Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ניסיתי למצוא חוות דעת על הדגם הנל', ולא מצאתי.

למישהו יש נסיון איתו, ידוע על בעיות בגיר\מנוע? (דגם 1.4 טורבו)

 

בגדול אני מחפש רכב אמין נוח, ואופציה כמו טורבו גם חוסכת בדלק אז חשבתי שזו תהיה בחירה טובה לתקציב שלי. הפחד העיקרי זה השנתון. יש למישהו המלצה אחרת?

אני רווק ככה שדגמים קומפקטים יותר גם באים בחשבון.

 

תודה רבה

פורסם
היה לנו .הוא יותר גבוה. הטורבו בסדר . הגיר זה כבר סיפור אחר. בטח קראת פה על dsg7.

 

אכן קראתי.

האם יש משהו לדרוש בבדיקה? או אולי להמנע לחלוטין מרכבים עם הגיר הנל'?

פורסם

אין סיבה להמנע אם אתה מכיר את החסרון בגיר. מוסך מומחה יוכל לתת לך את מצב המצמדים.

נהיגה נכונה כנראה תשמור על המצמדים.

פורסם

אמא שלי מחזיקה רכב כזה יד ראשונה מ-2011.

כמובן שהוחלפו המצמדים לפני כמה שנים.

חוץ מזה משאבת דלק מתחילה לגסוס לאחרונה.

אני לא מוצא שום יתרון של הפלוס על פני גולף רגילה. חוץ ממימד הגובה היא לא מרגישה מרווחת מגולף והיא סובלת מזוית גלגול משמעותית לעומתה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

לכן אנשים מבוגרים קונים אותן. אותה הגולף רק גבוהה יותר.נוחה יותר לכניסה. לא מעניין אותם זוית גלגול.

אני חושב שצמפיון הפסיקו לייבא אותן.

פורסם

נכתב בהקשר הזה

אני רווק ככה שדגמים קומפקטים יותר גם באים בחשבון.

מתוך הנחה שהוא לא מהעריריים האלה שמאכילים יונים במדרחוב

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם
אמא שלי מחזיקה רכב כזה יד ראשונה מ-2011.

כמובן שהוחלפו המצמדים לפני כמה שנים.

חוץ מזה משאבת דלק מתחילה לגסוס לאחרונה.

אני לא מוצא שום יתרון של הפלוס על פני גולף רגילה. חוץ ממימד הגובה היא לא מרגישה מרווחת מגולף והיא סובלת מזוית גלגול משמעותית לעומתה.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

אני לא מחפש יתרונות, בעיקר להבין את החסרונות. המודל שאני קונה נמכר ביד שנייה באותו מחיר ואף נמוך ממחירי גולף.

האם היית ממליץ על דגם אחר ב40 אלף?

פורסם

ה"חסרון" המרכזי שלו הוא העובדה שהוא נמכר פחות, ולכן אנשים פחות מודעים לדגם, וכפועל יוצא מזה מחירו נמוך יותר כמשומש. לדעתי, בהשוואה לגולף רגילה אין חסרונות. לגבי הגיר, עלויות הטיפול הולכות ויורדות, וגם אם תהיינה בעיות הן לא תהיינה מאד יקרות לתיקון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...