ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
- 11 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר המתנה ממושכת של בחירה ורכישת רכב,הגיע הזמן תכף מתרחבים. ברשותי עומד תקציב של 80-70k. עד כה באמת שלא הצלחתי לגבש דעה לאיזה רכב לקנות. אני ואישתי הסתובבנו במגרשים שתראה ותתרשם מהרכבים,כי בעיקר היא תשתמש ותנהג בו. אני יודע שאפשר להסתדר עם רכבי סופר מיני אך בגלל חשיבה על העתיד וגדילת המשפחה ישר קפצנו למשפחתיות וקרוסאובר. בגדול אישתי מבחינת סדאן שללה על הסף טיוטה קורולה אי 35 ו25. הונדה סיוויק נמוכה מידי(גם בן משפחה עם 2 קטנים הצביע על החסרון הזה) מאזדה 3 מבחינתי מובילה אך צפופה קצת מאחור ותא מטען עם פתח צר. לגבי הקראוסים. אני מאוד אהבתי את הסוזוקי. אישתי את הפגו. והxv היה נחמד לשנינו. מה שחשוב לנו. 1. בטיח…
הודעה אחרונה מאת adiel11, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
היי, אודה אם תוכלו לכוון אותי בבחירת רכב. השיקולים לפי סדר חשיבות יורד: - אוטומטי - קומפקטי מרווח (פעם בחודש להסיע 3 נערים מאחור). יכול להיות ג׳יפון אך לא חובה. אם לא ג׳יפון אז העדפה לקומפקטי 5 דלתות - נוחות נסיעה (רצוי בולם זעזועים אחורי רב זרועי) - סחירות מינימלית (לא צרפתי), לא שתיין דלק - סאנרוף - בקרת שיוט אדפטיבית (+ רצוי ללא מובילאיי) - העדפה לרכב חדש תקציב 140-145 אלף. הרכבים שאני אוהב זה גולף (קטנה ויקרה), סיוויק (אין סאנרוף בהאצ׳בק), מחכה לראות את i30 החדשה. השאלה אם יש עוד אופציות שאני מפספס?
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
- 1 תגובות
- 640 צפיות
שלום רב, אני מחפש לקנות רכב קטן, מיני או סופר מיני עדיפות ל-4 דלתות עם דגש על מערכות הביטיחות האקטיביות. למשל היום מציאים את הקיה פיקנטו החדשה עם מערכת בלימה של התנגשות מקדימה. אבל אולי אני יכול למצוא באותו מחיר רכב משנתון 2014-2015 עם מערכות מתקדמות יותר? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 28 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
היי אני מעוניין לקנות ג׳יפון למשפחה כרכב ראשי, לא נוסעים יותר מדי בשטח ולא נוסעים המון בכבישים אבל זקוקים לרכב מרווח למשפחה עם שני זעטוטים. אני מעונין רק ברכבים עם מערכות בטיחות אקטיביות, כיום אני על פורסטר ומחפש משהו חדש ומודרני. עשיתי נסיעת מבחן על ה XV 2.0 eyesight ועל ה 3008 diesel פרימיום. שני הרכבים מרשימים מאוד ומרגישים ממש טוב. יש יתרונות וחסרונות לכל רכב, מבחינתי אמינות וסחירות שיש לסובארו הם יתרון גדול, במיוחד כשל xv יש 5 שנות אחריות ולפיג׳ו 3. בנוסף, בקרת שיוט אדפטיבית לדעתי יותר מוצלחת ב xv כי היא לא מפסיקה עד שהנהג מתערב בנסיעה, לעומת הפיג׳ו שצריך כל עצירה להפעיל אותה מחדש. ה XV יותר קטנה ובמיוחד התא מטען כמעט חצי בגדול מה פיג׳ו מה שפוגע בשימ…
הודעה אחרונה מאת litalr, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלתי הצעה לקניית רכב (דודה של אשתי) סוזוקי sx4 2011 ב40K בכללי לא חשבתי להחליף כרגע רכב, אני נוסע על פונטו 2003, לפחות עד שיגיע ילד התחתנו לאחרונה וילד זה בתוכניות הקרובות כך שחשבנו שאם ההצעה טובה אז נקדים את הרכישה האם לדעתכם הדגם מצדיק את המחיר? ואם אי אפשר למצוא חלופות טובות יותר בתקציב כזה? חשבנו אולי על רומסטר 2011 או שברולט קרוז 2012 והכי חשוב אם למישהו יש נסיון עם הרכב הזה למשפחה של ילד או 2? תודה רבה, אבישי
