ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 3 תגובות
- 623 צפיות
שלום לכולם , קיבלתי הצעה על רכב סובארו b4 2015 עם קמ 60 אלף מאוטו סנטר ב65 אלף עם אחריות לשנה , האם העסקה שווה או לוותר על זה? אשמח להצעות לרכב משפחתי מרווח עד 70 אלף תודה מראש לכל המגיבים
הודעה אחרונה מאת Potato, -
- 0 תגובות
- 460 צפיות
מעוניין לבדוק מונדאו טיטניום משנת 2009 עם 133 אלף קילומטר על השעון כשבדקתי בנסיעה הרכב לא סחב והרעיש מהמנוע הבחור התקשר למחרת וטען שזה היה חיישן והוא החליף במוסך ונוסע מעולה עכשיו . והוא מוכן להגיע אלי ושנלך לעשות בדיקה איפה שאני רוצה.. המלצות למכון/ מוסך טוב שמכיר את הרכב לבדיקה יסודית? אזור הצפון נהריה/מעלות/עכו/כרמיאל/ירכא Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Meir Levi, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב, קודם כל אני מתנצל מראש אם יש שרשור דומה אך נסיתי לעשות חיפוש בפורום אולם תמיד הדף נתקע! אחי הצעיר רוצה לקנות רכב ראשון בתקציב עד 40K לצורך נסיעה לעבודה ובילויים בסופ"ש, הוא מתעניין במאזדה 2 וסוזוקי SX4 האצ'בק אבל ישמח לדעת איזה רכב יותר טוב משניהם בפרמטרים הבאים: א- ביצועים, הוא לא מצפה למטוס אבל כן חשוב לו לדעת איזה רכב יותר זריז ומאיץ יותר טוב במישור ובעליות (וגם סוחב בעליות). ב- נוחות ישיבה ונסיעה. ג- צריכת דלק. ד- אחזקה (איזה רכב יותר זול ועם פחות מחלות). ה- ביטוח (מדובר בנהג צעיר וייתכן שיהיה צורך לבטח גם לנהג חדש שעתיד לקבל רישיון נהיגה בחודשים הקרובים). ו- איזה משני הרכב יותר כיפי לנהיגה, סופג שיבושי רכב ויותר מבודד רעשים? עוד שאלה: הבנתי…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם ברישיון של הרכב מופיע כי הרכב בבעלות אלבר ציי רכב. אין בעלות קודמת. המוכר מציין שהרכב נקנה מאלבר, והוא לא יודע מה זה ליסינג 0 ק"מ או ייבוא מקביל. יכול להיות שהרכב שייך לאותו אדם אך ברישיון כתוב שבעליו הוא "אלבר" כיוון שהרכב משועבד לאלבר? או שהרכב חייב להיות רשום ע"ש בעליו?
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 739 צפיות
היי, אני הולך לראות מחר בבוקר פיאסטה 1.4 אוט' מודל 2009 שנסעה 80 אלף ק"מ ואמורה להיות במצב טוב. אנחנו זוג צעיר שנוסע בחודש בסביבות ה-700-800 ק"מ, 50-50 עירוני/בינעירוני. חשובה לנו הבטיחות, האמינות (שלא נצטרך להכיר את המוסך מקרוב מדיי) וחסכון בעלויות טיפולים ככל שניתן. האם הפיאסטה הנ"ל מתאימה לדרישותינו? האם מישהו התנסה ורוצה להמליץ או אולי להיפך? תודה!
