ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,535 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 848 צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב משנת 2012 (אולי 2013) מליסינג, אני מניח שרכבים ישנים כאלה עומדים במגרש שנים ולא נוסעים יותר מדי וזה כנראה משפיע על חלקים כאלה ואחרים ברכב, השאלה שלי היא האם עלי לוודא דברים מסויימים על הרכב \ לדרוש שיעשו משהו? למשל מצבר \ ניקוי כזה או אחר של חלקים במנוע\רכב? וכו' האם עלי לדרוש דברים מסויימים שיעשו לרכב לפני שאני קונה? תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב ממשפחת הסופר מיני, מדובר על רכב חדש. אני מחפש רכב חסכוני, אמין ונהיגה נוחה. לרוב אני מניח שרק אני אסע ברכב אך מידי פעם יצטרפו אלי עוד אנשים, אז חשוב לי שגם המושב האחורי יהיה יחסית נוח.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 554 צפיות
נאמר לי שללא תלונות (ראיתי את הרכב - הפח נראה שלם). טיפטרוניק (אגב - זה משנה משהו למחיר? לתקלות?) דפי טיפולים מצורפים מצבר הוחלף ב67 אלף קילומטר מה דעתכם על טיב האוטו? האם כדאי? וכמה שווה? יונדאי טיפול מרץ 2016 אחרי 15 אלף קמ.pdf יונדאי טיפול יוני 2017 אחרי 62 אלף קמ.pdf יונדאי טיפול ספטמבר 2016 אחרי 35 אלף קמ.pdf
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
הי ברצוני לקנות רכב שיהווה רכב שני במשפחה וישרת בעיקר אותי לנסיעות מאזור השרון לת"א (90% מהזמן) ולנסיעות עם 3 הילדים (10% מהזמן). הדברים החשובים לי: 1. נוחות ואיכות - כיסא איכותי ותומך, סביבת נהג איכותית, רמת הרכבה גבוהה, דלתות עם תחושה מאסיבית ולא תחושה של פח (בדומה לקיים במאזדה 2 שלי), בידוד רעשים ? ואם אפשר שלא תתרסק על מהמורות בכבישים עירוניים. 2. בטיחות אקטיבית - שמירה על נתיב, בלימה אוטומטית, חיישן עייפות וכדו'. 3. מנוע חזק - מכונית זריזה עם נתוני תאוצה טובים (סוגרת 100 ב-10 שניות ומטה) - נושא זה מתכתב גם עם הבטיחות האקטיבית שציינתי לעיל. 4. מקום בספסל האחורי ל-3 ילדים (4, 7 ו-10) ובכלל זה כיסא לקטן, בוסטר לבינוני ומקום לגדולה. תציב - כ-120 אל…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום אני חושב לקנות פורד פוקוס סטיישן 2012 מליסינג ורציתי לדעת אם זה בחירה טובה ומה הם הדברים\שאלות שאני צריך לברר על הרכב טרם הקניה? האם זה רכב אמין והאם יש לו בעיות כלשהן? אני יודע שהייתה בעיץ גיר \ מחשב לדגם הזה - האם זה משהו שתוקן לכלכ הרכבים וכבר לא מהווה בעיה מבחינתי? אשמח לכל פיסת מידע \ עזרה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 4 תגובות
- 876 צפיות
מאזדה 3 active- 2006, יד 3, 190 ק''מ לעומת טויוטה קורולה GLI- 2004, יד 3, 200 ק''מ שלום, אנחנו בתהליך רכישת רכב יד שנייה נשמח לייעוץ. הבנתי שהקורולה יותר אמינה וגם יותר חסכונית. מצד שני ראיתי משירשורים בפורום שיש תקלות בשנתון 2004. תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
- 2 תגובות
- 929 צפיות
שלום, מחפש חוות דעת על פורד מונדאו שנת 2014 , יש מישהו בפורם עם ניסיון עם הרכב המדובר ?