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
הודעה אחרונה מאת trekampt, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 817 צפיות
שלום חברים, מחפש עבור חברה שלי רכב אירופאי\אמריקאי יד 2 במחיר של עד 50 אלף ש"ח. הדרישות לפי סדר עדיפויות הן: 1- בטיחותי 2- חסכוני בדלק 3-אמין 4-כמה שיותר חדש (מעל 2012) 5- איכות חומרים טובה ולא פלסטיק זול 6- נראה טוב יחסית אין העדפה של ידני\אוטומטי. חשבנו על פיג'ו 208, פולו, איביזה (פחות).. אשמח לדעת לגבי מחלות ושנתונים מומלצים לכל דגם שתמליצו עליו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 962 צפיות
שלולם לכולם, הקדמה קטנה, אני יכול לקבל ש"ח12,800 מביטוח לאומי, רק בקניית רכב חדש מחברה. ההתלבטות היא אם לקנות רכב חדש מהניילון - סיאט לאון 1.4, 5 דלתות עם רמת גימור FR, או, מאזדה 3 ממגרש/חברת ליסינג וכו'... אן לי ניסיון עם המאזדה החדשה, מחלות עלויות טיפול וכדומה... לא רוצה להוציא יותר מידי על רכב ואז לבכות על זה בעתיד.. בן 27 אחרי הכל, צריך לקנות בית מתישהו למישהו הייתה את ההתלבטות הזאת/דומה לה ויכול לשתף מהניסיון ? תודה!
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 8.6 אלף צפיות
מוכרים רבים טוענים שהרכב נקנה מאלבר/חברות דומות אבל הוא לא נחשב ליסינג אלא בעלות פרטית שנייה. ואכן ברשיון הרכב תחת "רישום מקורי" אני לא רואה החכר או השכרה. זה מופיע ריק. אז אם לא כתוב החכר או השכרה, מדובר בבעלות פרטית בלבד?
הודעה אחרונה מאת Kreios, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום למומחים, אני בעל משפחה של 3 ילדים, עם שני בוסטרים השלישי לא זקוק, ומחפש רכב רחב מספיק וגם בעל צריכת דלק חסכונית, כיון שהצפי לקילומטרים הוא כ 35000 קמ בשנה. תקציב כ 80000 שח בערך. אני על סף קנייה של רנו מגאן דיזל בקרסו טרייד אין, אשמח לשמוע המלצה או חוסר המלצה על: דגם הרכב או הצעה לרכב אחר ? קנייה בקרסו טרייד אין. בעיות ידועות לרנו מגאן דיזל. תודה רבה לעונים!
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב שני לתקופה של כחצי שנה בערך ויש לי אפשרות לרכוש קליאו ידנית 2011, רק הבעיה שהיא עברה 180K ק"מ אך הבעלים טוען שהיא במצב טוב עשתה טיפולים בזמן הכל עובד במחיר של 15K ש"ח. מה אומרים, האם שווה? אין לי תקציב לרכב יקר יותר ופה יש רכב שנחשב אמין מודל מתקדם יחסית אך רק הנסועה הגבוהה שלו קצת מטרידה אותי.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 475 צפיות
שלום לכולם, בחיפושיי אחר קניית רכב יד שניה חיפשתי גם את היאריס ובהגדרות חיפוש הגדרתי עד 100,000 קילןמטרים ורכב אוטומט. כל התוצאות שמצאתי היו רכבים עם תיבת הילוכים רובוטית. אין ליאריס רכב אוטומט עם תיבת הילוכים אוטומטית רגילה? הדבר נכון גם לגבי דגם האוריס.אשמח שתשפכו לי קצת אור על הנושא. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 612 צפיות
אני מעוניין לקנות רכב גדול משומש לצרכים פרטיים (נסיעות משפחתיות) מטבע הדברים, הרכבים הרלוונטיים ברובם שמשו כרכבי הסעות/משטרה/הובלות. אשמח להמלצה על דגם מסויים שאפשר למצוא במחיר סביר ובמצב טוב. ראיתי רכבי פולקסוואגן קראפטר (נראה לי שהמנוע TDI שני ליטר), איך האמינות של הרכב הזה? רכבים כאלה עם 300,000 קילומטר זה סוס מת? או שאין להם בעיה עם קילומטרג כזה?
