ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 641 צפיות
מתלבט בין שני הדגמים... קשה למצוא פאביות יד ראשונה כבר ודווקא איביזות יש המון אז אני מתחיל לפזול לכיוון הזה. יש איזשהו הבדל בין שני הדגמים או שזה בדיוק אותו מנוע? מבחינה בטיחותית יש הבדל? יש הבדל כלשהו בשנתון 13 מול 14 בשני הדגמים?מחלות שצריך לצפות מהרכבים האלה? מזכיר שמדובר על הידניים בלבד...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אשמח לחוות דעת לפני רכישה על הונדה ג'אז היברידית שנת 2015. אמינות? מחיר טיפולים? צריכת דלק? , נושא הסוללה, וכד' האם מישהו יודע למה הפסיקו לייצר ג'אז היברידי?
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
ג'טה 1.6 2010
מאת m.l- 2 תגובות
- 801 צפיות
שלום חברים, ערב טוב יש לי הזדמנות לרכוש ג'טה 2010, מנוע 1600 הישן והרגיל, עם ק"מ מאוד נמוך, כ80 אלף ק"מ. הרמת גימור זה מנג'ר. אני יכול לרכוש את הרכב במחיר מאוד נמוך, דרך חבר של אבא שלי. אני יודע שהמנוע עצלן וחלש יחסית, זה פחות מעניין אותי, כל עוד הרכב יסחוב אותי מים המלח בעליות הכל בסדר, ואת זה גם הניסאן מיקרה של אישתי עשתה. הפחד העיקרי שלי זה הגיר, DSG 7, עד כמה לחשוש? כמו כן עוד לא ראיתי את הרכב מבפנים בעצמי, האם יש מזגן מפוצל לנהג/נוסע? אם יש עוד הארות לגבי הדגם באמת גימור הנ"ל אשמח לדעת.
הודעה אחרונה מאת m.l, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט קשות בין פורטה דיזל לסיד דיזל. מעיון בדף הנתונים, מדובר באותו מנוע טורבו דיזל. מקריאת מבחני רכב עולה שהפורטה עושה 1:17.5 ק"מ/ליטר ואילו הסיד עושה בסביבות ה 1:14 ק"מ/ליטר יש לציין שכמעט בכל המבחנים יש עדיפות לפורטה בצריכה. מה מקור ההבדלים בצריכה? האם הם אמיתיים או נובעים רק מהרגלי הנהיגה של הכתב שבחן את הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
-
האלן שלום מעוניין לדעת כמה שווה הרכב הנ"ל בעל הנתונים הבאים אשר יצאו ממכון הבדיקה. לא אציין את כל הפירוט כי הוא לא רלוונטי אלה רק מה שמעניין וזה התאונה שהרכב עבר ב-2015. הרכב עלה לכביש בחודש 11 שנת 2013. ממצאי הבדיקה מצאו ליקויים בעלי משמעות גבוהה : תיקון ומילוי חומר כנף ודלת אחורי (לא נראה לי כ"כ חמור) כולל משקוף עליון הרכב במחירון שלו הוא 115,000 ש"ח (לוי יצחק) מחירון משוקלל של הרכב (עלה חודש 11 לכביש וכו') מחירון משוקלל 118 ש"ח הרכב הנ"ל הוא רכב אשר נמכר מעל המחירון בין 15-20 אלף מעל. כמו גולף GTI , AUDI TT וכו'... הרכב עבר תאונה בעבר , הושבת ע"י חברת הביטוח , נמכר (לסוחר כנראה) תוקן , וכרגע על הכביש האם מחיר של 25 אלף ש"ח מתחת למחיר שהרכב הנ…
הודעה אחרונה מאת אייל_חן, -
- 1 תגובות
- 719 צפיות
מדובר על טויטה פריוס מודל 2009 עם 100,000 ק״מ. חיצונית נראה טוב מאוד. נקנה מטויוטה סלקט כך שיש אחריות. FaxMessage copy.pdf
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 607 צפיות
מתעניין ברכב זה (יד שניה). האם מניסיונכם, הרכב מתאים לנהג גבוה (188) ומלא יחסית (100 ק"ג)? מה דעתכם? (עשיתי סיבוב ברכב, אני לא כל כך סגור על זה.. אשמח גם לדעתכם בדגש על נהגים גדולים). מרווח במושב האחורי לא רלוונטי
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 13 אלף צפיות
