Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלולם לכולם,

 

הקדמה קטנה,

אני יכול לקבל ש"ח12,800 מביטוח לאומי, רק בקניית רכב חדש מחברה.

ההתלבטות היא אם לקנות רכב חדש מהניילון - סיאט לאון 1.4, 5 דלתות עם רמת גימור FR,

 

או, מאזדה 3 ממגרש/חברת ליסינג וכו'... אן לי ניסיון עם המאזדה החדשה, מחלות עלויות טיפול וכדומה...

 

לא רוצה להוציא יותר מידי על רכב ואז לבכות על זה בעתיד.. בן 27 אחרי הכל, צריך לקנות בית מתישהו :-)

 

למישהו הייתה את ההתלבטות הזאת/דומה לה ויכול לשתף מהניסיון ?

 

תודה! :-D

פורסם

למה לך לבזבז כסף ? לא חבל ? יש לך מושג כמה תפסיד אם תקנה רכב חדש מהחברה? אתה די צעיר - לדעתי תחסוך או שתקנה משהו בתקציב מתון יותר - בכל זאת בישראל רכב זה וואחד הוצאה.

 

מאזדה 3 תלוי אם זה מנוע 2 ליטר, 1.5 או 1.6 לא מושכות ועגלות, 2 ליטר נותנת כיף של נהיגה

 

סיאט 1.4 FR, יותר חזקה מהמאזדה, צעירה ומרעננת במראה הרבה יותר, שוב, יש את הנושא של הגיר והכל - לא בא לך מוסכים וסכנות - אל תקנה.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם
למה לך לבזבז כסף ? לא חבל ? יש לך מושג כמה תפסיד אם תקנה רכב חדש מהחברה? אתה די צעיר - לדעתי תחסוך או שתקנה משהו בתקציב מתון יותר - בכל זאת בישראל רכב זה וואחד הוצאה.

 

מאזדה 3 תלוי אם זה מנוע 2 ליטר, 1.5 או 1.6 לא מושכות ועגלות, 2 ליטר נותנת כיף של נהיגה

 

סיאט 1.4 FR, יותר חזקה מהמאזדה, צעירה ומרעננת במראה הרבה יותר, שוב, יש את הנושא של הגיר והכל - לא בא לך מוסכים וסכנות - אל תקנה.

 

האמת, דווקא הייתי שמח לשמוע כמה מפסידים שקונים רכב חדש.. אולי זה יאפס אותי קצת

פורסם

סיאט לאון סטייל ידני 5 דלתות 11/2015, על הכביש 118500 ש"ח אם אני זוכר מכון.

01/2018 מחירון יצחק לוי 75 או 78, חבר בדק לי אבל אני חושב שהוא טעה וחישב על הDSG ולא על ידנית, בסוף נמכרה ב68000.

 

לעשות לך את החישוב? :(

פורסם

רכב חדש מפסיד כ-20 עד 30 אחוז מערכו, מדי שנה.

תוסיף לזה ביטוח ואגרת רישוי שנתית, שהם גבוהים יותר ברכב חדש מאשר במשומש, וקיבלת הוצאה לא מבוטלת.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

×
×
  • תוכן חדש...