הודעה אחרונה מאת Shimon Dinin, -
פיקנטו מול ארונה 1 2
מאת hgyh-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אני צריכה רכב חדש. כרגע אני ללא רכב. החודשים הקרובים מלאים שינויים בחיי - התגרשתי (לא יהיה לי בקרוב מישהו שיטפל ברכב), אני עוזבת את העבודה (וטרם החלטתי איפה אעבוד), אני צריכה למצוא דירה חדשה (ולא יודעת מה יהיה מצב החניה). בקיצור, ממש חיים חדשים וכל זה אני צריכה לבנות כשאני ללא רכב. כן משערת שתהיינה לי נסיעות בין עירוניות ועירוניות. בהתחלה רציתי רכב יד שניה בטווח ה30 אלף שאותו אוכל למכור עוד כמה חודשים או שנה - החלטתי בסוף שאני גם מעדיפה רכב עם איבזור בטיחות כמו בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית, וגם רכב עם אחריות. אחרי שהחלטתי שאני רוצה בלימה אוטונומית ושיוט אדפטיבי (ואולי אפילו בקרת שטח מת למרות שאת זה אני כבר לא יודעת איפה כן יש), עדיף חסכוני בדלק, ושאני ר…
הודעה אחרונה מאת gbguy, -
-
"הגיר של סיאט"
מאת tofish- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בחיפושיי אחר רכב, התעניינתי גם בסיאט (כנראה ארונה). כולם אומרים לי "הגיר של סיאט חכם אבל בעייתי, ובעיה תעלה לך 10 אלף שקלים". זה מיתוס? זה אמת? בשביל מישהו שהוא לא נהג שודים (נהיגה סבירה - קצת עירונית קצת בינעירונית), בלי לקרוע את הכביש או את המנוע האם זה קשור לעובדה שסיאט מציעה רק שנתיים אחריות על רכב חדש? האם ככל שהרכב ישן יותר יש יותר סיכוי ש"הגיר של סיאט" יתקלקל (ולכן עדיף לקנות חדש מאשר ישן?)?
הודעה אחרונה מאת tofish, -
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן חברים עומד לפני קניית רכב ראשון התקציב סביבות ה30-35 לנסיעות בין עירוניות שבוע ממוצע יהיה נסיעה הלוך חזור עפולה-ירושלים וקצת נסיעות בתוך העיר ומידי פעם ירושלים- תל אביב. אני 1.85 חשוב לי שיהיה לי נוח ברכב ויהיה מרווח. חשוב שהאוטו לא ירגיש עגלה. הרכב שכרגע הכי נראה לי זה מאזדה 3 2008 ספיריט - 2 ליטר. החיסרון היחידי (שאני מכיר) זו הצריכת דלק. - אבל מצד שני אני הולך לקבל החזרי דלק אז נראה לי שזה יהיה בסדר. אשמח לשמוע חוות דעת על המאזדה ואם יש לכם רעיונות אחרים כמובן שאני פתוח לשמוע.
הודעה אחרונה מאת galarush, -
-
- אחראי פורום
- 40 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
שלום רב. אחרי מספר נושאים שפתחתי, הגיע הזמן לאחד שירכז את כולם. מפעם לפעם אעלה פה שאלות על רכבים שהוצעו לי בליסינג מהעבודה, במטרה לבחור רכב שלא אתבאס עליו. נתחיל קודם עם מה אני מחפש ברכב לפי דירוג: - כוח (לא בהכרח כ"ס, המומנט משחק פה תפקיד) -אבזור (כסטנדרט, הרי כל המכוניות יגיעו בגרסאות ליסינג גם ככה) - חסכון בדלק - נוחות כרגע ההצעות שאני מקבל (שלמה סיקסט) קצת מעורפלות. כל פעם רכבים אחרים. פעם אחת אמרו יש אסטרה, עכשיו שלחו הצעה עם 4 רכבים שונים, האסטרה בכלל לא ביניהן, אז אני כבר לא בטוח אם היא בהיצע או לא. מה שיש כרגע: מאזדה 3 ספורט עם מנוע 2.0, או אופל אסטרה בגרסא הערומה ביותר שלה (נעדר אבזור הבטיחות) רוב הנסועה שלי צפויה להיות בין עירונית…
