ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 891 צפיות
מישהו יודע איזה הנחות והטבות יש על cx5? בטלפון הם לא מוכנים לנדב מידע.
הודעה אחרונה מאת litalr, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אשמח לעזרת החברים כאן. לצערי הרב, ובאופן די פתאומי, הרכב הקטן שלי (דייהטסו סיריון) הלך טוטל-לוס (כך נראה כרגע), ואני זקוק לרכב חדש. עבר הרבה זמן מאז שרכשתי רכב (2007), ואני לא בקיא בכל האופציות הקיימות כיום לרכישה/ליסינג של רכב. מישהו יכול לעשות לי שכל בנושא? מה האפשרויות הטובות ביותר כיום לשימוש ברכב? אני זקוק לרכב קטן, חסכוני ואמין. אין לי יומרות מיוחדות, אלא שרק יביא אותי מ-נק' א' ל-ב' במינימום כאב הראש המלווה בכך. נ.ב אם ההמלצה היא רכישת רכב, אשמח למלצות בטווחים של 30-35K... המון תודה
הודעה אחרונה מאת Gavrik, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
הציעו לי אותה מחברת הליסינג של מקום העבודה, מדובר על הדגם המפואר, LT, הציעו לי את הרכב במחיר של האלנטרה, מזדה 3 וכו'. לא מצליח לתאם נסיעת מבחן אך מראיית הרכב בסוכנות שברולט, מדובר על רכב מרווח עם תא מטען ענק ומנוע עוצמתי, עולם אחר מהאלנטרה ומאזדה 3. מה דעתכם, איך הרכב הזה?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
מתלבט בין כל מה שיש בשוק היום נוסע 15 אלף בשנה בעיקר בעיר משפחה פלוס 2 קטנים פתוח להצעות מעדיף משנת 2015 ולא מעונין ברכב עם נפח 1600 כי הוא בקושי סוחב תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 5.6 אלף צפיות
חבר מתעניין ברכב, בעצם מדובר בדור הראשון של האקס טרייל שהיה בין השנים 2005 וכבר ב 2008 נדמה לי הוחלף. ניסיתי למצוא עליו פרטים ברשת בעברית אבל באמת שהתוצאות מאוד מצומצמות. ממה שידוע לי מנוע 2.5 וגיר פלנטרי 6 הילוכים. מה שחשוב בגיל כזה זה האמינות ועלות החזקה מלבד הדלק. מוסכים, מורשה ניתן לשלול כי אין טעם השאלה עד כמה הוא פשוט שיהיה ניתן ללכת למוסכים רגילים ולא לשלם על חוסר הכרות עם המכלולים. כמובן בדלק זה מטחנה איך שלא טסובב את זה. הק''מ הכי נמוך שראינו ביד 2 זה 180 אלף ק''מ שלטעמי האישי זה מעט גבוה אבל לשנתון המדובר זה נמוך יחסית. יש מה להרתע או ששורדים הרבה יותר? מה לחפש? מה לבדוק? המחיר שלו אגב 30 אלף ש''ח בערך. אשמח לחוות דעת! Sent fr…
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש רכב מיני אוטומטי משנה 2015 יד שנייה מליסינג. הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעה יומיומית של 20 ק"מ לעבודה. שני הדברים החשובים לי ביותר הם אמינות ונוחות נסיעה. התקציב הוא עד 50K.
