Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפשים רכב לזוג. נסועה שנתית נמוכה כאשר פעם בשבוע\שבועיים עליה לירושליים. הכוונה להחזיק את הרכב זמן ארוך (כל זמן שהרכב לא עושה יותר מידי בעיות).

שיקולים עקריים בבחירת הרכב: אמינות,בטיחות, מספיק חזק, גיל נמוך מ5 שנים,עדיפות להאצ'בק.

כרגע חושבים על מזדה 2 דינמיק 2014 - 2015 . בהחלט פתוחים להמלצות על רכבים אחרים.

נשקלת גם האפשרות לרכישה מחב' ליסינג . האם יש חברת ליסינג מומלצת מבחינת אמינות ורמת טיפול ותחזוקה של רכבים.

הרבה תודה לעונים.

פורסם

מהעדפתכם למאזדה 2 אני מבין שאתם מעוניינים בלבד.

לכמה שנים אתם מתכננים להחזיק אותה ?

שים לב שהמאזדה נחשבת לצפופה יחסית לקטגוריה שלה במידה ואתם מתכננים להתרחב בשלב מסויים.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם (נערך)
יש כרגע מבצע באלבר החל מ25 אלף מזדה 2 סדאן 2012

תודה לא רלוונטי הדגם במבצע הוא אקטיב

עריכה אחרונה על ידי motyko
פורסם

אם יש צורך ברכב חזק הייתי בודק את הקליאו, אם כי היו פה כמה דיווחים על המכטרוניק באזור ה60 אלף שדרש החלפה.

הרכב מאובזר זריז אם כי מאחור לא הכי מרווח, בעיר נוקשה אך מחוץ לעיר מרגיש יציב.

פיגו 208 גם יכולה להתאים, ב2015 הגיע מתיחת פנים אשר כללה מנוע טורבו אבל זה מעל התקציב.

לפני כן היה מנוע 1.6 עם תיבה 4 הילוכים אמנם מסרסמת את המנוע אבל סך הכול לנהג ממוצע יהי בסדר, היתרון בנוחות של הרכב.

המזדה2 רכב אמין אבל ל2015-2014 כבר מיושנת.

קשה להבין ה זה מספיק חזק אבל יש אפשרות גם לקיה ריו בתוספת ממש קטנה, הרכ מרווח ואמין אך מנוע עצל, אם כי תנסו אולי יספק אותכם.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

yulianx תודה

רכבים צרפתיים וכל רכבי קבוצת צמפיון ניפסלו על ידנו.

הכוונה ב "מספיק חזק" היא לעלות לירושליים ללא בעית כח, כך שנראה לי שהריו תעמוד בזה.

לפי מחירון יד 2 הפער בין המזדה 2 לקיה ריו האטצבק הוא כ 10K ש"ח.

מה דעתך על המיצובישי ספייס סטאר?

 

פורסם

אני מחזיק כזאת.

מציע לקרוא את הסיכום שלי:

https://www.carsforum.co.il/cars/מגזין-רכב/2875/חדשות/מאזדה---X-תוכניות-ל-2030-ועוד

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הקיה ריו חמודה, לא חושב שתהיה לה בעיה לעלות את העליות של ירושלים(לא חושב שלהרבה רכבים מודרנים זו תהיה בכלל בעיה) - היא לא תעשה את זה הכי מהר אבל זה יקרה, במהירות של 80 קמ"ש ומעלה המנוע קצת "עייף" ביחס למתחרות הזריזות שהוצעו בקיקדאון.

 

אישית אני מחבב את הריו המתלים שלה קצת נוקשים אבל לי אישית מדובר ברכב נוח יחסית ומרווח.

 

צריך לקחת בחשבון שהצריכת דלק של הריו האוטומטית לא מוצלחת(איזור של ה1-10) בגלל הגיר המיושן שקיים בה.

 

היאריס לא הייתה נוחה לי באופן קיצוני, ממליץ לבדוק את אם הרכב מספיק נוח לפני הרכישה.

 

הגאז' מרווחת ונוחה יותר אבל שתיהן לא נחשבות רכבים "חזקים" - שוב, הן "יעלו את ירושלים" אבל לא יהיו המהירות ביותר בדרך למעלה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

הונדה עדיפה במרחב הפנים, גודל הבגאז' וצריכת דלק.

יאריס עדיפה על מאזדה בצריכת דלק ועל שתיים האחרות בעלויות התחזוקה.

מאזדה 2 עדיפה ביכולת דינמית ( יותר כוח ).

תבחר מה יותר חשוב לך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

ראיתי ביד 2 מאזדה 2 0ק"מ DYNAMIC 2016, אין מחיר.

איך מתמחרים רכב כזה ?

מה צריך לבדוק בהנחה שעמד מעל שנה בבודד?

האים הרכבים האלה מגיעים במיפרט נחות ממפרט היבואן?

עריכה אחרונה על ידי motyko
×
×
  • תוכן חדש...