Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הלכתי היום לראות את הרכב הנ״ל ואהבתי אותו. ראיתי גם את i30 ואת ix35 שהיו גם בסדר רק שבix35 התא מטען נורא קטן וגם הוא יותר יקר. לא מחפש ג׳פון אז לדעתי לא שווה את ההשקעה. והi30 גם סבבה אבל פחות אהבתי אותה מi35. למרות התא המטען הענק. מה שחשוב לי בעיקר זה:

1. אפשרות להכניס 3 כסאות בטיחות למושב אחורי.

2. שתהיה אמינה

3. שתכנס לתקציב של 70 אלף

4. צריכת דלק נמוכה - בונוס. למרות שלא נוסעים הרבה. בקושי 10 אלף בשנה.

 

למרות שאין לי כרגע 3 כסאות (אשתי בהריון). יש לי שניים וניסיתי להכניס את שניהם וראיתי שכן אפשר להכניס עוד כיסא בטיחות זהה לאחד שכבר יש לי. לא שיא הנוחות אבל אפשר להסתדר.

 

אז מה אתם אומרים? יש חלופות יותר שוות? בשביל המחיר הזה החבילה מאוד טובה ומפנקת שכוללת אפילו סאן רוף בדגם ה״פשוט״.

 

אני כרגע עם שברולט סוניק 2014 סדאן שצריך למכור אז אם ממליצים על מקום מומלץ לטרייד אין אז גם מעולה.

 

תודה!

פורסם

תבדוק את הטויוטה קורולה לדעתי תתאים לך יותר טוב.

המרווח שלה מאחורה טוב יותר ופתח הכניסה של הדלת גדול יותר מה שיאפשר לך להכניס את הכסאות בטיחות בקלות רבה יותר.

חוץ מזה היא עולה על היונדאי בקטנה בפרמטרים כמו נוחות בידוד רעשים ולדעתי גם עיצוב פנימי וחיצוני.

ההבדל בצריכת הדלק בין השתיים זניח אך הקורולה שומרת יותר טוב על הערך שלה אל מול הI35 שהשוק מוצף בהן בעיקר יוצאות ליסינג ככה שכנראה העלות של הקורולה תהיה זולה יותר (ההפרש בין מחיר הקניה למכירה).

פורסם

אוקיי. תודה על העצה - אבדוק את זה למרות שאמרו לי שדווקא קורולה פחות מרווחת מאחור. במיוחד ל3 כזאת.

 

מה לגבי היונדאי? יש כאן בעלי נסיון?

פורסם

קורולה לא פחות מרווחת מהיונדאי, לדעתי אף יותר. צריכת הדלק של הקורולה טובה בערך ב-20%. לטעמי הקורולה גם נוחה יותר.

מה שכן, ל-i35 יש גיר אוטומטי בעוד שלקורולה יש גיר רציף, יש כאלה שזה משנה להם.

בסופו של דבר מדובר ברכבים מתחרים שהם די דומים.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)

צריך לקחת בחשבון שקורולה מאותו השנתון משמעותית יותר יקרה מאשר I35.

קורולה מומלצת מ 2014 ( צורה חדשה ), ולדעתי בתקציב של 70 אלף ₪ אין מצב למצוא קורולה שמורה מהשנתון הזה. גם לא בחברות ליסינג.

לדוגמה, יונדאי 2014 עם קילומטראז אפסי ומפרטי :

yad2.co.il/s/c/aubuml

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
קורולה לא פחות מרווחת מהיונדאי, לדעתי אף יותר. צריכת הדלק של הקורולה טובה בערך ב-20%. לטעמי הקורולה גם נוחה יותר.

מה שכן, ל-i35 יש גיר אוטומטי בעוד שלקורולה יש גיר רציף, יש כאלה שזה משנה להם.

בסופו של דבר מדובר ברכבים מתחרים שהם די דומים.

 

מסכים.. עברתי על המחירים ביד 2 ונראה שהקורולה חורגת מהתקציב.

פורסם

ראיתי כמה קורולות 2013 מהדגם החדש בתקציבך ביד2, אך אי אפשר לדעת על מצב הרכבים הללו ממבט במודעה.

