ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,538 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
דו״ח בדיקה של סוזוקי אלטו. מה דעתכם? (רכב עם קילומטראז׳ 30 א. ק״מ) מצ״ב
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 492 צפיות
שלום קבלתי בקשת מימון לרכב מסוכנות רכב שמופנית לבנק, יש בבקשה מספר רכב (6 ספרות) ועל סמך המספר הזה רושמים את השעבוד של הרכב, מישהו יודע האם המספר הזה אומר משהו? האם ניתן לקבל מידע על הרכב לפי המספר הזה?
הודעה אחרונה מאת Yl88, -
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אז מצאתי רכב יד שנייה שאני רוצה לקנות, ויש כ"כ הרבה מקומות ליפול בהם.. האם זה מופרך לחפש מישהו שילווה אותי ביום הבדיקה במכון הבדיקה ובהעברת הבעלות? מישהו שישמור עליי מפני נוכלויות וטעויות? משהו בדומה לעו"ד כשקונים דירה.
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 636 צפיות
מתלבט אם לעשות טרייד אין או למכור לבד. בכמה הגיוני למכור C4 דיזל 2012 עם 180000 ק"מ עם לא יותר משפשוף פה שפשוף שם במצב טוב?
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 24 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
ראיתי ביד 2. רכב שהיה מונית בשנים 2007-2009. אז נכון הקילומטרז' גבוה אבל המנוע הוחלף לפני שנה וחצי. מה אתם אומרים? ועוד שאלה- האם בגלל הקילומטרז' הגבוה יכולים להיות דברים שבבדיקת קניה לא יעלו עליהם? דברים שאני צריך לשים לב אליהם לבד?
הודעה אחרונה מאת דב קרדו, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אהלן חברים בימים הקרובים קונה פיקנטו חדשה מהחברה (נגד זה, אבל עש אילוצים שלא תלויים בי) אשמח לקבל מכם טיפים, מה לדרוש, על איזה דגם ללכת, ןמה המחיר הריאלי שניתן לסגור עליו בסוכנות כולל פירוט תוספות שאני יכול לדרוש. תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 3 תגובות
- 866 צפיות
שלום לכולם, אני שוקל רכישת רומסטר 2014 1.2 טורבו אוטומטית עם 189000 ק"מ, מבעלות חברה עם נהג יחיד, רכב מטופל באדיקות ובמצב טוב מאוד. מוכרים במחירון פחות 35% (יוצא כ-32 אל"ש). מעט חושש מהקילומטרז' הגבוה - איך המנוע מתנהג? האם יחזיק לי מעמד? השימוש אמור להיות נסיעות בינעירוניות לא ארוכות אך גם נסיעות ארוכות יותר מעת לעת. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת ממרז, -
- 0 תגובות
- 474 צפיות
שלום לקחתי ניסן מיקרה שנת 2012 לבדיקה במכון קומפיוטסט. בדו"ח מאפייני המנוע הרכב קיבל 62%: יש צורך להחליף רצועת מנוע חיצונית. בנוסף מצויין כי יש סימני שריפת שמן, רעש אביזרי מנועף מותחנים וגלגלות. ובבוכנות כתוב תצרוכת שמן מהצילינדרים. למרות כל ההערות הללו על המנוע נאמר לי שיש רק להחליף את הרצועה. לגבי הציריה מדווח יש יש מרווחי יתר - נאמר לי כי אפשר להמשיך לנסוע כרגיל ולא להחליף כעת. מה דעתכם על המנוע על פי הדו"ח הזה? הספק המנוע הוא 74/80 אך כל ההערות הללו מדאיגות אותי. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yaronsaiet, -
- 3 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
חושב על רכישה של הרכב הנ"ל (גיר אוטומט דגם ביזנס, 170 כ"ס) אשמח לשמוע על הרכב כמה שיותר. אמינות? האם יש מחלות שעליי לדעת עליהן? צריכת דלק אמיתית? עלות אחזקה? (טיפולים שוטפים בעיקר) חוו"ד כללית? תודה.
הודעה אחרונה מאת omerkot, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 589 צפיות
שלום. מחפש רכב 4X4 לקניה. אני מחפש את המפרט הבא: 5 מקומות 5 דלתות הילוך כוח אמין שנתון - 2005 ומעלה ממה שבדקתי הגיפים הגדולים הם 3 דלתות והקטנים הם ללא ללא הילוך כוח כך שרוב האפשרויות מצטמצמות. אשמח לעזרתכם.
