ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 7 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש רכב עד 50,000 שח. אני סטודנט ועובד, ונוסע די הרבה (20-25K בשנה), אז אני צריך משהו אמין וחסכוני... ומצד שני , אני גם מחפש משהו שיהיה מהנה לנהיגה, אז רכבי מיני סגנון מיקרה או סוויפט אני ממש לא מעוניין.. חשבתי אפילו על מיאטה דור 1, אבל אני גם צריך את הפרקטיות אני בודק כבר שבוע וחצי אופציות שיכולות להתאים, חשבתי על היונדאי ולוסטר, לא טורבו. מצאתי יונדאי ולוסטר ב55 אלף, המוכר מוכן לרדת ל50 (טסט בקרוב + מכה קטנה בצד). זה ינודאי ולוסטר שנת 2013 גימור INSPIRE עם 83 אלף קילומטר.. נשמע לי שזה ממש מתאים.. זה מנוע 1.6 והבנתי שזה די חסכוני, זה גם ידני, וכן תהרגו אותי אבל המראה של הרכב גם מדבר אליי.. וגם המחיר יחסית ממש טוב בהתחשב בשנה ובקילומט…
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
מקווה שזה הפורום הנכון. אם לא - סליחה האם רכב שעלה לכביש ב - 02/2016 חייב בטסט שנתי? שנה שעברה (02/2017) שילמתי אגרה ולא נדרשתי לטסט. השנה (02/2018) שילמתי אגרה והלכתי למכון רישוי שם אמרו לי שרכבים שעלו לכביש במועד זה (02/2016) פטורים מטסט שנתיים. ובכל זאת שואל כי לא קיבלנו מדבקה מעודכנת לשמשה (02/2019) כך שיש לי תחושה שהרשויות (משטרה ומשרד התחברה) לא בטוח יהיו מסונכרנות. תודה, אלון
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 7 תגובות
- 830 צפיות
היי חברי הפורום התחלתי בחיפושים אחר מחליפה לפלואנס 1.6 2010. עברנו 3 שנים יחד והאשה לוחצת שהגיע הזמן לשדרג. אתמול ביקרתי במגרש של קרסו טרייד בחיפה. הכיוון היה פלואנס דיזל או מגאן אסטייט. צמצמתי את החיפוש ליד 1 פרטית, אוט׳, 2014+ וקילומטרג נמוך ככל האפשר. התכוונו להוסיף עד 50k על הרכב שלנו. לא נשארו הרבה כלות פוטנציאליות.. 2 שכן מתאימות: 1. מגאן אסטייט בנזין 2015 פרטית עם 45kkm. להוסיף 48k שח. 2. מגאן אסטייט בנזין 2016, פרטית בנאמנות חברה ( רכב דל מנהל המוסך) עם 21kkm ונדרש להוסיף 58k שח. האופציה השניה מפתה- הרכב כמעט חדש ועדיין באחריות יצרן. אבל משהו פה לא מריח כל כך טוב. מחיר המדבקה הוא 94 אלף שח. למה הם מוכנים כל כך לרדת במחיר? הרכב א…
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
- 1 תגובות
- 508 צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב משפחתי והייתי שמח לקבל המלצות על דגמים. הנה מה שאני מחפש: לא ג׳יפ/ג׳יפון סביבות שנת 2015 בטיחות גבוהה אמינות גבוהה מושב אחורי רחב יחסית (מקום לשני כיסאות תינוק פלוס מקום לשבת ביניהם) לא נוסע המון אז צריכת דלק פחות משנה תודה רבה מראש, אסף
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הייתי די נעול על כך שאני הולך לקנות טויוטה ורסו, אבל כל הזמן הטרידה אותי סוגיית המקום והבגאז'. אתמול ראיתי אצל חברים פורד גלאקסי - בחיפוש ביד 2 יש סיכוי שזה גם יוכל להיכנס בתקציב. האם יש כאן בעלי גלאקסי שיכולים לשתף מהניסיון שלהם? אמינות, צריכת דלק, עלות אחזקה?
