Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסן סנטרה 0 ק"מ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מכיר את האוטו כל כך... אבל היום בדרך לטסט חלפתי על יד סוכנות טרייד של קרסו, היה להם שם סנטרה חדשה, ראיתי אותה מאחורה, לקח לי זמן עד שהבנתי באיזה אוטו מדובר... נראה רכב הרבה יותר יפה ומרשים (נראה כמו רכב גדול יותר) ממה שמצפים לראות בקטגוריה הזו... ככה שכנראה זה לא האספקט הכי חשוב... אבל לפחות מבחינת מראה (מאחור) הוא עובר מבחינתי ביג טיים... כנראה שמבחינת עלות תועלת נשמע גם שהוא לא רע.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היבואן תקוע עם מלאי לא קטן של סנטרה.

אני מאמין שישנה גמישות גדולה גם באולם התצוגה.

כרכב, מדובר במשפחתית מרווחת ונוחה. בסיסית ומעט מיושנת, במיוחד בכל מה שקשור למערכות בטיחות (אין).

אני מאמין שהשקעה של עוד 18000 לטובת הקרוסאובר (אם יש באפשרותך), תתגלה במשתלמת.

חלק לא קטן מההשקעה יחזור במכירה.

דרך אגב, גם בקרסו טרייד אין יש מלאי סנטרות ענק.

מכוניות כמעט חדשות במחירים זולים מאוד.

 

אמר שהוא מתכנן להחזיק את הרכב לפחות 5 שנים, אין הרבה משמעות לערך עתידי בתקופה כזאת. שיקנה את הרכב שיותר מוצא חן בעיניו ושהוא יכול להרשות לעצמו, אני הייתי הולך על הסנטרה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם

אחלה תמורה למחיר לאחלה רכב שגם נראה מצוין, מישהו פה אמר מקרר? הקרוסאובר והויטרה הכי דומים למקררים גם בעיצוב שלהם וגם באיכות נסיעה הזוועתית והחומרים.

 

 

פורסם

מיושנת כמו פיאט טיפו שנמכרת עכשיו ב 20 אלף פחות ממנה מליסינג 0 ק"מ?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לי חבר שרכש אחת חדשה ישירות מהיבואן וקיבל אותה בינואר 2018 במחיר של 109000 ₪.

 

אם מדובר על עסקת מזומן (ללא מימון וללא טרייד אין), אז אפשר גם במעט פחות.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

ראיתי סקירה על ניסן סנטרה . לא מומלץ.

לסיכום : לדעתי עדיף כבר את יונדאי איוניק 0 ק"מ שעולה כמו סוזוקי קרוסאובר טורבו לחברי ה. המורים :

במחיר , באמצעי בטיחות, חיסכון בדלק ונוחות .ואחריות שראיתי שנותנים 5 שנים ( 7 שנים על מערכת היבריד ).

יש גם מבצע למורים להלוואות 0 ק"מ :

פריים+0.5%(אוויס, אוטו סנטר, אלדן) דרך בנק מסד

יכול לקחת גם מקרן ההשתלמות הלוואה 40,000 ₪ פריים מינוס 0.5%

הרכב הנוכחי שווה 25,000 ₪. מישהו מהמשפחה מעוניין לקנות . הרכב שמור ומטופל במוסך מורשה.

שוב מעוניינים להחזיק לפחות 5 שנים

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתה יודע מה? יש מצב שהייתי הולך על זה, לא בטוח שההבדל בין ה100 אלף של הסנטרה(מאמין שאליה התכוונת) משמעותי ביחס ל80 של הטיפו(חוץ מאולי זריזות קצת יותר טובה על הנייר לטובת הסנטרה) - קח בחשבון שלטיפו אין מנוע מצטיין והיא דיי ביינונית ולא מצטיינת בכלום חוץ מהמחיר ביחס למטר(גדולה וזולה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אחלה תמורה למחיר לאחלה רכב שגם נראה מצוין, מישהו פה אמר מקרר? הקרוסאובר והויטרה הכי דומים למקררים גם בעיצוב שלהם וגם באיכות נסיעה הזוועתית והחומרים.

ישבת \ נסעת \ נהגת בניסן ?

ארכאית מבפנים, צפופה , גיר ויחידת מנוע רועשים (גיר רציף), מושב אחורי צפוף ומתאים לשנים בלבד, גג נמוך מאחור, תא מטען עם בעית נגישות , בקיצור לא רק שלא מציאה , רכב בינוני מינוס.

בגזרת ה 100K יש רכבים עדיפים משמעותית.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)
ישבת \ נסעת \ נהגת בניסן ?

ארכאית מבפנים, צפופה , גיר ויחידת מנוע רועשים (גיר רציף), מושב אחורי צפוף ומתאים לשנים בלבד, גג נמוך מאחור, תא מטען עם בעית נגישות , בקיצור לא רק שלא מציאה , רכב בינוני מינוס.

בגזרת ה 100K יש רכבים עדיפים משמעותית.

 

נוהג על כל רכב עממי שיש בארץ וכן גם בסנטרה..

 

קודם כל גיר רציף נמצא כמעט בכל מכוניות יפנית היום, הסנטרה ממש לא צפופה בטח ביחס ל100 אלף ש''ח.

בגדול רכב נוח, מנוע חזק, התנהגות כביש עדיפה על ויטרה\קרוסאובר, אבל לא נופל מהם כמו שאתה מתאר.

 

אם יש רכב עדיף במספר פרמטרים בגזרת ה100 אלף ש''ח 0 ק''מ, זה הקיה סיד סטיישן, שקטה מאד, מרווחת יותר עם תא מטען שימושי יותר.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

ומה היתרונות (בשביל משפחה ממוצעת, ללא דרישות מיוחדות ) של ניסאן ב 100 אלף₪ על פיאט טיפו ב 80 אלף שקלים? ( שניהם מליסינג 0 קילומטרים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...