ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,536 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שמעתם על התקלה במשרד התחבורה? לא מנפיקים רשיונות רכב חדשים ויש עיכוב במסירה בגלל בעיה שיש במערכת שלהם מול המערכת החדשה של רשות המיסים. מישהו שמע על צפי לסיום התקלה?
הודעה אחרונה מאת idan94, -
- 4 תגובות
- 814 צפיות
מחפשת (בפעם הראשונה!) לקנות רכב דרך ליסינג ומהמלצות ששמעתי אני מעוניינת ברכב היברדי. לא חייב רכב גדול כיון שמדובר סה"כ בנוסע אחד או שניים ובעיקר בנסיעות עירוניות. אשמח להמלצות לסוג רכב שמומלץ עבורי וכן למקום קניה מומלץ. תודה!
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
- 9 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
אופל אסטרה 2011 מנוע 1600 עשתה 145 אלף ק"מ. איך הרכב ? מומלץ??? ואם לא ? מה מומלץ?
הודעה אחרונה מאת Amichey95, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום חברים אני מתלבט ברכישת רכב שישמש בעיקר לנסיעה לעבודה, 40-50 ק"מ ביום - בעיקר בינעירוני. הדרישות שלי מהרכב בסדר יורד: אמינות, נוחות נסיעה צריכת דלק ובטיחות. אני נוטה להתחבר לאביה - בעיקר בזכות המנוע אבל הראש נוטה לכיוון היאריס האמינה. למישהו היה אחד מהרכבים או שניהם ויכול להעביר חוות דעת ולעזור לי להגיע להחלטה?
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 7.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב חדש בחודש הקרוב וחשבתי על הסיאט לאון FR. מה אתם אומרים על הרכב הזה? יש לו בעיות? תודה.
הודעה אחרונה מאת Mr_Shankly, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 869 צפיות
היי, מעוניין לקנות רכב עבור בן אדם צעיר (21) אמא שלי גם נוסעת ברכב לעיתים רחוקות אך עבורה לא משנה איזה רכב אבחר דרישות: -חסכונית -5 דלתות -תחזוקה לא בשמיים -תקציב 80K אבל אפשר למתוח אותו קצת במידת הצורך -רכב לטווח ארוך -מראה צעיר -אוטומט בהתחלה חשבתי על סיאט איבזה אבל ירדתי מהרעיון כרגע מתלבט בין מאזדה 2 לבין סקודה פאביה פתוח לשמוע גם הצעות אחרות תודה רבה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, בקרוב אני מתכוון להחליף את הרכב, כנראה אלך על חדש ואחרי שקראתי וחפרתי הרבה בפורום וברשת, יש שני רכבים ששמתי עליהם עין, התלבטות די קשה לכן אשמח לשמוע את דעתכם. איביזה החדשה 1.5 TSI גיר ידני מול לאון 1.4 TSI FR גיר ידני. המחיר על הנייר של האיביזה יותר יקר 132K מול הלאון 127K. אני מבין שבפועל יש הנחות קבועות שכולם מקבלים באזור ה5K, תקנו אותי אם אני טועה. מהבחינת אבזור נראה שהאיביזה עולה על הלאון, עם מערכות בטיחות אקטיביות ובנוסף חיישני רוורס ומצלמה מקוריים מבחינתי זה מאוד חשוב כי אני לא מעוניין בהתקנות מקומיות, ואם כבר מדברים עליהם, להבנתי בשניהם מגיע מובילאיי ואין דרך להתחמק מזה החל מ2018 ? .... אין דרך לעקוף את זה או ללכת לבד שיתקינו בנו…
הודעה אחרונה מאת Mega, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
היי אני רוצה לקנות רכב חדש עד 110 אלף שח. מחפשת רכב מודרני שירגיש זריז, צעיר וספורטיבי. איזה רכב עדיף משני הרכבים שציינתי מבחינת איבזור, אמינות, נוחות נסיעה וצריכת דלק? אם אקח את הפיגו אז כמובן את הדגם המאובז יותר. כנ"ל גם לגבי הסיאט. האם לכם יש עוד הצעות?
הודעה אחרונה מאת tainka2405, -
-
- 4 תגובות
- 922 צפיות
שלום לכולם. אני צריך המלצה על מקום בירושלים שיכול לבדוק גיר רובוטי של קורולה 2008, זה רכב שאני חושב לקנות, הוא נסע 115000 ק"מ ולא הוחלף אף פעם קלאצ'. ומה בערך המחיר של החלפת קלאצ'?