הודעה אחרונה מאת hans, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חוץ מזה שהקונה נרשם כיד 2 על הרכב. אפשר לקבל עוד פרטים על העסקאות האלו? זה באמת שווה כמו שזה נשמע? אשמח לשמוע מאנשים שקנו רכב חדש בעסקה כזו. (במקרה שלי מתעניינת במאזדה cx5)
הודעה אחרונה מאת avi 1234, -
- 0 תגובות
- 443 צפיות
הי, אבקש המלצה על מכון בדיקה לרכב שאני לוקח לבדיקה מאזור גלילות, מדובר ב ceed 2014 חשוב לי לדעת גם האם הרכב נצבע לאחרונה והאם אפשר לדעת על איכות הצביעה- כבר נכוותי בפעם האחרונה. Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת nadavh55, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני שוקל לקנות איביזה. ראיתי שהביטוח עולה הרבה יותר מביטוח של מכוניות אחרות. מישהו יכול להסביר לי למה ו\או איך להוזיל את זה? המשמעות הכספית המצטברת לא קטנה.
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
ב.מ.וו 318 1 2 3
מאת alonjp- 38 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
היי, אז לאחר שחרשתי את השוק אחר ג׳יפון שיחליף את הקאמרי רק בכדי להתאכזב כל פעם מחדש (משום מה אף אחד לא ״עשה לי את זה״, אפילו לא ברמת מחירים של 170k) קפצה לפתע אופציה חדשה. ב.מ.וו 318S שנת 2017 יד-1 0ק״מ ב-180,000₪ על הכביש. האישה קצת סולדת מהרעיון של רכב ״שופוני״ אבל לי אין בעיה עם זה (שם קצוץ על מה שאנשים חושבים). השאלה איך הרכב, האם מומלץ? מבחינת אבזור חסר לו אבזור בטיחות.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב מצוין אנחנו מעונינים לרכוש רכב בליסינג פרטי (רכב חדש שיהיה בשימוש 3 שנים ולאחר מכן נעשה עליו טרייד אין מחדש). אנחנו מתלבטים בין 2 הצעות ששתיהן מתאימות לצרכינו: רנו קליו אסטייט דיזל 1.5 או סיאט איביזה (לא נמסר לי הדגם המדויק, בודאות אוטומטי). מה חשוב לנו? 1. צריכת דלק חסכונית (נוסעים כ 40,000 ק״מ בשנה) 2. בטיחות (מבחני ריסוק מעולים) צריכים 5 מקומות ישיבה- אבל רוב הזמן אנחנו 4, זקוקים רק מדי פעם למקום החמישי כך שאין בעיה אם יהיה קטן וצפוף מאחורה ואין לנו צורך בכסאות בטיחות. לא מחפשים ביצועים מרגשים משום סוג ויכולים להסתדר עם רכב קטן ובגז/ קטן בלי בעיה. ממה שבדקתי יוצא שהרנו יותר חסכוני בדלק אבל הסיאט יותר בטיחותי, וההוצאה הנוספת על דלק מתקזז…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 7 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
מעוניין לשמוע פרטים על הרכב, בעיקר בעיות אמינות. מנוע 1.5 טורבו,האם יש תקלות סדרתיות או כשלים כלשהם? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי, אשמח לעזרה בהקדם. מהי הדרך הבטוחה ביותר להעברת בעלות על רכב משועבד מבנק, האם יש סיכון/צריך להירתע מקניית רכב משועבד? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- 2 תגובות
- 875 צפיות
היי, ברשותי יונדאי i25 שעליה אני משלם באזור ה 3600שח בביטוח חובה + מקיף בשנה אני מחזיק ברכב שני שהוא מיצובישי לנסר 2007 ועליה אני משלם ביטוח מקיף + חובה כ 3761ש"ח בשנה. רציתי לדעת כמה ממכם היו נוהגים כמוני וכמה ממכם היו עושים רק ביטוח חובה + צד ג'. ההפרש בין הביטוחים יכול להגיע ולהיות בין 900-1300ש"ח. לאחרונה אני נוטה לחשוב שמיותר להחזיק במקיף לרכב שהמחירון שלו הוא באזור ה 15-16אלף
הודעה אחרונה מאת esebl, -
- 1 תגובות
- 811 צפיות
מישהו שקנה איביזה fr pro יכול להגיד לי מה ההבדלים בין הגרסת fr הרגילה והאם זה שווה את התוספת כסף?
