Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרויקט סיטרואן c אליזה רצועת טיימינג שנקרעה בנסיעה


יגיל

פוסטים מומלצים

יהיה קצת ארוך. אז ככה- סיטרואן c אליזה 2013, מנוע EC5 (NFP).

קניתי כרכב פרויקט (אני יודע, אני מזוכיסט שקניתי צרפתיה), לבעלים הקודם הרצועת טיימינג נקרעה תוך כדי נסיעה (לאחר פירוק הרצועה מסתבר שהיא לא נקרעה לשניים, אלא פשוט השיניים התפוררו בחלק ממנה והרצועה פשוט חלקה).

הבעיה מתחילה לאחר פירוק ראש מנוע- החשש שהבוכנות פגעו בשסתומים דיי התממש.

השאלה שלי היא האם הפגיעה היא כזו שמצריכה ממש החלפה של כל הבוכנות והשסתומים או שהמנוע יעבוד ככה? (מניח שהוא יוכל לעבוד, השאלה אם זה יהיה ראוי למכירה ובאיזה רמה יעבוד).

השסתומים שפגעו בבוכנות הם שסתומי הפליטה, לשסתומי היניקה יש מקום מיועד בבוכנה להיכנס בו, בעוד שלשסתומי הפליטה אין (הבוכנה כן עשויה כמין גבעונת קטנה, אז כן יש מקום קטן לשסתומי הפליטה אבל זה לא מיועד שיכנסו לשם, לכן הם כן פגעו בבוכנה).

אני אעלה תמונות של כל הבוכנות והשסתומים, קצת מלוכלך. השסתומים הקטנים הם של הפיליטה והם אלו שפגעו בבוכנות.

 

בלוק המנוע👇

IMG_20241123_202947.thumb.jpg.b6181e4a3a8382af7fd222991a3f3c98.jpg

 

בוכנה 1👇

IMG_20241123_203004.thumb.jpg.09b8ef1cf51c550f36b91c7e0002c1a5.jpg

 

בוכנה 2👇IMG_20241123_203010.thumb.jpg.7427a06bfcd3f32936186e1cc8500263.jpg

 

בוכנה 3👇IMG_20241123_203019.thumb.jpg.87cfda3babc44f1f8942ef43f8bfc096.jpg

 

בוכנה 4👇IMG_20241123_203026.thumb.jpg.4428934a63b974c03c875b7794740bcd.jpg

 

ראש המנוע👇

IMG_20241123_203121.thumb.jpg.b92e57c932e3e39341d511eb364a75a4.jpg

 

שסתומים צילינדר 1👇

IMG_20241124_080013.thumb.jpg.fdc12bccb83e9367572861e34fb505ac.jpg

 

שסתומים צילינדר 2👇IMG_20241123_203156.thumb.jpg.472237dada4355abdbf133100bb7846b.jpg

 

שסתומים צילינדר 3👇IMG_20241123_203203.thumb.jpg.5b7ea3f115ed614596a3a901b4a92f8e.jpg

 

שסתומים צילינדר 4👇

IMG_20241123_203215.thumb.jpg.e230683839482527754f31775a2c6a32.jpg

 

אחרי ניקיון קל של בוכנה מספר 1👇IMG_20241123_204520.thumb.jpg.25c391663202dddd1f5ba506379eaf7d.jpg

 

IMG_20241123_204523.thumb.jpg.64cad8ac7d2cabbbc9f0d33138147264.jpg

 

תודה מראש לכל העוזרים!

קצת עידוד יועיל, לא היה קל לפרק את ראש המנוע, ואז להיתקל בזה😅 בכל זאת, בלי ליפט ובלי כלים ייעודיים.

 

בנוסף, כל השסתומי פליטה נמצאים במצב "פתוח". יכול להיות שהם התעקמו?🥴

עריכה אחרונה על ידי יגיל
  • אהבתי 1

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלח את הראש לשיפוץ שיחליפו לך את כל  השסתומים שהתעקמו ויבדקו את האטימה ,

ותבדוק גם את הקמשפט  לפעמים הוא מתעקם תרכיב הכל  זה אמור לעבוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, ronrobin כתב:

שלח את הראש לשיפוץ שיחליפו לך את כל  השסתומים שהתעקמו ויבדקו את האטימה ,

ותבדוק גם את הקמשפט  לפעמים הוא מתעקם תרכיב הכל  זה אמור לעבוד.

קודם כל תודה על התשובה.

1. לא הבנת מזה שפירקתי הכל לבד שאני רוצה לעבוד עליו לבד?😉 כמה מסובך זה להחליף לבד את השסתומים? רק את השסתומים פליטה צריך נכון? מבחינת אטימה אני אצטרך ללכת למוסך.

2. אני אתן מבט לקאמ.

3. הבוכנות עצמם בסדר ככה?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוסף לכל השאלות, אשמח להמלצות על חרט מנועים באזור יבנה-רחובות (אפשר להצפין ולהדרים טיפה).

מקצועי ואמין, שיעשה לי אמבטיית ניקוי ויבדוק את ראש המנוע.

עריכה אחרונה על ידי יגיל

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, יגיל כתב:

אני אתן מבט לקאמ

אם הזיזים זזו בקאמשאפט, לא תראה את זה בעין.

אם הוא יציקה אחת, הכל בסדר איתו. אם הזיזים הוכנסו ב-Press, החלף קאמשפט

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, מלטבשי כתב:

אם הזיזים זזו בקאמשאפט, לא תראה את זה בעין.

אם הוא יציקה אחת, הכל בסדר איתו. אם הזיזים הוכנסו ב-Press, החלף קאמשפט

אני בכל מקרה צריך לפרק את הקאמ.

מה הכוונה הזיזים הוכנסו בפרס?

מאזדה 3 2009 האצ'בק, 2000 סמ"ק

סיטרואן c אליזה 2013, 1600 סמ"ק, מנוע EC5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...