ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,536 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 578 צפיות
שלום לכולם, רציתי לדעת מה החוות דעת על הסיטרואן c3 , אני מדבר על שנתון 2008 המנוע 1600, אמינות , צריכת דלק , בטיחות? היא תשמש בעיקר לנסיעות שלי לעבודה וחזרה לא יותר מזה - פקקים בעיקר.. תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
- 1 תגובות
- 479 צפיות
הרכב שלנו (מאזדה 2) נהרס. מחפשים המלצות לרכב משפחתי, בטיחותי, עם אפשרות להכניס מאחורה 3 כסאות תינוק ובגאז' גדול. תקציב עד 40 א שח'. ראיתי שהרנו סניק יכולה לענות על הצרכים (הקטנה, לא גראנד). מה אתם אומרים? תודה!
הודעה אחרונה מאת Jeka88, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות סקודה פאביה משנת 2015 ומעלה,רציתי לדעת איך הרכב האם הוא אמין וכדאי לקנות?
הודעה אחרונה מאת ronhub, -
-
- 4 תגובות
- 792 צפיות
אני קונה רכב חדש מהסוכנות ומוכר את הרכב הישן (יונדאי i10) לטרייד-אין, דרך הסוכנות. מחיר מחירון של הרכב 26700 וטרייד-אין נותן 20000 לפני בדיקה. אילו סעיפים בדיקה הם בעלי משמעות קריטית שהוא יכול לדרוש להוריד את המחיר? האם יש "טריקים" ידועים שהם משתמשים בהם? Sent from my SM-T813 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 2 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שבוע טוב. אני מחר הולך לראות רכב (קורולה 2008) בלוד, אשמח לקבל המלצה למכון בדיקה טוב באיזור. או שעדיף ללכת למוסך מורשה טויוטה? הם עושים בדיקה כללית?
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 623 צפיות
שלום, לאחר התרחבות המשפחה, אנחנו צריכים לבחור רכב ליסינג שיתאים ל2 כסאות תינוק מאחורה עם מבוגר שיושב בצורה מרווחת מספיק או 2 כסאות תינוק וסלקל ולאחר מכן ל2 כסאות תינוק ובוסטר. רכבי 7 מקומות לא זמינים לנו בליסינג. הרכבים שהוצעו לנו: טויוטה אוריס ST היברידי 1.8 קיה סיד סטיישן 1.6 דיזל אופל אסטרה ספורט טורר 1.4 יונדאי טוסון מיצובישי ASX מעבר לזה, אנחנו צריכים תא מטען מרווח דיו ונשמח גם לכסאות נוחים ונהיגה מהנה. כמו כן, אוכל לבדוק כל רכב שתוכלו להציע. אשמח לעזרה, תודה
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי שוקל לקנות את הרכב שבכותרת, דגם 2.0 ליטר הנעה קדמית/קוואטרו. יש למישהו בפורום אחת כזאת? אם כן אשמח לכמה שאלות.
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
כלומר כולל את המערכות הבאות: בלימה אוטונומית בקרת שיוט אדפטיבית עד מצב של בלימה וחידוש עצמאי של הנסיעה (לפקקים) מערכת לתיקון סטיה מנתיב שתאפשר נהיגה ללא החזקת ההגה זיהוי תמרורים ורמזורים - רצוי האם יש כזו?
הודעה אחרונה מאת erezarmo, -
-
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי שוקל לקנות אאודי TT מהצורה החדשה, דגם רודסטר בלבד, מתלבט בין מנוע 2.0 טורבו הנעה קדמית לבין קוואטרו. מישהו שמע/ראה דברים טובים/רעים על האוטו? לא ראיתי אפילו אחד כזה על הכביש, מנסה לקבל קצת רושם לפני רכישה. בגדול, אני מכיר את המנוע 2.0 הזה והגיר dsg6 של הקונצרן, אשמח לשמוע קצת יותר על הרכב.
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אנחנו משפחה עם 5 נפשות. אחרי בדיקות וסבב, מצאתי שרנו מגאן גרנד קופה די עונה על הדרישות שלי. אני נוסע 30000 קמ בשנה ולכן צריכת הדלק מאוד משמעותית עבורי. הספסל נראה מתאים לשתי כסאות בטיחות ובוסטר. למעט עניין הבטיחות האקטיבית לא מצאתי חסרונות. לא שחלילה מזלזל אבל זה משהו שאני יכול לחיות בלעדיו בעבור חסכון בעלויות. רציתי לשאול את חוות דעתכם, איך הרכב למשפחה?