הודעה אחרונה מאת yeshuruna, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אני גר במקום שבו הכבישים משובשים ולכן נוחות הנסיעה ממש חשובה לי. אני אשמח שבשאר המדדים( דלק, ירידת ערך, טיפולים) הרכב יהיה בתחום הנורמל.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
אהלן אני מחפש לקנות רכב חדש, מחפש: צריכת דלק כמה שיותר טובה - נסיעות בכביש 4 צפונה ומשם איילון צפון (בוקר הלוך וערב חזור) רכב אמין שלא אצטרך מוסך כל שני וחמישי מעדיף שיהיה בטיחותי יחסית ובבסיס יהיה חיבור aux\bluetooth כרגע מתלבט בין קיה פיקנטו ליונדאי i10 (שתיהן בגרסא הידנית) הטווח מחיר הוא באיזור של שני הרכבים האלו, אם יש המלצות על רכבים אחרים אשמח לשמוע תודה!
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט בין הרכבים ועוד לא כל כך הבנתי מה היתרונות של הI20. הציעו לי את הI20 ביותר זול מהאיביזה בעקבות הנחה מיוחדת עם אותו אבזור, איזו מביניהם עדיפה?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני לפני קנית רכב לקסוס גיפ ומתלבט. מה ההבדלים בין לקסוס rx350 לבין לקסוס rx450h שניהם שנת 2009 האם יש הבדל ברכב חוץ מהמנוע ההיברידי? אם יש הבדל בגודל ,כי לפי מה שראיתי הם נראות זהות. אם למישהו יש חוות דעת על שתיהם, אמינות, אחזקה, נוחות ואיך השוק שלהם. תודה
הודעה אחרונה מאת GTI33, -
ספורטיבי ב-140K 1 2
מאת כוכב השחר- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם לאחר מכירת ה 208GTI אני מחפש הריגוש המוטורי הבא שלי אני לא בדיוק סגור על מה אני רוצה והייתי שמח לשמוע תובנות שאולי יעזרו לי להחליט. אציין שכרגע אני מתנייד ביונדאי גטס ידנית שעושה את עבודתה נאמנה ולכן אני ממש ממש לא לחוץ בקניית הרכב. אין לי בעיה גם להעביר חודשים בחיפוש הכלה המתאימה. בשמונת החודשים עם ה 208 לא יצא לי להשתתף בטיולים \ ימי מסלול אבל זה כן משהו שהייתי רוצה לעשות יותר בעתיד. עם זאת, רוב השימוש של הרכב יהיה יום יומי, לעבודה וחזרה. הנקודות שהכי חשובות לי הן, בסדר יורד: מראה חיצוני סאונד [תמיד ניתן לשפר אחרי] כח נוחות [ה 208 היתה מעל ומעבר בנקודה הזו] אחיזה איכות פנים גודל [3 דל'][כמה שיותר קטן יותר טוב] עלות א…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 618 צפיות
אלו הפרמטרים החשובים לנו בסדר יורד: 1 - בטיחות 2 - אמינות 3 - תא מטען ויכולת להכניס 2 בוסטרים וכיסא בטיחות מאחורה 4 - צריכת דלק 5 - נוחות נסיעה (גם עבור נהגים גבוהים) תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
- 7 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני רוצה לקנות יונדאי טוסון open sky שנת 2016-2017 נפח 2000 אבל מאוד חושש מצריכת הדלק . אני נוסע כל יום כ 50 קמ ובגלל נפח המנוע - חושש שצריכת הדלק של הרכב תיהיה גבוהה האם מישהו מכיר את הרכב ויכול לתת התרשמות לגבי צריכת הדלק ובכלל איך הרכב ? תודה למגיבים אורן
הודעה אחרונה מאת memilavi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, ניסיתי למצוא חוות דעת על הדגם הנל', ולא מצאתי. למישהו יש נסיון איתו, ידוע על בעיות בגיר\מנוע? (דגם 1.4 טורבו) בגדול אני מחפש רכב אמין נוח, ואופציה כמו טורבו גם חוסכת בדלק אז חשבתי שזו תהיה בחירה טובה לתקציב שלי. הפחד העיקרי זה השנתון. יש למישהו המלצה אחרת? אני רווק ככה שדגמים קומפקטים יותר גם באים בחשבון. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 42 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
