ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, כמה תוספת יש לאגרת הרישוי במקרה שקונים רכב דיזל? והאם התוספת הזו נוגעת גם לאגרת נכה? כמה עולה טיפול ראשון ואילך לרכב שכזה? מדובר בניסן XTRAIL החדשה,הולך כנראה לסגור עסקה ומדובר ברכב של נכה.
הודעה אחרונה מאת Eily, -
-
- 8 תגובות
- 914 צפיות
שלום לכולם! אחרי שפתחתי אשכול לגבי היונדאי I25 שנת 2018. אני פותח אשכול אחד אחרון לפני קניית רכב חדש השבוע. יש ברשותי תקציב של 95K, לא יותר מזה. אני בן 23, הרכב ישמש אותי לנסיעות לעבודה ( מרחק של 10 דקות ) ובסופשי שבוע לטיולים רחבי הארץ. חשוב שיהיה כוח, צעיר, לא מתבייש על הכביש לא חייב רכב לוקסוס. שיהיה מאובזר ומפנק. אני מחפש רכב שהוא לא מיני ולא סופר מיני מכיוון שיש לי משפחה שגם תצטרף איתי לנסיעות. אנחנו 4 נפשות. לא סיאט ולא סקודה אני שוקל ללכת להוציא רכב מחברת ליסינג בגלל המחיר הנמוך בעשרות אלפי שקלים ולא מהיבואן הרשמי אלא אם כן זה באמת שווה וזה מתאים למחיר. אשמח להצעות. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הי, מחפש להחליף את הרכב. עד עכשיו הייתי עם טויטה קורולה 2012 (שנגנבה) שהייתי מאוד מרוצה ממנה וכעת שוקל לשדרג לקורולה 2014. בניגוד למודל 2012 שמיוצר ביפן הבנתי שמודל 2014 כבר מיוצר בתורכיה. האם באמת יש השפעה ממשית על איכות הרכבים מה שאומר צפי ליותר תקלות ברכב? תודה!
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי מבקש כאמור המלצה על רכב לזוג מבוגר (לקראת 70) הכרחי כניסה ויציאה נוחה, ולכן צריך רכב גבוה יחסית. עדיפות גבוהה לרכב חדש. רצוי אמינה ובטוחה תודה
הודעה אחרונה מאת Dacia Israel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
קיים תקציב של כ100K התלבטות קשה קשה קשה.. הבנתי שהפג'ו מהנה יותר לנהיגה. האם זה מתבטא באופן רציני? ולדעתי העיצוב החיצוני יפה יותר בקופרה. לגביי שתיהן מדובר בדגם 2016. אשמח לדעת עוד יתרונות/חסרונות של 2 הרכבים. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
פעם אחת ולתמיד רציתי לדעת מה בדיוק הסיבה לכך שרוב האנשים שמעלים תמונות של רכביהם מסתירים את מס' הרישוי של הרכב? (גמני עושה כך אבל לא בטוח בדיוק למה). האם זה בשביל למנוע מבוחן תנועה שבמקרה משוטט ברשת למצוא במקרה רכב מבוקש?
הודעה אחרונה מאת Fazer, -
- 4 תגובות
- 999 צפיות
היי רציתי לדעת איך הרכב ידוע לי על בעיית הגיר אבל הבנתי של 2015 יש עדיין 3 שנים או 160 אלף קילומטר האם במחיר טוב הרכב שווה את הרכישה? והאם ידעו שהחלפת הקלצ' ומחשב גיר ועדכון התוכנה פתר את הבעיה?
הודעה אחרונה מאת tepic, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן לכולם, מי התנסה בנהיגה בדגם הנ"ל ? איך מנוע 3 צילינדר בדגם? האם מורגש? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- 4 תגובות
- 648 צפיות
שלום לכולם אני שוקל לקנות פולו 2011/10 רוצה לשמוע מכם את חוות דעת על רכב. שמעתי שבשנים אלו היו בעיות עם הגיר DSG (לא רק בפולו אלה גם באיביזה) עד כמה השמועה נכונה?? האם שווה לקנות??