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 663 צפיות
מה עדיף ניסן מיקרה או רנו קליאו III (שנים 2012 - 2014)? תיבת הילוכים ידנית. תקציב עד 30 א. ש״ח. חשוב אחזקה זולה וחסכון בדלק. לא מחפש פינוקים וחויית נהיגה, רק להגיע מא׳ לב`. רוב הנסיעות בכביש בינעירוני של 90-100 קמ״ש.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 869 צפיות
שלום לכולם, אני בתהליכי קניית רכב ורציתי לשמוע חוות לדעת לגבי יונדאי I30 שנת 2011. לגבי הרכב בכללי , תקלות, צריכת דלק, בטיחות, נוחות נסיעה לנהג נוחות נסיעה מאחורה - האם ניתן לשים שם 2 מושבי בטיחות(תינוקות) ולשבת בניהם? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת ronaldo17, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום. משהו יכול לתת לי חוות דעת מנסיון בדגם החדש בגרסה האוט' מנוע 2000 177 כ'ס ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת deelad, -
-
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היי, אשמח לחוות דעתכם איזה רכב עדיף לשימושים רגילים של משפחה עם 3 כיסאות לילדים. הדגשים שלי הן נוחות, בטיחות, צריכת דלק וביצועים. אגב מישהו במקרה יודע האם ניתן להכניס 3 כיסאות באחד הרכבים ? אם יש מישהו שהתנסה בשני הרכבים אשמח מאוד לשמוע מסקנותיו. תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת avi 1234, -
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הי מתלבט איזה גיפון לקחת מהעבודה האופציות הם 1.ספורטאז מנוע 2000 2.רנו קאדגר בנזין 1.2 טורבו מכיוון שתיקונים וירידת ערך לא ממש בסדר החשיבות. דלק מעט חשוב כי אני מוגבל בסכום חודשי. איזה מהגיפונים עדיף מבחינת התנהגות נסיעה ,מרחב פנים ,נוחות?
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
- 6 תגובות
- 642 צפיות
שלום לכולם, מחפש לבחור רכב חסכוני בדלק וזול באחזקה אפשר גם 4 מקומות עד 30 אץ ש״ח. זה בסדר גם תיבת הילוכים ידנית. לא מחפש פינוקים רק להגיע מא׳ לב׳. חשבתי אל סוזוקי אלטו. יש הצעות אחרות?
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
- 1 תגובות
- 631 צפיות
שלום חברים, אשמח לעזרה בנוגע לבחירת רכב. מתלבט בין מאזדה 2,מאזדה 3, יונדאי I25. התקציב שלי עד 45,000 ש"ח. הנסיעות שלי לרוב הם בתוך העיר. נוסע פעם פעמיים בשבוע מירושלים למרכז ובחזרה. צפיפות במושב האחורי לא רלוונטי כרגע(כל אלה שפוסלים על זה את המאזדה 3) באיזה רכב הייתם בוחרים ולמה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Accent Coupe, -
- 6 תגובות
- 906 צפיות
אשמח להמלצות לגבי רכב עד 30K רכב קטן ומפנק . נקי מתקלות כמו כן מתלבט בין : *יונדאי i 30 *מאזדה 3 האצ'בק *הונדה סיוויק האצ'בק מה אומרים ?