הודעה אחרונה מאת iSystem, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מקווה שזה הפורום הנכון לשאלה הזאת. מחר אני נוסע לתל אביב על מנת לבדוק סיטרואן C4 פיקאסו. יש המלצות למוסך ו/או מכון בדיקה לבדיקה לפני קנייה? אני ממש לא מבין בתחום הרכבים אז אני די מסתמך על הבדיקה. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, מישהו מכיר את הרכב? מונדאו דיזל 2009. ראיתי אחת ביד 2 שנראית מאוד חשודה (יד 10+, קילומטר נמוך יחסית) גם לאיש קשר יש בתמונת פרופיל בווצאפ תמונה של עסק אני מאמין שסוחר. מישהו מכיר את הרכב? יש בכלל מה להתקשר? תודה
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי לכולם אני רווקה+גבר עם קיה סיד 2008 אוטומטית. (נותנת לה דירוג 9 מתוך תפ תפו תפוווו 10) לאחרונה יש לי מלחמה עם עצמי אם כדאי לי למכור את המכונית הטובה שלי ולקנות אחת חדשה ויותר חסכונית. ברור שלפי היצר אני אקנה עכשיו את המכונית החסכונית, אבל השאלה היא האם זה המעשה החכם או שאני סתם מתגרה במזל שלי. לפי הבדיקה שעשיתי מול הפורום בעבר נאמר לי שזו לא רעיון כל כך טוב כי זה יגרום לי הפסד כספי רב יותר מאשר החיסכון. אמרו לי גם לבדוק כמה אני נוסעת בשנה, ובכן בשנה ושמונה חודשים עשיתי 23 אלף קילומטר. האם זה מצדיק רכב חסכוני? לא בטוח. אני רוצה לקנות מיצובישי ספייס סטאר 2014 לפי המלצתכם בפורום. (תודה רבה) לפי הממוצע ערכה היום 35 אלף פחות או יותר. וערכו של הרכב …
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 802 צפיות
שלום שלום, אני נוהג על שברולט מאליבו 2007 מזה 3 שנים. אני מאוד נהנה מהחווית נהיגה של האוטו - מנוע חזק, סל"ד נמוך בשיוט (כ1700 סל"ד ב100 קמ"ש) ונוחות גבוהה. מעבר לטיפולים שנתיים לא הייתי במוסך בכלל, הרכב מתפקד מדהים בינתיים (קילומטראז' עומד על 124k) אחרי שאני כמה שנים עם הרכב, מתחיל לקרוץ לי לשדרג לדור החדש יותר. העיצוב בשנים 2008-2012 מאוד אטרקטיבי לטעמי, במיוחד בהשוואה לדור הקודם. התקציב שלי הוא 40k. נוסע בעיקר בבין-עירוני, כ14 אלף ק"מ בשנה רציתי לשמוע קצת דעות מאנשים שמכירים את שני הדורות איך הם משתווים אחד לשני מהבחינות הבאות: אמינות נוחות ביצועים (בלימה/האצה) צריכת דלק - לא עד כדי כך חשוב לי, מסתדר עם הצריכת דלק של ה2007 בנוסף, אני …
הודעה אחרונה מאת שמואל, -
שלוםם לכולם יש פה בעלים של 208GTI ? איך היא מבחינת אמינות , תחזוקה ? טיפול ? הבנתי שעדיף לקחת 2015 ומעלה , זה נכון ? תודה מראש לכולם
הודעה אחרונה מאת noamn111, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 11.9 אלף צפיות
שלום. אני חושב על רכישת קיה נירו למספר נכבד של שנים, לפחות 5. מנגד, אני מעוניין בהנחה משמעותית ולא נרתע מרכישת רכב 0 ק"מ מליסינג. הפכתי את כל האתרים והחברות, ואין חברה שמאפשרת רכישת קיה נירו. אחות של הנירו - יונדאי איוניק יש בשפע. מדוע היבואן לא מוכר את הקיה לחברות הליסינג?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
היי, עקב התרחבות המשפחה ל 3 ילדים, הקיה ריו סדאן שברשותי כבר לא עומדת במשימה - לאכלס 3 ילדים מאחורה עם מושבי בטיחות (שני בוסטרים וסלקל) בנוחות סבירה. מדובר ברכב ברוחב של 172 ס"מ. חשבתי על פיאט טיפו שהינה רחבה מספיק (קרוב ל 180 ס"מ) אך, קצין הרכב בחברה הבהיר לי כי חברות הליסינג לא עובדות עם פיאט כי לדעתם תהיה בעיה בסחירות העתידית וכי אם אעזוב, הם חוששים להיתקע עם הרכב. חשבתי על כמה אפשרויות אבל אף אחת לא נכנסת לקבוצת שווי שימוש של הריו. לכן, אבקש המלצה על משפחתית קטנה שהינה גם רחבה דיה וגם נשארת בקבוצת שווי שימוש של רכבי ה 1400 שאליה אני זכאי היום במקום עבודתי. או שאהיה חייב לעלות לקבוצת רכבי ה 1600 אך משום מה תהיה פגיעה בהפרשות הסוציאליות - לא מבין ל…