הודעה אחרונה מאת tooten, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם ... מחפש רכב אוטומט קטן שיהיה חסכוני בדלק וכמובן אמין וביטחותי ,אבזור גם חשוב אבל אפשר להתפשר חשבתי לכיוון יונדאי i10 / קיה פיקנטו / יונדאי i20 / פולקסווגן גולף (לא כל כך יודע מה ההבדל בין הגולף לפולו ). תקציב : 30 אלף אפשר קצת יותר כמובן פתוח להצעות ממכם ואשמח לתשובות עם הסבר תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב, אשמח לדעת מה הנוהג בשוק הרכב הישראלי בנוגע לדרישת מחירון משוקלל למעלה על קילומטראז' נמוך ביחס לשנתון: לאחרונה התחלתי לחפש לקנות אחד מהרכבים: מאזדה 2/ סוזוקי SX4 / יונדאי I30 בשנתונים 2009-2011, כשאני מתקשר למוכר שהרכב שלו יד נמוכה (יד01 לכל היותר) ופרטית לחלוטין (לא היה ליסינג/השכרה לעולם) ועם קילומטראז' נמוך הוא מציין בפניי את המחירון המשוקלל ולא מחירון הבסיס (כאשר הראשון יותר גבוה מהאחרון) ולעיתים מתעקש עליו בתור מחיר מכירה או יורד בסכום אבל שהוא עדיין יותר גבוה ממחירון הבסיס. אני יודע שאלו רכבים מאוד מבוקשים אבל האם זה מקובל/ הייתם קונים רכב במחיר שהוא מעל למחירון הבסיס? זאת הפעם הראשונה שאני קונה רכב ואשמח להכוונה בעניין זה. המון תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Potato, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי נגנב לי השבוע רכב מסוג מאזדה 3 ספיריט. הפוליסה שלי דרך דלק מוטורס, נותנים לי 10 אחוז יותר ממחירון הרכב במידה ואני רוכש שוב רכב מהם. השאלה שלי היא כזאת, במידה ומחר יש יום מכירות ומוצעים הנחות, זה תופס גם? מישהו אולי יודע מתי מתקיימים ימי מכירות בדלק מוטורס?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- 0 תגובות
- 504 צפיות
אשמח לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל. אמינות, ועוד שאר ירקות. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת adamL, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ערב טוב חברים, מחפש רכב לסטודנט עם כמה דרישות, אשמח אם תעזרו -כמובן כמה שיותר חסכוני -אוטומט -שיסחב נסיעות ארוכות (אני הולך לסוע אזור ה-100 ק"מ ביום) - תקציב עד 20,000 שקלים יש בבעלותי כרגע יאריס 2001, אוטו מאוד אמין ואני מאוד מרוצה ממנו. אבל הוא לא בדיוק סוחב עליות ואני מרגיש שאני מאוד מעמיס עליו כל נסיעה שלי לאוניברסיטה. התחלתי לחפש ביד 2, וכמובן ישר נאבדתי לצערי אשמח להכוונה, טיפים וייעוץ. תודה מראש והמשך ערב נהדר!