הודעה אחרונה מאת samg, -
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בחודשים האחרונים ה GTI שלי בקושי יוצאת מהחניה בעקבות טרמפ-ליסינג-מאוד-קבוע שיש לי עם חבר מהעבודה, עד כדי כך שאני מנתק מצבר בין נסיעות [ב 208 זה מאוד נוח ולוקח 10 שניות]. בנוסף החלטתי לממש crash מוטורי שיש לי מזה שנים רבות ולרכוש Audi S1 בהזדמנות הראשונה. כשאני אומר הזדמנות ראשונה - הכוונה כשמשהו בסטטוס הקיים ישתנה, והרכב יהיה בשימוש רציני יותר. בלי קשר לאם אני יכול להרשות לעצמי או לא - אני לא מתכוון לקנות רכב ב 150K כדי שישב בחניה כמעט כל הזמן. אני בשום צורה לא "לחוץ" למכור את הפיג'ו, הירידת ערך שלה נמוכה מאוד, הרגע עשיתי טסט ובתכלס אין לי עליה ממש הוצאות. העניין הוא שכאשר ארצה לממש את "החלום" אני ארצה לעשות את זה באותו רגע, בלי להתעסק במכירה לפני הקנייה. …
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מתלבט בין שתי המכוניות,התקציב שלי הוא כ 60k שזה אומר סיאט איביזה 2015 am5 או ניסאן קשקאי 2011 אני יודע שיש הבדל גדול בין המכוניות ובשנתונים,אני מעוניין לשמוע דעות או ניסיון מאנשים שמכירים את המכוניות נהגו עליהן וכו'. אני בחור צעיר 27 נוסע בעיקר בעיר עם פקקים וכ 3 פעמים בשבוע נוסע לאזור נתניה. חשוב לי שהרכב יהיה מרווח כי אני גבוה,מהנה לנהיגה עם מנוע חזק יחסית ,בטיחותי ועם אבזור נורמלי . האיביזה זה סוג של חלום כבר שנים,אמרו לי שלא כדאי לקנות את המנוע1.0 בגלל שיש רעידות ולכן הלכתי שנתון אחורה. והניסאן קשקאי הוא נראה ממש טוב ואגרסיבי וזה שהוא גבוה משאר המכוניות מושך אותי מאוד.
הודעה אחרונה מאת raniing1, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בוקר טוב, מחפש עבור האשה רכב סופר מיני עד סביבות 95000 ש"ח. לא סגור אם חדש מהחברה או מחברת יד 0 . היא נוסעת ביום סביב 50-60 ק"מ. מתלבטים בין מזדה 2 , שהיא נורא צפופה , אולי C3 וגם בא בחשבון איביזה החדשה. בקיצור פתוחים להצעות. חשוב לנו הנוחות והיציבות של הרכב , וגם שיהיה חסכוני במידה. תודה,
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מה עדיף כרכב שני? 3 ילדים מאחור (אחד כסא תינוק). תודה.
הודעה אחרונה מאת janiv, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נגיד נותנים מחיר 130000. בכמה אפשר להוריד אותם?
הודעה אחרונה מאת green, -
-
- 5 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
מבחינת נוחות נהיגה ומרווח פנימי (זוג + 3). אמינות, זריזות וצריכת דלק. תודה.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בן 24 מחפש רכב לטווח השלוש שנים בערך .. כרגע נוסע על מאזדה 3 האצבק ספיריט מנוע 2000 שנתון 2008 נסיעות בעיקר לעבודה וסתם טיולים(הרכב בבעולתי 9 חודשים והוא עבר איתי סביבות ה5K ק"מ בוא נגיד סביבות 7-10K ק"מ בשנה.) תקציב: 50K. מה חשוב לי: - הכי חשוב קודם כל זה המרווח הפנימי אני 1.85 מטר ואני לא בנאדם קטן ככה שאני לא ירגיש שאני נוהג בקופסאת שימורים בנוסף לזה רוב הזמן אני נוהג לבד אבל מידי פעם אני מסיע את המשפחה אומנם נסיעות קצרות יחסית אבל עדיין המרווח הוא פקטור עיקרי המרווח הנוכחי במאזדה שלי סבבה לגמרי לצורך השוואה. - נראות אוטו עם מראה צעיר ויפה ולא מגושם מידי. - זריז שלא יהיה עגלה שאני לוחץ גז אז יקח לו איזה שתי שניות delay כזה. - אמין שלא ירא…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 636 צפיות
שלום חברים אני לקרת סגירה על הCX5 . הבנתי שיש הטבות . מישהו יודע במה מדובר ואילו הטבות מקבלים ?
