ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אם נשים רגע בצד את כל שאר השיקולים שלי, אני איש גדול - 195 סמ' על 110 קילו. יש גם שני כיסאות בטיחות שצריכים להיכנס וכמובן בטיחות הרכב חשובה. הנסועה השנתית גבוהה אז רצוי חסכוני (בין 40 ל 50 בשנה). חשוב מאוד מושב נהג מרווח ונוח שלא יעשה כאבי גב! איזה רכב חדש עד 200K הייתם ממליצים לי לקנות? אגב חשוב שגם יהיה רכב יפה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
היי לכולם, בשעה טובה ואחרי חיפושים רבים, אני חושב שמצאתי את הרכב שאני הולך לקנות. מדובר ביונדאי אקסנט 1.6 מודל 2008 שנסעה פחות מ-100 אלף קילומטר, נראית טוב ומרגישה טוב. מי מכיר את הרכב? האם יש חסרונות או פגמים שכדאי לשים עליהם דגש? מה לגבי צריכת הדלק- הבנתי שב-1600 הרבה יותר יעילה מ-1400? דרישות מהרכב - דגש על אמינות, נוחות ככל האפשר וצריכת דלק סבירה (נסיעות של עד 10K ק"מ בשנה וזה גם בתרחיש שנסעתי מלא). תודה ואחלה שנה! גיא
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי רכב צמוד המעבודה (לא ליסינג) ואני צריך להחליף לחדש. בקטגוריה שלי יש לי 3 אופציות ואני מתקשה לבחור בינהן. אנא עזרו לי להחליט כאשר תחת התנאים שזה רכב עבודה כל מה שחשוב לי זה הבטיחות, אמינות והאבזור. מחיר וחסכון בדלק לא מהווים תפקיד. שלושת הרכבים הם מדגם 2018 בגרסתם הביסיסית ביותר ללא אופציה לתוספות שיפורים וכו' מאזדה 2 דמיו (סדאן) יונדאי i25 קיה ריו סדאן תודה מראש לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ntd, -
-
רכב ספורט עד 80,000 1 2
מאת Dudi F-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב חזק וקטן ( לאון fr וכו' ) עד 80,000. חשוב לי שיהיה גיר אוטומטי. יש לי כרגע קיה ריו 2016 והרכב פשוט חלש מאוד, אני לא נהנה מהנהיגה בו. אני מחפש רכב חזק שיתן לי קצת ריגושים . יש לכם המלצות לרכב חזק וקטן עד 80,000 ?
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
ואם יש גם של 2016 או שנים קודמות (לא נראה לי שאשקיע ברכב יותר מ150K, למקרה שיש רשימה של "מכוניות יוקרה" ו"מכוניות לא יוקרה") אני רוצה להתחיל את בחירת הרכב מהנקודה הזו
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אני שוקל לרכוש את הפיגו 5008 החדשה. אני מתלבט בין סוגי המנועים. 1.6 טורבו בנזין 1.6 טורבו דיזל 2.0 טורבו דיזל מישהו יודע אם עלויות האחזקה של הדיזל 2.0 יקרות יותר משאר המנועים? משום מה דרגת הזיהום של ה-2.0 הוא 12 וזה מאוד גבוה לרכב דיזל מודרני, לא? יש עוד הבדלים בין המנועים שיש לשקול?
