ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,541 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 906 צפיות
שלום רב, עקב התרחבות משפחה של חבר ב"ה הוא מחפש רכב 7 מקומות סביב ה25K כמובן שלא יוכל למצוא כלה מפוארה אבל נשמח לשמוע המלצות על רכב שיהיה אמין כמה שאפשר וחסכוני תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת b-e-n-n-y, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
היי חברים, אז הייתי היום אצל סיטראון והחלטתי ככל הנראה ללכת על הסיטרואן קקטוס 2018 אוטומט. מדובר במנוע 1.2 puretech עם 110 כ"ס. מאוד אהבתי את העיצוב הפנימי והנוחות. אחרי המון מיקוח עם המוכר והמנהל קיבלתי מחיר של 89,900 עם תוספות של מערת touch + פוינטר מקס, מצלמת רוורס ומובילאיי אני מתכוון להחזיק את הרכב למשך שנים רבות במימון חודשי, כך שירידת הערך פחות רלוונטית עבורי. מבחינתי זה החיסרון היחידי ברכב. מה דעתם על הרכב ואיזו מתחרות יש לי במחיר הזה?
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אשמח לחוות דעת על פורד מונדאו 2.0 טורבו טיטניום, 240 כ"ס. אמינות, עלויות טיפולים (בערך), ומידע כללי על הרכב
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מתעניין בפ׳גו 308 2015 המנוע 1200 טורבו Active.חשוב לי האמינות יש למישהו ניסיון עם הרכב הנ״ל?
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- 9 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני שוקל לרכוש אלפא 159, לא ברור לי עדיין אם 2 ליטר או 3.2, רק יודע שאקח סלספיד ולא ידני. אם למישהו כאן יש נסיון עם הרכב הנ"ל אשמח מידע לגבי הדברים הבאים: 1. עלות אחזקה חודשית ממוצעת (כולל דלק בנסועה רגילה, טיפולים, רישוי, ביטוח וכן הלאה). 2. מאיזה מחלות הרכב סובל? 3. על איזה דברים לתת דגש במעמד הקניה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת MTKS, -
- 1 תגובות
- 622 צפיות
שלום לכולם, התקציב הוא עד 45 אלף שקל, אני משתמש לרכב בעיקר לנסיעה לעבודה בערך 60 ק"מ ביום. מחפש רכב שלא יראה מוסך מעבר לטיפולים שוטפים, אין לי ילדים הרכב ישרת רק אותי. ראיתי ששני הרכבים האלה עולים פחות או יותר אותו הדבר השאלה מי מהם עדיף (הקילומטרז' זהה 45,000)? אם יש רכבים אחרים בטווח מחירים האלה אשמח לקבל המלצה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 0 תגובות
- 749 צפיות
מעוניינים לקנות רנו לוגן שסביבת העבודה שלו תהיה צפת והסביבה (עליות קשות). היות והגרסה החזקה יותר די נדירה בעמודי יד 2 מתלבטים האם אפשר להתפשר על הגרסה החלשה יותר. השאלות הן: 1) האם הגרסה החלשה יותר תספיק לנסיעה באזור ? 2) האם הרכב לא יתחמם בהנחה שמדובר במערכת קירור תקינה ? 3) מה ההבדל בצריכת הדלק בין שני הדגמים ? תודה
הודעה אחרונה מאת amir74, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 737 צפיות
היי, אני נוסע כל יום לבד 60 ק"מ. מעניינת אותי דעתכם לגבי החלופות האלו. קניית רכב חדש קטן לדגומה פיז'ו 208 נגיד סביב ה 80 אלף. או קניית רכב ישן יותר אבל היברידי (הונדה גאז? וכו'..) . הצורך שלי הוא בעיקר איכות נהיגה (כרגע נוסע על i10 ומחפש אוטו יותר נוח ושישב על הכביש טוב) וחיסכון בדלק. תודה.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 4 תגובות
- 862 צפיות
הי, אשמח לשמוע חוות דעת מלומדת שלכם - ואני יודע שבסוף זה אני שצריך להחליט, אבל מעניין אותי מה אחרים היו עושים במצבי. ראיתי מזדה 3, 2008, יד ראשונה, 95K ק"מ. בקיצור מציאה. טופל במורשה בלבד - ספר טיפולים מושקע עם כל החתימות. אמ-מה - המוכר התוודה מיד בתחילת הדרך שהרכב לא שלו והוא "מתעסק ברכבים" (בקיצור סוחר). בחור צעיר, נראה סבבה, לא מרגיש נוכל (לא יודע אם ההתוודות הזאת היא צעד מחושב). הרכב נוסע יופי, מרגיש יופי, שטוף ומצוחצח (כולל מנוע כמובן.. ) - אבל מסביב לרכב יש איזה 5-6 תיקוני פחחות וצבע מגושמים שבוצעו ברמה של ילד בכיתה א' (ממש משיכות מברשת גסות בצבע שונה מהגוון המקורי - כמה אפשר לטעות בלבן). זה בא בדלת, בפגוש הקדמי, באחורי, בדלת השניה - בקיצור א…
הודעה אחרונה מאת eyaliko, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש איתו תקלות מיוחדות ? תודה,
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 820 צפיות
הדברים האחרונים שנשארו להכריע האם שווה להשקיע בגלאי עין אחורי וקידמי 2400 חבילת סמארטפון 1200 וחבילת טיפולים 5568 במה כדאי להשקיע במה כדאי לוותר . מה מומלץ מה מיותר? האם גלאי אחורי מספיק? מומלץ קידמי??