הודעה אחרונה מאת maxkid88, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
ברשותי רכב שטח, ובגיל שנה וחצי, חניתי באיזה חניון כורכר חאלטוריסטי, ובגלל שאני דואג לרכב(מחליף שמן ופילטר כל 8 אלף, יש לי תיעוד תמיד) אני תמיד חונה עד הגבול האפשרי, ובכן במקום הזה היה מעין ברזל בולט, ולא יודע למה, נתתי קצת גז, הברזל הרס לי את הכיסוי גלגל ועיקם לי מעט את הדלת האחורית, אפשר היה לסגור ולפתוח, הנזק היה בעיקר לכיסוי וצבע עם עיקום של 4 5 ס''מ לדלת, כשביררתי אם לתקן, אמרו שלא כדאי, לכן החלפתי הכל. דלת אחורית מקורית במורשה, עם כיסוי הגלגל וכל המסביב, זה תיקון של 23 24 אלף. השמאי שהתייעצתי איתו אמר שהנזק הוא מקסימום 1 אחוז, אין נזק לשילדה או טמבון. השאלה שלי, האם במכירה זה מוריד יותר מ1 אחוז? מישהו אמר שכן, שהרכב שלי נחשב כאילו עבר תאונה, אמרתי לו לה…
הודעה אחרונה מאת R1pper, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 850 צפיות
שלום לכולם, יש לי 2 רכבים שאני מתלבט בקנייתם שניהם פורד פוקוס 2013 סטיישן רכב אחד קילומטראז' 150,000 הרכב השני 80,000 עם מנוע חדש ובסוכנות לא יודעים למה הוחלף. בהנחה שבבדיקה שניהם תקינים ונוסעים חלק, איזה מבין השניים כדאי לקנות או יותר נכון מי מהם להתרחק? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
ייעוץ מאזדה cx5 1 2
מאת litalr-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
שלום חדשה כאן בפורום. נוהגת כרגע על סיאט לאון 1.8 180 כס. מעוניינת לעבור למאזדה cx5 מנוע 2 ליטר עם 165 כס. רוצה לשמוע חוות דעתכם על חוזק המנוע? אני מחפש רכב חזק ושלא יצרח בעליות ירושלים עם מזגן על הרמה הכי גבוהה בחום יולי אוגוסט בישראל(: כבר מספר חודשים עושה שיעורי בית על כל הגיפונים בקטגוריה ובסוף הגעתי למסקנה שהמאזדה יכולה להתאים. הדבר היחיד שמפחיד אותי זה שאני לא יתאכזב מהמנוע. שאלה נוספת. למישהו יש ניסיון עם טרייד אין במאזדה? שמעתי שמועות שהם מורידים באזור 20k מהמחירון!! זה מטורף! תודה לכל המגיבים
הודעה אחרונה מאת litalr, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חברים יקרים! מחפש רכב בתקציב הנ"ל. בעל נסיון של 4 שנים עם יונדאי אקסנט 2009, 1.6 ומרוצה עד הגג. השימושים: 1. התניידות בתוך העיר, נסיעות בין עירוניות לעיתים לא קרובות. 2. אמינות. 3. חיסכון בדלק ככל האפשר. 4. אחזקה זולה. ההמלצה הטובה ביותר לאחר התייעצות היא יונדאי I10, דגם סופרים. ידוע לי שהיא לא נחשבת לחסכונית, אך עדיין עדיפה על המתחרות בעיני. חשוב לציין שאין תוכניות להתרחבות כרגע, כך שקטגוריית מינ / סופר מיני באה בהחלט בחשבון. תקציב לא גמיש במיוחד. תודה רבה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת חגי107, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
הי, בטח נושא שכבר נשאל בעבר אבל לא הצלחתי להגיע למסקנה מוחלטת אחרי חיפושים בפורום. בעקרון מתלבט ממש בין שני הרכבים ממודל 2014 לפי התקציב שמתאפשר לי לאחר בדיקת טריידאין אין על sx4. חשוב לי התא מטען הגדול , 2 ילדים עם כסאות מאחורה, שיהיה כוח , אמינות לארוך זמן, עושה פעם בשבועיים נסיעות של 110 קמ כל צד , ביומיום נסיעות ממש קצרות, איך פלסטיקה ועמידות. מה אתם ממליצים? Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת bv12, -
- 13 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי לכולם, אבא שלי רוצה לקנות קיה פיקנטו חדשה. בכמה חברות ליסינג הציעו לו רכב 0 קילומטר חדש לגמרי רק שזה ייבוא שלהם ולכן יותר זול בהרבה (באיזה 14 אלף משהו כזה) (לא ליסינג, אלא קנייה לכל דבר, רק שזה דרך חברת ליסינג ולא קיה עצמה) מבחינת היד שתהיה יד 01 זה לא מעניין כי הוא מתכוון להחזיק את הרכב הרבה זמן ולא נראה לי שבעוד 5-7-9 שנים ישנה לקונה אם זה יד 00 או 01, אני צודק? שאלה ראשונה: מה שמפחיד אותנו בחברת ליסינג זה כתבות שמצאנו על זה שמביאים לך רכב שעמד הרבה זמן ולכן יש בו כבר תקלות כלשהם של גומיות שהתייבשו, שמן שלא תקין כבר, צמיגים יבשים, ועוד. אז איך אפשר לוודא שהרכב לא עמד יותר מידי זמן, ועד כמה זמן זה עוד תקין? שאלה שנייה: יש מצב שיביאו לנו רכב שיוצר ב2017 ו…
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום חברים. צריך עזרה בפענוח בדיקה הרכב המדובר: סקודה אוקטביה 1.4 שנת 2013 תודה.
