ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,544 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם הדרישות שלי: נוחות - כמה שיותר (רגליים ארוכות). ביצועים / כח - לא רוצה 'עגלה'. צריכת דלק - אני יודע מה זה וולבו... אני פשוט רוצה לדעת מה ההבדלים בין הדגמים של ה-S70 ל-940. והאם יש הבדלים משמעותיים ביניהם בדגמים עצמם, כגון נפח מנוע, טורבו', שנתון ועוד. בקיצור: מה מומלץ, מה מומלץ פחות, ומה לא מומלץ בכלל. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
שלום לכולם אשמח לשמוע את חוות דעתכם על מאזדה MPV 2004 עם 210K ק"מ, אך מטופלת ושמורה היטב , בדגש על אמינות,נוחות לנהג ולנוסע, ובכלל למה אני יכול לצפות מרכב עם ותק כזה? בנוסף,מה לדעתכם הוא מחיר סביר לרכב ? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 2 תגובות
- 659 צפיות
אהלן, המחליפה - פיאט פנדה 2007 ז"ל. נשקלו ונשללו - C1 - תא מטען קטן מידי. פיקנטו - לא חסכונית לדעת הנהגת. ספארק - תא מטען קטן מידי. אילו עוד אופציות יש? דרישות - קטן יחסית. נסועה של כ50 קמ ביום, חלקה בין עירונית. חסכונית בדלק. חדשה ככל הניתן.
הודעה אחרונה מאת Cycleman, -
כונס נכסים
מאת 40 אוטוטו- 3 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
מישהו התנסה ברכישה מכונס נכסים ? יש BMW 316 , האם כדאי ? Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן, מחר אני הולך לראות כמה רכבים וב"ה אם הכל ילך כשורה והכל יהיה בסדר אני הולך לקחת את אחד הרכבים שימצאו חן בעיני לבדיקה ויש לי מספר שאלות: מה מצפה לי שם? על הליקויים שמוצאים הבוחן מסביר ונותן הצעת מחיר? עדיף לי להתייעץ גם עם מוסך או מישהו שמבין בתחום? ונניח אני רוצה את הרכב וסגרתי עם המוכר על מחיר, איך אני בודק לפני אם הרכב אין עליו שעבוד/עיקול? מספיק שבדואר בודקים ואומרים לי? או שבודקים בעוד מקומות? אשמח לתשובות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום, חשבתי שנסגרתי על הסובארו אך אתמול עלו ספקות. צרכיי- נסיעות יומיות שפלה-מרכז, במהלך השבוע נסיעות בתוך אזור המרכז ומידי פעם מחוץ למרכז. מעריכה שנסועה שנתית סביב 20-22 אלף. עד כה נסעתי על סוויפט ששירתה נאמנה והגיע הזמן לשדרוג רציני. חשובה לי אמינות, בטיחות, נהיגה נוחה וצריכת דלק טובה בשל ריבוי הנסיעות. חשוב לי רכב גבוה (בהיבט הספציפי הזה, הטוסון מספק לי תחושת ג'יפ אמיתית, מודה שגם הגג הנפתח קוסם לי), חשוב לי אבזור מקסימלי (מערכת מולטימדיה מלאה, מיזוג דו צדדי, מערכות בטיחות מתקדמות, מסך משוכלל ועוד). נהגתי כמה חודשים על הקיה ספורטאז' המפוארת וזו הייתה חווית נהיגה טובה מאוד מבחינתי. מעדיפה יפניות, אך כאמור לא שוללת יצרנים נוספים. מה הייתם ממליצים לתקציב ש…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
יעוץ בבחירת רכב פנאי קטן לזוג+1 עד 135,000 - יונדאי קונה,סיאט ארונה,סוזוקי ויטרה וכו׳
מאת bennyrussu-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום לפורום הנכבד, מבקש יעוץ בבחירה בין הדגמים הבאים. עדיפות עליונה לבטיחות אקטיבית ולאחר מכן תא מטען גדול, כל השאר פחות קריטי. מדובר ברכב יחיד במשפחה שיסע מעט (עובדים מהבית). יונדאי קונה - המנוע מפתה אבל תא המטען קטן, בנוסף ההרגשה בפנים רחוקה מלהצדיק את מחירו. סיאט ארונה - תא מטען גדול, יש את כל אביזרי הנוחות והבטיחות שאני רוצה, אבל מנוע 1.0 ליטר טורבו + DSG מרתיע מבחינת אמינות ועוצמה. סוזוקי ויטרה - מתאים בול בגודל ובמראה, כרגע פסול על בטיחות (מוביל איי בלבד). ניסאן קשקאי יד שנייה - נבחן כאופציה מודל 2015 המפואר שנכנס בתקציב, רק הדיזל רלוונטי (ה1.2 טורבו שלהם מביך בנתוניו) ואותו קשה למצוא. מה הייתם בוחרים? יש עוד דגמים ששווה לבחון? תו…
הודעה אחרונה מאת Ghost_Rider, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
היי חברים, הגיע הזמן להשתדרג, אני מעוניין לקנות איביזה מיד שניה שנתון 14/15..ההתלבטות איזה לקחת? יש את המנוע 1.4 ויש את המנוע טורבו שהוא 1.2, אני מעדיף רכב ידני ולא אוטומט, חשוב לי לציין שאני נוסע בממוצע כ30 קמ ביום ומידי פעם יש לי גם נסיעות לירושלים(ממוצע אחת לשבועיים). מה לקחת? מה היתרונות? האם יש בעיות עם הטורבו של האיביזה?
