Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לחבריי היועצים שלום,

 

תקציר:

מחזיק בקיה נירו כ3 חודשים מהעבודה, מטעמי דת של המעסיק הרכב לא מורשה לנסוע בשבת.

כרגע יש בבית כרכב שני יונדאי גטס 1.6 gls 2008 מלוקקת ושמורה, נקנתה ממבוגרת שבקושי נסעה ברכב.

היונדאי הספיקה לנו כאשר היתה מותרת הנסיעה עם הרכב בשבת, כי כך שירתה רק את זוגתי מהבית לעבודה.

כעת אנו חושבים להחליף את היונדאי ברכב בטיחותי ואמין עם ערך מוסף.

בעברי הסטוריית רכבי שטח, לכן,

הייתי מוכן להגדיל את התקציב עד 100k ושמתי פעמיי על ל״ק קצרה 07-08, זוגתי שללה.

לאחרונה הסתכלתי על פורסטר ועל Xv, ולא יודע הפורסטר מכוערת הxv פשוטה לא מצליח להתחבר.

לא יודע מה לעשות, החלטתי קודם כל להגביל תקציב, ופזלתי לאחרונה לרכב אהוב מאוד שהיה לי אותו בעבר ליומיים ופשוט התאהבתי,

יטי דיזל 4x4, ידוע לי שאין כל קשר בין הרכב לשטח, אבל בכל זאת, נראה לי שזה הכיוון, לעניות דעתי ייתן תמורה מלאה לכסף וגם כך התכוונתי לקנות שוב טרקטורון:lol:.

האם אתם יכולים להמליץ על רכב אחר בסכום של עד 60k?

אמין, בעל ערך מוסף כלשהו, בטיחותי, כמה שיותר חדש, עדיף ג׳יפון (לא חובה).

אפשרות נוספת...להשאיר את הגטס ולהישאר עם הכסף בבנק...:roll:

תודה.

עריכה אחרונה על ידי idan10

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
סוזוקי גרנד ויטרה

 

מרגישה לי מגושמת...איך הגרנד, למישהו ניסיון איתה?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

איך ההאוטלנדר צורה ישנה מנוע 2.4 הנעה 4X4 ?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

×
×
  • תוכן חדש...