ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. בחיפושיי אחר רכב נתקלתי באימפרזה 2005 4X4 1.6 ידני. מאחר ואין לי ניסיון עם רכבי 4X4 אשמח לשמוע את דעתם של בעלי ניסיון ומביני עיניין בקשר לדגם המדובר. יתרונות, חסרונות (עד כמה גבוהה צריכת הדלק?), עלויות אחזקה, טיפולים שוטפים וכל מה שלדעתכם חשוב לדעת. תודה רבה לעונים רן.
הודעה אחרונה מאת imprezadude, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם , אשמח לעזרה ויעוץ בבחירת הרכב . בהתאם לתקציב ולדרישות שלי אלה שני הרכבים שעלו לגמר , התקציב סביב 80K , דרישות : רכב מנהלים/משפחתי גדול , מרווח, כוח , אמינות , טיפולים נוחים , שיראה טוב , וכן קצת לוד יפה ולא משעמם , פנים רכב שיהיה נעים לעין. מאליבו 2014 מנוע 2.0 טורבו 259 כ"ס אלטימה 2014 מנוע 2.5 182 כ"ס המחיר שלהם דיי דומה הפרשים קטנים , אשמח לקבל חוות דעת על מה כדאי ללכת , אם יש מישהו עם ניסיון אישי ברכבים האלה זה יעזור מאוד . ובנוסף איך הולך המחירון של הרכבים האלה האם נמכר במחיר מחירון או בפחות . תודה מראש על העזרה .
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הבדיקה שעשיתי היום לרכב שהציעו לי באוויס. פיקאסו C4 2015 דיזל 2.0 טורבו. 50K ק״מ מליסינג. הבחור באוויס אמר לי שהם ייקחו את האוטו לבדיקה במוסך גבע. תודה.
הודעה אחרונה מאת - XM -, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 768 צפיות
שלום וערב טוב. אתחיל בכך שאני חייל בן 21 לקראת שחרור (עוד שבוע וחצי לחפש"ש), ובנוסף לכל הלבטים והתהיות שעולות בי לקראת השחרור ויציאתי לעולם האזרחות הגיעה גם שאלת הרכב. מגיל 17 כבר הספקתי להחליף 3 רכבים, התחלתי עם גטס, לאחר מכן עברתי ליונדאי i30 וכיום אני עם קיה סיד 2008 ( לסיכום שהכנתי על הרכב לחצו כאן), אני מאוד מרוצה ומאוד אוהב את הרכב הנוכחי שלי שהוא במצב מצוין ועונה על הצרכים שלי אך לאט לאט ולאור זה שאני נהג בצבא ויוצא לי לנסוע על מגוון רכבים שכורים משנתונים גבוהים יחסית אני מתחיל להרגיש שאולי הגיע הזמן שלי להשתדרג ולשכוח מהקוריאניות שאני רגיל אליהן ומהגיר עם ארבעת ההילוכים ובעיקר נפשי חושקת בטורבו וביותר כוח. שמתי עין על אופל אסטרה הצ'בק דגם Enjoy 1.4T 140 כ"ס. על …
הודעה אחרונה מאת maxkid88, -
-
- 45 תגובות
- 9.4 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין לרכוש רכב, חייב להיות רכב מרווח מאחור (2 בוסטרים) תחילה חשבתי על הסופרב 1.8 סטייל הצעה 179000 במקום 202000 לפי הימי מכירות שיש עכשיו הצעה שני מאזדה 6 פרימיום 176000 במקום 186000 הצעה שלישית מאזדה cx5 לקצ'ורי 169000 במקום 179000 ואז נכנס לתמונה כל העיניין של ה-0 ק"מ יד שניה מאלבר אבל כפרטי ולא כליסינג יונדאי סונטה לימיטיד (הייבריד) החדשה 166000 על הכביש, מחירון 180000 קיה אופטימה פרימיום (הייבריד) החדשה 154000 על הכביש, מחירון 175000 באמת שאני דיי מבולבל, המאזדות מאוד קורצים אבל במחירים שלא מוצדקים, יוצא תכף מאזדה 6 צורה חדשה, לכן טיפה יורד לי ממנה כרגע בתור רכישה. במאזדה cx5 אין כמעט בכלל מערכות בטיחות אקטיביות ומנוע 2000 אומר…
הודעה אחרונה מאת motorishta, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 946 צפיות
חוות דעת בבקשה על הרכב ואמינות.