הודעה אחרונה מאת danbr, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
רציתי לדעת חוות דעת בעניין שוק המכוניות הצרפתיות . בכמה הם נמכרות מתחת למחירון באחוזים? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום אני שוקל לקנות הונדה ג'אז היברידית משנת 2013. האחריות על המערכות ההיברידיות יסתיימו בקרוב. לא מצאתי בפורום התייחסויות עדכניות לשאלות הבאות: 1. האם עלויות האחזקה הצפויות לרכב היברידי בן 5-10 להיות גבוהות משמעותית מרכב בנזין רגיל בן 5-10 עם נסועה דומה? 2. באופן ספציפי ראיתי מספר התייחסויות להחלפות סוללה שנראה שמגיעות לאחר כ- 10 שנים. אולי זה לא ישפיע עלי אבל ישפיע על המכירה של הרכב. האם אכן הסוללות דורשות בד"כ החלפה כזאת? 3. ראיתי שקיים שירות של חידוש סוללות היברידיות (בין השאר ע"י בחור מבית שמש שאת שמו שכחתי). האם השירות הזה אכן מחזיר את הסוללה למצב של פחות או יותר סוללה חדשה או שהוא רק דוחה את הקץ בשנים ספורות? 4. מחיר (יד2) של רכב כזה הוא בסביבות 58 א…
הודעה אחרונה מאת חזי פדר, -
שברולט אימפלה
מאת yossi23- 0 תגובות
- 686 צפיות
אשמח לקבל מידע אודות הרכב שנתון 2016 אינני מכיר אותו כלל ואשמח לדעת לגבי עלויות טיפולים צריכת דלק מחלות ידועות וכו.. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yossi23, -
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
מחפשים רכב לזוג. נסועה שנתית נמוכה כאשר פעם בשבוע\שבועיים עליה לירושליים. הכוונה להחזיק את הרכב זמן ארוך (כל זמן שהרכב לא עושה יותר מידי בעיות). שיקולים עקריים בבחירת הרכב: אמינות,בטיחות, מספיק חזק, גיל נמוך מ5 שנים,עדיפות להאצ'בק. כרגע חושבים על מזדה 2 דינמיק 2014 - 2015 . בהחלט פתוחים להמלצות על רכבים אחרים. נשקלת גם האפשרות לרכישה מחב' ליסינג . האם יש חברת ליסינג מומלצת מבחינת אמינות ורמת טיפול ותחזוקה של רכבים. הרבה תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת motyko, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
יודע שהפורד עולה על המזדה בכמעט כל פרמטר אבל משום מה כמה אנשים אמרו לי לא להתקרב לאס מקס ידועה במלא בעיות... אז פה אני צריך את עזרתכם רבותיי מה אתם אומרים? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת rotemb, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
אהלן, אני מעוניין לקנות רכב בשבועות הקרובים ופתחתי כאן כבר אשכול על המיצובישי ספייס סטאר 2014. עכשיו שמתי לב שסלריו מאוד זולה ומגיעה עם מערכת מוביליי ומערכת מולטימדיה נחמדה והמחיר של 2016 זהה לספייס סטאר 2014. החיסרון היחידי שראיתי בסלריו זה התיבה הרובוטית שהיא הכי פחות מומלצת. רציתי לשאול מה דעתכם על הסלריו ובמיוחד בהשוואה לספייס סטאר 2014. הסלריו עם מנוע 1000 סמ"ק עם 68 כוחות סוס לעומת ה1200 במיצובישי ו80 כוחות סוס. תודה רבה, יעקב.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