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 452 צפיות
שלום לחברי הפורום היום נוסעים לראות פורסטר בירושלים ולקחת אותו לבדיקה לפני רכישה. מחפש את מכון בדיקת הרכב הכי מוצלח ומומלץ בירושלים. מחפש מכון שישקיע בבדיקה וייתן לי אינפורמציה על מצב הרכב . מה אתם ממליצים ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 6.9 אלף צפיות
שלום, אני מאוד מעוניין באיביזה אוטומטית משנתונים 2014-2015, אבל אני קורא בכל מיני מקומות על גיר הDSG הבעיתיי שלה, האם בשנתונים אלו הגיר עדיין בעייתי? הבנתי שמ2013 תוקנה הבעיה שהייתה עם הגיר הזה, אבל מצד שני אני גם קורא דברים אחרים, ככה שאני לא יודע למה להאמין כבר. גם שמעתי שהDSG היבש הוא הבעייתי וצריך להתרחק ממנו בעוד הרטוב בסדר, וגם שDSG7 בעייתי ו6 לא, איזה סוג של DSG אם כך יש לאיביזה מהשנתונים שציינתי?. העניין הזה של אמינות הגיר הוא הדבר היחיד שמונע ממני לרכוש אות אשמח לשפיכת אור על הנושא. תודה.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 533 צפיות
ביום שישי אני נוסע לפ"ת (רחוב הסיבים) לבדוק אוטו יד ראשונה לקראת רכישה - אשמח להמלצות על מכוני בדיקה באזור פ"ת\בני ברק והאזור. מחפש אמינות, קפדנות, ואם אין תורים ארוכים - גם טוב. תודה!
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 745 צפיות
שלום לכולם! אני מחפש לסבא וסבתא שלי (75+ בלי עין הרע) רכב שישמש אותם בעיקר בתוך העיר אבל גם גיחות בינעירוניות. הנסועה השנתית שלהם באיזור 10 אלף בשנה. עד היום הייתה להם מאזדה 3 2008 שהם די נהנו ממנה, אבל עכשיו הם מחפשים משו יותר קטן כי 90% מהנסיעות שלהם זה זוג באוטו. התקציב הוא באיזור 70 אבל אפשר גם לעלות למעלה יותר.... מה שהעיקר חשוב להם זה אמינות ונוחות, חיסכון בדלק גם אבל לא קריטי, הכי חשוב הוא אמינות כי הם רוצים להשאיר את הרכב אצליהם לתקופה ארוכה (המאזדה כיום 8 שנים אצלם) בתחילה חשבתי בכיוון טויוטה אוריס או יאריס היברידי כי הנסיעות שלהם בעיקר בתוך העיר, אבל אולי לא כדאי להיכנס לכל הסיפור של היברידי אם אין נסועה גבוהה כל כך. חשבתי אולי בכיוון של יונדאי i20…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 1 תגובות
- 508 צפיות
אהלן! אני מחפש לקרוב משפחה רכב מסוג הונדה ג'אז. מצאתי רכב ביד 2, שעלה לכביש ב 08/2016 ועשה עד כה כ 7500 ק"מ. האוטו שמור ללא תאונות, נראה טוב, אבל הנקודה היא שהיה שייך לאישה מבוגרת שלא נסעה בו כמעט בחודשים האחרונים, והרכב לא עשה אף טיפול. כלומר לפי הונדה יש לעשות טיפול כל 15000 כמדומני או שנה - המוקדם מביניהם. פה כבר שנה ו 5 חודשים הרכב בלי טיפול. כמה שאלות אליכם: 1. האם זה משפיע על האחריות? כלומר אם אני קונה את הרכב ועוד 4 חודשים יש בעיה - יכולים להתנער ממני כי האוטו לא טופל בזמן? 2. האם זה גורם נזק ממשי לרכב ועדיף לחפש אקזמפלר אחר? אשמח לשמוע את דעתכם, תודה