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- 46 תגובות
- 9.3 אלף צפיות
טוב אז אחרי 3 שנים מהנות עם פיאט בראבו מגניפיקו, החלטתי למכור (מה שקרה כבר ודי זריז באמצעות הפורום), אני מחפש רכב די מפנק ולא חלש, אבל הפעם מאוד חשוב לא תיבה אוטומטית... כרגע המועמדות הן: טויוטה אוונסיס - נראית מפנקת יחסית אמינה ולא חלשה. סובארו B4 2500 - בערך קריטריונים דומים לאוונסיס מבחינת הדרישה שלי. או בכלל מה שהלב רוצה אבל קצת חושש שזו לנצ'יה דלתא.. מדובר על שנתונים 2011, והתקציב הוא באיזור 50k.. אשמח לעזרתכם, יהונתן
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
חבר מוכר, אישתו נסעה 20-25 אלף קילומטר ללא בעיות, מה מחירה כמשומשת ? מישהו יכול לתת הערכה או כל דבר אחר בנושא הרכב
הודעה אחרונה מאת ניר בר, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אבא שלי מחפש המלצה לרכב אמין וחסכוני. הנסיעות: בד"כ נהג לבד, לעיתים עם זוגתו. פעמיים בשבוע נסיעות בין עירוניות (ללא פקקים) כ-200 ק"מ כל צד. במשך השבוע נסיעות עירוניות כ-50 ק"מ (ללא פקקים) הדרישות לפי סדר החשיבות: 1. אמין 2. נוח 3. חסכוני 4. רכב מקטגוריית המשפחתי (לא מיני וכדו') מחיר: אזור ה- 50K גמיש חשבתי להמליץ לו על רנו פלאונס דיזל שנתון 2013. האם ההמלצה שלי נכונה? יש לכם אולי המלצה טובה יותר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום, אני מנסה להוציא מחירון משוקלל לטויוטה קורולה GLI מודל 2014 ולא משנה איזה דגם משנה של GLI אני בוחר אני לא מצליח למצוא את השנתון של 2014. מישהו יודע להגיד לי מה אני מפספס? תודה!
הודעה אחרונה מאת udianco, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אולי זה לא לפורום הזה אך חשוב לי לציין דווקא פה שאחרי תקופה לא קצרה של חיפושים ולבטים קניתי רכב היום!. הרכב הוא יונדאי i20 שנתון 2009. זה משמח אותי במיוחד גם כי זה רכב ראשון שלי וגם כי זה ישפר לי משמעותית את החיים. תודה לכולם על העזרה והייעוץ ואשתדל להמשיך להיות פעיל פה בפורום הנהדר הזה ומי יודע אולי בעתיד אפילו אני אוכל לייעץ לאחרים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
עוזר לידידה מהמשרד לבחור רכב. ישמש לנסיעות מרעננה ועד הרצליה פיתוח, הלוך חזור, בפקקים של 9 בבוקר... היא מעוניינת ברכב קטן (ונשי?), אוט' בלבד וכמה שיותר בטיחותי. כמובן שהיא חוששת ממוסכים ולכן אמינות משחקת פה תפקיד משמעותי. אשמח לכמה שיותר הצעות