הודעה אחרונה מאת `Infinity, -
- 0 תגובות
- 466 צפיות
היי. מתבלט בבחירת רכב לאישה (אוטו שני). מחפש חסכון בדלק ואמינות התבלטתי בין סיריון, קליאו דור 3, ופג'ו 107. הנסיעות הן 60 ק''מ ביום בין עירוני. מה לדעתכם לפי הניסיון שלכם ייתן לי את התמורה הטובה ביותר ? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת MAOR6171, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 855 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש יעוץ קצר ברכישת רכב. קודם כל הקדמה קצרה: הצורך הוא נסיעות קצרות של כ20 דקות לכיוון (מהבית לעבודה) ונסיעות בתוך העיר. עושה בתנאים דומים כ8k בשנה. יכול מאוד להיות שבעתיד הלא רחוק (חצי שנה - שנה) אעבור למרכז, אך סוגי הנסיעות לא צריכות להשתנות יותר מידי. נוסע לבד בדרך כלל, אז לא צריך רכב גדול. רק אוטומט. אחרי חרישה קצרה על הפורום ועל יד 2, הגעתי למסקנה שאני לא צריך יותר ממיצובישי ספייס סטאר אוטומטית 2016-2017 (בערך 40-50 אלף ש"ח). אך הלב מושך למשהו יותר מעניין וכייפי (בטווח של 65-75 אלף ש"ח), כמו הונדה סיוויק הצ'בק אוטומטית 2014 / אלפה רומאו ג'ולייטה/מיטו 2012-2013/ פאביה/איביזה 2015 ועוד רכבים דומים. רק אוטומט. שיקול מאוד גדול זה האמינות ש…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שואל בשביל חבר, מבקש המלצה לרכב 7 מקומות. שיהיה מינימום מודל 2013 אוטומט,מרווח הכי חסכוני שאפשר בצריכת דלק/דיזל שיהיה אמין תקציב עד 100k. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אוטומטי תקציב סביבת 50 אלף (רצוי טיפה פחות) מעדיף לקנות ממגרש את האמת ולא מיד2 (יש מגרש טוב בגוש דן?) נסיעות קצרות בגוש דן (לימודים\עבודה\יציאות) על מה לשים לב? מנוע 1.2|1.4|1.6? דגם מסויים ?
הודעה אחרונה מאת save, -
רכב עד 20k
מאת Arturr-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי חברים, צריך קצת עזרה - אני רוצה לקנות לבת זוגתי רכב עד 20 אלף שקלים. הדברים החשובים לי ביותר אלה: אמינות ובטיחות. לא תהיינה נסיעות מרובות, משער שבסביבות 10 אלף בשנה וזו הערכה גסה, לכן חסכון הוא פחות האישיו כאן. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת Arturr, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי חברים. כיצד מחשבים מחיר רכב של אדם שקנה את הרכב מאוטודיל ב0 קמ? האם מחשיבים את זה כיד ראשונה של ליסינג ואז מורידים 22 אחוז? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 8 תגובות
- 4 אלף צפיות
זוג חברים שמצפה לילד ראשון החליט שאין ברירה אלא לחפש רכב. תקציב: 35K מס' נוסעים מקסימלי: 2+תינוק+כלבה בינונית נסיעות: גרים ועובדים בגוש דן רבתי, אבל יש משפחה בדימונה שמבקרים לעיתים לסופ"ש שלם, מה שאומר שצריך מקום לציוד (כולל הכלבה). שיקולים נוספים: חסכוני ואמין (כיאה לזוג צעיר), בטיחותי (כיאה לאנשים שרוצים לחיות). תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 3 תגובות
