Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3094 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

מבקש המלצתם לרכב 7 מקומות , שאמור לשמש רוב הזמן ל 6 נוסעים , כולל כסא תינוק.

המשתנים החשובים הם בטיחות ואמינות .

מתלבט בין רנו גראנד סניק, שאם הבנתי נכון , החל מ 2010 עם מנוע ניסאן (יתכן ותהיה בקרוב הזדמנות לקנות רכב חברה , יד ראשונה, בן 3 , עם כ 200 אלף ק"מ)

רודיוס (מאוד אוהבים את הרכב כרכב קבוץ , אבל שמענו שהאחזקה שלו יקרה)

פורד S MAX, פורד גלאקסי ,

או פולקסווגן טוראן,

היה מי שהמליץ לי על רנו MCV אבל שמעתי שהיא לא נוחה בעליל.

כמו כן ראיתי מחירים אטרקטיביים בהחלט ל פיזו 5008 (אבל הוזהרתי מהטורבו שלה)

וגם מחירים אטרקטיביים ל סיטרואן C4 פיקאסו, שהבנתי שגם לה יש שלל בעיות.

תודה מראש

פורסם

מאזדה mpv, הכי אמינה ומפנקת שיש, אבל הכי בזבזנית בדלק .

העדפה האישית שלי תיהיה רנו גראנד סניק עדיף לחפש דיזל.

C4 פיקאסו היא הבאה בתור בעניין הרכישה.

כל השאר זה צרות צרורות יותר.

רון

 

החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?

פורסם

הרדיוס אמינה מאוד גדולה ומרווחת (רחוקה מהמונח צרות צרורות...) אחזקה סבירה לרכב בגודל הזה.

הMCV מרווחת מאוד, נוחה, (הרבה יותר מהגראנד סניק במושב האחורי) גם אמינה וזולה לאחזקה ביחס לכל השאר - מה כן היא פחות בטיחותית.

פורסם

בס"ד

 

אני לא ההיתי מתקרב ל-C4, הרכב בעייתי מאוד וזה בלשון המעטה, החל מבעיות בידית הילוכים וכלה במנוע.

הפורדים לעומת זאת הבעיה שלהם היא צריכת הדלק, וגם מזגן חלש יחסית.

הרודיוס מפגינה אמינות מרשימה, לגבי צריכת דלק אני לא סגור.

אני כשההיתי בסטטוס של בחירת 7 מקומות הסיבה שגרמה לי לפסול אותו היתה הנראות וגם מנוע קצת חלש לטעמי על משקל כזה.

שיהיה בהצלחה.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

×
×
  • תוכן חדש...