Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3069 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום .

 

אחרי המון גישושים והערכות מצב, הגעתי ל2 אופציות אחרונות

 

סקודה אוקטביה משנתון 2015 ומעלה.

 

או טויוטה קורולה משנתון 2015 ומעלה.

 

שני הרכבים כמעט באותו תג מחיר בשנתונים האלה.

רציתי להתייעץ איתכם במה כדאי לי לבחור מבחינת - מחיר, אבזור, צריכת דלק, חלפים, טיפולים, תקלות.

איזה רכב מפנק יותר ? איזה רכב אמין יותר ?

 

חשוב לי ברכב שיהיה מרווח, תא מטען יחסית גדול, מאובזר ומפנק ( אין לי מושג בהבדלים בין סטייל לאמבישין בסקודות לבין GLI לסאן בקורולות.. אשמח אם אפשר לפירוט של ההבדלים )

חשוב שהאוטו יהיה חזק על הכביש, שלא יפחד מלחיצות.. ( לא מחפש LEON FR ) אבל חשוב שהרכב לא יתבייש.

 

עוד שאלה אחד שדיי מציקה לי- במידה ואני מוציא רכב חדש , נניח סקודה או טויוטה חדשה מהחברה ( ללכת לסוכנות שלהן )

ואני שם מקדמה של 70 אלף.

הבנתי שאת השאר אפשר לשלם כל חודש, אבל זה נקרא מימון ואז בסופו של ה" מימון " שאורך 3 שנים לרוב, צריך לשלם את יתרת המחיר של הרכב שקנינו.

 

השאלה שלי היא כזאת, יש אפשרות לשלם בתשלומים את כל הסכום שנותר אחרי המקדמה בלי לשלם את היתרה הקטנה בסוף ה3 שנים ?

 

תודה רבה לכולכם! אתם תותחים!

פורסם

אמינות וסחירות - טויטה, תתבייש על הכביש

 

פינוק, כח, פוטנציאל לתקלות - סקודה, המנוע שלה אמין יחסית, הגיר dsg 7 פחות, בלשון המעטה.

 

שאלה של כמה אתה מוכן להתפשר, כח חשוב לך ממש ממש תלך על הסקודה, קח בחשבון ביקור במוסך והתנערות מהיבואן במידה והלכו לך קלאצים או מכאורניק, לא חסר דוגמאות בפורום.

 

טויוטה אמינה וסחירה, אבל משעממת למדי, גיר רציף ודי עגלה בהשוואה לסקודה.

 

למה לא תלך על מזדה 3 מנוע 2 ליטר?

פוקוס אקובוסט 1.5 ליטר ?

למה דווקא קורולה

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

הבנתי מחברים שמאזדה 3 מטחנת כסף כשזה נוגע לצריכת דלק.

חוץ מזה שהרכב עצמו לא כזה נראה לי מבחינת עיצוב.

קורולה - נטו כי אני באמת יודע שהרכב הזה לא יראה מוסך אם נטפל ונתייחס אליו בהתאם.

אוקטביה בצורה שלה עושה לי את זה, לא יודע להסביר.

מנוע 1.4 טורבו, נראה טוב, נוח.. רחב. תא מטען ענקי.

אבל מה שאתה אומ מבחינת הגיר עושה לי קצת חששות

אשמח להרחבה בנושא.

ובנוגע לפורד, אני עכשיו עם פורד פוקוס 2009 והדלק גם הרג אותי וכי נמאס לי מפורד כבר.. רוצה להתרענן

 

תודה על תגובתך

פורסם

אם אתה מחפש ביצועים, לך על האוקטביה.

רשמת שאתה לא מחפש LEON FR, אך אני שואל למה לא בעצם? מדובר באותו מנוע וגיר...

קורולה זה מנייה בטוחה - סחיר, אמין, יביא אותך לכל נקודה ביעילות. לא צריך להגזים שמדובר בעגלה, ממש לא. הקורולה די נוחה, מרווחת ושקטה. זולה יותר לטיפולים.

האוקטביה עדיפה עליה ביחידת ההנעה, צריכת הדלק, בגאז' ופתחי מיזוג לאחור. רמת האיבזור תלוייה בדגם - הסאן של הקורולה די בסיסי כמו גם האמבישן באוקטביה (חוזר לשאול על הלאון שעדיפה באיבזור ביחס למחיר).

 

דלק - הפוקוס 2009 נוראית בצריכה, המאזדה 3 החדשה תהיה טובה יותר, בדומה לקורולה.