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום רב! האם יש כאן מישהו שיצא לו לרכוש רכב משומש מטרייד לובינסקי וגם להשתמש באחריות שהם מעניקים (שנתיים אחריות על רכבים משנת ייצור 2014 לדוגמה)? אשמח לתובנות בנושא.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לשימוש יום יומי ובסופש טיולים בכבישים וקצת שבילי עפר אנחנו משפחה עם תינוק. בנוסף אני 190 . לכן הדרישות : רכב מרווח מבפנים .גם מקום לרגליים וגם מרווח ראש גבוה. . השאיפה למרווח גחון גבוה .צריכת דלק סבירה ותחזוקה סבירה. אני יודע שצריך איכשהו להתפשר על חלק מהדרישות . אבל הכי חשוב מרווח ותחזוקה סבירה הדגמים שבהם מעוניין: סוזוקי גרנד וויטרה. מיצובישי פגארו ארוך. אאוטלנדר . יונדאי טוסון. השנתונים 2008 עד 2010. מעוניין רק ביפני או קוריאני. עריכה:ראיתי עכשיו שהמליצו פה גם על סאנגיאנג רקסטון. אשמח לשמוע גם עליו אשמח גם לקבל טיפים לחיפוש הרכב .מה חשוב יותר קמ נמוך.ידיים. דיזל .בנזין. אני נוסע כ12000 בשנה בערך .והאם ברכב בשנתון זה אני צפוי לטיפולים יק…
הודעה אחרונה מאת nissango, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם וחג שמח ! אני עומד בפני קנייה ומתלבט בין שני הרכבים ההצעות שלי הם כאלו 1.סוויפט 2012 124 אלף קמ (מתחייב בבדיקה) ב35 אלף שקל מחירון משוקלל :43 2.רנו קליאו החדשה 2013 80 אלף קמ ב45 אלף שקל מחירון משוקלל :54 שני המוכרים נשמעים אמינים ומתחייבים בבדיקה שלא הייתה כל תאונה או תיקון כזה או אחר. השאלה היא מה עדיף מבחינת 2 שיקולים 1.אמינות , האם הקליאו החדשה ״שומרת״ על סטיגמת הצרפתיות ואין להתקרב אליה? 2. התקציב שלי המקורי היה 35 , האם שווה לסחוט את התקציב בשביל הקליאו והשנה הפרש? תודה רבה מראש, דור
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אשמח לעזרה המלצה לרכב של 5 מקומות או כזה שיש לו אופציה ל2 נוספים. המטרה שימוש יומיומי עם 3 כסאות תינוק/בוסטר פרמטרים : בטיחות מחיר וחסכוני אשמח במיוחד להמלצות מעל 2014 ןכאלה שלא מתקרבות לרף הגבוה של הסכום.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אז ככה יש לי 2 אופציות: פזו 206- שנת 2004 עשתה 150 אלף ק"מ, יד שלישית, בלי תקלות. 7500 ש"ח טסט עד דצמבר יונדאי גטס - שנת 2005 עשתה 185 אלף ק"מ, יד חמישית, בלי תקלות. 6000 שח טסט עד מאי שני הרכבים נראים טוב מבחינת מראה חיצוני (יתרון קל מאוד ל 206), עוד לא לקחתי לבדיקה. בלי קשר מדובר בשני מוכרים מאוד אמינים מה דעתכם על מה ללכת?
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- 7 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן חבר'ה אני מחפש ב.מ.וו קופה, מה שנכנס לי לתקציב זה שנתונים 07-11, תלוי דגם ומצב. אני מחפש רכב שידע להתמודד בחורפים עם הרבה גשמים ושלגים, ואיזור עם הרבה דרכים צדדיות וגבעות (פנסילבניה, ארה"ב), מה יותר טוב למטרה הזאת, הנעה אחורית או כפולה? משנה בכלל? ועד כמה ההבדלים משמעותיים בין ה 328 ל335? ששוה להתאמץ עבור 335? יש לציין שאני יורד מ A3 2.T שיש לי בארץ, מאותם שנים שמפגינה אמינות מעולה ולא יקרה לאחזקה, האם אפשר לצפות ללפחות אותו דבר מהב.מ.