Jump to content

nath

  • פרסום הודעות

    305
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות nath

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אתמול רכשתי רכב שנת 2010 שהיד הראשונה הייתה בליסינג למשך שנה ומאז ועד עכשיו, הכל מתועד ובוצע באותו מוסך מורשה. תענוג!!
  2. בהקשר הזה אציין שהגיר בפורד מונדיאו מתמודד עם מנוע 2000, כלומר מומנט מאוד גבוה, (לא זוכר מהם נתוני המומנט של המנוע שם) מה שמוביל לשחיקה מואצת של הגיר. בוולבו, ההתמודדות היא עם מנוע 1600 סמ"ק ומומנט של 27.5 קג"מ, שזה הרבה מתחת ליכולת המקסימלית של הגיר.
  3. זו בכ"ז וולבו... כמו כן ישנן 2 יתרונות נוספים: 1. בדגמי ה 1.6, אין את מערכת start& stop, יש כאלה שעבורם זה יתרון, בנוסף למחיר רכישה של מצבר סטנדרטי ולא "מיוחד". 2. צריכת דלק- אצלי אני מגיע בממוצע ל 1:11.5 לעומת 1:9 בדגמי ה T5.
  4. אתן את נקודת המבט שלי.. נכון שהמנועים שהגיעו מוולבו נחשבים ליותר אמינים. נכון שהגיר הדו מצמדי לא מתאים לכל אחד אבל: 1. לגבי הכשל שתואר, וולבו לקחו את זה קדימה ושמו חיישן התרעה על ירידה במפלס נוזל הקירור, כך שלמעשה אתה לא אמור להגיע לקטסטרופה שצוינה. אלא רק להיות עם אצבע על הדופק. 2. הגיר הדו מצמדי הוא רטוב ולא יבש, בוולבו ממליצים להחליף את הנוזל כל 5 שנים. אני חושב שכדאי להחליף לפני, לא מזיק. 3. מדובר ביחידת הנעה שעובדת ממש לא רע ביחד. הכותב הינו בעלים של s60 t4 מנוע 1.6 טורבו, שהגיע במקור מפורד, מזה כשנה(אני יד שניה) וגם אצלי וגם אצל הבעלים הקודם, 0 תקל
  5. הייתה לי פוקוס 2008 דור 2.5 מנוע 1.6 אוטו. בהשוואה אליו, עד כמה הרכב עגלה?
  6. מתעלק על השרשור, מה לגבי הגרסה לפני מתיחת הפנים עם מנוע 1.4 אוטומט? האם יש נקודות מיוחדות שצריך לשים לב לגביה? שקלתי את ה 1.6 לאחר מתיחת הפנים אבל לאחר שהבנתי שהיא עם תיבה דו מצמדית, ירדתי מזה. אמנם, אני מחזיק רכב עם דו מצמדי (בחתימה) והכל תקין עד כה, אבל זה נראה לי יותר מדי להגדיל את הסיכוי לתקלות..
  7. לא אמור להיות בגאנט מקורי אבל: תנסה לבדוק באם קיים חופש בין הגאנט לנאבה שעליו הוא יושב... בד"כ רלבנטי לגאנטים מגנזיום לא מקוריים אבל כיוון שניסית הכל, לך תדע...
  8. האם הגאנטים הם המקוריים שאיתם הגיע הרכב?
  9. היי, מחזיק את הרכב הנ"ל מבציר 2014. כל מי שמגיב פה מציין את המונדיאו והפוקוס בלי להתייחס בכלל למה קורה בפועל בוולבו. לפי מה שאני יודע, וולבו ביצעו כמה שינויים לעומת פורד. בעיית ההתחממות שמצוינת כאן היא בגלל צינור שלא תוכנן נכון, שבוולבו קיים בתכנון שונה. בפועל, הרכב שלי נקנה לפני חודשיים מיד ראשונה ולפי הבדיקה שלי - חוץ מטיפולים שוטפים הרכב לא ראה מוסך. אז יכול להיות לכאן ולכאן...
  10. הדור החדש אמין באופן משמשעתי יחסית למנוע ולגיר שהגיעו מבית פורד בדור הקודם. מה העלית בחכתך בנוגע לתוצרת שהגיעה מפורד?
  11. היי הטיפול הקרוב אמור להיות בינואר, אך אני אוהב להתכונן מראש. מבקש המלצה על מוסך מקצועי באזור ת"א/ ר"ג. לא חייב להיות מורשה, חשובה לי המקצועיות. תודה,
  12. שלום לכולם, נעים מאוד, היום קוראים לזה משבר גיל ה 40... לי פשוט התחשק משהו יותר חזק מהרכבים הסטנדרטיים שנסעתי בהם עד כה. אז אחרי שעברתי את המכשלה בראש של משהו יותר יקר ויוקרתי, ואחרי שפסלתי את הלנציה דלתא שמאוד סקרנה אותי, רכשתי לאחרונה s60 T4 שנת 2014 ברמת גימור ביזנס, בצבע שחור. בעקרון חיפשתי את ה T5' אך כל פעם פספסתי הזדמנויות כי הקדימו אותי. עד שיום אחד קפצה לה הודעה ביד 2 שהותירה אותי דרוך ונחוש. T4 עם 45 אלף ק"מ, מטופל רק במוסכים מורשים, יד ראשונה.... עבר חודש מהרכישה ובאותה הזדמנות נפרדתי מהפוקוס האמינה והמתוקתקת ששימשה אותי יפה במשך 8 שני
  13. nath

    פורד פוקוס 2010

    בדיוק מכרתי רכב כזה לאחר החזקה של 8 שנים. הרכב הכי אמין שהיה לי! מטיפול לטיפול.. סוס עבודה והעלות מצחיקה ביחס לתועלת. מומלץ מאוד!
  14. היי ראיתי אקזמפלר כזה למכירה וראיתי שהחליפו לו זרוע תחתונה מהמתלה האחורי. מה יכולה להיות הסיבה? האם מדובר ברכיב שמתבלה? יש לו השפעה כלשהיא? כמו כן, אשמח לקבל שגרת החלפת רצועת טיימינג. תודה,
×
×
  • תוכן חדש...