אני מאמין שבאוקטביה (או בלאון) תקבל צריכה טובה יותר (בערך 10-30% כתלות בסגנון נהיגה).

 

בקשר לעלויות במידה ותבחר לקנות חדש - נניח ברכב בעלות 140 על הכביש, אם תשלם 70 בהתחלה, תשלם עוד 2000 ש"ח בכל חודש למשך 3 שנים ותסיים עסקה. אתה ממש לא חייב את הבלון בסוף, הוא קיים כדי להפחית החזר חודשי (או לכבול אותך לעסקת טרייד אין עם היבואן בסוף התקופה).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם
הבנתי מחברים שמאזדה 3 מטחנת כסף כשזה נוגע לצריכת דלק.

חוץ מזה שהרכב עצמו לא כזה נראה לי מבחינת עיצוב.

קורולה - נטו כי אני באמת יודע שהרכב הזה לא יראה מוסך אם נטפל ונתייחס אליו בהתאם.

אוקטביה בצורה שלה עושה לי את זה, לא יודע להסביר.

מנוע 1.4 טורבו, נראה טוב, נוח.. רחב. תא מטען ענקי.

אבל מה שאתה אומ מבחינת הגיר עושה לי קצת חששות

אשמח להרחבה בנושא.

ובנוגע לפורד, אני עכשיו עם פורד פוקוס 2009 והדלק גם הרג אותי וכי נמאס לי מפורד כבר.. רוצה להתרענן

 

תודה על תגובתך

להורים שלי יש את ה3 החדשה עם מנוע 2.0, אני גם הייתי בטוח שהרכב יהיה די זללן, בפועל בנסיעה בינעירונית הצריכה עומדת על 1:16-1:17, משולב בערך 1:14-1:15.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקורולה לא עגלה לעומת מזדה 3 מנוע 1600 שנת 2008, הסקודה מציעה יחידת הנעה הרבה יותר מודרנית אם כי פחות אמינה.

שחר לך גם מספיקה אימפרזה :).

 

התכוונתי לפוקוס אקובוסט טורבו 150 כוח סוס, שונה בטיפונת מהפוקוס 2009 שיש לך.

 

המזדה לא טוחנת דלק, מנוע הסקייאקטיב שלה די יעיל, הגיר שלה מעלה הילוכים מאוד מהר, תלחץ עליה היא תטחן כי מה לעשות, המומנט שלה מגיע מאוד למעלה בסקאלה, גרסת 2 ליטר שלה לא מזהירה לפי געתי לאחר שנסעתי עליה מספר פעמים, היא הרבה יותר כיפית בסיבובים זה מה שבטוח, והסקודה זריזה ממנה בכל מצב אבל סקודה, לא תעלה לך חיוך על הפנים אם אתה אחד של זוםזום.

 

חוצמזה שסקודה לוקחים רק בליסינג ;)

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אלון, אני מאלה שחושבים שרכבי האקובוסט (כמו הפוקוס 150 כ"ס) עולים על ה1.4 של VAG (כמו האוקטביה המדוברת) בכל פרמטר הקשור לנהיגה והנאה (לראיה תגובותיי בלא מעט שרשורים על הפורד קוגה). הבעיה שתקבל רכב שנראה מיושן מבפנים ורמת איבזור נמוכה וכל זה יחד עם צריכת דלק לא פחות ממזעזעת.

ובקשר למספיק קורולה/אימפרזה - זה תלוי איפה ומה אתה עושה עם הרכב, ברור שהיה לי יותר נעים לנסוע עם קאמרי מאשר קורולה אם מתעסקים בטויוטה אבל זה מה שהחברה החליטה לתת לי אז נהנה גם מזה :-)

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם

הבנתי .

מה לגבי סקודה אוקטביה החל משנת 2017 ?

לגבי המאזדה, מאוד סקפטי על הדגם הזה.. הצורה.. קצת לא לטעמי. למרות שהצריכה החדשה במנוע 2.0 נראית מאוד טובה.

לעומת זאת באוקטביה יש טורבו כסטנדרט והדגם היחידי שאני אקח זה כנראה 1.4..

הבנתי שבדגמים החדשים סידרו את הבעיות עם הגיר ? תקנו אותי אם אני טועה?

פורסם

מנסיעה שהייתה לי בקאמרי 3.5, תענוג של נסיעה, הופתעתי.

 

הכל באהבה שחר :).

 

פותש היקר, מה התקציב שלך? אולי נכווין אותך למשהו אחר לגמרי שיתן לך מענה הולם לצרכים

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם (נערך)
מה התקציב שלך ? , אולי ניתן להציע אופציות נוספות .