איך מזהים פגיעות שילדה? הרי רוב השילדה מוסתרת על ידי הפח? ההגיון שלי אומר שגם המומחים וגם מכוני הבדיקה יכולים רק להעריך אם הייתה או לא פגיעת שילדה, אבל לא יכולים לדעת בוודאות
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 4 תגובות
- 758 צפיות
חוות דעת על קאשקאי על תיבת הילוכים אמינות
הודעה אחרונה מאת אנדרי1986, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 969 צפיות
נהגת חדשה, לא צעירה. נוסעת יחידה. מחפשת רכב: אוטומט. החל משנת 2016 בעדיפות ל 0 ק"מ. בטיחותי מאד, אמין עם צריכת דלק נמוכה. נוסעת כל יום נסיעה בינעירונית לכיוון ירושלים, 70 ק"מ (הלוך וחזור). התקציב שלי עד 80K עם חריגה במידה ומוצאת משהו שמתאים ועונה על הצרכים שלי. לא אוהבת: צרפתיות ואיטלקיות. רכבים קטנים בקטוגריית מיני, מרגיש לי לא בטיחותי. אוהבת: ישיבה גבוהה רכבים שקטים בשיעורי הנהיגה נהגתי על רכבי טויוטה מסוג פריוס ו C-HR. מאד אהבתי את הנוחות, הרגשת הבטיחות, נסיעות חלקות, התנהגות בכביש בטוחה. אשמח לקבל מכם רעיונות לרכבים 0 ק"מ או יד 2 ו\או רעיונות אחרים. כל עצה תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת battler, -
-
כשאנשים מתכננים לקנות רכב הדבר הראשון שהם נזהרים ממנו זה רכב עם תאונות/שסי ניסתי לחשוב המון על נושא ולא הצלחתי להבין למה???????? אני חושב ש 90 אחוז מהאנשים מתנהגים ממש כמו תוכים. זאת מין סטיגמה כזאת לא לקנות רכב עם שסי. האם יש בכלל השפעות על התנהגות הרכב בכל תאונת שסי? אני לא חושב... לפעמים תאונת שסי נחשבת גם תאונה קטנה בטמבון שהגיע באיזשהיא צורה לשסי ומי שבאמת מבין יכול לראות שזה בתכל'ס שום דבר. אם הייתם הולכים לקנות רכב והיו אומרים לכם שמורידים לכם לפחות 15 אחוז מהמחירון עדיין לא הייתם קונים ? תחשבו על אוטו של 100000 שקל זה 15000 שקל פחות. עכשיו אני בטח יקבל 1000 תגובות
הודעה אחרונה מאת borsood, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. אני מתעניין ברכב יד 2, תקציב של 25-30K, לנסועה של כ-30 אלף ק"מ בשנה. רווק ללא ילדים, נסיעות בין עירוניות. חשוב: נוחות, אמינות, צריכת דלק יתרון אך אני לא אשלול רכב בגלל הבדל בין 10:1 ל12:1.. שנתון גבוה ככל שאפשר. אשמח לשמוע הצעות
הודעה אחרונה מאת borsood, -
-
זות ההתלבטות ... אני קונה אוטו ל5-6 שנים חשוב מאוד אמינות, חיסכון בדלק , עלות ההחזקה וערך שוק. מה לגבי גיר באיביזה? מה לגבי אמינות ושוק של סיטרואן אם יש לכם דעה על רכב אחר במחירים דומים, גם לא פוסל.מכוון שאני קונה הרבה זמן - אז אין לי בעיה לקנות 0 קמ מליסינג
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, כרגע יש לי 2 סיוויק (2011,2013) ואני רוצה להחליף את הישנה יותר ברכב משפחתי באותו הסגנון, המטרה היא למצוא משהו בן 3 שנים בסביבות ה 75 אלף פלוס מינוס. מה שחשוב לי ברכב, כמו לכולם, זה אמינות, בטיחות, וקצת כח למקרה שצריך. יש לי ילד בן שנה וחצי ועוד אחד בדרך אז אני צריך מרחב מאחורה בשביל הכסאות. כרגע יש לי רק 2 אופציות, שוב סיוויק או אוקטביה (מרחב פנימי גדול יותר), אבל אין הרבה אוקטביה 1.4 ונראה לי שה 1.2 עם בערך 120 כס לא תיתן מספיק כח כשצריך. גם טויוטה (חלשה יותר מהסיוויק להבנתי) קשה להשיג (אוריס) יש לכם הצעות לעוד אלטרנטיבות? אני כמובן מתרחק מצרפתיות איטלקיות וכו' תודה!
