רק שבix35 התא מטען נורא קטן וגם הוא יותר יקר. לא מחפש ג׳פון אז לדעתי לא שווה את ההשקעה. והi30 גם סבבה אבל פחות אהבתי אותה מi35. למרות התא המטען הענק. מה שחשוב לי בעיקר זה: 1. אפשרות להכניס 3 כסאות בטיחות למושב אחורי. 2. שתהיה אמינה 3. שתכנס לתקציב של 70 אלף 4. צריכת דלק נמוכה - בונוס. למרות שלא נוסעים הרבה. בקושי 10 אלף בשנה. למרות שאין לי כרגע 3 כסאות (אשתי בהריון). יש לי שניים וניסיתי להכניס את שניהם וראיתי שכן אפשר להכניס עוד כיסא בטיחות זהה לאחד שכבר יש לי. לא שיא הנוחות אבל אפשר להסתדר. אז מה אתם אומרים? יש חלופות יותר שוות? בשביל המחיר הזה החבילה מ…
הודעה אחרונה מאת avivze, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן, הסתכלתי על מחירי רודסטים למיניהם ואני רואה שבכל מקרה יש פער ניכר בין המחירון למחיר שבו מנסים למכור. כמובן שההיצע של כל רכב שמוזכר בכותרת הוא בודדים ואם ישנו ביקוש גבוה אזי ברור שיהיה פער לטובת מחיר מכירה אבל האם יש עוד סיבות שאין כל קשר בין המחירון למחיר שהוא ברוב המקרים פי 2 לפחות? האם יש הגיון בקניה של רכב מסוכ כזה במחיר כפול מהמחירון? תודה
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
מחפש לקנות רכב עד 70K לנסיעה של 80 ק"מ כל יום (רחובות-הרצליה). שיקולים: 1) בטיחותי 2) אמין כמה שפחות תקלות 3) צריכת דלק נמוכה מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת carWanted, -
- 8 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
לא מצאתי הרב מידע פה בפורום לגבי אמינות הרכב, בכל אופן מדובר ברכב יד שניה (יד ראשונה ליסינג) 80 k ק״מ ספר טיפולים מלא נראה חיצונית מעולה והמוכר מתחייב על הכל בבדיקה דבר ראשון רציתי לדעת אם למישהו פה יש ידע על הדגם מבחינת אמינות ועלות תחזוקה / טיפולים במעבר קצת באינטרנט ראיתי שהיו לפוקוס בעיות בגיר אבל שום מילה על המונדאו ... עוד דבר שאני נתקל בו , הרבה מוכרים ״מתעלמים״ מחירון לוי יצחק ודורשים מחירים לא קשורים בככמה מבחינת השוק של הרכב הנ״ל לדעתכם צריך לרכוש את הרכב ? משמעותית מתחת למחירון? תודה על העזרה בן
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
אנחנו זוג סטודנטים רוב הנסיעות שלנו הם מהמושב למכללה ובערך פעמים בחודש נסיעות לצפון (18 אלף ק"מ בשנה), בשנים האחרונות נסענו באופל קורסה 2002 ששירתה אותנו נאמנה עד התקופה האחרונה שמצאנו את עצמנו מבקרים במסוך לפחות פעם בחודש וזה היה הסימן שחייבים להחליף את הרכב. אנחנו קצת מוגבלים מבחינה כספית ולכן רכב חסכוני בדלק כמו ניסאן מייקרה 2014-2015 (ידני) מאוד מושך אותנו מצד שני רוב הנסיעות שלנו הם בינעירוניות ולכן חשבנו גם לכיוון פורד פיאסטה עם שנתון קצת יותר נמוך. אנחנו מחפשים רכב שלא נצטרך לפגוש מוסך (למעט הטיפול השוטף) ואם כבר נגיע למוסך שהחלפים ותיקונים יהיו במחיר סביר שנוכל לעמוד בו. מתלבטים על מה להתפשר ק"מ, שנתון, גודל, נוחות, עמידות, וכו'? נשמח להצעות רעיונות …
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 2 תגובות
- 773 צפיות
שלום, אשמח לקבל חוות דעת לגבי בדיקת רכב יונדאי i25 2011. נתוני המנוע: בלוק מנוע: סימני שריפת שמן ראש מנוע: רעש שסתומים מערכת קירור: קורוזייה וסימני נזילת מים מחבורים - לבדוק את מערכת הקירור בלחץ בוכנות: תצרוכת שמן מהצילינדרים מערכת תיזמון: החלף רצועות זימון לפי הוראות יצרן שאר הפרמטרים תקינים: מערכת גל ארכובה, מערכת שמן, מערכת דלק הצתה, מערכת פליטה, מערכת חשמל הספק מנוע: 91.6 כ"ס (יצרן 109) השיקלול שניתן לכלל המנוע הוא 57%. אשמח לדעת אם המנוע גמור? תודה.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