- 843 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לשדרג את הרכב למשהו באיזור ה160-200 כ"ס. חשוב שהרכב יתקשר ויתן פידבק וההתנהגות של הרכב חשובה מאוד. עלתה האופציה של רנו קליאו RS 197 או RS 203. יש למישהו פה ניסיון עם הדגמים הנ"ל יתרונות וחסרונות, דגם מועדף מבין השניים? מחלות ידועות שיש לרכבים האלו? מחפש משהו בין 2008-2011 אם יש למישהו אופציה אחרת בסגנון דומה אשמח לשמוע. (אבארט לא בא בחשבון, כנ"ל אלפא על סוגיהן, כנ"ל סיטרואן ואופל)
הודעה אחרונה מאת punz, -
- 2 תגובות
- 747 צפיות
שלום, מחפש כבר תקופה רכב שבע מקומות בתקציב 80-90K. מחזיק כיום סניק 2007. חשבתי על פריוס פלוס למרות חיבתי למכוניות צרפתיות, משיקולי סחירות ואמינות. אולם יש לי הצעה עכשיו של פיקאסו דיזל 2015 64,000 ק"מ בשמונים אלף ש"ח. על פניו הצעה טובה אבל אני מפחד מהאמינות והסחירות של הרכב. מה דעתכם? אגב נוסעים ברכב רק 10,000 ק"מ לשנה (למרות זאת שוקל את דגם הדיזל בגלל האמינות המיוחסת לו ואולי היותו בלתי נפוץ יעזור לי לעניין הסחירות).
הודעה אחרונה מאת save, -
- 1 תגובות
- 466 צפיות
לום לכולם! אחרי כמעט עשור עם מכונית קטנה (סיריון) שמתחילה לראות מוסך יותר מבעבר, החלטנו לקנות מכונית חדשה יותר.התקציב הוא עד 50,000 ₪ והשיקולים מבחינתנו הם קודם כל בטיחות, ואחר כך אמינות מכאנית, צריכת דלק, נוחות, וסחירות בהמשך (בהנחה שאפשר שנצטרך להחליף לרכב גדול יותר בשנים הקרובות). אפשרות אחת מעניינת שהציעו לנו באחת מחברות הליסינג היא שברולט סוניק סדאן 2012 1.4 סמ"ק שעשתה רק 26,000 ק"מ, ב32,000 ₪, כולל אחריות לשנה על מכלולים עיקריים. אמרו לנו שהיא הייתה של אדם מבוגר שהפסיק לנהוג עקב מצב בריאותי. הבנתי שמדובר במכונית קטנה מבפנים, אבל תא מטען ענק של 500 ליטר. האם מדובר במציאה שכדאי לקחת או לאו דווקא? חוץ מזה הציעו לנו:קיה פורטה 2014 עם 100,000 ק"מ ב 62,000 ₪ אבל יסכימו לר…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, נוצר לנו הצורך ברכב שני. יעודו בעיקר לפזר את הילדים לגנים בבוקר - כסאות בטיחות די גדולים. הדרישות: - אמין בצורה סבירה - בטיחותי 6 כ"א + esp + isofix - נוח להעמסת הילדים - ק"מ לא גבוה - שיאפשר גם נסיעות ארוכות מדי פעם - אוטומט חובה - חסכוני בצורה סבירה ( 11- 14 ק"מ ליטר יתקבלו בברכה - מאובזר ככל הניתן - אין צורך בהכרח בבגאז' גדול מדי התקציב הוא סביב ה 15000 ש"ח. לא מעוניינים להוציא יותר מדי כרגע. שוקל את האופציות הבאות: - סיטרואן c4 משנתונים 2008-2010, לאחר מתיחת הפנים - פורד פוקוס שנתונים 2007-2009. ללא רובוטי - יונדאי גטס 2009 בערך יש עוד הצעות? סיבות לא ללכת על ה c4? (חוץ מהוודו הרגיל על הצרפתיות? תודה מראש…
הודעה אחרונה מאת ברמונדו, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום אנחנו רוצים לרכוש סובארו פורסטר , לפני שאנחנו נוסעים להיפגש עם המוכר ולקחת את הרכב לבדיקה אשמח לחוות דעת על ספר הטיפולים . אולי יש דברים שאני לא מבין כראוי ואשמח לשמוע את דעתכם. האם מה שסומן בצהוב אומר שהרכב עבר תאונה ? לחצו על התמונה כדי להגדילה. תודה מראש
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
מישהו יודע האם חלה ירידת ערך מעבר ל4.65 אחוז שמצויינים בדוח? האם יש ספקות בנוגע לבטיחות? אפשר להבין מהדוח הזה? כמובן שיילקח לבדיקה.