שלום חברים, ירדתי מעניין הג׳יפון והתפקסתי סופית על הקטגוריה שרלוונטית עבורי (במודלים 2011-2014, בגלל מחיר) כאשר הפרמטרים המנחים, לפי הסדר, הם: אמינות, בטיחות, חלל פנים מפנק ושתהיה יחסית חסכונית (בטיפולים, ביטוח ובתצרוכת דלק). אחרי שאני והיועץ רכב ששכרתי הגדרנו את הפרטים האלו הוא המליץ לי ללכת על אוונסיס מתוך ראיה שיתאים לי אוטו סולידי שמתאים למשפחה אבל שיהיה קצת יותר מפנק מקורולה. אני פוזל קשות לעבר הקאמרי בעיקר בגלל חלל הפנים שלה שנראה סופר נוח. חוץ מזה יש את המונדיאו והפסאט שלא יצא לי לדבר איתו עליהם. מתייעץ איתכם, בעיקר בגלל שבכל מקום שחיפשתי, בארץ או בחו״ל, מציינים את אוונסיס כרכב משעמם ובינוני. מצד שני אני לא מחפש שייראה טוב חיצונית או שיאיץ ב…
הודעה אחרונה מאת Emanuel5, -
יש מבצע לחברי הסתדרות המורים , עם הנחה והלוואה עד 70% בריבית פריים מבנק מסד : 1. האם כדאי לפי התנאים האלה ?המחיר וההלוואה 2.מה עדיף הקרוס אובר או הויטארה מבחינת נוחות, חיסכון בדלק , תא מטען ובטיחות ושמירת ערך לאוטומט ? סוזוקי קרוסאובר ברמת אבזור GLX עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטרים בהספק 140 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית, מוצע במחיר 119,990 ₪ המגלם הנחה של 5,000 ₪ ממחיר המחירון העומד על 124,990 ₪. בנוסף יקבלו הרוכשים מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, אפליקציית ניווט Waze, ומצלמת רוורס במתנה. סוזוקי ויטרה ברמת אבזור GLX המצוייד במנוע בנזין בנפח 1.6 ליטרים בהספק 120 כ"ס ובתיבת הילוכים אוטומטית, מוצע במחיר מבצע של 117,990 ₪ המגלם הנחה של 7,000 ₪ ממחיר המחירון העו…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ערב טוב. אני צריך לקנות רכב לאשתי. אחרי כמעט 6 שנים עם שברולט מליבו מדהימה שעשתה אצלנו בערך 6,000 ק"מ כל שנה הייתי בטוח שאני הולך על אפלנדר ( ב"ה המשפחה גדלה וצריך 7 מקומות). פתאום נבהלתי מתצרוכת הדלק. אני רגיל ל1:6 עד 1:7 בעיר כי זה רוב הנסיעות( פיזור ואיסוף הילדים בעיקר), אבל כמה באמת נרגיש את החריגה באפלנדר? מדברים על 1:4....... אשמח לקבל חוו"ד ממי שמכיר באמת תודה מראש
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 0 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני רגע לפני חתימת חוזה עם שלמה על פרטי תפעולי, ויש לי כמה שאלות: באתר שלהם מופיע הדגם ״מאזדה CX5 אקסקיוטיב 2.0 אוטו', 2018״. האם הדגם הבסיסי של המאזדה הזו מגיע עם מושבי עור? והאם כשמציינים 2018 מתכוונים לדגם מהשנתון הזה או למועד שבו עולה הרכב על הכביש? שאלה נוספת היא לגבי המולטימדיה: האם החברה מספקת מולטימדיה בדומה למה שהיבואן מספק? למשל בדגם ״קיה ספורטג' 2.0 אורבן + גג בנזין אוטו', 2018״ מסופקת מולטימדיה (מסך מגע)? אם עוד מישהו התנסה עם שלמה סיקסט במסלול הזה, אשמח לשמוע חוות דעת. תודה
הודעה אחרונה מאת kamish, -
- 7 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום, באתר של יונדאי מופיע דגם איוניק נוסף, כנראה חדש כי עד לפני כמה שבועות לא הופיע, בשם Inspire. ההבדל המשמעותי הוא גודל הצמיגים - 195/65 R15 במקום 225/45 R17 שמופיע בדגמים סופרים ופרימיום. האם מישהו שמע/מכיר את הדגם, ואם ההבדל בצמיגים אמור לעזור ברעשים מהצמיגים שרבים פה התלוננו עליהם? בנוסף, לפחות לפי המפרט, נראה שהוא גם יותר חסכוני בדלק. תודה
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
- 2 תגובות