הודעה אחרונה מאת punz, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מתעניין ברכישת איביזה חדשה מהחנות בגרסת style/fr מתלבט כרגע איך המכונית? מישהו נהג בדגם מסויים? קיבלתי הצעה של 100 אלף לדגם סטייל על הכביש והצעה לfr 107 אלף על הכביש. מה שחשוב לי ברכב שיהיה מהנה לנהיגה ,מרווח,מפנק מבחינת איבזור ובטיחותי. נוסע בעיקר בעיר ובינעירוני,כ3 פעמים בשבוע נסיעה בכביש מהיר. נסועה שנתית של 15 אלף ק"מ
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 972 צפיות
שלום. מה עדיף לקנות גיר רובוטי או אוטומטי? מה ההבדל ביניהם בדיוק?
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
האם בדוח השמאי יש משהו שצריך לגרום לי להתרחק מהרכב או שאין סכנה בטיחותית? מה זה "קורת רוחב אחורית?" זה משהו שקשור לשלדה? מדובר בפיאט 500 2017
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 583 צפיות
מה קורה חברים? אני לפני רכישה של רכב משומש (ארה"ב). BMW X5 xDrive35i שנת 2011, עם 58 אלף ק"מ. דורשים עליו קצת פחות מה-Blue Book (לוי יצחק של האמריקאים): $14,700 לפני שאני הולך לבדוק את הרכב, רציתי לדעת אם יש איזה שהן מחלות לשנתון הזה ולדגם הזה? בעיות ידועות כלשהן עם הגיר/מנוע או כל דבר אחר שיכול להכין אותי בצורה יותר טובה לזה? מה דעתכם? מעולם לא היה בבעלותי בימר, ככה שאני לא ממש יודע למה לצפות (מניח שהתחזוקה תהיה קצת יקרה?) בכל אופן, מה שקצת יותר מעסיק אותי זה אם כדאי להמשיך הלאה ולבדוק את הרכב במוסך, או שמראש כדאי להתרחק מהדגם/שנתון הזה ספציפי? תודה!
הודעה אחרונה מאת Milk-Inc, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 893 צפיות
שלום לכולם, היום לקחתי פיג'ו 308 משנת 2012 לבדיקה ואלה התוצאות אשמח לשמוע מה דעתכם
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
קודם כל, לא רוצה משהו של צ'מפיון ובמיוחד לא של סיאט. לא משנה איזה דגם יש להם, נתקלתי בשירות גרוע. לא חוזרים לשם. כמו כמעט כל אחד העדפות תקציב כמה שיותר נמוך (כלומר אם יש רכב אפס קילומטר זהה, אעדיף כנראה אותו). תקציב - אם זה חדש, 2018, אפשר עד 130-140. אפשר למתוח קצת אם זה באמת משתלם. כנל אם זה 2017-2016 וספג כבר את ירידת הערך הגדולה. מימדים - עד כה היה לי רכב קטן. לתקופת הרווקות זה התאים. בחשיבה לעתיד (ילדים שבשאיפה יהיו בשנתיים הקרובות) כנראה שכדאי גדול יותר. בנסיעות מבחן על גיפונים למינהם - הרגשתי שזה גדול לי (אני 1.55 גובה) אבל כבר ראיתי נמוכות שנוהגות בג'יפונים אז אם הן נוהגות, למה שאני לא אתרגל... איבזור בטיחות שהוא MUST עבורי הוא (לא הכל בטי…
הודעה אחרונה מאת Eli Jerbi, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 733 צפיות
אהלן, אמא שלי מחליפה את ה מאזדה 2 ששירתה אותה במשך 3 שנים. בעקבות הבנה שב 30K קשה למצוא רכב ראוי לשמו, התקציב הועלה ל 40 אלף. האפשרויות שראינו בינתיים הן מאזדה 2 שנתונים 2014 - 2015, וקיה ריו. הדרישות מהרכב הן - מנוע חזק שיעמוד בעליות לירושלים כל יום, ורצוי עם צריכת דלק סבירה. רכבי מיני כמו קיה פיקאנטו ודומיו פחות רלונטים. מודה לכם שוב!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, אמא שלי מחליפה את המאזדה 2 ששירתה אותה במשך 3 שנים. חשוב שיהיה מנוע חזק, לפחות 1400 ( עליות של ירושלים כל יום), צריכת דלק סבירה (12, פחות לכיוון ה10 - 9) ורצוי גם בטיחותי. ראיתי ביד2 רנו קליאו 3 1600 סמ"ק מודל 2011 עם 38,000 ק"מ. מה דעתכם על הרנו? אם לא, אילו רכבים מומלצים בטווח המחיר הנ"ל ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת oriel351, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אז אני מתחיל את העבודה הראשונה האמיתית שלי, ומוכרח לקחת רכב חברה ( לא שאני מבסוט להיפרד מהמגאן קופה ). בפועל הרכב יחנה הרבה מהזמן באזור פלורנטין. מצד שני כשאני כן משתמש בו - חשוב לי נסיעה נעימה ובידוד רעשים. אני יודע שההיגיון אומר לקחת יאריס הייבריד וגם לחסוך קצת בשווי שימוש ובמקום חניה, אבל האם בכל זאת שווה לקחת את הראפיד בגלל מרווח שאצטרך פעם ב... ומנוע עדיף? חשוב לציין שהעבודה שלי בתל אביב ולא צפויה להיות בעיית חנייה בעבודה. רמת הגימור של היאריס היא אקו, והראפיד אמבישן ( 1.0 ) דעתכם?