הודעה אחרונה מאת Ahbarony, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום רב מבקש המלצתם לרכב 7 מקומות , שאמור לשמש רוב הזמן ל 6 נוסעים , כולל כסא תינוק. המשתנים החשובים הם בטיחות ואמינות . מתלבט בין רנו גראנד סניק, שאם הבנתי נכון , החל מ 2010 עם מנוע ניסאן (יתכן ותהיה בקרוב הזדמנות לקנות רכב חברה , יד ראשונה, בן 3 , עם כ 200 אלף ק"מ) רודיוס (מאוד אוהבים את הרכב כרכב קבוץ , אבל שמענו שהאחזקה שלו יקרה) פורד S MAX, פורד גלאקסי , או פולקסווגן טוראן, היה מי שהמליץ לי על רנו MCV אבל שמעתי שהיא לא נוחה בעליל. כמו כן ראיתי מחירים אטרקטיביים בהחלט ל פיזו 5008 (אבל הוזהרתי מהטורבו שלה) וגם מחירים אטרקטיביים ל סיטרואן C4 פיקאסו, שהבנתי שגם לה יש שלל בעיות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת papilon, -
- 2 תגובות
- 707 צפיות
שלום לחברי הפורום. כרגע אנחנו מחפשים סובארו פורסטר 2013-2015 ולרגע פזלנו לXC60 . המחיר של ה XC60 של 2013-2014 לא דורש תוספת משמעותית במחיר (בהתחשב שנמכרות מתחת למחירון לעומת הפורסטר שלעיתים נמכר במחירון). עד כמה הפער גדול ביכולות השטח בהתחשב בזה שסובארו xv הספיקה לצרכים שלנו מיכולות השטח (לא עושים טיולי שטח אך כן נסיעה בקצת יותר משבילי קק"ל ) מרגיש שניתן לקבל יותר אוטו בלא הרבה יותר כסף . אשמח לדעות
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
שלום, אני יודע שאלה שני רכבים מקטגוריות שונות לגמרי אך קיבלתי הצעה עם אותו מחיר כ-60,000 ש״ח. הגאז עם 40,00 ק״מ הפלואנס עם 90,000 ק״מ. מחפש רכב חסכוני (אני עושה כ-30k פלוס בשנה), אמין, נוח להנהיגה, ובטיחותי. גודל ומרווח פנימי פחות חשוב. בעבר היית לי ג׳אז היברידית שמאוד נהנהתי ממנה, אך אני לא מכיר את דגם הבנזין. הפלואנס מפתה עם רמת האבזור שלה. מצד שני שמעתי שיש לה נטיה לתקלות חשמליות ועוד. מה דעתכם? אשמח לשמוע גם חוות דעת מכאלה שנהנגו על הרכבים לאורך זמן.
הודעה אחרונה מאת ProMeR, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 14.3 אלף צפיות
שלום רב אני קונה מיצובישי לנסר 2012, ואני רוצה לקחת אותה לבדיקה. לפי מה שראיתי כולם פחות או יותר אותו מחיר, אז אשמח לקבל המלצה למכון בפתח תקווה. תודה.
הודעה אחרונה מאת system_x, -
-
- 5 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום חברים. מתלבט בנוגע לרכישת x3 בן שנתיים עד שנה. מבקש לברר מספר דברים - 1. סדר גודל של ירידת ערך שנתית ברכב זה ( או בן דודו x4). 2. עלות ביטוח שנתית לערך 3. עלות טיפולים גדולים ותקלות משמעותיות. תודה לעונים עמנואל Sent from my SM-N950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת amitayem, -
- 1 תגובות
- 693 צפיות
היי חברים. אני מתלבט לגבי רכישת S1 בשנתונים 2015-16. אני מאוד אוהב את הצורה ומחפש רכב קטן וכייפי שאוכל להנות ממנו. אשמח לשמוע את דעתכם לגבי הרכב מבחינת אמינות, בעיות/תקלות מיוחדות שיש בדגמים הללו וכל דבר מעניין אחר שקשור לרכב שיכול לעזור לי להחליט. תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- 3 תגובות
- 795 צפיות
שלום מעוניין לקנות פורסטר חדשה (לא טורבו)לפי החוות דעת שקראתי יש בעיית כח לרכב הזה האם זה נכון ? עד כמה זה ממש בעייתי?
הודעה אחרונה מאת Itzik-b, -
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים , מחפש חוות דעת על הרכב הנ"ל, מדובר ברכב יד שניה שעשה 140,000 ק"מ , מצב חיצוני מעולה, מכני עוד לא בדקתי. האם מישהו מכיר והיה ברשותו? מדובר על הדגם עם 183 כ"ס . נאמר לי שהקומפרסור פחות אמין ואם הוא מתקלקל , אז ההוצאה גדולה מאוד ויכולה להביא להחלפת מנוע . תודות..