הודעה אחרונה מאת Emazuz, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 595 צפיות
בעקבות שינויים בעבודה אני צריך רכב שני, מלבד הרכב המשפחתי. זה רכב שאני אסע בו לבד, או שלפעמים אסיע בו את אחד הילדים מרחק של כ-500 מטרים. הוא צפוי לנסוע בערך 8000 ק"מ בשנה - לעבודה ובחזרה וזהו. מכיוון שהרכב הוא רק בשבילי ומכיוון שהוא לא עומד לנסוע הרבה, אני מעוניין לקנות רכב זול ככל האפשר ולא להשקיע בעניין יותר מ-10,000₪. מה שחשוב לי זה שייסע, שיהיה לי מקום לרגליים (אני מעט נמוך ממטר תשעים) ושהמזגן יעבוד. כשמדובר ברכבים כאלה, האם יש בכלל טעם לקחת את הרכב לבדיקה? הרי סביר להניח שממילא ימצאו בו המון תקלות. מישהו שאני מכיר וסומך עליו הציע לי לקנות את הרכב השני הישן של משפחתו - הונדה סיוויק 2002. האם יש טעם לקחת אותו למכון בדיקה, בהנחה שאני יודע שהמוכר הוא אדם אמין …
הודעה אחרונה מאת דור--, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
כרגע אני חושב על הכיוון של פורד גאלאקסי/ס-מקס או מיצובישי גרנדיס. בעיקר בגלל הגודל הפנימי שלהם ביחס לאחרים. מישהו יודע להגיד לי מנסיון מה צריכת הדלק של סוגי הרכבים האלו בשנתונים האלו? ואיך היא לעומת צריכת הדלק של למשל מאזדה 5 (למרות שהיא קטנה יותר מהם)? אשמח גם לשמוע אם מישהו חושב שממש כדאי / לא-כדאי ללכת על הסוגים האלו. תודה רבה, אסף
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
- 4 תגובות
- 906 צפיות
שלום רב, עקב התרחבות משפחה של חבר ב"ה הוא מחפש רכב 7 מקומות סביב ה25K כמובן שלא יוכל למצוא כלה מפוארה אבל נשמח לשמוע המלצות על רכב שיהיה אמין כמה שאפשר וחסכוני תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת b-e-n-n-y, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
היי חברים, אז הייתי היום אצל סיטראון והחלטתי ככל הנראה ללכת על הסיטרואן קקטוס 2018 אוטומט. מדובר במנוע 1.2 puretech עם 110 כ"ס. מאוד אהבתי את העיצוב הפנימי והנוחות. אחרי המון מיקוח עם המוכר והמנהל קיבלתי מחיר של 89,900 עם תוספות של מערת touch + פוינטר מקס, מצלמת רוורס ומובילאיי אני מתכוון להחזיק את הרכב למשך שנים רבות במימון חודשי, כך שירידת הערך פחות רלוונטית עבורי. מבחינתי זה החיסרון היחידי ברכב. מה דעתם על הרכב ואיזו מתחרות יש לי במחיר הזה?
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- 1 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אשמח לחוות דעת על פורד מונדאו 2.0 טורבו טיטניום, 240 כ"ס. אמינות, עלויות טיפולים (בערך), ומידע כללי על הרכב
הודעה אחרונה מאת ramik33,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 10 אנונימיים, 239 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- hans
- mottis
- amosbmw
- itzik123
- davemustaine87
- Roy142
- fatboy1340
- הרקוליטו
- garicho
- zaf
- יש לי סילברדו
- arice
- גולדן191
- SlowRide
- Night Driver
- eliharel
- פיזיקאי שימושי
- PASHUT
- shlomiko
- rolling_stony
- kagan217
- Shay Shd Dave
- Be roo
- יבגניפ
- Zorly
- ברווז
- yuvk
- פריג'י
- שימי 85
- Moshe c
- pooh-bear
- פינדר
- earlofbug
- laviil
- Matan1515
- blackice
- Camaro 92
- avargel
- ofralon
- Gavrik
- yor2
- ניקו פ.
- benny62
- MRobot
- אליה