וו? והבנתי שהיתה מתיחת פנים ב2011, האם ההבדלים משמעותיים חוץ מעיצוב שידרוג לפנסים/באמפרים? והאם יש בעיות מיוחדות בדגמים האלה? תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת Tair, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום רב מה שלומכם ? זוג + תינוק נסיעה שנתית מקסימום 15k שנה 70 אחוז עירוני מסיימים עסקת ליסינג פרטי על מאזדה 3 הצבק ומתקדמים לעסקה חדשה . על הפרק גולף 1.4 מול סיאט ארונה רמת גמור סטייל או fr בתוספת תשלום די משמעותית . הגולף יקרה יותר ב 100 שקלים לחודש מה ארונה סטייל הארונה fr יקרה יותר מהגולף ב 140 שקלים לחודש ו 250 לחודש מה ארונה סטייל . איוניק ירדה מהפרק מחשש קרינה ותינוק בן חודש . נפסלו גם הטראקס, 2008,קורולה, ספורטאג׳,טוסון,מיצובישי asx . הרוב נפסלו עקב צריכת דלק והשאר בגלל מחסור במערכות בטיחות מתקדמות חשוב לנו מכונית בתצורת האצ׳בק , בטיחות כמובן , שימושיות , וגם נוחות . אני מבחינתי די נעול על הארונה fr השאלה האם הפער במחיר מצדיק אותה כל פני …
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
מחפש רכב כמו בכותרת עד 30 אלף לרכב אמין!! העדיפות למשפחתי/ סופר מיני מניסיון של אי נוחות ברכב מיני. שנתון מ 2009 והלאה כמובן עדיפות לגבוה ככל האפשר. שימושים: עבודה שנמצאת בעיר, נסיעות כמעט יומיות בין עירוניות לא ארוכות ממש . אבזור נדרש לנוחות מוגברת לא מחייב רמה גבוהה ממש אבל שיהיה לפחות סביר. עשיתי בדיקות כאלו ואחרות ולפי השוק בארץ אני תמיד מתגלגל בגלל האמינות למאזדה וטויוטה ואכן מצאתי מאזדה 3 אקטיב בטווח שרשמתי , גם מאזדה 2 וטויוטה יאריס. אשמח להמלצות נוספות או חיזוקים למאזדה ובנוסף אם מישהו מוכר מאזדה 3 או 6 אשמח לשמוע (מקווה שהבקשה האחרונה לא חורגת מהחוקים)
הודעה אחרונה מאת Ofir Shabbi, -
ניסן סנטרה 0 ק"מ 1 2 3
מאת יוליוס-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 9.2 אלף צפיות
האם כדאי לרכוש אותה ? עולה 101,000ש"ח 0 ק"מ. איך היא מבחינת אמצעי בטיחות, חיסכון בדלק ונוחות? מתכוונים להחזיק אותה לפחות 5 שנים. האם אצל היבואן ניתן לקבל אותה במחיר כזה? הבנתי שאין לה שוק או שעדיף כפי שכתבתי דרך ה.המורים סוזוקי קרוסאובר טורבו או ויטארה לאחר הנחה עולה 119,000ש"ח-קרוסאובר 117,000ש"ח-ויטארה.
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
היי, אני מחפש לקנות רכב עם תקציב של עד 20 אלף. המטרות שלו מבחינתי הן: בעיקר נסיעות בעיר ולפעמים נסיעות ארוכות שכוללות עליות ממושכות (גר בצפון). שמתי עין בעיקר על הפיאט פונטו בגלל צריכת דלק נמוכה יחסית, חלפים זולים לפי מה שהבנתי, והפסד מינימלי של כסף לאחר שנה/ שנתיים כשארצה להחליף רכב. השאלה שלי בעצם היא האם מומלץ או שעדיף לי להתרחק מפיאט כי מבלים את רוב הזמן איתם במוסך, כמו שהרבה אומרים..? ואם כבר החלטתי בכל זאת ללכת על הפיאט, מה כדאי יותר- גרנדה או איבו? ואם לא פיאט?! איזה תחלופה יש שמקבילה לפונטו? תודה, טל
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
כפי שציינתי מעוניינים למכור את הניסן טידה 2009 (יש לנו קונה מהמשפחה לרכב ב 25,000 ₪) לקראת הקיץ ולקנות רכב חדש. ברשותנו 9 שנים. היום אשתי עשתה טיפול לרכב בקרסו.(שילמה 4,000 ₪ למוסך קרסו ) המליצו לה על דציה דאסטר . אשתי מתלהבת כי מטפלת במוסך המורשה של קרסו קרוב ל 9 שנים.ודצ'יה גם מטופלת שם. השאלות שלי : 1.בהשוואה ביניהם לאמצעי בטיחות , חיסכון בדלק , נוחות ושמירת ערך של הרכבים הנ"ל מי המומלץ ביותר ? 2.האם מישהו יודע איך מוסכי יונדאי בחיפה \קריות מבחינת שירות ,אמינות ועלות טיפול ליונדאי איוניק \סוזוקי קרואובר ? מתלבטים בין הדסטר(ראיתי שעולה 100,000 אוטומט) סוזוקי קרוס אובר --119,000 ₪ מיבואן לחברי ה.המורים עם הלוואה עד 70% פריים יונדאי איוניק-0 ק"מ…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני יודע שמדובר בשני רכבים שונים לחלוטין משנים שונות אבל אשמח אם למישהו יש ניסיון עם אחד הרכבים הנ"ל יוכל לומר האם יש תקלות/מחלות ידועות ברכבים הללו ומה כדאי לבדוק לפני רכישה. תודה