הודעה אחרונה מאת mbtech, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קילומטרז׳ 90 בהונדה ו-100 ביונדאי. מחיר 28000 הונדה ו-34000 ליונדאי (את היונדאי אפשר יהיה להוריד אני מאמין כי לוי יצחק אומר 30). שתיהן יד ראשונה פרטי, טיפול במוסך מורשה (עוד לא ראיתי ספר טיפולים וכו׳). היונדאי ידנית. את היונדאי ראיתי ונסעתי והיא נראית בסדר. הצורך הוא אוטו משפחתי שיוכל להכיל עגלה בבגאז׳. לדעתי בשתיהן אפשר. חשוב אמינות ובטיחות מן הסתם. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת abl155, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 10 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אנחנו זוג+3 ילדים בני 8, 14 ו 16. היום יש לנו סיטרואן פיקאסו 2008 וסוזוקי סוויפט 2010. רוצים לשדרג את שניהם לרכב יד 2 בן כ 2-3 שנים עד 70-000 לרכב משני ו 90,000 ש"ח לרכב ראשי, כאשר האילוץ הוא שאחד הרכבים יהיה של לובינסקי (יש לי התחייבות אליהם). אתמול ראיתי את הסוזוקי קרוסאובר ונדלקתי: האם הוא יכול לשמש כרכב ראשי או משני? אם רכב ראשי: הוא יחליף את הפיקאסו, ויתאים ל 99% מהצרכים שלנו (למעט 2-3 נסיעות לנופש בארץ, עם 4-5 מזוודות. מקסיום - אקנה לו גגון לנסיעות האלו). כמו כן, צריך במקרה זה המלצה לרכב משני של לובינסקי (סיטרואן או פיג'ו) אם רכב משני, אז הוא יחליף את הסוויפט, ויהיה מעט גדול יותר מאשר מה שאנחנו רגילים. במקרה זה, אקח פיקאסו C4 מלובינסקי. ה…
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז כיום אני נוסע כל יום 50 ק"מ לכל כיוון לעבודה, אז חושב להחליף את המיצובישי לנסר 2007 שלי. הפרמטרים החשובים הם: 1) כמה שיותר חסכוני 2) אמין (אני יודע שהגישה כאן היא שכל אוטו ששמרו עליו טוב הוא אמין אבל בכל זאת) 3) באזור 30-35 אלף עם שנתון כמה שיותר גבוה. 4) ידני - לא חובה אבל מעדיף גם בגלל צריכת הדלק וגם בגלל שהרכב יהיה עם מנוע קטן אז טיפה יותר כוח. כרגע מיצובישי ספייס סטאר ידנית מנוע 1.0 נראית אופציה טובה, מה אומרים? לא ראיתי 1.2 ידנית, יש כאלה? יש אופציות מומלצות יותר? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
רנו קליאו החדשה 1 2 3
מאת yossiyemin-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 42 תגובות
- 8.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתכנן לקנות בימים הקרובים את הרנו קליאו החדשה הדגם האוטומטי, עד עכשיו שמעתי ביקורות שונות, חלקם טובות וחלקם ממש רעות. אשמח אם חברי הפורום ישפכו טיפה מהידע להם על הרכב, הכל מתקבל, המלצות, הערות, מענות, ביקורות, כל דבר !! תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת ramik33, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
בן 22 מחפש רכב לשלוש שנים - 15,000 - 17 קילומטר בשנה תקציב - 30-35k לרכב בלבד . דרישות, מהירות - בעיקר 0-100 עם דגש על כמה שפחות מ10.5 שניות והאצות לצורכי עקיפות, לא התנהגות מופתית (שבטח אי אפשר להשיג בסכום הזה) אמינות- שלא יקרע תכיס, רכב שיהיה אפשר להיכנס איתו למוסך מורשה לטיפולים תקופתיים וזהו. (גם אם טיפולים יקרים מהממוצע זה בסדר, רק שיהיה רכב עם כמה שפחות תקלות סדרתיות ויקרות) מראה- שיהיה כמה שיותר צעיר ופחות רכב עם תדמית משפחתית מידי מה פחות חשוב אבל רצוי. צריכת דלק , ניתן להתפשר על 10-11 קילומטר לליטר ( לא חייב 13 14 אבל שלא יהיה 7- מקום- נהג 1 99 אחוז מהזמן כך שספסל אחורי לא משנה המקום בו ובכללי לא חייב רכב גדול נוחות. ניתן להתפשר על…
הודעה אחרונה מאת red1, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט לפני קנייה בין סיאט איביזה fr אוטומט 5דלתות (2014-2015) לבין, הונדה סיוויק האצ׳בק (2014-2015). מה אני מחפש? 1. רכב ש״כיף״ לנסוע איתו מדי יום לעבודה (כשעה), ברור לי שהם לא רכבי ספורט, אבל מחפש משהו שובב. 2. אמינות, לא כל שני וחמישי מוסך. כרגע יש לי טויוטה קורולה ואני ממש רוצה רכב שגם יהיה לי כיף לנסוע עליו, שלוחצים יגיב. די מאסתי במשפחתית שלא נותנת חווית נהיגה, בסה״כ לוקחת אותי ממקום א׳ לב׳. לגביי הביאו אשמח לשמוע מה ההבדל בין דגמי 1.2 ו1.0 תודה
הודעה אחרונה מאת noknok, -
- 1 תגובות
- 566 צפיות
1. יונדאי KONA 2. קיה סטוניק ועם איזה מנועים המכוניויות הנל ישווקו בארץ?