- 507 צפיות
אהלן, מחר אני הולך לראות כמה רכבים וב"ה אם הכל ילך כשורה והכל יהיה בסדר אני הולך לקחת את אחד הרכבים שימצאו חן בעיני לבדיקה ויש לי מספר שאלות: מה מצפה לי שם? על הליקויים שמוצאים הבוחן מסביר ונותן הצעת מחיר? עדיף לי להתייעץ גם עם מוסך או מישהו שמבין בתחום? ונניח אני רוצה את הרכב וסגרתי עם המוכר על מחיר, איך אני בודק לפני אם הרכב אין עליו שעבוד/עיקול? מספיק שבדואר בודקים ואומרים לי? או שבודקים בעוד מקומות? אשמח לתשובות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי כולם , אני כותב פה כי אני באמת מרגיש קצת אובד עצות . אני מתחיל בקרוב לעבוד בבן גוריון , בערך כ 30 קילומטר מבית שלי. אני מחפש כבר בערך שבועיים רכב, ואגיד לכם את האמת אני מתחיל להתייאש, כמעט כל מה שאני מוצא נחטף או נשלל ע"י "מביני רכבים" למינהם , החלטתי לכתוב פה כדי לשמוע את התשובות של התותחים באמת. באופן כללי, כמו שכתבתי הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בין עירוניות - מנתבג הביתה- מרחק של 30 קילומטר לכיוון , הרכב חייב להיות גיר אוטומט ( מעל 6 שנים שאני לא זוכר שהחלפתי הילוך) והכי חשוב לי שיהיה חסכוני בדלק, והמנוע 1.2 לפחות ( חברים ומשפחה ממש הפחידו אותי על המנועי 1.0 אבל ממש) . התקציב שלי עומד על 37 אלף שקל אכתוב מה מצאתי, מה שללתי ואבקש אכוונה מסויימת. …
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 855 צפיות
היי, מתחילים לחפש רכב לאח הקטן, כרגע סטודנט ועובד באבטחה. התקציב 40K+- לרכב סופר מיני ידני, מה שחשוב: * אמינות * צריכת דלק * לוק כרגע המובילה היא אביזה מודל 2014 וכנראה שבשיל הלוק אפשר להשיג אחת עם גג פנורמי. א) איך הרכב בשנתון הזה? יש בעיות מיוחדות? ב) האם יש עוד מעומדים?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 16 תגובות
- 6.2 אלף צפיות
שלום לכל חברי הפורום . אחרי המון גישושים והערכות מצב, הגעתי ל2 אופציות אחרונות סקודה אוקטביה משנתון 2015 ומעלה. או טויוטה קורולה משנתון 2015 ומעלה. שני הרכבים כמעט באותו תג מחיר בשנתונים האלה. רציתי להתייעץ איתכם במה כדאי לי לבחור מבחינת - מחיר, אבזור, צריכת דלק, חלפים, טיפולים, תקלות. איזה רכב מפנק יותר ? איזה רכב אמין יותר ? חשוב לי ברכב שיהיה מרווח, תא מטען יחסית גדול, מאובזר ומפנק ( אין לי מושג בהבדלים בין סטייל לאמבישין בסקודות לבין GLI לסאן בקורולות.. אשמח אם אפשר לפירוט של ההבדלים ) חשוב שהאוטו יהיה חזק על הכביש, שלא יפחד מלחיצות.. ( לא מחפש LEON FR ) אבל חשוב שהרכב לא יתבייש. עוד שאלה אחד שדיי מציקה לי- במידה ואני מוציא…
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 682 צפיות
אהלן. אני מתלבט בין כמה ג׳יפונים. התקציב הוא עד 160k (לא בהכרח קנייה מהיבואן אלא גם מחברות שמציעות 0 קילומטר עם הוזלה של כ-10 אחוז מהמחירון). כרגע אני נוטה לכיוון המאזדה cx5. אני מרגיש שהיא נותנת את החבילה המלאה, אבל גם שוקל אופציות אחרות: קוגה, פיג׳ו 3008 וקשקאי. הדרישות שלי הן צריכת דלק סבירה ולא גבוהה מדי, נוחות נסיעה, ביצועים ומערכות בטיחות. את הטוסון והספורטאז׳ פסלתי בגלל צריכת דלק ובגלל שהן לא הרשימו אותי בנסיעות המבחן יותר מדי.