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מאמין שזה בין הנושאים היותר גדולים שרוכשי רכבים מתלבטים לגביו. קראתי המון מאמרים ועדיין לא הגעתי למסקנה - מה כדאי? נתחיל בזה שזה הרכב השני שאני מתכוון לקנות בחיי, היום אני עם סוזוקי סוויפט 2008 דגם GLX , אני מתכוון לשמר מהרכב הזה את נושא האמינות, החסכון בדלק והאחזקה הזולה ( אחזקה זולה אני מתכוון לזה שהרכב אצלי שנתיים וחוץ מטיפולים שגרתיים שהם צמיגים, ברקסים, שמן וכו' , לא היו טיפולים אחרים שהייתי צריך לדאוג לגביהם). הבעיה ברכב מתחילה כשמדובר במרחב האישי של הנהג, אחיזה על הכביש בפניות, התמודדות על הפנים עם מהמורות בכבישים וכו'. ניגש לנושא: אני מחפש רכב צעיר יותר, מאובזר יותר, בעלת יציבות על הכביש ואמין באותה מידה כמו הסוויפט! אם א…
הודעה אחרונה מאת bv12, -
- 3 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
שלום חברים, מתלבט בין שניהם עבור משפחה עם 3 ילדים מאחור. חשוב לי צריכת דלק נמוכה, בטיחות ונוחות. שניהם חדשים ואני בהתלבטות. מהי צריכת הדלק באוקטביה? מי יותר מהנה לנהיגה? מי תתאים יותר למשפחה?
הודעה אחרונה מאת CX25GTI, -
- 0 תגובות
- 591 צפיות
בוקר טוב לגולשות וגולשי קארספורום. מפנים את תשומת לבכם להודעה על ימי מכירות מיוחדים לדגמי הקקטוס, C3 ו C1 בפורום המסחרי. שיהיה יום נפלא, צוות לובינסקי
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חוזר אליכם ע"מ להתייעץ לגבי שדרוג הרכב המשפחתי לאחר שההתייעצות האחרונה הייתה מוצלחת אם כי לא יצאה לפועל. אנחנו משפחה עם שני ילדים (וכלב) שמשתמשים כיום ביונדאי אקסנט ידני שנת 2001. עד היום הרכב שימש אותנו נאמנה- יש לו צריכת דלק לא רעה לגילו (ממדידה שעשיתי יוצא בסביבות 10.5 ק"מ לליטר) כמעט ואין לו תקלות- וכשיש הם מאוד זולות לתיקון ובסה "כ הוא עשה את עבודתו נאמנה עד כה. מנגד- הוא לא בטיחותי להחריד, נוחות הנהיגה בו זוועתית, איטום הרעשים שלו איום (אי אפשר לדבר עם הנוסע לצידך בנהיגה בכביש מהיר) וכבר אין בו מספיק מקום עבורנו. ולכן אנו מעוניינים לקנות רכב חלופי, מתוך השיקולים הבאים (לפי רמת חשביות). 1. בטיחות הרכב (בעיקר הגנה פסיבית, פחות חשובי…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
בקיצור אני חובב מאוד את הדוושה השלישית אבל בארצנו הקטנה ישנם מעט אנשים כמוני וכמו כן מעט דגמים שמכרו בתצורת גיר ידני. רק בערך ב2011 בגלל התייקרות הדלק חזרו לייבא יותר דגמים ידניים ולכן מאוד קשה למצוא בתציב הזה יותר מידי רכבים ידניים שהם לא יותר מידי ישנים וחבל שיש אולי מספר בודד של משפחתיות ידניות שמכרו יחידות ספורות בלבד. אני מקציב 15-20K, בכל זאת רכב ראשון, ולוקח בחשבון שמן הסתם כנראה גם לאחר הקניה אצתרך להשקיע בישור קו בנוסף לתקציב. אני מעריך שהרכב יסע בין 7-10KM בשנה כך שצריכת דלק פחות חשובה לי. הכיוון שלי הוא רכבי המיני של תחילת העשור ואני מתלבט בין אלטו-לא הכי בטיחותי, הבנתי שהוא מאוד אמין ויחסית זריז ולא נוח (לא אכפת לי מנוחות של הנוסעים). …