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום. אני מתלבט איזה רכב לקנות. מעוניין ברכב יד2 עם תקציב של עד 65K. חשוב לי ברכב שיהיה אמין, שלא יראה הרבה מוסך, שעלות התיקונים לא תהיה גבוהה, וכמובן אם אפשר יותר חסכוני אז יותר טוב אני מתלבט בין סוזוקי סוויפט, טויוטה יאריס וi20 שנת 2013+ המלצה שלכם? מה אתם אומרים? יש איזשהו דגם ספציפי בין המכוניות הללו שעליי להמנע ממנו? נפח מנוע, וכו'? תודה, תום
הודעה אחרונה מאת lcx, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 873 צפיות
אמין חדש צריכת דלק וכח מנוע נורמליים תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Ron.P, -
-
פיגו 3008 2018
מאת שמנמוך- 2 תגובות
- 715 צפיות
שמתי לב שמפרט הבטיחות בדגם הדיזל אקטיב שודרג.רציתי לשאול את המבינים בענין,האם יש הבדל משמעותי ,בין האקטיב דיזל החדש, לבין הדיזל פרימיום? השאלה שלי מתייחסת לאיבזור הבטיחות בלבד, בלי קשר ל"פינוקים " אחרים
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי. מחפש רכב לנסיעות קצרות של 9-10 ק"מ מיישוב לעיר ומידי פעם מהיישוב לת"א. סכום עד 10-11K חיפשתי ומצאתי כל מיני אפשרויות ביד 2 וקראתי פה בפורום האפשרויות שמצאתי הן : 1. יונדאי גטס - רציתי לשאול לגבי אם GLF או GLI או GL והאם ההבדלים משמעותיים שנים 2005-2007. 2. סיטרואן C4 3 . פיאט פנדה - http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=4785879 4. שברולט אבאו - http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=4794676 5. רנו קליאו http://www.yad2.co.il/Cars/ViewImage.php?CatID=1&SubCatID=1&RecordID=4727629 1 ממש אהבתי שוקל . 2 - ראיתי 2-3 מודעות ורציתי לדעת חוות דעת. 3/4/5 הוספת…
הודעה אחרונה מאת shlomka, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום חברים מתלבט בקניית רכב עבור אבא שלי נעצרתי על 2 דגמים שמתאימים מבחינת מחיר מדובר שנתונים 2013-2015 1600 יונדאי i25 מול אימפרזה 1600 יעוד :נסיעה של 15 ק"ם ביום ברובה עירונית מעניין: אמינות ו חווית נהיגה (כמה שיש לשתיהן כמובן) לא מעניין : בטיחות ,תצרוכת דלק,סחירות וכו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
לחבריי היועצים שלום, תקציר: מחזיק בקיה נירו כ3 חודשים מהעבודה, מטעמי דת של המעסיק הרכב לא מורשה לנסוע בשבת. כרגע יש בבית כרכב שני יונדאי גטס 1.6 gls 2008 מלוקקת ושמורה, נקנתה ממבוגרת שבקושי נסעה ברכב. היונדאי הספיקה לנו כאשר היתה מותרת הנסיעה עם הרכב בשבת, כי כך שירתה רק את זוגתי מהבית לעבודה. כעת אנו חושבים להחליף את היונדאי ברכב בטיחותי ואמין עם ערך מוסף. בעברי הסטוריית רכבי שטח, לכן, הייתי מוכן להגדיל את התקציב עד 100k ושמתי פעמיי על ל״ק קצרה 07-08, זוגתי שללה. לאחרונה הסתכלתי על פורסטר ועל Xv, ולא יודע הפורסטר מכוערת הxv פשוטה לא מצליח להתחבר. לא יודע מה לעשות, החלטתי קודם כל להגביל תקציב, ופזלתי לאחרונה לרכב אהוב מאוד שהיה לי אותו בעבר ליומיים ופ…