הודעה אחרונה מאת xPsycho, -
- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, הלכתי לראות רכב (אלפא רומיאו ג'ולייטה TCT) באוטו-דיל בני ברק. הרכב מופיע כנמצא במלאי, אבל כשהגעתי הסתבר שהוא בתיקון במוסך להחלפת קלאצ'ים (כנראה, הנצגיג אומר שאין לו באמת מושג מה עושים). נשמע לי מוזר שהנציג אומר שאין לו מושג מה עושים, ואפילו איפה הרכב נמצא. האם מישהוא פה יודע באיזה מוסך אוטו-דיל עושים את הטיפולים\תיקונים שלהם למכוניות אלפא רומיאו? כמו כן, מה דעתכם על כך שלא הצלחתי לקבל שום מידע אודות מה בדיוק עושים (אולי אם כן יש תקלה גדולה יותר שכרגע "מחפשים אותה"), ואפילו לא לומר איפה הרכב נמצא פיסית? תודה
הודעה אחרונה מאת Father Wolf, -
- 3 תגובות
- 912 צפיות
שלום, לאמא שלי יש כרגע קיה ספורטאג 2015 2.0 הכי מאובזרת, כל 3 שנים היא מחליפה את הרכב, נוסעת כ 15 אלף קמ בשנה, התקציב עומד על 250K , הקנייה של הרכב תיהיה רכב חדש. אנחנו מתכננים לעשות טרייד אין או למכור לבד זה תלוי כמה יציעו על הרכב בחברה. יש לה עדיפות לרכב גבוה (מההרגל) אבל אין לה בעיה להתרגל גם לפרייבט, היא מחפשת רכב שיהיה עם הדברים הבאים: מערכת בטיחות אקטיבית: בלימה אוטונומית ניטור שטחים מתים (הנורה הזאת שבמראה) סטייה מנתיב אבזור: כיסא נהג חשמלי - מלא זכרונות מושבים ריפודי עור מולטימדיה האופציות שהיא בדקה: קיה ספורטאג 1.6 טורבו - פסלנו בגלל שידוע שהגיר בעייתי. אינפינטי Q30 - נפסל בגלל המערכות בלימה (לא אקטיביות) חשבנו גם ע…
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 6 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שבוע טוב,מתלבט בין הרכבים הנ"ל כולם 2015,סביב 70-80000 קמ מליסינג יד 1.אני ממש מתלבט בין השלושה למרות השוני בין הגירים שלהם.הצרכים שלי : - נסיעות בין עירוניות[בעיקר]באיזור הרי ירושלים[מתגורר במושב] - בד"כ בודד בנסיעה ,לפעמים מתלווים שני מתבגרים מאחורה. - נוסע 20-25k שנתי.מתכוון להחזיק את הרכב שנתיים ולמכור. זהו בערך.אשמח לדעתכם המלומדת. …
הודעה אחרונה מאת Menro, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני תל אביב שעובד בהרצליה ואני מתעניין ברכב חסכוני הציעו לי את הפיאט פנדה שנת 2014 צבע לבן עם 50 אלף קילומטר במגרש גיר ידני כמובן מה דעתכם איך הרכב? לא זקוק למשהו גדול כן זקוק למשהו חסכוני מה היא צריכת הדלק הנ"ל?
הודעה אחרונה מאת zivk, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 589 צפיות
שלום למומחים רכב אוטומטי לזוג (שנינו נוהגים) המתכנן להגדיל המשפחה. נסועה שנתית 13 אלף. נסיעות עירוניות באמצ"ש במרכז הארץ. בסופ"ש בין עירוני קרוב באיזור המרכז ומדי שבועיים שלושה בינעירוני 100 ק"מ - דרומה וצפונה. חשיבות לפי הסדר: 1) בטיחות 2) אמינות 3) צריכת דלק 4) ביצועים, נוחות וכולי שנתון 2014-2015. ק"מ רצוי פחות מ70 אלף. עד יד 2. ההתלבטות בינתיים בין i20 וריו 5 דלתות. ייתכן גם i25 מנוע 1.6 וi30. למיטב הבנתי הריו מרווחת יותר וi20 הדגם החדש יותר יצא החל מ2015. אשמח לשמוע על עוד אפשרויות (יפני\קוריאני) כגון: הונדה האצ'בק, טויוטה אוריס אם כי הן יותר יקרות תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 721 צפיות
נתחיל בזה שאני גר באירופה (מדינה די חורפית), מחיר הרכב פה בגרסת טורבו הכי מאובזרת עם 241 כוח סוס (7.5 שניות ל 100) הוא 125 אלף שקל. לדעתי התמורה למכיר מצויינת, אבל אני די בטוח שעוד כמה חודשים יוצאת גרסא חדשה לגמרי. האם הייתם מחכים או הולכים על זה? מה שגם בטוח, שהמחיר של הדגם החדש יעלה בערך ל-140 - 150 אלף
הודעה אחרונה מאת sbaranes,
-
מי מחובר 32 משתמשים רשומים, 3 אנונימיים, 411 אורחים (הצג רשימה מלאה)