הודעה אחרונה מאת חגי107, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום רב בבעלותי קורולה 2003, 200KKM יחידת כוח מקורית שמורה ומתפקדת מעולה. רוב המוחלט של הנסיעות הן מחוץ לעיר בשעות ללא עומס. בלאי נמוך וזה מורגש. יש לי אפשרות להחליף אותה בתוך המשפחה לקרוז 2012 (ללא אפשרות מכירה למטרת רווח) קרוז עם 190KKM יד1 פרטית, מטולפת במורשה ללא טאונות, ננהגה ע"י מס' נהגים כולל נהגים חדשים. יש לי אפשרות לבדוק דברים מסויימים ו/או לקחת אותה למורשה UMI בו היא טופלה. עלוית של דלק, ביטוח ואגרת רישוי - לא מהווה עניין. שאלה עיקרית לגבי תיקון תקלות פוטנציאליות ובלאי עתידי. מה לבדוק? נשמע כדאי? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת ReifA, -
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום חברים, מחפש לקנות רכב לזוג + 3 מתלבט בעיקר בין קיה סיד סטיישן לרנו מגאן דיזל. תקציב 60-70, רכב שנת 2014 בערך. אני נוטה לכיוון הרנו אבל מפחד מהצרפתיים. מישהו עם ניסיון יכול לתת חוות דעת. תודה!
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
- 12 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום. אני מחפש רכב שיכול להכיל בצורה נוחה 3 כיסאות לילדים מאחור. חשוב לי מאוד הבטיחות, ברמה הכי גבוהה. לגבי רכב חדש אוכל לקנות עד 130k. אם אקנה מיד שנייה, בתקווה אקנה ב 90k. אוכל לעלות עד 100k. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת alonjp, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, חיפשתי מעט בנושאים קודמים ולא הצלחתי למצוא נושא רלוונטי... אשמח לקבל התייחסות להשוואה בין מספר חלופות לרכב 7 מקומות עבור המשפחה. התקציב שלנו עד 60 אש"ח. מחיפושים ביד 2 מה שראיתי זה פחות היותר ההיצע הבא: [TABLE=width: 469] [TR] [TD][TABLE=class: grid, width: 469] [TR] [TD=align: center]חברה[/TD] [TD=align: center]דגם[/TD] [TD=align: center]שנה[/TD] [TD=align: center]יד[/TD] [TD=align: center]קילומטרז'[/TD] [TD=align: center]מחיר[/TD] [/TR] [TR] [TD=align: center]סיטרואן[/TD] [TD=align: center]C4 פיקאסו[/TD] [TD=align: center]2013[/TD] [TD=align: center]2[/TD] [TD=align: center]70-150[/TD] [TD=align: center]40000-50…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי החלטתי לרכוש את האיביזה,המוכר מגיע לבדיקה בשישי. זאת פעם ראשונה שאני רוכש רכב מבן אדם פרטי ואני לא יודע בדיוק את סדר הפעולות של התשלום והעברת בעלות וביטוח על הרכב. איך אנהג על הרכב כשאעשה העברת בעלות לפני שיש לי ביטוח.הרי לא אשלם על ביטוח לפני שרכשתי את הרכב... כמו כן אשמח לטיפים ממה להישמר ומה לבדוק ביתר תשומת לב.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, מעוניין בהמלצות לרכב שני שישמש בעיקר לנסיעות לרכבת, לפעמים הסעת ילדים. דרישות: - 35-40K - בטיחותי - תחזוקה זולה - חסכוני תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 14 אלף צפיות