הודעה אחרונה מאת idan10, -
- 2 עוקבים
- 30 תגובות
- 7.9 אלף צפיות
היי, אשמח לקצת עזרה מחפש רכב ״ספורטיבי״ , התחלתי מA3 והתסכלתי על עוד כמה דגמים. מתקשה להחליט מה כדאי יותר. תקציב רצוי מאוד עד 50 (במידה ויש דגם ספציפי שממש מומלץ אין בעיה להוסיף עוד ..) עברתי על כמה שרשורים בפורום - לא בדיוק מכוונים לדגם ספציפי. דרישות: כמה שפחות זמן במוסך - זמן פנוי שואף ל0. עלות תחזוקה נמוכה תודה! (נ.ב. לא איביזהֿ, לאון, גולף, פולו... )
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 816 צפיות
שלום, לאחרונה אני חושב שהגיע הזמן להחליף את האוטו. התקציב הוא סביב 20-30 אלף. לאור הניסיון הטוב שלי עם רנו - רנו מגאן שנת 1998 והנוכחי מגאן 2, ולאור שאני כבר מכיר את היצרן על שטויותיו, חשבתי להתקדם לרנו פלואנס. אשמח להמלצות\דיס המלצות, המלצות על אופקים אחרים חוץ ממגאן. כמו כן אשמח לשמוע בהמלצות על מה לשים דגש בבחירת האוטו - פלואנס או אחר - ובבדיקה שלו. תודה
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי חברים, אני בעיצומם של חיפושים אחר רכב- קודם כל רוצה להגיד תודה על כל המידע שאתם חולקים פה, לומד המון בזכותכם. מחפש רכב אוטומט עד 20K ש"ח, לנסיעות של סה"כ 1,000 ק"מ בחודש במישור, רכב שלא יריץ אותי למוסכים כל חודש, שיהיה אמין , בטוח, חסכוני בדלק וככל האפשר גם נוח. מצאתי פולקסוואגן פולו מודל 2007, מנוע 1,390 אוט', דגם Energy, יד 2 פרטיות, נראה חיצונית ופנימית טוב, נסעה 150K ק"מ ונמכרת תמורת 16,000 ש"ח. האם יש הסתייגויות או לחלופין המלצות על הרכב? משהו שכדאי לבדוק מבעוד מועד? (חוץ מקומפיוטסט) תקלות נפוצות שכדאי לשים עליהן דגש? אשמח מאוד לעצות מהמבינים המון תודה! גיא
הודעה אחרונה מאת pooh-bear,
-
מי מחובר 46 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 364 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Camaro 92
- מ.צ
- gpro
- DanielGangsta
- David32
- Zorly
- Itzik-b
- PYA
- menir1
- garicho
- orsh99
- צוק
- amosbmw
- Shay Shd Dave
- Ronenbb
- ברווז
- om2
- לירון .ה.
- itaysamurai
- shlomiko
- גור אדם
- fatboy1340
- Tal7
- gpm11
- QV1750
- davemustaine87
- ldti
- lanosforce
- `Infinity
- Igalz
- RedLabel
- שמוליק 88
- Pavlik
- Avia
- פריג'י
- BRAVO_SX
- עודדון
- SlowRide
- Assafo2
- natco
- פונציק
- guy.a
- אליה
- SurfHigh
- meir_gi
- Coresh