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, צריך המלצה עבור חמי . תקציב עד 200K, ג'יפון, אין צורך ב4*4 נסיעה שנתית כ20K שיהיה נוח וגבוה. נוהג בפורסטר שלישית ברציפות והגיע הזמן להחליף עשה נסיעת מבחן על ראב4 היברידית ואמר שהרגישה לו בינונית, לא התלהב. אני דווקא התחברתי לאוטו הולך לראות סובארו אאוטבק, האם מגיע דגם חדש בקרוב? איזה עוד רכבים כדאי שיבדוק? תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- 16 תגובות
- 7.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב שישמש אותי והתקציב לא גבוה (25K~) לאחר חיפוש מסיבי הגעתי לפג'ו 308 משנת 2010. רכב משנתון יחסית מתקדם שגם מרווח במושב הנהג (הגובה שלי הוא כמעט 1.90) אני מודע לשם הרע שיצא לצרפתיות משנים קודמות, ורציתי לשאול אם מישהו פה מנסיון אישי או נסיון של מישהו קרוב אליו יכול להעיד על הרכב, והאם בטיפול נכון הוא לא יגרור אותי כל שבועיים למוסך תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
אהלן כולם, אני מתכוון לרכוש רכב בשבוע-שבועיים הקרובים ואשמח מאוד לשמוע חוות דעת מאנשים מביני עניין בתחום. חשוב לציין שזה יהיה רכב ראשון, שיש לי רישיון אוטומט בלבד ושאין לי יותר מדי ניסיון על הכביש. אחרי הרבה התלבטויות צמצמתי את הבחירה ל-2 רכבים: 1.מזדה 3, 1600 סמ"ק, 107 כ"ס, 2007-2008. 2. פיאט בראבו, 1.4 טורבו, 120 כ"ס, 2009-2010. חשובים לי הפרמטרים הבאים (מהחשוב ביותר לחשוב פחות): 1. אחזקה שוטפת/טיפולים לא יקרים + אמינות (כמה שפחות מוסך ותקלות). 2. ביצועים וחווית נהיגה (לא מצפה לרכב מירוץ בתקציב הזה, אבל שלא יהיה עגלה). 3. חסכוניות בדלק. מה לדעתכם תהיה האופציה הטובה ביותר עבורי? תודה רבה לעוזרים ושנה טובה לכולם!
הודעה אחרונה מאת coolguy, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום הייתי שמח לדעתכם לגבי סיאט אטקה חדשה, מבחינת נסיעה כרגע אני עם שירוקו ומאוד מרוצה מהנסיעה שלה. כמו כן האם יש מצב לטרייד אין משתלם והאם יש מבצעים ששווה לחכות להם? תודה
הודעה אחרונה מאת Skunkmaster, -
-
- 0 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ברשותי מאזדה 3 האצבק מנוע 2000 ספיריט ספורט 2008 עשיתי נסיעת מבחן על מאזדה 3 2014 אקטיב מנוע 1500 האצבק רציתי לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב ברשותם מה הם חושבים עליו
הודעה אחרונה מאת Hanan Nurlian, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש רכב שייתן לי ערך מוסף, לראייה הרכבים בכותרת. מחפש רכב עם קצת יותר כוח מהמשפחתומטיות, ושיהיה קצת יותר נחמד להסתכל עליו. גיר ידני - יתרון. אמינות - רצוי כמה שניתן אחזקה וצריכת דלק - ברור לי ששם תהיה הפשרה. כרגע מתלבט בין שני הרכבים שבכותרת, שנתון 2013. לא רוצה לרדת מתחת לשנתון הזה. על מה הייתם ממליצים? יש משהו אחר שהייתם ממליצים עליו? במידת הצורך יכול לעלות מעט בתקציב (+-5K)
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- 1 תגובות
- 562 צפיות
שלום אני מתעניין ברכישת i20 יד ראשונה שנת 2009 דגם GLI 1.4 100 כ"ס, עשה 75K קילומטר, בלי תאונות, שמור, עם מוביליי, דיבורית בלו-טות', מרים חלונות אוטומטים המחיר מחירון שלו לפי יד2 זה 29,300 אבל הוא דורש 33K בגלל התוספות שהזכרתי לעיל. יש פגיעה מאחורה לרכב כמו שאפשר לראות בתמונה: כמה התוספות שתארתי אמורות לעלות את המחירון ? בכמה זה לגיטימי להוריד את המחיר שהוא דורש בגלל איך שהטמבון האחורי נראה? במידה והבדיקה תיצא תקינה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן מצאתי רכב יד ראשונה i20 שנת 2009 דגם פרימיום עם 75K קילומטר ב35 אלף שקל. (עם מוביליי, בקרת יציבות ESP) אתמול ראיתי את הרכב, רכב ממש שמור ונראה טוב מבפנים, עשה טיפולים בזמן והכל מתועד, במוסך מורשה. הרכב טוב פרט לכך שיש "דפיקה" מאחורה, הרכב לא עבר תאונות אבל הטמבון האחורי שלו נדפק: בנוסף, הצבע באחת מהידיות מתקלף. מה אתם אומרים? כמה עולה תיקון הצבע? שווה 35 אלף? להמשיך לבדיקה? כמה אפשר להוריד על מה שתיארתי? תודה!
