Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי סופר סוויפט ידני או קקטוס טורבו ידני 0 ק"מ


oshvitzon
שימו לב! השרשור הזה בן 2239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום למומחים ,

מחפש תוספת רכב לעסק עקב כניסת עובד לחברה , אליו אעביר את ה-107 שלי ומחפש להשתדרג במעט.

מחפש : איבזור , קומפקטיות ככל האפשר , תא מטען.

רק ידני

הלכתי לסוזוקי לנסיעת מבחן על הבאלנו כבחירה ראשונה אך הידנית מגיעה ערומה ומיושנת ותוך שיחה עם הסוכן עברנו לבדוק את הסוויפט החדשה שמגיעה באיבזור מלא גם בדגם הידני במחיר של 78K.

קפצתי לסיטרואן\פיג'ו לבדוק תחרות ומציעים לי את הקקטוס טורבו ידנית באיבזור מלא באותו מחיר בערך בעיסקת 0 ק"מ וגם את הקקטוס ידנית רגילה באיזור 70K ל 0 ק"מ

 

מכיר את חיבת הפורום לקקטוס אך תוהה :

1. האם אובדן הערך ל 0 ק"מ הוא דיל ברייקר ?

2. עוד חצי שנה-שנה דגם חדש לקקטוס , עפ"י לובינסקי כנראה רק האוטומטית תגיע ולא ידנית אך עדיין מפחד שהערך יירד משמעותית.

3. אכנס לעסקת בלון כך ששווי הרכב בתום התקופה הוא מהותי אם ארצה להחליף

4. הסוויפט באמת נהדרת ודגם חדש למעט תא המטען הקטנצ'יק ולכן ממשיך לחפש.

 

אשמח לחוות דעתכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ירידת הערך מטרידה אותך - אז סוויפט

אם מחזיק באוטו שנים ארוכות, אז ירידת הערך מתאזנת - חד משמעית קקטוס

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברשותך אתייחס לסוויפט כסוויפט ואתעלם מהתוספת המיותרת של מכשירי תנועה לשם שלה, עברנו את שנות ה90 ועידן הסופר וגרנד.\

באפס ק"מ אתה קונה בזול ומוכר בזול, לכן העסקאות האלה עדיפות לטווח ארוך של 4 5 שנים, בהן ההפרש שנובע מהיות הרכב 0 ק"מ מתעמעם.

במקרה של הקקטוס לא מדובר בדגם חדש לחלוטין אלא במתיחת פנים, אבל כנראה ההבדל העיקרי לטובתה יהיו מערכות בטיחות אקטיביות במקום מובילאיי בהתקנה מקומית.

מבין שלישיית הקטנות של סוזוקי גם אני מצאתי את הבלנו מיושנת מבפנים ביחס לאיגניס ולסוויפט, והסוויפט מאובזרת בצורה סבירה ביותר לסופרמיני ידנית , אבל קצת מפריע החסרון של מערכות בטיחות אקטיביות (למכשירי תנועה לא מפריע והם כנראה מרוויחים יותר עם מובילאיי).

מה עם האיגניס באמת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקקטוס החדש יהיה דגם חדש לחלוטין.

לא מדובר במתיחת פנים.

מערכת המתלים תהיה שונה וגם המיצוב שלו בתוך סיטרואן יהיה שונה

 

 

Sent from my Le X829 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא דגם חדש לחלוטין , אלא מתיחת פנים לדור הקיים.

הנה הכתבה בנושא.

המיצוב בתור משפחתית הוא עניין זמני, סיטרואן תחזיר C4 חדשה מתישהו בשנים הקרובות לליין שלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכולם על התוספות והחידודים ,

הלכתי בסוף על הסוויפט כי לא יודע אם אחזיק את הרכב מעבר ל- 3 שנים והשינוי הקרוב של הקקטוס הוא מהותי מדי בשביל לקחת סיכון לדעתי.

כאמור , מדובר על גיר ידני ועניין הטורבו פחות מהותי לי כי הטורבו של הקקטוס גם כך יותר משמעותי בנסיעה עצמה ולא בזינוק ומעדיף לא לתת לעצמי יותר מדי כוח ביד :-) פחות כוח פחות דוחות .

 

השיקול של האיגניס הוא מעניין מאוד וסיבך אותי אבל זה שהדגם חדש ומאובזר וגם יפה יותר כך שגם אישתי אולי תיסע עליו לפעמים ותשאיר לי את הקרוסאובר זה גם שיקול.

 

שוב תודה לחברי הפורום המקצועי בארץ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2239 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...