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום ליושבי הפורום. הזמנתי רעב חדש מיבואן. ב14 לדצמבר הרכב הגיע לארץ. לטענת דלק מוטורס עד היום הרכב מעוקב במכס לבדיקה. יש לציין שרכשתי מסוכנות יותר מ10 רכבים בחיי ואף פעם לא נתקלתי בתופעה. מספרים לי שהמכס מעקב רנדומלית מכוניות ומבקש מהיצרן ניירת על הרכב כדי להשוות אותה עם ניירת של יבואן ולראות שיבואן לא עושה קומבינות ומצהיר על שווי אמיתי של רכב לפי התצורה שלו. נשמע לי משהו שיכול להיות אבל מוזר ותמוהה. מה דעתכם? הייתה לי הרגשה שמכרו את האוטו שלי ומושכים אותי עד לאוניה הבאה. אבל רכב שלי זה הזמנה מיוחדת עם תוספות מקוריות מהמפעל. למי ימכרו? למה הסיפור מסריח לי? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Moshe Reichani, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
מדובר בפג'ו 206 שנת 2004 נפח מנוע 1360 גיר ידני 5 דלתות. נסע 150 אלף ק"מ יד 3 מחירון לוי יצחק 6,800 המוכר דורש עליה 9,000!! הגיוני? כמה להערכתכם השווי של הרכב?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
ספורטיבית עד 50K
מאת Erel- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר שחשקה נפשי להחליף את הקורולה המשעממת במשהו מעניין יותר חשבתי להביא משהו יותר חזק וספורטיבי הפעם. הדרישות מהרכב הן: *גיר אוטומטי בלבד *שנת 2010 ומעלה *רכב "חזק" *עדיפות למנועי טורבו *רכב לא זללן מדי(נהגתי בעבר על גראנד צי'רוקי ולכן יותר טוב מ1-10 זה מבורך) לרוב יסעו ברכב עד שלושה נוסעים (הרכב ישמש ביוםיום נהגים חדשים) ולעיתים נדירות חמישה ולכן המרווח ברכב והבגאז אינם חשובים במיוחד. האופציה הראשונה שעלתה לי לראש היא הסיאט לאון בגרסת ה1.8 שלה. האם ישנם בעיות ספיצפיות עם הדגם הנ"ל? אשמח לעוד אופציות תודה רבה והמשך יום מעולה, אראל.
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
- 2 תגובות
- 637 צפיות
הפרסום של הפולו החדשה באתר של VW ישראל נעלם, למישהו יש מושג מתי הדגם יגיע לארץ ? חוץ מזה, באתר של פיג'ו נעלמו מהמחירון רוב הדגמים של ה-208, האם זה אומר שה-208 החדשה בדרך ?
הודעה אחרונה מאת winner, -
- 4 תגובות
- 766 צפיות
אהלן קבלתי הצעה מאלבר פוקוס 4 דלתות trend 48אלף קילומטר! שנת 2012. קצת פחחות בוצע ב32 אלף...לא נשמע מוזר?? כמובן יהיה בהשכרה. טסט עד סוף השנה זה לשימוש של אישתי(נסיעות קצרות) האוטו כנראה יהיה איתנו עד שימות
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 16.4 אלף צפיות
איך הרכב הזה? אמין? מתאים למשפחה עם שני ילדים? לפי פירסום שראיתי ניתן להשיג אותו בערך ב 85,000 0 ק"מ האם שווה? תודה
הודעה אחרונה מאת feel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 853 צפיות
יש לי איביזה שקניתי לפני שנה חדשה דגם STYLE 1.0 ראיתי שסיטרואן הוציאו C3 חדשה ונראית טוב עיצוב יפה ואבזור לא רע בכלל השאלה שלי היא אם לסיטרואן יש גרסא של דיזל, אחת המטרות להחלפה תיהיה צריכת דלק בעיקר ואבזור פנים יותר מהאיביזה, כוחות סוס וכו' לא באמת מעניינים אותי האם זה שווה בכלל?