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- 14 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם ביצעתי בדיקה להונדה ג'אז שנת 04 עם 80,000 ק"מ. במהלך הבדיקה גילו כי הרכב עבר 2 תאונות: חזיתית וצידית. מבחינת הרישום: ליקויים בעלי משמעות נמוכה: החלפה מכסה מנוע, החלפה כנף קידמי ימין המחוברת עם ברגים, החלפה דלתות ימין, תיקון כנף אחורית ימנית מולחמת, תיקון ופגיעה פח חזית מולחם. ליקויים בעלי משמעות שולית: פגושים מוחלפים, שמשה קידמית מוחלפת הערות כלליות:הרכב לאחר תאונה בחזית ומימין הוחלפו חלקים במרכב + סימני מתיחה, פגיעות ולחיצות סביב למרכב + תחתית. חוץ מזה הבוחן טען שהמנוע במצב טוב ואין שום בעיות ברכב (הדבר היחיד הנוסף בד"וח הוא רעש מערכות שסתומים). בשיחה עם הבוחן הוא אמר שאין פגיעה בשילדה והסימני מתיחה הם כנראה בגלל מתיחה בחזית…
הודעה אחרונה מאת Nirniron, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
פעם ראשונה שאני רוכב רכב מהחברה קיבלתי הצעה מימון לרכב ב 100 אלף שקל. מקדמה 20,000 תשלום חודשי 750X60 חודשים ולאחר 5 שנים להוסיף 40,000. האם לדעתכם זה יהיה שווה אם אחזיק את הרכב בין 3 ל5 שנים? מהו ההפסד הכולל הצפוי לי בתום התקופה?
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
שלום לכולם, אחרי לבטים רבים החלטתי ללכת על רכב חדש. יונדאי איוניק יש במבצע של חבר בגרסת הבכירה יותר ב131,900. קיה נירו יש במבצע ב130,900. זה יוצא אותו מחיר (תוספת אגרה לנירו..). למדתי היטב את הצרכים שלי והעיקרון המנחה של רכב בטיחותי וחסכוני מתבטא בשניהם, בעיני גם מספק בהיבט הפנאי והנוחות נסיעה (נוסע 800 קילומטר מתל אביב לצפון בשבוע). תיאמתי לאיוניק נסיעת מבחן בשישי בקרוב ואנסה גם לקיה נירו לתאם בשבוע שבועיים הקרובים. אשמח לחוו"ד לפה ולשם בעבור שניהם. כרגע יותר נוטה לאיוניק בעיקר כי מבחינת התשלום עליה והמבצע יותר נוח כאיש צבא. מכיר ועוד עובר על השרשורים הקודמים לגבי הנירו. פחות מצאתי דברים מעודכנים לגבי האיוניק. תודה מראש! אליאב.
הודעה אחרונה מאת avi 1234,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 227 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Aviady001
- sperial
- tan tan
- שביט
- amlh
- urich
- נעם101
- Igalz
- Erel
- tohanov
- גולדן191
- blackpolo
- om2
- yosi554
- FROGIE
- Night Driver
- Avia
- Boris
- Loder
- vigi
- lishaina
- SlowRide
- אליה
- stx
- PYA
- איציק נ.
- פריג'י
- נולד לליסינג
- סולל הדרך
- shahar188
- discoTD5
- yahaga
- menir1
- beresford
- BassDriver
- dorosen
- פאר האורה
- Rשף
- itzik123
- phpclub
- pasat04
- TurboMan
- davemustaine87
- DareDevil
- Deutz912
- yoav911gt2
- sagi_11
- פינדר
- משה בן הראש
- unreliablebazooka
- nir eli
- Yuvalino
- אבי ים
- borsood
- hans
- שלמה 30
- Aviv943
- Mikmik133
- אורי מ.
- Liquidator
- Dan___
- Daniel car systems
- איתי200
- צוק