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- 1 תגובות
- 888 צפיות
מתבלט אם לקנות את האוטו אבל הק"מ מפחיד אותי (עשה 160 אלף) , הרכב מטופל מהרגע שיצא מהחברה במוסך התלתן יש קבלות והכל, הרכב לפי מה שראיתי והבנתי שמור ברמה הכי גבוה שיש. השאלה שלי אם הק"מ לא גבוה מדי או שק"מ לא אומר כלום? אני פוחד שיתחילו לי פתאום בעיות.... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
שלום, החודש אני רוכש את האיביזה החדשה בגרסאת ה FR ואני ממש מתבלט לגבי הצבע. אשמח להכוונה ויעוץ מחברי הפורום בבחירת הצבע מבחינת מראה, פרקטיות, דהייה של הצבע, לכלוך, שריטות, חום וכו' בגדול הצבעים שהם בראש הטבלה אצלי כרגע הם: שחור, כחול קריסטל, אפור עכבר ואולי אדום
הודעה אחרונה מאת mrraz, -
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אשמח אם מישהו יכול לחלוק רשמים לגבי הונדה crv ( מחפש משנים 13-16). חשוב שיהיה אמין, נוח, בטוח, מרווח ולא זללן דלק- בסדר הזה. הבנתי שהחיסרון המשמעותי שלו הוא המנוע החלש שלו אבל נראה לי שאוכל לחיות עם זה בהנתן ציונים גבוהים ביתר הפרמטרים. תודה!
הודעה אחרונה מאת Avi82, -
- 4 תגובות
- 977 צפיות
מתבלט אם לקנות את האוטו אבל הק"מ מפחיד אותי (עשה 160 אלף) , הרכב מטופל מהרגע שיצא מהחברה במוסך התלתן יש קבלות והכל, הרכב לפי מה שראיתי והבנתי שמור ברמה הכי גבוה שיש.השאלה שלי אם הק"מ לא גבוה מדי או שק"מ לא אומר כלום? אני פוחד שיתחילו לי פתאום בעיות.... תודה מראש
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 16 תגובות
- 14.2 אלף צפיות
אני מתלבט בין דגמי הבסיס של שני הרכבים האלו. ממה שקראתי בחוות דעת הקיה מגיעה עם אבזור עשיר יותר אבל בהשוואה באתר של היבואנים זה נראה שלניסאן החדשה יש אבזור עשיר יותר. אז אני קצת מבולבל. לאיזה רכב יש אבזור (בטיחות ומולטימדיה) עשיר יותר? מבחינת מנוע, אני לא מחפש לעשות טיולי ג'יפים או להשתתף במירוצים כך שמנוע סביר בהחלט מספיק לי. אני לא מבין גדול ברכבים אז אשמח לכל פיסת מידע. תודה לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת kadiel, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 808 צפיות
שאלה מוזרה מקווה שתוכלו לעזור לי. אם אני רוצה לעשות השוואה בין מחירי כמה רכבים חדשים, האם יש דרך לגלות את המחיר העדכני (נכון לשבוע זה) מבלי להגיע לחברה? ברוב הסוכנויות לא מוכנים למסור מחיר בטלפון, ומתעקשים שהלקוח יגיע לסוכנות, ורק שם הוא יקבל מחיר עדכני. מיותר לציין שהמחיר במחירון (ובאתרי האינטרנט של החברות) לא משקף בכל החברות את המחיר, כי יש להם "מבצעים" קבועים.