היי, אני מתעניין בקניית רכב משפחתי וקיבלתי הצעה עבור Jetta Trendline 1.2 2015 מליסינג יד1 47,000 ק"מ. דורשים כמובן מחיר מחירון כ 75 אלף עם אחריות של שנה גיר מנוע. אני לא כ"כ מכיר את הרכב הזה, נאמר לי שהרכב זהה לסקודה אוקטביה שיש המון על הכביש אבל ג'טה דווקא לא רואה הרבה... איך הרכב מבחינת אמינות? איך הרכב מתבחינת עלויות תחזוקה? איך הרכב מבחינת שמירה על שווי? האם יהיה לי קשה למכור עוד 3 שנים? האם לגיטימי לשלם מחירון על הרכב? האם האחריות גיר מנוע של חברות הליסינג שווה משהו? או שבבוא היום יוציאו לי את הנשמה לפני שאצליח לקבל מימוש האחריות? עוד לא עשיתי נסיעת מבחן אז אשמח לשמוע חוו"ד איך הנהיגה עליה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, מתעניין ברכישת סיוויק האצ'בק שנת 2015 (עליה לכביש ביולי 2015) ידנית דגם קומפורט, הרכב נמצא בסוכנות גדולה בארץ ומוצע למכירה שם. אני לא מצליח להבין איזה אבזור בא עם הרכב הזה, ואיזה אבזור בטיחות? הם בעצמם לא יודעים להגיד לי, יצרתי קשר ישירות עם המוסך שלי (ארז מורשה בחיפה) ולטענתם, הם כמעט בטוחים שהרכב מגיע עם בקרת סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית עד 36 קמש וקרוז קונטרול. לפי סוכנות הטרייד , הרכב מגיע ללא שום אבזור בטיחות, ולא יודעים להגיד לי איזה אבזור בכללי. לפני חיפוש באינטרנט - הדעות לפה ולשם, בחלק מהכתבות ב2015 יש את האבזור שציינתי, ובחלק אין. מישהו יודע להגיד לי ממקור מוסמך? *לא מעוניין לוותר על הרכישה מהסוכנות בגלל חוסר הידיעה שלהם מהסיבה שההצע…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אלה השתיים שהגיעו לקו הגמר מבחינתנו. מגרשי הליסינג מלאים במיצובישי לעומת מחסור בורסו - יש סיכוי למצוא משהו בתקציב הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט אם לקנות דייהטסו סיריון 2010 עם 196K קילומטר שהוחלף לה מנוע לפני חודשיים. הבחור אמר שהמנוע מייבוא ולא מפירוק. הוחלף כי הטיפול עלה בערך כמו החלפת מנוע. הוא רוצה על הרכב 23K ש''ח. האוטו באמת נראה במצב טוב. מדובר הגרסה המהודרת. כולל חיישני רוורס ודיבורית. השאלה היא האם כדאי לקנות אותו? היה לי בעבר דייהטסו yrv שהחזיק 15 שנה אבל הייתי צריך להחליף לו את כל מערכת המים והקירור בשלב מסוים. השאלה היא אם יכולים להתגלות בעיות גדולות באוטו שנסע כל כך הרבה כמו הסיריון הזה. תודה מראש לכל העונים. Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 8 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
היי, אני ובת זוגי מתכננים לרכוש רכב משפחתי (שיתאים לשנינו, לכלבה גדולה ולילד בעתיד) ושיהיה מרווח, בטוח, עם בגאז' גדול, אוטומטי, וכמובן שיראה כמה שפחות מוסך ובתקווה שיוכל להחזיק לנו כ-5 שנים פלוס (הרבה דברים, אני יודע). התקציב שלנו הוא כ-80,000. אנחנו עושים בשנה כ-10,000 קילומטר (פלוס מינוס). המליצו לנו על הi25 (שפסלנו) ועל קיה פורטה 2015 עם 56,000 ק"מ (שאנחנו שוקלים מאוד לקחת). אנחנו מחפשים רכב משנת 2015 והלאה. רציתי לשאול האם יש לאנשים פה המלצות על רכבים שכדאי לנו לשקול והאם יש לכם מידע (בעד או נגד) הקיה פורטה. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Lior200, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 892 צפיות
דרישות: שנתון 2013 ומעלה ידני פשוט אמין לא משעמם לחלוטין, לא מחפש משהו ספורטיבי בתקציב הזה אבל גם לא משהו שיגרום לי לרצות להתאבד. ולא קופסאות סרדינים כגון i10 פיקאנטו וכו אני צריך תא מטען סביר. האופציות שלי עולות כרגע הן 208 (יש ידנית עם 110 כ"ס ?) ופיאסטה מה לדעתכם עדיף ואשמח לשמוע אם יש לכם עוד רעיונות.