בעקבות הפרסומים של לובינסקי טרייד הגעתי היום עם האישה למרכז שלהם. קיבלנו הצעה לטרייד אין על האוטו שלנו, פג'ו 207 שנת 2012 עם 114 אלף ק''מ תמורת 13-14 אלף אם נקנה פג'ו 208 שנת 2016 מליסינג עם 23-24 אלף ק''מ תמורת 64.5 אלף שקל. כלומר בערך 50 אלף ש''ח להוסיף. ה-208 כמובן עדיין באחריות יצרן למשך שנה וחצי ואחרי זה יש עוד חצי שנה של אחריות דרך לובינסקי טרייד. לאחר מכן, הלכנו למגרש אחר שהציע לנו על ה-207 15 אלף ש''ח אם נקנה ממנו איביזה FR שנת 2014 עם 30 אלף ק''מ תמורת 70 אלף ש''ח, כלומר תוספת של 55 אלף ש''ח, שנה אחריות על מכלולים מרכזיים וטרייד אין עתידי ב-12% פחות מהמחירון. ההתלבטות היא כזאת: בפחות משנתיים וחצי הרכב שלי איבד מהערך שלו 35 אלף שקל, האם דבר כזה יקר…
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אנחנו מחפשים רכב שני (נסועה של כ-25 אלף בשנה), ובמקום לקנות רכב משפחתי נוסף, אני שוקל לקנות (סוף סוף) רכב ספורטיבי. הדרישות העיקריות הן: 1. רכב חזק ומהיר, מתנהג (אחיזה, בלמים וכדומה) ורצוי גם מהנה. 2. אוטומטי (כן, מבאס, אבל גם אשתי תצטרך לנהוג עליו). 3. עלות אחזקה סבירה - רצוי עד 3 אלף בחודש כולל הכל פרט לדלק (ביטוח, טיפולים, אחזקה שוטפת, ירידת ערך וכדומה). 4. שנת 2016 ומעלה. התקציב הרצוי הוא עד 150 אלף. שכחתי לציין (לשם הערכת עלויות) - 2 נהגים בני 30-31, טיולי נהיגה עם הרכב בערך 1-2 בחודש ואולי איזה יום מסלול/קורס נהיגה פעם בחצי שנה. תודה.
הודעה אחרונה מאת gadik6, -
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב, אשמח לחוות דעת על הרכבים הנ"ל. אני מחפש רכב משפחתי (כרגע לכסא תינוק אחד מאחורה אבל שיהיה נוח גם לשניים בעתיד), שנתון 2015+ בתקציב עד 80K הדבר שהכי חשוב הוא בטיחות אחרי זה אמינות וצריכת דלק אבל בטיחות במקום הראשון. מבדיקה שלי, שני הרכבים בכותרת נכנסו לי לתקציב, אשמח לקבל עוד המלצות על רכבים בתקציב (במידה ויש). אשמח לקבל דעות גם מאנשים שהיו בעלים של אחד מהרכבים הנ"ל, יתרונות/חסרונות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת elro, -
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצאתי סקודה פליסיה שנת 97, אך לא עלתה על הכביש בשלושת השנים האחרונות, והמצבר שלה הלך. ככה שאני לא יודע אם הרכב מניע בכלל. זה רכב שאני מאוד רוצה לקנות בגלל ערך סנטימטלי ישן. זה הרכב הראשון שלי אז אני רוצה לדעת למה אני צריך להתכונן לפני, תוך כדי, ואחרי הרכישה. אם יש לכם טיפים אישים או ניסיון עבר בנושא אשמח לעזרה. שבוע טוב
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם, עזרה דחופה, ממש לפני קנייה, מחזיר רכב מהעבודה וצריך להתארגן על רכב בדחיפות, ממש התלהבתי מהסקודה אוקטביה אלגנס שנת 2012 מנוע 1.2 מתאים לי לתקציב ועולם אחר מכל רכבי החברה עליהם נסעתי על היום (i25 ודומותיהן). אמהמה...שאלת מיליון הדולר, שבכל חיפושיי פה לא מצאתי תשובה חד משמעית: הגיר! (106,000 ק"מ) האם כדאי להיכנס להרפתקה בכלל? מה הסיכויים לצרות עם הגיר?