הודעה אחרונה מאת gal1992, -
-
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 726 צפיות
אז ככה, הגעתי לשלב המסכם בבחירת המכונית ואני צריך את עזרתכם. יש לי כרגע לבחור בין 2 מכוניות כפי שציינתי בכותרת. מדובר על נסיעה של 120 ק״מ יומי מפרדס חנה לרמת גן. על מה אתם ממליצים מבחינת דלק, נוחות נסיעה, אחזקה.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 849 צפיות
שלום, מישהו יודע אם עשו שינוי כלשהו ביחידת ההנעה או בגיר בקורולה בין מודל 2014 ו- 2015? תודה!
הודעה אחרונה מאת korola, -
-
רכב עירוני קטן 1 2
מאת ModChiP-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
מחפש רכב עירוני קטן לנסיעות בעיקר בתוך העיר. ידני בלבד יש כמה אופציות, פיקנטו, סיאט מיי, יונדאי I10. תקציב בערך 30K הקאץ הוא שהרכב מיועד לבחורה גבוהה. מנסיונכם, איזה רכב קטן נוח לגבוהים? תודה!
הודעה אחרונה מאת trekampt, -
-
- 0 תגובות
- 590 צפיות
היי חברים, קיבלתי הצעה לטרייד אין לשלושת הרכבים הנ"ל. מדובר על רכב שלישי למשפחה ולכן הדגש שלי הוא על אמינות ובטיחות במקום הראשון, ולאחר מכן חסכוניות ונוחות. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת tomyemx, -
- 2 תגובות
- 625 צפיות
מעונין לרכוש רכב לאשתי שכן פינסיונר מוכר פוקוס 2014 עם ק"מ מאוד מאוד נמוך (30000), יד 1. הולך לשמש בעיקר לנסיעות לעבודה כ-50 ק"מ ביום, נסיעות גם פקוקות. מה רמת האמינות של הרכב הזה? האם רכב כזה שווה גם לרכוש מעל מחירון כשהוא במצב מצויין?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים, אני מעוניין לקנות טויוטה ורסו שנת 2014-2015 לאחר תקופת ליסינג. כל הסוחרים מציינים שלא ניתן להשיג את הרכב הזה וכי ישנם מנהלי איזורים אשר דואגים לשריין את כל "הפנינות האמיתיות" הרבה לפני שסיימו את תקופת הליסינג ומה שמגיע למגרשים אלו רכבים בעלי ק"מ גבוה. איך אני יוצר קשר עם מנהל איזור כזה (או כל אחד אחר שיש לו גישה למאגרים) ומשריין מכונית סבירה? מישהו יודע? חוץ מזה, מה ערך השוק האמיתי של טויוטה ורסו 2015-2014 עם ק"מ סביר של 50,000-70,000? לא הצלחתי להבין באמת ומן הסתם המחירים במגרשי המכוניות כמעט שרירותיים. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 4 תגובות
- 941 צפיות
שלום חברים, אשמח להכוונה מנסיונכם, אמור להחליף רכב (אלנטרה 2015) בקרוב ממקום העבודה. הציעו לי 3 רכבים: - יונדאי אלנטרה - קיה פורטה - ניסאן סנטרה לפי המפרט באתר, בגרסאות הליסינג - הניסאן הכי מאובזרת אך נאמר לי כי הגיר מאוד בעייתי והרכב מרגיש חלש משמעותית (לא נהגתי ברכב, על פניו הרכב מצוייד במנוע 1.8 ו-130 כ"ס). מה חשוב לי ברכב? מראה (אינדיבידואלי, לדעתי כולן נאות), איכות פנים, אבזור, מערכת איכותית (בנוכחית שומעים מעולה מבחינתי), מנוע נמרץ (עד כמה שאפשר, בכ"ז - משפחתומטית) וכיפית לנהיגה (שוב, עד כמה שאפשר, לא מצפה ליותר מדיי, אם בכלל), מערכות בטיחות. מה פחות חשוב? צריכת דלק (דלקן), גודל תא מטען ומקום מאחור (Nice to have). לצערי נסיעו…
הודעה אחרונה מאת hdal, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 729 צפיות
נוסע כרגע על הונדה אקרוד 2006 דגם מפואר אסקטיוטיב מנוע 2.4 עור/גג יד שנייה וכל התוספות רכב שמור ביותר, קבלתי מהמשפחה במתנה שברולט מאליבו 2011 דגם רגיל , גם שמור מאוד . צריך להשאיר אחד מהרכבים , מה כדאי למכור ? הונדה מחירון 35K , שברולט 45K מה לדעתכם כדאי למכור ומה להשאיר ?