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, מתעתד למכור את הקקטוס שעקצה אותי ולהחליף לרכב אמיתי. בתחילה שקלתי לחזור לצ'מפיון עם ג'טה או אחת הסקודות המשפחתיות ברמה העממית. הגעתי לסוחר שהציע לי שברולט קרוז 1.4טורבו שנת 2015 עם כ15 אלף ק"מ במחיר מאוד אטרקטיבי לטריידאין. ולשאלתי... אין לי שמץ של מושג מה הסיפור עם שברולט, אשמח לקבל חו"ד של בעד ונגד, חוזקות וחולשות. אני מחפש רכב אמין, חסכוני וזול בטיפולים השוטפים עם ק"מ אם יש הצעות נוספות זה יהיה נפלא עריכה: ללא יונדאי, ללא הונדה, ללא מיצובישי ובאופן כללי פחות בקטע של רכבים מפלסטיק. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות אוטו עד 20,000 שח ורציתי לדעת מה הכי מומלץ בתקציב הזה. פחות מעניין אותי שהרכב יהיה חזק או עם נפח מנוע מטורף ודברים כאלה, מה שאני כן מחפש זה רכב אמין, לא רואה מוסך, חסכוני, בטיחותי ונוח, שיחזיק לי לכמה שנים טובות. חבר אחד שמבין ברכבים המליץ לי על שברולט ספארק שנת 2011-12 או על פיאט פונטו, אבל חברים אחרים ממליצים על רכבים אחרים. אשמח שתמליצו לי על רכב שבאמת טוב ועונה לכל הדרישות שרשמתי למעלה. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שוקל רכישת M240i 1 2
מאת AviaChen-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אהלן חברים, שוקל החלפת האיביזה בM240i חדשה, ויש לי כמה שאלות שאשמח אם תוכלו לעזור איתן: 1. מתחרות רלוונטיות? מבחינת גודל / מחיר / מנוע / הנעה אחורית? 2. עד כמה גובה ההנחה על רכב כזה בBMW? יש לציין שביצעתי נסיעת מבחן כל אלפא ג’וליה 280 ולא התחברתי, גדול מדי, לא מספיק חזקה, בנוסף אאודי S3 גם לא כלכך מעניינת
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום וברכה ! יש לי הונדה ג'אז 2006 עם 155,000 ק"מ יד 3 שאני רוצה למכור (קיבלתי רכב מהעבודה). ברכב יש כרגע 2 בעיות. 1) עבר תאונה, מה שמצריך עבודת פחחות כללית ברכב. 2) בעיה בגיר. במחירון לוי יצחק וביד2 המחיר לפני שקלול הבעיות הנ"ל בסביבות ה22,000 ש"ח. כמה אני יוכל לבקש על הרכב במצב הנוכחי ? אודה לכל עזרה בנושא.
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, אני כבר הרבה זמן חושב על איזה רכב לקנות מצד אחד חשוב לי שהוא אני אהנה ממנו (חווית נהיגה) מצד שני האמינות לא פחות חשובה לי. כיוון שאני רווק אוטו קטן יתאים לי לצרכים שלי רוב הנסיעות יהיו בתוך חיפה. ראיתי באוטודיל סיאט איביזה רפראנס (מנוע 1400 לא טורבו) 2015 עם 40 אלף ק''מ ידנית המחיר סביב ה 40 +- אלף שקל. יש עוד רכב שאני חושבתי עליו ראיתי מודעה שלו בקרסו דאצ'יה סטאפ אפ ידנית 2015 מנוע 900 עם 77,000 אני מאמין שישחררו לי אותו בסביבות ה40 אלף גם עכשיו נשאלת השאלה האם כדאי לוותר עם הרכבים מסוג הנ''ל ולהוסיף עוד 15 אלף לתקציב ולקנות C1 חדשה ? עד כמה אני ארגיש את זה בנוחות הנסיעה ? עד כמה הדגם הזה של סיאט אמין ? הבנתי שהיבואן מביא רק שנתיים אחריות קצת …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
CT200h vs A3