הודעה אחרונה מאת medriving, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
הי חברים, מה אתם יכולים לספר לי על הונדה אינסייט 2011? מחפש רכב סמי-משפחתי (משמש בעיקר אותי אבל כלול בזה הסעות יומיומיות לשתי ילדות קטנות - בוסטר וכיסא בטיחות). אופי נהיגה 70% בינעירוני 30% עיר. הציעו לי אחת בתקציב מתאים למה שאני יכול להרשות לעצמי (25K). מה שמעניין אותי בעיקר זה התנהגות כביש כללית, פלוסים ומינוסים (מעבר לחיסכון פוטנציאלי בדלק), טיפולים בכלל ובכל נושא ההיברידי בפרט (לא נסעתי ברכב היברידי מעולם), תקלות אופייניות - וכל מה שנראה לכם יעזור לקבל החלטה אם זה בכלל מתאים. החלופות שלי הן מזדה 3, לנסר 1500 (חושש מגיר רציף), קיה ריו/סיד. תודה.
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני כבר המון זמן ניגש ומציע הצעות לקניית רכבים במכרזים דרך קונס נכסים, משטרה וקיבוצים, את הרכבים קונים בשיטת AS-IS (בלי להניע את הרכב, בלי לבדוק) ככה שברור שההצעה צריכה להיות נמוכה יותר כי זה לקחת סיכון שיש לרכב ליקויים שלא ידענו, בקיצור אני לא זוכה ומי שזוכה זה מי שמגיש הצעות גבוהות כמובן, עכשיו השאלה שלי היא מה האינטרנס של בן אדם להציע הצעה גבוה בעיסקה כזאת? אם באתר יד2 יש רכבים מאותו דגם עם נתונים טובים יותר בפחות כסף?
הודעה אחרונה מאת דור--, -
מחפש רכב עד 20K
מאת vimes- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 586 צפיות
אשמח להצעות לרכב באזור ה20K, הרכב יסע נסיעות ארוכות ולכן חשוב שיהיה חסכוני(ולכן חשבתי על דיזל) חשוב שיהיה נעים נוח ואמין ושיהיה מסוגל להכיל 2 מבוגרים 2 כיסאות ילדים וכלבה בנוח. צ'ופר מעולה יהיה קרוז קונטרול (כי נמאס לי לקבל דוחות) חשבתי על פאסאט דיזל 2008 מה דעתכם? עוד רעיונות?
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
היי לכולם, אבא שלי רוצה לקנות קיה פיקנטו, ומתלבטים בין הדגם עם המנוע 1.0 ידני לדגם עם 1.2 אוטומט. מבחינת הידני זה לא מפריע לנו בכלל. ההתלבטות היחידה היא מה יותר אמין מבין שני הרכבים האלו עם כמה שפחות תקלות, והאם הידני עם המנוע 1.0 יוכל לנסוע עם רכב מלא אנשים (5) סתם כך, ואולי גם לירושלים נניח, בלי לאמץ את המנוע ולרצוח אותו? השימוש של אבא שלי הוא נסיעות בתוך העיר בד"כ, מידי פעם גם נוסע מחוץ לעיר אבל תמיד מישורים ונסיעות קצרות של רבע שעה עשרים דקות וכו' (פ"ת-ראשל"צ וכאלה זה בערך הנסיעות הכי ארוכות שלו פעם בשבועיים נניח, כל שאר הזמן רק בתוך העיר לסידורים וכאלה), לא מדובר במשתמש כבד (משהו כמו 10אלף קילומטר בשנה+-), ומבחינת נסיעות לירושלים יוצא כמה פעמים בשנה לא מעבר. …
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, אני לפני קנייה של אוריס סטיישן היברידית דגם ה-SkyView, כנראה שזה יהיה 2014 או 2015. אשמח לקבל עצות/המלצות/הערות והארות לגביי הדגם הזה: גג הזכוכית - על פניו נראה יופי של דבר, השאלה איך זה בקיץ, בטיחות וכו'. אמינות, נוחות של הדגם. כל עצה תתקבל בברכה. (האופצייה השנייה היתה פריוס, אבל כרגע הנטייה היא לאוריס) דרך אגב, הקנייה תהיה מאלבר, אם יש למישהו ניסיון איתם, גם אשמח לשמוע. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- 5 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