הודעה אחרונה מאת Tricepz, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אשמח לחוות דעת לפני לקיחת רכב בליסינג: 1. אאוטלנדר INTENSE 7 מקומות 2. קיה ספורטאג URBAN 1.6 3. יונדאי טוסון PANORAMIC 2 ליטר. 4. סקודה אוקטביה AMBITION 1.4 TSI הרכב ישמש כעיקרי למשפחה בת 3 ילדים, 11, 6 ותינוק בן 8 חודשים (15-20 אלפי ק"מ בשנה). מה שחשוב הוא נושא הבטיחות, נוחות הנסיעה ותא מטען. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 4 תגובות
- 604 צפיות
שלום לכולם, לאחר בדיקה שעשיתי הגעתי למסקנה שבשביל רכב ספורטיבי שהינו צעיר מ-7 שנים (ובמצב נורמלי) אצטרך לפחות 100K. לכן החלטתי לבדוק את הכיוון של משפחתית או סופר מיני "מחוזקת" (הדגם בעל המנוע החזק יותר והגימור המתקדם). בינתיים מה שנכנס לתקציב זה פורד פוקוס 2 ליטר (יש סיבה שהן כ"כ זולות?) ומאזדה 3 עם מנוע ה-2 ליטר. אשמח לעוד הצעות. הדרישות: שנה: מעל 2010 כוח: לפחות 150 כ"ס אופציונלי: אבזור מפנק תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Alf3, -
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש חוות דעת על הרכב, מניסיון. שמעתי עליו דעות מנוגדות - מצד אחד זה כבר לא השברולט של פעם, גרסת דייהו. רכב אמין ולא נחות מהמתחרות. מצד שני, שברולט זה שברולט, רכב לא טוב. חלקים רק ב UMI, ולכן יקרים. מאבד מערכו ונמכר משמעותית פחות מהמחירון. תודה
הודעה אחרונה מאת Netanel Hury, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום חברים אחרי המכירה של ה 208 gti 2016 שהתבררה כטעות. לא הייתי צריך למכור . אחרי פתיחת הזמנה של מיאטה חדשה וגם 308 gti החלטתי כהחלטה מושכלת לא "לקפוץ " מעל הפופיק ולא להתחייב להלוואות ענק. זה היה הרקע... מה כן ?! דבר ראשון תקציב 100,000₪ חובה ידני ! אוטומט פחות רוצה, אלא אם זה יהיה רכב שאי אפשר להתעלם ממנו. הנעה קדמית או אחורית לא משנה. חשוב רכב ספורט ! 3 או 5 דלתות לא משנה. שנתון 2015 ומעלה... לא רכב ממותגי יוקרה... במוו, אודי וכאלה... הכי קל זה לקנות שוב 208 , אבל בא לי שינוי. אם לא אמצא משהו ראוי פשוט אחכה ואחסוך 50,000 ₪ ואחפש מיאטה 2015 משומשת. מתישהו יכנס לשוק. אבל זה יקח זמן. יש רעיונות ?
הודעה אחרונה מאת Father Wolf, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מתחיל ללמוד שבוע הבא, בממוצע אעשה ביום 120 ק"מ * פעמים בשבוע.. לפעמים פחות. (זה עדיין הרבה) תחילה חשבתי ללכת על כיוון הדיזל (סטייל - מגאן החדשה \ פלואנס) אבל הבנתי שהאחזקה ב3 שנים הקרובות יכולה להיות יקרה בדיזל אז אלך על משהו קטן, חסכוני ואמין. חשוב לציין שעד היום אני נוהג ברכב של ההורים - קיה פיקנטו ידנית 1 ליטר ואין לי שום בעיה עם זה שהרכב חלש וזה הוא קטן ו"רועש". אומר את זה בגלל שקראתי הרבה המלצות\דיס-המלצות בפורום על רכבים קטנים ולא נוחים לנסיעות ארוכות. תקציב עד 30K, לא משנה לי ידני או אוטומט. הייתי ממש לפני רכישה של פיגו 107 ידנית עם ק"מ נמוך, אבל מישהו אחר הקדים אותי. כרגע מהחיפושים כולם עם ק"מ גבוהה ולא כלכך בא בחשבון. ח…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, לאחרונה חגגתי שנה עם ניסאן טראנו 2002קצר וכבר תקפה אותי מחלת השדרגת. התאהבתי בעולם השטח והטיולים, ומכאן בא הרצון לשדרג. דברים שהייתי רוצה לשמור עליהם מהטראנו: אמינות, יכולות שטח. דברים שהייתי רוצה לשפר: מזגן, נוחות ופינוקים, צריכת דלק. לאחר סקירה קצרה ביד2 נתקלתי בכמה אפשרויות, אך הכי מסקרן אותי ניסן פאתפיינר. אחרי שחרשתי על מבחני רכב בסרטוני יוטיוב ב3 שפות,עדיין חסר לי מידע לגבי האמינות שלו. יש למישהו ניסיון כלשהו עם הג׳יפ הזה? תקלות נפוצות, מחולות ילדות וכו. אשמח לכל מידע. תודה!