 

יש לי 80K לשים.

זה או לקנות יד שניה עד 80K

או להוציא חדשה עם מקדמה של 80K .

ברור שאני מעדיף כמה שיותר חדש בפחות כסף.. אשמח לשמוע

 

מנסיעה שהייתה לי בקאמרי 3.5, תענוג של נסיעה, הופתעתי.

 

הכל באהבה שחר :).

 

פותש היקר, מה התקציב שלך? אולי נכווין אותך למשהו אחר לגמרי שיתן לך מענה הולם לצרכים

 

התקציב שרשמתי למעלה

בעיקר נסיעות לעבודה מהבית למתחם מת"מ ( גר בטירת כרמל - מרחק של 5-8 דקות נסיעה )

קניות מידי פעם

ובסופש"ים טיולים... לכל מיני מקומות אפילו לדרום לצפון למרכז לאן שצריך..

עריכה אחרונה על ידי Parkour_man
פורסם
יש לי 80K לשים.

 

בעיקר נסיעות לעבודה מהבית למתחם מת"מ ( גר בטירת כרמל - מרחק של 5-8 דקות נסיעה )

קניות מידי פעם ובסופש"ים טיולים... לכל מיני מקומות אפילו לדרום לצפון למרכז לאן שצריך..

 

אח שלי בדיוק באותה נסיעה כמוך, חי מצויין עם רנו קליאו לייף אוטומטית + אופניים :lol: (שניהם יחד יכנסו לך ב-80!)

אתה צריך את המרחב פנים של רכב משפחתי כמו קורולה/אוקטביה?

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

פורסם (נערך)
הבנתי מחברים שמאזדה 3 מטחנת כסף כשזה נוגע לצריכת דלק.

חוץ מזה שהרכב עצמו לא כזה נראה לי מבחינת עיצוב.

קורולה - נטו כי אני באמת יודע שהרכב הזה לא יראה מוסך אם נטפל ונתייחס אליו בהתאם.

אוקטביה בצורה שלה עושה לי את זה, לא יודע להסביר.

מנוע 1.4 טורבו, נראה טוב, נוח.. רחב. תא מטען ענקי.

אבל מה שאתה אומ מבחינת הגיר עושה לי קצת חששות

אשמח להרחבה בנושא.

ובנוגע לפורד, אני עכשיו עם פורד פוקוס 2009 והדלק גם הרג אותי וכי נמאס לי מפורד כבר.. רוצה להתרענן

 

תודה על תגובתך

 

קישקוש,המאזדה בדורה הנוכחי גם בגרסת השני ליטר חסכונית יותר מהקורולה

בסדר גודל של 10%.

11-11.5 קמ"ל לקורולה בנסיעה משולבת לעומת 12-12.5 קמ"ל למאזדה.

17-18 לעומת 15-16 קמ"ל בשיוט מנהלתי רגוע.

 

הקורולה ממש לא חסכונית ולגיר הרציף אין שום יתרון בתצרוכת דלק למרות הסל"ד הנמוך בשיוט.

עריכה אחרונה על ידי gt3rs

turboy

פורסם
יש לי 80K לשים.

זה או לקנות יד שניה עד 80K

או להוציא חדשה עם מקדמה של 80K .

ברור שאני מעדיף כמה שיותר חדש בפחות כסף.. אשמח לשמוע

 

 

 

התקציב שרשמתי למעלה

בעיקר נסיעות לעבודה מהבית למתחם מת"מ ( גר בטירת כרמל - מרחק של 5-8 דקות נסיעה )

קניות מידי פעם

ובסופש"ים טיולים... לכל מיני מקומות אפילו לדרום לצפון למרכז לאן שצריך..

 

 

יש משפחה \ ילדים ?

נסיעה של 10 דקות אינה מצריכה רכב גדול אלא אם יש משפחה וילדים.

ניתן לרכוש רכב חדש באמצעות יד 2 0ק"מ , תעיף מבא באתרים כמו קארקליק .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

יש משפחה, אנחנו 4 נפשות .

הנסיעה משתנה.

אבל אין לי ציר נסיעה קבוע לדוגמא חיפה תל אביב כל יום .

פשוט בסופשי שבוע אני יכול להרחיק ולהגיע לתל אביב, דרום קצת יותר ( חובב צילום )

 

אני באמת מתלבט בין הקורולה לאוקטביה.. כבר יצאו לי מכל הכיוונים, כל אחד אומר משהו אחר.. בעיות גיר DSG / בלי בעיות.. לא יודע למי להאמין כבר

×
×
  • תוכן חדש...