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי מתלבט בין מצובישי לנסר 2011 מנוע 1500 הפחות מאובזר לבין שברולט סוניק LS מנוע 1.4 סדאן איזה רכב יביא לי את התמורה הטובה ביותר?
הודעה אחרונה מאת shaharper, -
-
- 0 תגובות
- 448 צפיות
המשפחה לקראת התרחבות. יש ילד אחד בן 3 ועוד 1 בדרך. כרגע אנחנו מסתדרים עם רכב סופר מיני בודד. אבל באמת צריכים רכב שני. הסופר מיני שלנו היום פונטו איבו כבר מרגישה צפופה ולכן אני נוטה לעבר משפחתית קומפקטית. אחת שתהיה נוחה לשני מושבי בטיחות+ עגלה ושטויות בבגאז' . כיום נוסעים כ15 א' ק"מ בשנה. הצפי הוא שהרכב השני יעשה כ8 א' ק"מ. והרכב הקיים ירד בנסיעה ל13. מחפש רכב זול, אמין, בטיחותי, נוחות (בלהושיב את הקטנטנים במושב[emoji6]).. לא מחפש חווית נהיגה, חסכון בדלק (שוב נסועה נמוכה), נוחות לנהג, פינוקים, בידוד רעשים. תנו לי כיוון על אילו רכבים להסתכל. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת urich, -
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקנות רכב סיאט לאון משופרת ואני מעוניין לבצע בדיקה לפני קנייה הבנתי שלא כול מקום בודק את הרכבים האלה אבקש עזרה במציאת מקום שמתמחה בבדיקה של רכבים משופרים באזור השפלה והמרכז
הודעה אחרונה מאת Azobel11, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 824 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב שיהיה מאוד חסכוני בדלק בתקציב של סביבות ה20k . הבנתי שרכבי המיני הם הפתרון בשבילי . הבעיה היא שרוב הנסיעה שלי היא בינעירונית והן פחות בנויות לזה . השאלה היא איזה רכב מבין הרכבים שאציין הכי נוחה לנסיעה מחוץ לעיר ? (מבחינת רעש מנוע , יכולות עקיפה וכו) ההתלבטות שלי כעיקרון היא בין סיטרואן c1 , פיגו 107 וסקודה סיטיגו . אם יש עוד רכב בתקציב שלי שמתאים יותר לדרישות כמו שאשמח לשמוע. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מי מחובר 56 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 279 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- `Infinity
- שחר 1
- superb
- נחמן לוינזון
- Tal7
- avizaz
- yohai71
- SlowRide
- amosbmw
- mikyl
- Camaro 92
- David32
- מ.צ
- פיגו107שנת2010
- Pavlik
- flytomars
- אליהו שבת
- Liquidator
- קוסקוס
- Style
- ברווז
- Ragnar
- Ohad91
- dorosen
- לירון .ה.
- Gavrik
- Arielz2405
- יוני3227
- Shay Shd Dave
- natco
- Supertigre
- Zorly
- Night Driver
- SurfHigh
- פריג'י
- guy.a
- urich
- shlomiko
- mikk
- epiphone
- MIHAEL
- gpro
- DanielGangsta
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- Ronenbb
- om2
- itaysamurai
- גור אדם
- fatboy1340
- gpm11
- QV1750