הודעה אחרונה מאת Vornik, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
חברים שלום בתור עצמאי, בגלל שיקולי מס משתלם לי לקחת רכב במסלול ליסינג פרטי תפעולי, מאשר לרכוש. התחלתי לברר אצל חברות הליסינג השונות, אבל לא הצלחתי לקבל מענה מספק. כולם חושבים שנפלתי מהירח. אני לא מדבר על רכבי קצה כמו פרארי, אלה גולף gti או אוקטביה rs וכו. משפחתית ספורטיבית. האופציה היחידה שהציעו לי היא ג'ולייטה, שהיא פחות ספורטיבית ממה שאני מחפש. יש פה מישהו שהתנסה עם בקשה דומה? או עובד באחת החברות ויכול לברר? לציין, שחברת buy & drive לא נבהלו ונתנו לי הצעות מחיר, אבל נכון לרגע זה הם היחידים. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
חווית קניה סוכנות מאזדה 1 2 3
מאת litalr- 30 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
רוצה לשמוע מכם על חוויות קניה בסוכנות מאזדה בתא או באופן כללי בחברת מאזדה. הולכת לסוכנות שבוע הבא ורוצה לרשום לעצמי נקודות למו"מ. מכל מה שקראתי כאן בפורום, אני מסיקה שהם בונקרים רציניים במאזדה. תנו לי תקווה שזה לא נכון ואפשר להשיג הנחות חוץ מהטבות אבזור.. חברת הטרייד אין שלהם נתנה לי הצעה הזויה ( הרכב שלי שווה 121 אלף. הציעו לי 94 אלף!!! רכב 2016 יד ראשונה עם 12 אלף קמ!!! זה פשוט בושה וחוצפה !)
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 2 תגובות
- 710 צפיות
אני רוצה לקנות רכב עם גיר ידני, עם מערכות בטיחות מקוריות שהיבואן לא העיף, ועם מנוע בסגנון טורבו 1.4. תקציב כ-150k. מהחיפושים שלי עד כה סיאט ארונה FR EVO הוא אופציה טובה בשבילי. (ובאופן דומה גם האיביזה, אבל משום מה היבואן החליט לא לשים בה את הגלאי לשטח מת שיש בארונה) יש למישהו המלצות לעוד אופציות? תודה, דן
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים אני לפני קניית אוטו ראשון ואני רוצה להביא קוואליר קופה 99' מנוע 2.2 שמעתי מאנשים שהוא רכב מעולה ושווה להביא אותו. יצא לי לראות שהמבחני ריסוק שלו לא בציון כל כך גבוה והיו כתבות שאומרות ככה וגם ההפך ונשמע לי מוזר שהמבחני ריסוק שלו בציון גרוע כי האמריקאיות הם רכבים חזקים במיוחד בשנים האלה. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- 1 תגובות
- 503 צפיות
שלום לכולם. יש לי על הפרק לקניה פיאט פונטו גראנדה ק"מ נמוך ומחיר ממש טוב, ומטופל רק במוסך פיאט. הנקודה היא שלא החליפו לו פעם קלאצ'. השאלה מתי בד"כ צריך להחליף קלאצ' ברכב הזה ומה סדר גודל המחיר של החלפה, אם זה כולל מחשב רובוטי או לא יודע איזה חלקים, זה רובוטי ולא ידני. ועוד שאלה, האם זה גיר רובוטי כמו בקורולה 2008 שיש לי כזאת ואני מאוד מרוצה? או יותר או פחות טוב, מבחינת הרגשה בנהיגה ומבחינת טכנולוגיה ועלות החלפה או תיקון.
