Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע בקשר עם נציג בשם ליאור מכולמוביל טרייד אין. יש להם מבחר לא רע של i35 supreme עם קילטומטרז׳ נמוך. הבעיה שאפילט שנתון 2014 נכמרים אצלהם סביב ה80+ אלף שזה חורג משמעותית מהתקציב. מה אתם חושבים בכללי על כלומובייל טרייד אין?

פורסם
כרגע בקשר עם נציג בשם ליאור מכולמוביל טרייד אין. יש להם מבחר לא רע של i35 supreme עם קילטומטרז׳ נמוך. הבעיה שאפילט שנתון 2014 נכמרים אצלהם סביב ה80+ אלף שזה חורג משמעותית מהתקציב. מה אתם חושבים בכללי על כלומובייל טרייד אין?

 

הם הטרייד של יונדאי. מאוד אמינים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

קח בחשבון שיתכן שתצטרך לרכוש כסאות צרים יותר כדי שיתאימו לרוחב של ה-i35 אבל זה בטוח יותר זול מלרכוש דגם יותר יקר.

 

אם אתה מצומצם בתקציב ועדיין מתעקש על שנתון גבוה - לחברות הליסינג יש מבחר גדול במחירים נוחים מאלה של כלמוביל (אבל קילומטראז' גבוה יותר ורמת גימור נמוכה יותר)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
קח בחשבון שיתכן שתצטרך לרכוש כסאות צרים יותר כדי שיתאימו לרוחב של ה-i35 אבל זה בטוח יותר זול מלרכוש דגם יותר יקר.

 

אם אתה מצומצם בתקציב ועדיין מתעקש על שנתון גבוה - לחברות הליסינג יש מבחר גדול במחירים נוחים מאלה של כלמוביל (אבל קילומטראז' גבוה יותר ורמת גימור נמוכה יותר)

 

מסכים בנוגע לכסאות. אחד הכסאות שיש לי כרגע הוא גם צר יותר מרגיל ואני חושב לקנות את אותו אחד אחרי שאחליף את הרכב אבל כמובן אגיע לחנות ואבדוק במקום אם מה נכנס וכו׳.

 

לגבי הליסינג, זה אופציה שאני בודק עכשיו. קודם כל מבחינת מחיר כבר לפי עיון זריז באתרי המכירה של חבורת ליסינג המחירים שלהם רחוקים מלהיות אטרקטיביים. למשל לפי מחיר משוקלל של לוי יצחק דגם איקס יוצא ננניח 60 אלף אז הם רוצים באזור ה-70. וזה בלי להזכיר שהקילומטרז׳ עובר את ה-100 אלף. זה רכב שאני מתכנן להחזיק 4-5 שנים אז הכיוון שלי זה 50-60 אלף קילוטמר לכל היותר, בהנחה שאני עושה פחות מ-10 בשנה.

פורסם

כלמוביל זה הטרייד אין של יונדאי- חברה מאוד אמינה אבל הרכבים שם נמכרים מעל מחירי השוק. אם אתה יכול להתאמץ קצת מעל 70 דבר איתי בפרטי;)

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
כלמוביל זה הטרייד אין של יונדאי- חברה מאוד אמינה אבל הרכבים שם נמכרים מעל מחירי השוק. אם אתה יכול להתאמץ קצת מעל 70 דבר איתי בפרטי;)

 

כן, משמעותית יותר יקרים.

כתבתי לך בפרטי. תודה

פורסם (נערך)

מנסיעה על השתיים הנסיעה על היונדאי עדיפה, בשל ההילוכים הממשיים ולא ה "דימוי" של הקורולה, מה גם שהקורולה לא איזה מטוס, שתיהן די אותו דבר בתאוצות, שתיהן לא מרגישות מי יודע מה.

 

והקורולה רועשת מאוד בתאוצה, מאוד.

עריכה אחרונה על ידי AloniM3
טעות כתיב

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

למרות שאין לי כרגע 3 כסאות (אשתי בהריון). יש לי שניים וניסיתי להכניס את שניהם וראיתי שכן אפשר להכניס עוד כיסא בטיחות זהה לאחד שכבר יש לי. לא שיא הנוחות אבל אפשר להסתדר.

 

יש סיכוי שניסית לשבת במקום הנוסף במושב האחורי?

אם כן - האם הצלחת? כמה שפוי זה היה?

×
×
  • תוכן חדש...