הודעה אחרונה מאת tepic, -
- 2 תגובות
- 710 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב חדש, וחשוב לי שיהיה קטן, זול, ושיוכל לנסוע בדרכי עפר של 4 על 4. ממש לא צריך משהו שטוחן עליות מטורפות ודיונות, אבל כן כזה שלא יעשה בעיות בדרכי עפר בגבעות ובהרים, כי אני אוהב לטייל. התקציב בסביבות 100 אלף ש"ח. כיום יש לי סוזוקי סוויפט. המליצו לי על הדאסטר החדש שיגיע במאי, אבל אשמח לשמוע עוד הצעות כי הוא לא ממש קטן. תודה רבה, נדב
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אשתי מעוניינת ברכב הנ"ל, מיועד לנסיעות קצרות, 2 בוסטרים וכסא תינוק מאחור. ראינו מודל 2017, 8000 ק"מ(!),יד 1 123 אלף שח לא מזיז לה שהוא לא זז והיעדרן של מערכות הבטיחות שמציעה המתחרה (קיה) איך המחיר בעיניכם והאם 1.6 שהופסק שיווקו זה מכבר אכן קטן על האוטו? תודה
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 8.9 אלף צפיות
שלום לכולם חלקכם בטח יודעים שאני לא אוהד גדול של מכוניות צרפתיות אבל בימים אלה אני מחפש רכב לאישתי וראיתי שבתקציב מוגבל (עד 25000) אוכל לקנות את הרכב הנ"ל ממודל יחסית גבוה . האם כדאי לקנות ? מה צריך לבדוק ולהשים דגש ? איך תיבת ההילוכים ? אשמח גם "על הדרך" לקבל המלצות אחרות , אולי יונדאי i30 2008 ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
קורולה מול i30
מאת Avi82- 6 תגובות
- 973 צפיות
אשמח לשמוע מה הייתם בוחרים מבין שתיהן- יתרונות וחסרונות אחת מול השניה
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
- 0 תגובות
- 475 צפיות
אמינות , חיסכון בדלק, נוחות, חלקים , טיפולים איך הן נוסעות התנהגות חוות דעת שלכם תודה
הודעה אחרונה מאת אנדרי1986, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מה עדיף? מה דעתכם? חשוב מאוד נוחות נסיעה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 8.2 אלף צפיות
יש לי נסיעות של 120 ק״מ ביום. מתוכם כ-90 לערך בין עירוניות. האם רכב היברידי יהיה לי חסכוני? אם לא מה האלטרנטיבה?
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אז אישה החליטה שהטיולים המשפחתיים יהיו הרבה יותר מעניינים אם היינו עושים אותם עם רכב קבריולט (ואני נוטה להסכים). ברכב עם גג קבוע הטיול מתחיל רק כשמגיעים ליעד, כל הדרך ליעד היא משהו ש"צריך לסבול אותו". לעומת זאת כשאנחנו נוסעים ברכב שלי (מיאטה) הטיול מתחיל מהרגע שיוצאים מהבית, וממש לא אכפת לנו אם נגיע ליעד או לא. כל זה הביא אותנו למסקנה שכדאי שגם הרכב המשפחתי יהיה קבריולט למען אותם טיולים בסופי השבוע. התקציב עומד על סדר גודל של 100-120 אש"ח (מכירה של הפיאסטה + 60K) הדברים החשובים, בסדר יורד: 1. שיהיה מקום למשפחה (4 מושבים, מקום לעגלה, וכד') 2. שיהיה בטוח באופן יחסי (לא צריך להיות וולו, אבל גם לא יותר מידי מיושן מבחינת בטיחות) 3. שיהיה מהנה לנהיגה …
הודעה אחרונה מאת audiR8, -
- 11 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי כמה שנים טובות עם מאזדה 3 החלטתי שאני מעוניין ברכב יותר מפנק, חזק, יפה ואיכותי. אני מעוניין לקנות במוו 320i ויש לי כמה שאלות לאנשים בעלי ניסיון עם הרכבים האלה: 1. האם הרכב נמכר בד"כ מעל / מתחת או במחירון? אני מחפש את רמת גימור הלקצ'ורי (אם כבר אז כבר).. 2. מה עלות האחזקה הממוצעת? האם הרכב נחשב אמין? 3. יש תקלות מסוימות שעליי לחפש? 4. עלות ביטוח ממוצעת? (נהג בן 30, 13 שנות רישיון, עבר ביטוחי מלא ללא תביעות / שלילות) 5. התקציב המקורי היה 100K אבל אני מוכן לחרוג קצת אם צריך... אשמח לכל התובנות / הערות / עצות שיש לכם בנוגע לרכב גם אם לא בדיוק עונות על השאלות שלי.. החשש העיקרי זה שאני לא נכנס להרפתקאה גדולה (מדי).. עם המאזדה אני כיום טפו…
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום לכולם! ב"ה אנחנו מתרחבים וחושבים לקנות רכב 7 מקומות. חשבנו על סיטרואן סי 4 פיקאסו 2014-2015, הבנתי שהוא נוח ויחסית חסכוני. השאלה הגדולה האם הוא אמין?! תכלס אמינות ממש חשוב לי. עקרונית לא הייתי חושב בכיוון של רכב צרפתי אבל ההבדל במחיר הוא מאוד משמעותי! מה אתם אומרים? ואם לא הסיטרואן אז מה כדאי? תודה רבה!!