הודעה אחרונה מאת AK21, -
- 2 תגובות
- 542 צפיות
שלום חברים. אמש פורסם שהלנד קרוזר החדש נחת בארץ. באופן מפתיע ומאכזב צוין כי לא יגיע עם בורר מצבי נסיעה בכביש ובשטח וללא נעילת דיפרנציאל אחורי. לא הרחיבו לגבי אבזור הפנים בגרסא הבכירה. האם ידוע מה המפרט הפנימי בחדש ? האם לדעתכם , לאור רושם להעדר שינוי משמעותי כדאי לרכוש שנתון קודם ? מהי ירידת הערך הצפויה השנתית ? תודה לעונים Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת amitayem, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
היי כולם. אני מאוד אשמח לשמוע את דעתכם בנושא. אני מעוניין לקנות רנו קליאו חדשה ולמכור לאחר כשנתיים. אני יודע שהביקוש לרכב רחוק מהביקוש של היפניות ובכל זאת, האם יש שוק לרכב הזה? למכור את הרכב במחיר המחירון שלו בזמן סביר (כמה שבועות) זו משימה ריאלית?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום למומחים , מחפש תוספת רכב לעסק עקב כניסת עובד לחברה , אליו אעביר את ה-107 שלי ומחפש להשתדרג במעט. מחפש : איבזור , קומפקטיות ככל האפשר , תא מטען. רק ידני הלכתי לסוזוקי לנסיעת מבחן על הבאלנו כבחירה ראשונה אך הידנית מגיעה ערומה ומיושנת ותוך שיחה עם הסוכן עברנו לבדוק את הסוויפט החדשה שמגיעה באיבזור מלא גם בדגם הידני במחיר של 78K. קפצתי לסיטרואן\פיג'ו לבדוק תחרות ומציעים לי את הקקטוס טורבו ידנית באיבזור מלא באותו מחיר בערך בעיסקת 0 ק"מ וגם את הקקטוס ידנית רגילה באיזור 70K ל 0 ק"מ מכיר את חיבת הפורום לקקטוס אך תוהה : 1. האם אובדן הערך ל 0 ק"מ הוא דיל ברייקר ? 2. עוד חצי שנה-שנה דגם חדש לקקטוס , עפ"י לובינסקי כנראה רק האוטומטית תגיע ולא ידנית אך עדיין מפ…
הודעה אחרונה מאת oshvitzon, -
רמת גימור stule איך הוא כרfב משפחתי זוג+ 2 ילדים (שלוש, ושנה) נמצא רכב עם 10,000 ק"מ בלבד - (שזה קצת מחדיש } תודה,
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 728 צפיות
שלום רב, אני מעוניין לקנות יונדאי איוניק חדשה, בגרסת ה-Supreme. הדבר היחיד שמפריע לי הוא הצמיגים והחישוקים בגודל 225/45R17. בגרסת ה-Inspire, ניתן לקבל צמיגים במידות 195/65R15, אשר להם נוחות נסיעה טובה יותר וצריכת דלק עדיפה (באופן משמעותי). ניתן לראות נתונים בקטלוג: https://www.hyundaimotors.co.il/wp-content/uploads/2016/09/IONIQ_Mifrat_Jan-2018.pdf רציתי לדעת, האם ניתן לבקש להחליף את הצמיגים של גרסת ה- Supreme, לאלו שבגרסת ה- Inspire. למען הסר ספק, ברור לי שתשובה וודאית אוכל לקבל אך ורק באמצעות יצירת קשר עם היבואן, אך רציתי לדעת האם זו פרקטיקה מקובלת בארץ, והאם בכלל יש טעם לשאול שאלות מסוג זה בעת קניית רכב חדש. האם היבואנים בארץ מוכנים בכלל לבצע…
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
שלום לכולם, חדש בפורום ושמח ללמוד פה מהוותיקים אני מתלבט בין שתי חלופות - 1. סגירת עסקה עם כלמוביל על רכב יונדאי ix35 פריים משנת 2014, יד ראשונה שעשה 30k ק״מ בעבור 100,000 ₪ 2. לשכור שירות של יועץ שיעזור לי למצוא רכב טוב במחיר טוב בשוק הפרטי. לגבי החלופה השניה, היא עולה לאור זה שבחיפוש מהיר ביד 2 ראיתי לא מעט רכבים שמוצאים חן בעיני (ג׳יפונים בטווח מחיר הזה) + תנאים מצוינים אולם אין לי את הזמן (והכוח) להתחיל לצלול לשוק הזה. שתי שאלות- האם החלופה הראשונה על פניו נשמעת טובה? האם יש יועץ מומלץ שיוכל לעזור לי למצוא עסקה אפילו יותר טובה? תודה רבה! אבי
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
- 1 תגובות
- 719 צפיות
שלום לכולם, שואל עבור דודה שלי, היא מעוניינת לשדרג את הרכב המשפחתי, כיום יש לה מאזדה 3 שנת 2008. נדרש רכב שיחזיק 5 אנשים מבוגרים בצורה מרווחת, שנתון חדש ככל הניתן וגבוה, לא חייב ג'יפ אבל שיהיה קצת גובה על הכביש. התקציב הוא עד 50K מוזמנים להציע. תודה רבה !