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 15 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
קצת פרטים: 2 ילדים (מקום ל3 כסאות מאחורה הכרחי) אני גבוה, מחפש רכב עם תנוחת ישיבה נוחה הדברים החשובים לנו הם: בטיחות, נוחות ואמינות. איזה דגמים מומלצים היום בתקציב הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת embedded, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, חיפשתי ביד 2 סוזוקי סוויפט וראיתי מודעה שעניינה אותי של התת דגם gls מודל 2009 שהוא עם 2 כריות אוויר (לעומת הglx עם 6 כריות אוויר). מבחינת בטיחות האם זה משמעותי ההבדל בין רכב עם רק 2 כריות אוויר לעומת רכבים עם 4 ו6 כריות לפחות? אציין שחשוב לי נושא הבטיחות ברכב. תודה רבה..
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
המטרה שלי - רכב שישמש אותי לשנה בערך (עוד שנה בערך אדע יותר איזה רכב באמת אני צריכה מבחינת גודל, מקום חנייה, וכו ואז אקנה רכב חדש עם איבזור בטיחות אקטיבי). כרגע רוצה רכב לזמן של שנה, שיהיה אמין, לא אבזבז זמן וכסף במוסכים, יהיה בטיחותי עד כמה שאפשר (שוב - ברור לי שברכב ישן לא יהיה איבזור בטיחות אקטיבי כמו שאני רוצה, בלימה אוטונומית, זיהוי הולכי רגל וכו) ושהרכב יהיה חסכוני בדלק. מחיר - נע בין 10000 (אם לא אבזבז זמן במוסכים) עד 30-40 אלף - על מנת שלא אפסיד הרבה כשאמכור, מצד שני לא רוצה גרוטאה. לכן בתיאוריה גמישה. קילומטראז צפוי - לא יודעת. עד היום נסעתי מעט. אני לפני שינוים בחיים אז זה יכול להשתנות. בכל מקרה, מטבעי כנראה שלא אסכים לעבודה שתדרוש ממני 40 קמ לכיוון. אנ…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אני מחפש לקנות רכב שישמש אותי בעיקר בסופ"שים, גם לנסיעות ארוכות מידי פעם כשיוצאים לטייל. אני גר בתל אביב כך שאני מעדיף שזה יהיה במסגרת הרכבים הקטנים - מיני/סופר מיני. התקציב שלי הוא עד 20K, עם גמישות קלה אם מדובר במציאה. ההתלבטות שלי כרגע היא בין 1. שברולט ספארק, 2011, קילומטראז' נמוך 2. סוזוקי סוויט, 2007, קילומטראז' רגיל (קצת יותר גבוהה מהתקציב) בגדול הספארק די סבבה מבחינתי, ההתלבטות היחידה שלי היא כיוון והדעות יחסית חלוקות על שברולט בכללי, ועל הספארק בפרט, גם מבחינת אמינות וגם מבחינת בטיחות. אשמח לעזרתכם, תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 5.9 אלף צפיות
שלום חברים.. אני מחפש כבר הרבה זמן רכב למשפחה עם שלושה ילדים. בשיטוט בפורום ובגוגל, הגעתי למסקנה שהפרטית והקרוסאובר למינהם לא יתנו לי מענה אמיתי. נשארתי עם מכונית צרפתיות ורכבי 7 מקומות, 7 מקומות עם שנתון של 2010 ומעלה לא קיימות עם תקציב כמו שלי ואת הצרפתיות הייתי מעדיף להשאיר לאופציה אחרונה. בזמן האחרון נתקלתי בשברולט שבגדול נותנת מענה, אבל עד עכשיו לא מצאתי חוות דעת מניסיון לגביו. התקציב שלי 75k.. בלי חריגה. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת mei00, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם הדרישות: שייכנס סולם בתוך הרכב, אבל אפשר גם על הגג, אבל אז מעדיף גג שטוח (כמו הפאת'פיינדר). שאר הציוד יהיה בתוך הרכב. תא מטען: גדול ומעלה. בונוס: מיזוג מאחור. מחיר: עד 260,000 ש"ח. הכיוון שלי פוקסוואגן טרנפורטר\פורד טרנזיט\מרצדס ויטו. מה עוד יכול להתאים? בבקשה: לא צרפתיות! תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Avi135, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הרכב ישמש לנסיעות בשפלה אך גם יידרש לעלות לי-ם 2-4 פעמים בשבוע, לפעמים. כמובן שבטיחות חשובה, וגם עלויות נמוכות. האם שברולט ספארק שנת 2013, ידנית, תספק את הסחורה? תחזיק מעמד בעליות לאורך זמן?
הודעה אחרונה מאת pasat04, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 564 צפיות
קניתי טויוטה יאריס היברידית מחברת ליסינג. לאחר שנתתי חלק גדול מהסכום לקחתי את הרכב למכון בדיקת רכב ונכשלה שהבלם שלה לא עובד כמו שצריך גם כן דברים קטנים אחרים והחברה הסכימה לתקן את הרכב וכשהתקשרתי הודיעו לי כי חיישן הבלם לא עובד ואמרו לי שיתקנו את זה ועכשיו כמעט שבוע לא סידרו כלום. עדיין אני לא עשיתי העברת בעלות אבל שילמתי חלק מה אני צריך לעשות לבטל עסקה ? אני חושד שיש להם בעיה רצינית!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 12 תגובות
- 7.6 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, אני אסביר - התעניינתי ברכישת רכב חדש מניסאן עם ביצוע טרייד אין על הלאון הנוכחית שלי. נשלחתי לביצוע בדיקה לרכב במכון בשם "נבדקי רכב" מטעם קרסו והבוקר קיבלתי את טופס הבדיקה המצ"ב. מנוע מצלצל, טורבו נוזל, בולם נוזל, רעש מהטיימינג, האם כל אלה הגיוניים או שמא מכון הבדיקה מוסיף ריג'קטים כדי שקרסו יוכלו להוריד לי משווי הרכב? הרכב בן כולה 3 שנים ועבר 80 אלף ק"מ. אשמח לחוות דעתכם. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת stum, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4 אלף צפיות
מה דעתכם על רכב סוזוקי איגניס שנת 2004 אוטומט, מנוע 1300, עשה 130 אלף קמ. יד ראשונה פרטי. רשום שיש טסט לשנה וארבעה צמיגים חדשים kleber וטיפול הכנה לטסט במוסך מורשה. אני לא יודעת לגבי מצב תאונות עבר. המטרה שלי - רכב זמני לשנה עד שאני אהיה יותר סגורה על הצרכים שלי מבחינת מרחקים, צפיפות חניה, קילומטראז' וכו. האם הרכב הזה אמין? בטיחותי עד כמה שאפשר (ברור לי שזה לא רכב 2018 עם איבזור בטיחות אקטיבי)? האם סחיר ויהיה קל למכור עוד שנה? מה המחיר הריאלי שלו (נניח שאין תאונות) וכמה כסף אפסיד אם אמכור נניח גם עוד חצי שנה? האם זה רכב גבוה יחסית? (סוזוקי נוטים לרכבים גבוהים, ודווקא אהבתי את זה). איך הרכב בהשוואה לאיזו קיה פיקנטו ישנה?
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
