Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הורדת מחירון בעקבות תאונה


SPL
שימו לב! השרשור הזה בן 2269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

תלוי בסוג הפגיעה, סוג הנזק, ואופן תיקונו.

 

אם הרכב פגע בעמוד בצידו , במהירות 1 קמ"ש (לא ברור לי איך) ונגרמה שריטה לדלת, וכל הדלת הוחלפה בשלמותה - לא אמורה להיות בעיה כלשהיא ברכב, למעט ירידת ערך מסחרית (בכפוף לבדיקת שמאי).

אבל עם הרכב התהפך, פגע בעמוד ורותך בחזרה ע"י חיבור של 2 רכבים נוספים - יש לכך משמעות אחרת.

 

נסה להבין מה התיקון שבוצע ברכב שבדקת. האם הוחלפה דלת בשלמותה ? האם בוצעו תיקונים אחרים בחלקי שלדה / מרכב קבועים ? האם קיים דו"ח שמאי של חברת הביטוח המציין את הנזק ואת עלות התיקון ? האם יש דו"ח עבודה של המוסך המפרט את עבודות התיקון וההחלפות שנעשו ?

 

כל מקרה יש לבדוק לגופו. אין כלל קבוע בנוגע ל"משמעות של פגיעה בעמוד".

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רז הכוונה למיטב הבנתי היא פגיעה בעמוד של הדלת כלומר בקורה A או B של הרכב, לעמוד הפנס ברחוב שלום.

 

אם אכן מדובר בפגיעה באחת מהקורות האלה (A הקורה שמחזיקה את השמשה הקדמית וB הקורה בין הדלתות) אז מדובר בפגיעה משמעותית בין הגלגלים של הרכב שעלולה לגרום לעיוות של השלדה עד למצב שהרכב כבר לא מאוזן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

אז ככה , אני רוצה לקנות פולספאגן פולו שנת 2000.

המוכר הצהיר שלפני שמונה שנים הרכב עבר תאונה והוא קיבל מכה בשילדה מקדימה , מה שגרם לסאשי.

עכשיו לפי מה שהבנתי זה תוקן וכבר 8 שנים האוטו על הכביש.

 

השאלה שלי היא כזאת , האם כדי לקנות את האוטו והאם אפשר לעשות בדיקה שהכל בסדר מ א' עד ת' אציל מוסכניק או משהו כזה ?!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין מה הבעייה עם הפולו באופן כללי, אבל לא שווה לגעת ברכב עם שאסי גם אם הוא מוכן להוריד משמעותית מהמחירון.

מגיע לו כל הכבוד שהוא ציין מראש, לא כל המוכרים ישרים ורובם טוענים ל"קצה שילדה".

 

שמר - סאשימי ללא ספק. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם השילדה תוקנה לפני מאה שנה

לא מאה שנה. בפירוש כתוב "עכשיו".

עכשיו לפי מה שהבנתי זה תוקן

תאונה עם פגיעת שלדה מלפני 8 שנים תוקנה רק עכשיו ? או שאתה סתם כותב "עכשיו" בתחילת משפט מבלי להבין שמדובר בתאור זמן ?

 

 

על השפעת פגיעת שלדה מעבר לערך מסחרי של רכב נכתב הרבה בפורום, גם על השלכות של קריסה לא מבוקרת במקרה של חלילה תאונה נוספת בעתיד, וגם על השלכות של בלאי מואץ במכלולים (כגון בולמים/הגה/צמיגים) במקרה שהרכב לא "נמתח" ושוחזר כראוי. חפש בפורום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריך מידע מפורט יותר (אפשר לבקש דו"ח שמאי) בכדי להעריך את הנזק ואת התאונה שעבר.

בגדול רוב הפגיעות בשאסי מעידות על תאונה רצינית.

 

תיקון וריתוח של קורות לעולם לא יהיה כמו חדש, מה שעלול להשפיע על התנהגות הרכב, שחיקה מואצת של צמיגים וכיוב'... הבעייה הגדולה ביותר עם פגיעות בשאסי היא הירידה בבטיחות הפאסיבית של הרכב - מה שאומר שבמקרה של תאונה, אי אפשר לדעת מה יהיה וכיצד השילדה תספוג את הפגיעה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מאה שנה. בפירוש כתוב "עכשיו".

 

תאונה עם פגיעת שלדה מלפני 8 שנים תוקנה רק עכשיו ? או שאתה סתם כותב "עכשיו" בתחילת משפט מבלי להבין שמדובר בתאור זמן ?

 

 

על השפעת פגיעת שלדה מעבר לערך מסחרי של רכב נכתב הרבה בפורום, גם על השלכות של קריסה לא מבוקרת במקרה של חלילה תאונה נוספת בעתיד, וגם על השלכות של בלאי מואץ במכלולים (כגון בולמים/הגה/צמיגים) במקרה שהרכב לא "נמתח" ושוחזר כראוי. חפש בפורום.

 

התכוונתי שזה תוקן לפני שמונה שנים (גם התאונה קרתה לפני 8 שנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איילצבי למעלה צודק וממצה במשפט את התשובה האולטימטיבית במקרה זה. השוק מוצף באינסוף רכבים למכירה ורובם שוכבים משום המצב הכללי/כלכלי כאבן שאין לה הופכין. אנשים לא מצליחים למכור ורק מכונית אחת מתוך חמש עפ"י נתונים שפורסמו בעיתונות הארצית לפני שבוע, נמכרת תוך פרק זמן סביר(שלושה שבועות!).

 

על רקע זה לא הייתי נוגע במקל באורך של קילומטר באקזמפלר המדובר, גם אם היו מורידים ממחירו 50%. אבל שוב, זה לטעמי האישי.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמשיך הלאה.

בטיחות היא מעל הכל.

שלדה שפעם אחת התעוותה בתאונה (ספגה את אנרגיית הפגיעה),

בפעם הבאה עלולה להישבר.

 

היה מבחן ריסוק מעניין ב טופ גיר ,או 5th gear של שני פורד פוקוס, אחד נקי ואחד עם תאונת שילדה בעברו.

מומלץ לצפיה לכל מי ששוקל לקנות רכב אחרי תאונת שילדה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

שא' , אם הפגיעה יצרה כיפוף מסויים של השילדה, קל שבקלים, האם גם זה נחשב לפגיעת שאסי בעייתית כמו שנכתב מעלה?

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2269 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...