הודעה אחרונה מאת maxkid88, -
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, יש לי סיטרואן פיקאסו שנת 2008, מנוע 2,000 דגם PK (הדגם המשודרג). אני חושב לשדרג אותה לרכב מרווח אחר. אפשר גם 5 מקומות. צרכים: 1. עד 80,000 ש"ח. אם יש רכב ב 90,000 ששווה עבורו למתוח את התקציב - גם טוב. 2. נוח לנסיעה, לפחות כמו הפיקאסו 3. אמין (הפיקאסו, עם כל התדמית השלילית עליה - בקושי עושה בעיות, אם בכלל, ודי אמינה) 4. חסכונית בדלק (אני עושה כ 15-20K ק"מ לשנה). הפיקאסו עושה 1:8. מחפש משהו יותר חסכוני... 5. בקרת שיוט. עדיף לאדפטיבית 6, מפנקת ומאובזרת, לפחות כמו הפיקאסו 7. דרישות נוספות (לי, הן נראות לגיטימיות, אך אולי יש צורך לציין אותן): מנוע בנזין, אוטומטית (או רובוטית, אבל שנעים לנסוע איתו), שהביטוח לא יקרע במחיר אשמח להמלצות. איך הספ…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, ראיתי השבוע רכב שנראה במצב מצוין ומבעלים שנראים אמינים. הרכב מסוף 2014 עם קילומטראז' נמוך, פחות מ36,000. לאחר בדיקה עם המוסך ועם הבעלים הסתבר לי שלא נעשה לו טיפול תקופתי מאז סוף 2015, אז היה עם כ-8,000 קילומטר. אני מבין שהחשש העיקרי הוא מההשפעה על המנוע עקב הזמן הארוך בו לא הוחלף שמן מנוע. אשמח אם מישהו שמבין יגיב ויוכל להסביר לי האם הסיכון במקרה כזה הוא גדול, האם בהפחתת מחיר הקנייה שווה לקחת את הסיכון ואם כן באיזה הפחתה. אציין שהרכב עבר בדיקה במכון לפני טרייד אין שלא בוצע בסוף ובבדיקה המנוע עבר כתקין. תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת gd1, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני מתלבט בין סוזוקי אלטו או ניסן מיקרה שניהם ידני. שנים 2013 - 2014. מחירים די קרובים, הפרש אלפים בודדים. אני יודע שזה סגמנטים שונים. חשוב לי עלות אחזקה וחסכון בדלק. האם יש יתרון כלשהו לאלטו? יש לי תחושה שאחזקה של אלטו תהיה יותר זולה. זה מוצדק?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
דו״ח בדיקה של סוזוקי אלטו. מה דעתכם? (רכב עם קילומטראז׳ 30 א. ק״מ) מצ״ב
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 565 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- chrono
- אלעדית
- TheArcane
- David32
- RedLabel
- asmily
- Lexicon
- sperial
- omerkot
- Supertigre
- daniel.asu
- lanosforce
- itaysamurai
- Itzik-b
- danbr
- SlowRide
- yoni2sh
- אבי ים
- davemustaine87
- גור אדם
- yahaga
- שחר 1
- פריג'י
- Pika007
- RBRB
- חד אופן
- farkash7
- yoav911gt2
- במבליק
- BRAVO_SX
- matan_mil
- DanielGangsta
- ArikB
- hans
- yossiaviel
- Igalz
- ברווז
- לירון .ה.
- SurfHigh
- Shaike.Zam
- david3692
- garicho
- gadik6
- Fazer
- amosbmw
- santiago
- 89cody
- TvrSpee12
- Maviv
- ephi.b
- Ash1
