Jump to content

nath

  • פרסום הודעות

    299
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

11 נייטרלי

אודות nath

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לא אמור להיות בגאנט מקורי אבל: תנסה לבדוק באם קיים חופש בין הגאנט לנאבה שעליו הוא יושב... בד"כ רלבנטי לגאנטים מגנזיום לא מקוריים אבל כיוון שניסית הכל, לך תדע...
  2. האם הגאנטים הם המקוריים שאיתם הגיע הרכב?
  3. היי, מחזיק את הרכב הנ"ל מבציר 2014. כל מי שמגיב פה מציין את המונדיאו והפוקוס בלי להתייחס בכלל למה קורה בפועל בוולבו. לפי מה שאני יודע, וולבו ביצעו כמה שינויים לעומת פורד. בעיית ההתחממות שמצוינת כאן היא בגלל צינור שלא תוכנן נכון, שבוולבו קיים בתכנון שונה. בפועל, הרכב שלי נקנה לפני חודשיים מיד ראשונה ולפי הבדיקה שלי - חוץ מטיפולים שוטפים הרכב לא ראה מוסך. אז יכול להיות לכאן ולכאן...
  4. הדור החדש אמין באופן משמשעתי יחסית למנוע ולגיר שהגיעו מבית פורד בדור הקודם. מה העלית בחכתך בנוגע לתוצרת שהגיעה מפורד?
  5. היי הטיפול הקרוב אמור להיות בינואר, אך אני אוהב להתכונן מראש. מבקש המלצה על מוסך מקצועי באזור ת"א/ ר"ג. לא חייב להיות מורשה, חשובה לי המקצועיות. תודה,
  6. שלום לכולם, נעים מאוד, היום קוראים לזה משבר גיל ה 40... לי פשוט התחשק משהו יותר חזק מהרכבים הסטנדרטיים שנסעתי בהם עד כה. אז אחרי שעברתי את המכשלה בראש של משהו יותר יקר ויוקרתי, ואחרי שפסלתי את הלנציה דלתא שמאוד סקרנה אותי, רכשתי לאחרונה s60 T4 שנת 2014 ברמת גימור ביזנס, בצבע שחור. בעקרון חיפשתי את ה T5' אך כל פעם פספסתי הזדמנויות כי הקדימו אותי. עד שיום אחד קפצה לה הודעה ביד 2 שהותירה אותי דרוך ונחוש. T4 עם 45 אלף ק"מ, מטופל רק במוסכים מורשים, יד ראשונה.... עבר חודש מהרכישה ובאותה הזדמנות נפרדתי מהפוקוס האמינה והמתוקתקת ששימשה אותי יפה במשך 8 שנים... במהלך החודש האחרון השקעתי בעיקר ביישור קו קוסמטי שעדיין לא הסתיים עקב מחסור בזמן. בגדול, לא צריך יותר לכבישי ישראל וגוש דן. אך קריאה מעמיקה בפורומים מעלה בי קצת חששות מהמנוע של פורד אך ימים יגידו. אשמח להצטרף לקבוצת הווצאפ,
  7. בדיוק מכרתי רכב כזה לאחר החזקה של 8 שנים. הרכב הכי אמין שהיה לי! מטיפול לטיפול.. סוס עבודה והעלות מצחיקה ביחס לתועלת. מומלץ מאוד!
  8. היי ראיתי אקזמפלר כזה למכירה וראיתי שהחליפו לו זרוע תחתונה מהמתלה האחורי. מה יכולה להיות הסיבה? האם מדובר ברכיב שמתבלה? יש לו השפעה כלשהיא? כמו כן, אשמח לקבל שגרת החלפת רצועת טיימינג. תודה,
  9. שאלה, האם למנועי ה 1.6 יש רצועה/ שרשרת טיימינג? מה שגרת ההחלפה? האם נדרש להחליף שמן גיר, כל כמה זמן? תודה,
  10. אפשר להציע לך אופציה מעניינת ? מה לגבי לנציה דלתא? מדובר במנוע המוצלח של האלפא TBI אבל ללא התיבה הבעייתית. למיטב ידיעתי האחזקה יותר שפויה מה 159.
  11. מישהו יודע להגיד, מה ההוצאה המשמעותית ברכב הזה? מאיזו "מחלות" הרכב סובל? האם מחייב לטפל רק במוסכי היבואן כפי שכבר שמעתי פעם?
  12. כמה שאלות: איך מזהים מנועים מהדור החדש? מה בודקים ברכב לפני קניה, בשלב המפגש הראשוני? על מה לשים דגש? תודה,
  13. השאלה עד כמה יותר טובים? האם אלו שלפני נחותים משמעותית או האם זה מצדיק פער של 20 אש"ח בין 2013 ל 2014. ד"א, ראיתי גם ב 2014, לאחר מתיחת פנים רכבים מדגם T4 האם הם גם עם השילוב של 1600 ותיבה דו מצמדית?
  14. שאלה לבעלים שמחזיקים את הרכב בפועל. האם כל הבעיות שמציינים פה לגבי הדגמים של 2013 מנוע 1600 מקבלים אחיזה במציאות או שמדובר רק בשמועות? הפער בין 2013 ו 2014, נשמע מאוד מפתה...
×
×
  • Create New...