Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים יקרים!

 

מחפש רכב בתקציב הנ"ל.

בעל נסיון של 4 שנים עם יונדאי אקסנט 2009, 1.6 ומרוצה עד הגג.

השימושים:

1. התניידות בתוך העיר, נסיעות בין עירוניות לעיתים לא קרובות.

2. אמינות.

3. חיסכון בדלק ככל האפשר.

4. אחזקה זולה.

 

ההמלצה הטובה ביותר לאחר התייעצות היא יונדאי I10, דגם סופרים.

ידוע לי שהיא לא נחשבת לחסכונית, אך עדיין עדיפה על המתחרות בעיני.

חשוב לציין שאין תוכניות להתרחבות כרגע, כך שקטגוריית מינ / סופר מיני באה בהחלט בחשבון.

תקציב לא גמיש במיוחד.

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם (נערך)

קודם כל מזל טוב!

אופציה לידנית קיימת? ואם אהבת את הקוריאני, למה לא ללכת אולי על I30 ? או I20 ?

עריכה אחרונה על ידי CaR MaN

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

קודם כל - שיהיה במזל טוב.

 

לעצם העניין - זוג צעיר בדרך כלל מתכנן ילדים בטווח החיים של הרכב. לכן מינימום סופר מיני, ומהיותר מרווחות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

CAR MAN - תודה רבה! לצערי האופציה לידנית אינה קיימת בהתחשבות בגברת הראשונה (ללא סטיגמות, פשוט לא אוהבת). לגבי הדגמים שציינת, הם לא נכנסים בתקציב בשנתון שאני מחפש (2015). היה עלי לציין זאת.

 

SPERIAL - תודה רבה לך! יכול להגיד בוודאות שאין תכנון לילדים לפחות ב2-3 שנים הקרובות. כך שהשיקול אינו נלקח בחשבון בשלב זה.

 

אשמח לעוד תגובות מחברי הפורום היקרים. הישנה אלטרנטיבה טובה יותר?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

חברים יקרים,

 

דעתי אינה סופית.

אשמח להמלצות נוספות בתקציב הזה, במידה ויש.

גם סופר-מיני נכנסת בחשבון.

פורסם

הונדה ג'אז היברידית אמינה וחסכונית מאוד.

סוזוקי סוויפט יכולה להתאים.

גם סוזוקי ספלאש מצויינת לדרישות.

צריך רק למצוא מכונית במצב שמור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מאזדה 3 האצבק מהצורה החדשה(2013 אם אינני טועה).

אמינה , די חסכונית בדלק (לדעתי גם בשנים הראשונות של הצורה החדשה נכנסת לך לתקציב).

מאובזרת מבפנים , נוחה , זריזה באופן מספק לטעמי בהילוכים הראשונים שזה נוח בעיר(ממה שיצא לי לנהוג בה עד הילוך 4 האוטו נוסע בצורה טובה)

×
×
  • תוכן חדש...