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 0 תגובות
- 621 צפיות
שלום לכולם רציתי לשאול לגבי הרכב הנ"ל , אמינותו וצריכת הדלק שלו . אני מחפש רכב שיהיה חדיש , חסכוני , זול וכמובן שיהיה לו תא מטען נורמלי . הנסיעות הן בתוך העיר בלבד . תודה
הודעה אחרונה מאת EB-86, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מבקש המלצה לדגמים לא של המשפחתיות אלא הדגמים היותר קטניםהרכב ישמש כמעט רק אותי) 1. חשוב לי שהרכב יהיה אמין, חסכוני (כלומר לא רכב שנחשב זללן דלק), נוח בנסיעה וחלפים לא יקרים. 2.ישמש אותי בעיקר כל יום לנסיעות בין עירוניות לעבודה. 3.רכב אוטומטי 4. תקציב מה שרשום בכותרת:עד 32k. תודה רבה..
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 18.7 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לשמוע חוות דעת על מיצובישי אטראז' אמינות, צריכת דלק,תקלות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת AK21, -
-
שלום חברים. הזמן הגיע וסוף סוף אושר לי לקחת רכב, אז עשיתי זאת. מסתבר שהוחלט שהרכב לא יהיה מליסינג אלא מהשכרה (hertz), ובסגמנט של סופר מיני. אתמול בחרתי (מחוסר היצע במלאי) בטויוטה יאריס 2016 בסניף אשדוד. אני מאוד מאוכזב מהרכב. הוא לא נוח לי בכלל (בשום תנוחה) רועש מאוד (מנוע צועק) והתיבה הרציפה ממש מוזרה לי אבל אולי אתרגל... האבזור גם כן דל להחריד. והרדיו נראה כאילו לקוח משנת 95 (לפחות יש USB). (יש לציין כי המכה בנוחות עבורי כנראה יותר גדולה כי לאחרונה התניידתי במונדאו, ובבנץ E) אני לא בא בטענות, אני יודע שמדובר בגרסה הפשוטה ביותר, אבל עדיין... האופציות שניתנו לי להחלפה (כשיהיה במלאי) הן פיז'ו 208 ויונדאי I20. האם מ…
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 552 צפיות
1. האם צבע שהוא לא לבן, יותר מורכב בתיקוני צבע. כלומר פעם שמעתי שבלבן אפשר לצבוע כל מוקם נקודתי ובצבעים אחרים צריך לצבוע כל החלק (לדוגמא דלת, כנף וכו׳) 2. צבעים כהים מתחממים יותר. 3. צבעים פחות סטנדרטיים יהיה אחר כך יותר קשה למכור.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב חדש למינימום 5 שנים. צורת התשלום שלי תיהיה בהלוואת בלון, כלומר מבחינה תקציבית אני מוכן לשלם בין 800 - 1300 ש"ח בחודש, תלוי בסוג הרכב. אני מחפש רכב אוטומט לנסיעות של 100 קילומטר+ ביום(עם קצת עליות בדרך). חשוב לי מאוד הבטיחות, צריכת דלק נוחות ואמינות. אני נשוי בלי ילדים, אבל מעדיף את הרכבים היותר גדולים לתווך הארוך(עוד שאלה, האם זה נכון מבחינה כלכלית?). שלשום עברתי בין כל מיני סוכנויות רכב וקיבלתי כל מיני הצעות מחיר מעניינות. זו הפעם הראשונה שאני קונה רכב ואני מאוד מבולבל ולא יודע לאיזה כיוון ללכת. הדילמה העיקרית שלי היא כזאת: ההבדל בין הרכבים הזולים יותר שהתעניינתי בהם, כגון סיטרואן C3, סוזוקי איגניס, הונדה ג'אז - י…
הודעה אחרונה מאת ronhub,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 301 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גולדן191
- הכהן הגדול
- Alberrto
- santiago
- דוד495
- הרקוליטו
- carsgo
- nir eli
- fishmanl
- itaimoto
- quizlette85117701
- BoazB11
- ישיר
- Jeka88
- gollu
- bogib
- meny5
- GTאי
- baer
- gadik6
- עמרי לייט
- rev-Match
- parnuk
- teyal
- פאר האורה
- shahar188
- FireStar
- urich
- BioS
- Bennik
- ArikC
- Pavlik
- David32
- asix
- איציק נ.
- RBRB
- david3692
- natco
- Night Driver
- Tal7
- ישראל פוש
- דרדס אבא
- stx
- pasat04
- Amitbak
- yoni162