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
הי, יש לאשתי אופציה להחליף את הרכב שבשותה כעת-ניסאן אלמרה 2014 בדאצ'יה דאסטר 2X4 חדשה . אנו משפחה עם 2 ידלים קטנים, חשוב לנו בטיחות הרכב , שיהיה נח מאחורה כאשר ישנם 2 כסאות בטיחות ושיהיה מקום לעגלה וציוד בתא המטען, מה הייתם ממליצים לעשות ?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, החלטנו להשתדרג לרכב משפחתי בתקציב 40K ובעל המוסך שלנו (שאנחנו סומכים עליו) הכיר לנו מישהו שמוכר את האופל אסטרה ברלינה 1.4 טורבו 2013 שלו במחיר שמתאים לנו (מתחת לתמחור של המחירונים). המוסך הוא מוסך רשמי של אופל והוא אמר לנו שהבעלים של הרכב שומר עליו טוב ומקפיד על כל הטיפולים. אני לא מכיר את הרכב ואשמח לשמוע מה דעתכם על הרכב? מה היתרונות של הרכב ומה החסרונות? האם במקרה של תקלה הטיפולים יקרים? האם צריכת הדלק של הרכב סבירה? (האם יש לכם המלצות על רכב אחר במסגרת התקציב שיותר משתלם?) כמובן שנבדוק את הרכב במכון בדיקה ונעבור על ספר הטיפולים של הרכב בעצמנו. תודה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת Fitch, -
אהלן, לא מצאתי מספיק מידע בפורום, אז אני פונה אליכם לייעוץ. בבעלותי מאזדה 3 , שנתון 2016 , נסועה שנתית 30,000 ק"מ . לאחר שבחנתי את הקשקאי דיזל ולאחר שכבר שילמתי על החשבון את ההזמנה, גיליתי שיש נגד קרסו תביעה ייצוגית על פגם בקשקאי אך חמור מכך, גיליתי מספר מכרים שהלך להם הגיר תוך שנתיים ואפילו מכר נוסף שהלך לו הגיר בתוך 13 אלף ק"מ. בנוסף , גיליתי שהמנוע הוא של רנו על פי מידע מהאינטרנט שקראתי. האם זה נכון ? ובכן, מאחר שאני לא מעוניין ברנו בתחפושת, ניגשתי לסוכנות מיצובישי וסוכנות יונדאי ועם כל הצער בדבר, נאלצתי לחזור שוב למנוע הבנזין, חרף הנסועה השנתית, האמינות חשובה לי יותר מהכול. עליתי לסיבוב על ההאוטלנדר, אך גם על הטוסון 1.6 טורבו , שנאמר לי שצריכת…
הודעה אחרונה מאת alonjp,
-
מי מחובר 41 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 261 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Mech Morphix
- FROGIE
- ypz
- אליה
- MIHAEL
- ניקו פ.
- גולדן191
- פינדר
- Alberrto
- EliC25
- mcshmupi
- nechmya
- avargel
- orsh99
- amit54
- 98civic
- יבגניפ
- daniel.asu
- matan_mil
- yoav911gt2
- מה רע בשביט?
- GTI33
- David32
- Or05230
- guy.a
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- davemustaine87
- nisim91
- BoazB11
- david3692
- 318i
- shakedi
- Tal7
- itaimoto
- viper83
- tan tan
- AmitGo
- andor
- itaysamurai
- לב טוב