מאת janiv-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הי, מה עדיף כרכב משפחתי שני לזוג פלוס 3 ילדים (אחד כסא תינוק)? Lexus CT200h או Audi A3 תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם! אני מאמין שזה נושא שנידון כאן כבר בעבר אך לא הצלחתי למצוא אותו.. אני מחפש קיה פורטה 2011 ומצאתי אחת מיד פרטית ראשונה עם מחיר של 9 בערך מתחת למחירון ובגלל שרוב הרכבים האלה הם לרוב ליסינגים, המחירים האלה הם לרוב סביב ה31 א"ש כבר ראיתי רכבים של שנה יותר (2012) יד שנייה אחרי ליסינג במחירים האלה.. כמובן שזה תלוי תמיד בכמה הרכב שמור וכו' אבל בתור נק' פתיחה - יהיה כדאי להוסיף את ה5 א"ש בערך כדי לקבל היסטוריה יותר יפה? (פחות ידיים ופרטיות ולא ליסינג...) תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אחרי מחשבות ולבטים רבים החלטתי שהמחליפה של הסיאט לאון שלי תהיה אחת מהשלושה.הגוליטה תהיה תלתן ירוק שנת 2014-2014, הקנטרימן תהיה 2013 בגרסת צ'ילי 4x4 s הספורטיבית, והבימר 2012 מנוע 2000 twin turbo. אני יודע שהם לא באותה קטגוריה בדיוק אבל כולם עונים על מה שאני מחפש. הכי חשוב לי ספורטיביות והתנהגות כביש, סביבת נהג איכותית ומאובזרת ובידוד רעשים. מיכוון שיהיו ילדים קטנים מאחורה גם קצת מרווח. אני יודע שזה יבוא על חשבון נוחות וצריכת דלק. עדיין וממי שהיה בבעלותו אחד מהרכבים הנל אשמח לחוות דעת על חווית נהיגה, צריכת דלק, מחלות ידועות, אחזקה, טיפולים, נוחות וביקורת כללית. תודה!
הודעה אחרונה מאת GhostBuster, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי כולם, יש בידיי תוצאות בדיקת קומפיוטסט של פורד פיאסטה שאני שוקל לרכוש ורציתי להתייעץ איתכם לגבי התוצאות: מדובר בפיאסטה 2011 אוט', מנוע 1.4, יד 3 (שתיים מהם היו במשפחה), נסעה כ-91000 ק"מ... הרכב עבר תאונות, לפי מה שאומר בעל הרכב לא כללו פגיעות שלדה, הוחלפו בו הטמבון האחורי ומכסה המנוע הקדמי. מבחינה חיצונית ופנימית קוסמטית נראה במצב טוב. מה שכתוב בעט על גבי המסמך נכתב על ידי המוסכניק של בעל הרכב, שקיבל את התוצאות ממנו אחרי הבדיקה כדי שיעבור על הנקודות (על רובן הוא כתב שהמשפט הוא קבוע- ז"א שקומפיוטסט תמיד כותבים אותו). רציתי להתייעץ איתכם לגבי תוצאות הבדיקה - האם יש פה משהו ששווה לעשות עליו מו"מ בהורדת מחיר מהמחירון? האם אחת התוצאות פה צריכה להד…
הודעה אחרונה מאת bkp,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 292 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- גור אדם
- פינדר
- Itzik-b
- amosbmw
- sperial
- Yuval Oren
- thazethaze
- לירון .ה.
- wee~man acuna
- garicho
- Golf_91
- tan tan
- Tal7
- Fraysa
- מיכל-לי
- Mike Lowrey
- yoni162
- BoazB11
- flytomars
- ישה
- גולדן191
- דובצע
- נעם101
- SlowRide
- zvigolden
- 3n
- מלטבשי
- yahaga
- שביט
- viper83
- יבגניפ
- רפי לין
- Liviur
- Gosser1860
- Avia
- טויוטה סופרה
- `Infinity
- nir eli
- GTאי
- blackpolo
- AUDIO KING
- ברווז
- blackice
- nglancer
- om2
- Liquidator
- menir1
- יובל .מ.
- מיץ פטל
- orsh99
- עדי-אל