לאור התרחבות המשפחה, אנחנו בחיפוש אחר רכב 7 מקומות עם תא מטען שאינו סמלי בלבד. לאחר הרבה חיפושים והתלבטויות לקו הגמר הגיעו שני מתמודדים- פורד גלאקסי וסיאט אלהמברה (שניהם ממודל 2012-2014). עד עתה הבנו ששניהם מהנים לנהיגה, מרווחים, מפנקים ובעלי תא המטען הגדול בקטגוריה. השאלה שנותרה לנו היא שאלת האמינות. על הגלאקסי כתבו בלי סוף, אבל ללא מסקנה חד משמעית.יש טוענים שלמרות חוית הנהיגה היא בור ללא תחתית (בעיקר שמעתי טענות על הגיר על מכלוליו,הטורבו,משאבת הדלק ועל מנוע ששובק חיים לפענים), ויש שטוענים שאם מתחזקים אותה ע"פ הוראות היצרן היא אמינה מאד. לעומת זאת, על סיאט אלהמברה לא הצלחתי למצוא שום מידע קונקרטי (רק ספקולנטים שמסתמכים על השם סיאט לשלילה, או על מנוע וגיר פולקסו…
הודעה אחרונה מאת leasing driver, -
- 14 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום. פרשתי לגמלאות, במשך 40 שנה נסעתי ברכב חברה, וכעת אני מתלבט איזה רכב לקנות בין 2 המכוניות הנ״ל. אשמח להמלצות ועזרה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 974 צפיות
ראיתי הצעה מעניינת של הרכב הזה. מודל 2016 30000 קמ אשמח לדעתכם המלומדת בעניין.. תודה
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
- 1 תגובות
- 611 צפיות
שלום. לקחתי ל2 מוסכים מורשים של יונדאי תוצאות מכון בדיקה לרכב שבדקתי.יונדאי גטס.130000 קמ. עיקר הממצאים היו נקישות בהגה.נקישות תיבת הלוכים.בוצה מנוע...מורשה אחד חזר אלי עם תיקונים מפה עד הודעה חדשה נזק כספי 8000 שקל. מוסך מורשה שני אומר לי-הרכב פיקס...לכו תבינו...אפילו ניסיתי להתערש שיחליפו לי שמן תיבת הילוכים עם המורשה השנו-הוא אומר לי לא צריך זה יקר והחליפו לפמי 40000 קמ.יש לך עוד שנה..חחח
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שלום רב לכולם התייעצות ישנה פגו 2008 ידנית שנת 2015. עלייה לכבי 1/2015 בדגם הכי בסיסי עם 70000 ק"מ. עוד מעט פוקע הזמן שניתן לעשות טרייד אין במחיר מחירון( יעני) . מציעים סיטרואן קקטוס אוטומטית עם 5 שנים אחריות, כאשר ההפרש אחרי הטרייד אין וקיזוז ההלוואה הוא סביבות 55-60.000 . וגם ברכב החדש מקבלים הבטחה לטרייד אין עד 5 שנים אך -5%. מצד אחד-יש את הפחד הזה להישאר ללא אחריות על פגו, מצד שני ירידית הערך של הרכבים הללו היא מאוד גבוהה.. הקקטוס יהיה שווה עוד 5 שנים 35.000? אני בספק וגם מדיניות והתנהגות של לובינסקי בטרייד אין היא די מחפירה... שאלת השאלות היא האם 60-35( ערך קקטוס במקרה האופטימי) זאת אומרת הפרש של 25000 מצדיק קיום של רכב חדש עם אחריות( האם פגו יספק תקלות תוך…
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
בקרתי במאזדה וגם בחברות ליסינג . האם יש הבדל למעט אובדן יד ואפשרות צבע? מדובר על מעל 10 אלף שקל הבדל! אמרו לי בליסינג שאין שום הבדל . האם קיים הבדל?
הודעה אחרונה מאת ניר בר, -
- 3 תגובות
- 835 צפיות
מתי היא עברה מתיחת פנים, ומה השינויים שנכנסו?
הודעה אחרונה מאת medriving, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם , אשמח לשמוע מכם אם אתם מכירים מכון לבדיקת רכב לפני קנייה שיודע / מתמקצע בבדיקת רכבים של אלפא רומיאו (עם גיר סלספיד)באיזור הצפון. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת 40 אוטוטו, -
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 289 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שביט
- yor2
- SlowRide
- אהרן ג
- Assafo2
- itsik170
- ELI001
- Pavlik
- יוני3227
- David32
- ברווז
- ברנד
- hans
- פריג'י
- הרקוליטו
- Dan___
- Shay Shd Dave
- chrono
- spidrman
- לירון .ה.
- Step
- Avia
- matan_mil
- DeiMoS
- kfirg
- Rongaflugen
- nglancer
- orankohn
- רובר חלל
- yoav911gt2
- ArikB
- bogib
- gpro
- omricn
- הצילינדר השישה עשר
- zaf
- 3n
- אלעדית
- פאר האורה
- lanosforce
- Alloytoy
- עודדון
- garicho
- צוק
- ALX
- amit54
- לב טוב
- Yuvalino
- Itzik-b
- BRAVO_SX
- נולד לליסינג
- Jeka88