אם אכן אין קורולה שמורה וטובה בתקציבך לשימושים שלך I35 היאנכנראה המשפחתית שמתאימה לך הכי טוב.

פורסם
אוקיי. תודה על העצה - אבדוק את זה למרות שאמרו לי שדווקא קורולה פחות מרווחת מאחור. במיוחד ל3 כזאת.

 

מה לגבי היונדאי? יש כאן בעלי נסיון?

 

מניסיון, הייתי עם ה i35 ושלושה כסאות מאחורה.

מרווח מעולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מניסיון, הייתי עם ה i35 ושלושה כסאות מאחורה.

מרווח מעולה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

נשמע מעודד! ברור הכל תלוי בסוגי הכסאות אבל עדיין, האם השתמשת בשני חיבורי isofix וחיבור חגורה לאמצעי?

זה מבחנתי יהיה מושלם.

פורסם

מחזיק i35 בפעם השניה ממליץ בחום. מבחינת מרווח הרכב מאוד מרווח עם תא מטען גדול.

בהשוואה ישירה לקורולה. ממליץ לך על היונדאי, מאובזרת מדמעותית יותר מהקורולה, ביטוח זול יותר, טיפולים זולים יותר, מראה פנימי וחיצוני לדעתי יפה יותר, ביצועים וצריכת דלק דומים חוץ מזה שליונדאי יש תיבת אוטומטית נוחה יותר משל הקורולה בה התיבה רציפה.

יתרונות לקורולה: שוק מעט יותר טוב וזה גם בספק, מרווח לדעתי דומה, נוחות נסיעה עדיפה ושקטה יותר.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם
נשמע מעודד! ברור הכל תלוי בסוגי הכסאות אבל עדיין, האם השתמשת בשני חיבורי isofix וחיבור חגורה לאמצעי?

זה מבחנתי יהיה מושלם.

 

אכן כן.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לגבי ביצועים, הI35 מרגישה אנמית וצריך ללחוץ כדי להרגיש אותה, התיבה הרציפה של הקורולה עדיפה וזמינה תמיד לדוושת הגז.

 

ממש לא מסכים, התיבה בקורולה מרגישה מהוססת. לחיצה ב0 בקורולה גוררת כחצי שניה עד שהרכב מגיב. בכבישים הרריים הרכב מטפס להילוך גבוה ולא ממהר להוריד הילוך גם בפול גז. לעומת התיבה ביונדאי שהיא פשוטה ומצייטת לכל לחיצה של הנהג בלי תחכום מיותר.

אני כותב מניסיון שאני נוהג בו זמנית בשני הרכבים. היונדאי שלי, הקורולה בעבודה

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

הלכתי היום לראות את הרכב הנ״ל ואהבתי אותו. ראיתי גם את i30 ואת ix35 שהיו גם בסדר רק שבix35 התא מטען נורא קטן וגם הוא יותר יקר.

קצת איבדת אותי עם ההערה שלך לגבי הix35. תא מטען נורא קטן? אמנם מעולם לא היה רכב חביב עלי במיוחד, אבל תא המטען היה אולי הטוב בקטגוריה. עם 590 ליטר הוא גדול בלא פחות מ105 ליטר מהi35 שזה המון.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
קצת איבדת אותי עם ההערה שלך לגבי הix35. תא מטען נורא קטן? אמנם מעולם לא היה רכב חביב עלי במיוחד, אבל תא המטען היה אולי הטוב בקטגוריה. עם 590 ליטר הוא גדול בלא פחות מ105 ליטר מהi35 שזה המון.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

צודק. טכנית הנפח תא מטען יותר גדול אבל בעומק שלו הוא יותר קטן והנפח והגודל שלו הוא לגובה. בגלל זה בעין זה נראה יותר קטן מתא מטען סטנדרתי. וגם טכלס לשימוש שלנו (עגלה + קניות) זה נראה פחות מתאים מתא מטען ״רגיל״ כמו בi35.

×
×
  • תוכן חדש...