הודעה אחרונה מאת דור--, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 30.3 אלף צפיות
הי, אני שוקל ברצינות לקנות פיג'ו 208 מ-0 ק"מ, עשיתי נסיעת מבחן די ארוכה ברכב בן שנה קצת הפריעו לי הרעידות בעמידה והרעש בלחיצה על הגז, אבל חוצמזה הרגיש מאוד נוח - במיוחד המושבים. אני עצרתי את הקנייה אחרי שעמית בעבודה סיפר שהוא קנה חדש וביקר כבר 4 פעמים במוסך עם התרעת engine fault והמליץ לחפש ברשת, ואכן גוגל מחזיר די הרבה תוצאות ל-"peugeot 208 engine fault". ברור שמקרה אחד לא מייצג אבל הייתי רוצה לקבל עוד מידע מאנשים שמבינים, האם באמת הרכב הזה נוטה יותר (סטטיסטית) להתקלקל? (אגב, אם היה אפשר לשים את המושבים שלו במזדה 2, זה היתה הבחירה שלי ) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Dark Muse, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
שלום לכולם, ראיתי היום במגרש איביזה am5 שנת 2015 מנוע 1200 tsi אוטומט, שעבר 55,000 ק"מ. יד 00 פרטית. לקחתי לבדיקה במכון בועז באשקלון. הרכב עבר תאונה והוחלפו בו כנף שמאל, פח חזית ופנס קדמי שמאלי. הטמבון והמכסה מנוע תוקנו. כפי שרואים גם בבדיקה, אין שלדה כלל (גם לא קצה שילדה). סווג כ"משמעות נמוכה". לפי מה שהבנתי מהבודק, שאר המכלולים בסדר גמור (חוץ ממשאבת מים שתוחלף ובולמים מאחור שעדיין לא צריכים החלפה אבל קצת עייפים). המנוע גיר וכל שאר המערכות במצב טוב, והבודק בסה"כ פירגן לרכב, למנוע וכו' (זה מכון מטעמי שלא עובד עם הסוחר) מבחינה אסתטית, התיקון נעשה סה"כ בצורה אסתטית לטעמי. הוסבר לי שהקביעה של אובדן להלכה היא בגלל שנפגעו יחסית הרבה חלקי פח/פלסטיק, והחלפה של כולם הייתה…
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 640 צפיות
מתלבט בין שני הדגמים... קשה למצוא פאביות יד ראשונה כבר ודווקא איביזות יש המון אז אני מתחיל לפזול לכיוון הזה. יש איזשהו הבדל בין שני הדגמים או שזה בדיוק אותו מנוע? מבחינה בטיחותית יש הבדל? יש הבדל כלשהו בשנתון 13 מול 14 בשני הדגמים?מחלות שצריך לצפות מהרכבים האלה? מזכיר שמדובר על הידניים בלבד...
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אשמח לחוות דעת לפני רכישה על הונדה ג'אז היברידית שנת 2015. אמינות? מחיר טיפולים? צריכת דלק? , נושא הסוללה, וכד' האם מישהו יודע למה הפסיקו לייצר ג'אז היברידי?
הודעה אחרונה מאת Jack457,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