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם הכותרת אולי נשמעת לא הגיונית אולי אבל זו ההתחבטות שלנו עכשיו: אנחנו צריכים אוטו 2 למשפחה שנוסע בממוצע 6-7k בשנה. עשינו נסיעות מבחן על הרבה רכבים ואהבנו בנתיים רק את הפיגו 208 ה 1.2 טורבו ( גם את המאזדה, אבל אין למצוא דגם חדש 2015 והשאר לא בתקציב) אנחנו בדרכ מחזיקים אוטו 4-6 שנים. עכשיו השאלה היא כזו- מה לדעתכם עסקה יותר נכונה לנו במצבנו: 1. לקנות ב 53,000 פיגו 208 אקטיב ליסינג מ 2015 (פריים ליס) עם 106000 קמ- מתוך הבנה שהנסועה המעטה שלנו תאזן את זה בעוד כמה שנים 2. לקנות במבצע של אלדן פיגו 208 אקסס פלוס חדשה ( 0 קמ) ב 76,000 על הכביש. ההבדלים עצמם מבחינת המכוניות ברמת הגימור לא גדולים מבחינת מה שחשוב לנו- לאקטיב יש כיוון מראות חשמלי שא…
הודעה אחרונה מאת sashatelaviv, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 496 צפיות
מאזדה 3 שנת 2005. הבלמים האחוריים הם תוף או דיסק בדגמי אקטיב וקומפורט ?
הודעה אחרונה מאת shmulik88, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
רוצה לקנות רכב עד 60K לא יונדאי, קיה, מאזדה וכדומה. דווקא מחפש את הרכבים הפחות פופלרים (וגניבים עקב נסיון מר).אנחנו משפחה צעירה (זוג+1) שמתכננת להתרחב בשנים הקרובות. עסוקים במשפחה ועבודה באופן מוחלט. ומחפשים רכב שיהיה סוס עבודה. בעיקר בנסיעות בתוך העיר. לא מחפשים פינוקים/מולטימדיה תאוצה חזקה וכל מיני דברים כאלה כן מחפשים ק"מ נמוך - עד 80K, בטיחות, אמינות (כמה שפחות התעסקות), ובגש נורמלי לעגלה ושאר ירקות. בשיטוטים מיד 2 נראה שאופל אסטרה 2014 וסוזוקי SX4 עומדים בצורה טובה בדרישות שלנו. הראשונה יקרה יותר, בטוחה יותר, אמינות גרמנית?! ההורים המליצו על אופל כמו שהיה להם פעם. אבל זה היה לפני הרבה שנים והרכב כבר לא אותו רכב.... כמה חברים המליצו סוזוקי כאמינה …
הודעה אחרונה מאת O.R., -
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אני מחפש רכב סופר מיני, עדיף אוטומט, שיתאים לנסיעות קצרות (פ"ת - ת"א). רכב אמין וחסכוני אך אני רוצה שיהיה לו קצת כח ולא ארגיש שהוא מתעייף בנסיעה. אני לא מבין כ"כ ברכבים, אבל מקריאה פה בפורום אני מקבל את התחושה שסיריון, פיג'ו 207,רנו קליאו 3 יהיו טובות. מרפרוף ביד 2, אני רואה שאת הפיג'ו ואת הרנו אני יכול להשיג מכוניות עם קילומטרז' נמוך ובמחיר שמתאים לי, והמבחר של הסיריון הוא בעיקר מכוניות עם מעל 120K וממה שאני יודע עדיף את המכוניות עם קמ"ש נמוך. אשמח לעוד המלצות, ועצות מה לחפש כשאני מחפש רכב. תודה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 764 צפיות
אהלן חברים, יש מישהו שיכול לייעץ על טיפולים, חלפים, אחזקה שוטפת של הרכב. בעיות מסויימות שיש לרכב...אני מודע לעניין שהרכב עלה 460 אלף חדש לכן האחזקה בהתאם אבל עברו כמה שנים טובות. השאלה אם אפשר להחזיק אותו או שזה בור בלי תחתית.
הודעה אחרונה מאת fiatcoupe2,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