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום אני מתלבט האם לרנות מאזדה 3 שנת 2008 או שנת 2010 שזו הצורה האמצעית כבר... שני השנתונים הם ברמת גימור ספיריט עם מנוע 2000. האם למישהו יש המלצות? לכאן או לכאן? אני יודע ששנת 2010 יותר יקרה אבל אשמח להמלצות ושנתעלם רגע לעניין ההפרש במחיר תודה מראש
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
האם ייתכן דוח גיאומטריה בלי סטיות?
מאת Guest tzooky- 0 תגובות
- 671 צפיות
הי, עשיתי בדיקה לפני קניה לרכב סוזוקי סוויפט 2012 95 אלף ק"מ, ובדוח שקיבלתי לא היו סטיות כלל הכל מאופס לפי המוכר שהרכב היה בבעלותו מזה שנתיים הוא לא ביצע איזונים או כיוון פרונט. האם ייתכן שרכב עם פז"מ מסויים יהיה מאופס בכל פרמטר בבדיקת גיאומטריה? אני ממש לא מרוצה מהאופן שביצעו את הבדיקה, כי גם בלמים אחוריים רשום כושר בלימה 0 מה שאומר שלא בדקו אותם כלל. אני רוצה להבין האם כנראה גם את המתלים החליטו שלא לבדוק. תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב, כבכותרת - מחפש משפחתית אמינה ומרווחת ב 50K. 2 כיסאות תינוק. אני 1.90 בגובה. אני נוהג במאזדה 2, והילד שיושב מאחוריי בקושי נכנס. נורא צפוף באוטו. מחפש רכב יותר מרווח. יהיה נחמד שישאר מקום בבגאג' אחרי ששמים עגלה + אמבטייה. אאל"ט למאזדה 3 יש בסיס גלגלים קצר יחסית, מה של די פוסל את המועמדות שלה. או שאני טועה? חוץ מטויוטה קורולה, מה דעתכם על פלואנס? I30 והמקבילה של קאיה? מה דעתכם לרדת בשנתונים בשביל מאזדה 6 ו I35? הרכב אמור לשרת אותנו לפחות 5 שנים ללא תקלות חמורות. הרכב לא יסע הרבה, אבל ייסע לפעמים בעליות של גליל עליון. כוח וחסכון משמעותי אבל יותר משמעותי אמינות ואחריה נוחות. תודה!
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
- 8 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
שלום, אחרי חשיבה ובירורים, נראה לי שאלה שני הדגמים שביניהם אני מתלבט. מחפש בסכום של 20k עד 30k, אפשר ידני. זה אומר שנתונים של בערך 2011 או 2012. מה העדיפויות של כל אחת? אני מבין שהחלפים של הסקודה יקרים יותר. עד כמה זה משמעותי? ואיזה רכב אמין יותר? תודה
הודעה אחרונה מאת maxkid88, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, אני רוצה למכור את הסיטרואן C3 הישנה שלי ולהחליף אותה ברכב מיני אחר - חשבתי על סוזוקי ספלאש/סוויפט 2014-2016. האם לדעתכם עדיף לי טרייד אין או לנסות למכור את הרכב (2003) ואולי לקבל עליו 6-7 (קילומטראז' נמוך)? ואם טרייד אין, על מה הייתם ממליצים? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 10.5 אלף צפיות
איזה רכב מהשלושה כדאי לקחת בליסינג? איזה רכב יהיה איכותי יותר ויותר מהנה לנהיגה? הרנו אפשרית גם בדיזל וגם בבנזין.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. מצטרף מסמכים מהמכונה של משרד הרישוי. הכוונה כמובן כמה אחוזים מהמחירון Sent from my Redmi 4 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yanivnn, -
-
- 5 תגובות
- 743 צפיות
אהלן, אני מחפש להחליף את הרכב הנוכחי ברכב שישרת אותי ל5 שנים הבאות. הוא צריך ליהיות ידני, חסכוני יחסית(12-13 קמ' לליטר נשמע סביר), דיי אמין(כלומר אין מחלות מיוחדות וסבירות גבוהה שלא יהיה כאב ראש מביקור במוסך כול שבוע), ולא יקר בצורה משמעותית מבחינת תחזוקה. המרווח הפנימי(אכסון+הושבה) צריך ליהיות גדול, עדיפות להאצ'באק. בזמן האחרון צימצתי את האופציות ל: סקודה יטי 2013-2014 הונדה ג'אז 2013 ומעלה אשמח להצעות נוספות או ביקורות על האופציות שציינתי. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 2 תגובות
- 496 צפיות
שוקל להשתדרג ממיני למשפחתית. אשתי מתלהבת מה-c4 (חמישה מושבים). בעיקר בגלל המרווח. האם מישהו יכול לתת חוות דעת מניסיון לגבי צריכת דלק אמינות ונוחות בנסיעה עירונית?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear,