שלום לכולם יש לי ברשותי 15 אלף ש"ח במזומן , ואני כבר הרבה זמן רוצה לקנות רכב אני מוכן להגדיל את הסכום ל20 , אבל יותר מזה לצערי אין באפשרותי להשיג הנסיעות שלי הן נסיעות שגרתיות , לרוב עירוניות , פעם-פעמיים בשבוע בינעירוניות , שגם הן לא נמשכות מעל 30 דקות לנסיעה רצופה הדברים שהכי חשובים לי ברכב זה אמינות וחסכון בדלק ממש אין לי כוח להגרר למוסכים , טיפולים , ולהיות עם רכב מושבת בגלל תקלה כלשהיא בגלל סוג הרכב , לא בשביל זה אני משקיע את רוב הכסף שלי בשביל רכב .. אין לי בעיה להתפשר על רכב חלש יותר או על רכב שהוא מודל ישן יותר - אם זה אומר שבקושי אראה מוסך או אחווה תקלות החסכון בדלק זה גם פרמטר מאוד חשוב לי .. הרכב שאני כרגע נוהג בו (של ההורים) אוכל בסביבות 1…
הודעה אחרונה מאת ilia1, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום קניתי רכב חדש, מאזדה 3 שנת 2014, אני רוצה לעשות ביטוח אבל נתקלתי בבעיה שאין לי עבר ביטוחי מלא, בשנתיים האחרונות היה לי ביטוח צד ג' על סיאט קורדובה 2001, ולפני זה נהגתי על רכב של ההורים(ביטוח מקיף) לפחות כמה פעמים בשבוע(מעל ל8 שנים), אבא שלי כן היה מעורב בתאונה בביטוח שלו ב25/2/15 כלומר עוד חודש וחצי הוא יהיה כבר 3 שנים בלי תאונות, פניתי להרבה חברות ביטוח וחלק גדול מוכנים לבטח אותי רק על סמך השנתיים שהיה לי צד ג' ולא להסתכל על כל השנים שלפי ומבקשים סכומים באזור ה 7 אלף לביטוח חובה+מקיף, הסוכן של אבא שלי הציע לבטח את הרכב עלו בעלות של 6 אלף, ואם לא היה את התאונה לפני כמעט 3 שנים זה היה 5 אלף(חובה + מקיף). האם יש דרך לעשות ביטוח לתקופה של חודש וחצי ואז…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
אהלן אז אבא שלי מחפש להחליף לאמא שלי את הדאציה. הוא חשב לקנות אופל קורסה יד 1 מזכיה ( כל פעם עולה ליד 2 עוד אחת) במחיר של 70 אלף שקלים. ראיתי מבחן דרכים על הרכב מלבד זה לא ראיתי חוות דעת של אנשים שמחזיקים את הרכב מה אתם אומרים? כעיקרון הדרישות שיגיע מנקודה א ל- ב. אמא שלי נוהגת לבד לא לוקחת עוד אנשים ברכב, נוסעת ממש מעט ומאוד לאט ( הדאציה עם 12 אלף קילומטר במעל שנתיים). אשמח לשמוע חוות דעת
הודעה אחרונה מאת SuperBamba, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 812 צפיות
שלום לכולם אני עומד לפני רכישת הרכב הנ"ל ואבקש להתייחס לבדיקה בלבד ואם אפשר לתת הערכת מחיר ההנחה שאני צריך לדרוש מהמוכר, אם בכלל לפי טענתו. תודה מראש ואשמח לתגובות בהקדם. ניסיתי להעלות את קובץ הבדיקה, במידה ולא עלה או שלא תצליחו לפתוח ארשום את הליקויים העקריים שנמצאו בבדיקה 1. שאיבות שמן לחלל השריפה. 2. תושבות מנוע פגומות (בהסבר הבוחן: תושבת מנוע ימנית עליונה) 3. רעידות בגלגלים 4. בולם זעזועים קדמי ימני נוזל.
הודעה אחרונה מאת מרכז שירות שי-לי, -
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי, אני מת להחליף את ההונדה ג'אז שנתון 2003 שלי והלכתי לסוכניות טרייד אין כי אין לי כוח למכור ביד 2. קיבלתי שתי הצעות: מאלבר פז'ו 308 שנתון 2010 עם 90,000 קילומטר מדגם הComfort Plus ב14,000 -16,000 פלוס הרכב שלי. מטרייד מובייל פ'זו 207 שנתון 2012 עם 30,000 קילומטר מדגם הActive ב20,000 פלוס הרכב שלי. אני אישית נוטה לכיוון הפז'ו הראשונה, ה308, בגלל גודל ואבזור (למרות שאני מודה שאין לי מושג מה האבזור כולל). אני כן קצת נגד כי שמעתי על צרפתיות וחשמל ושהם לא הולכים ביחד. איך האמינות שלה? אני אמור לעשות נסיעות קצרות כל יום (כפר סבא - הרצליה) והרכב מיועד בעיקר לנסיעות האלה. מה חושבים?
הודעה אחרונה מאת Timor Surkiss, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 859 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב מליסינג אופל 2012 אסטרה סטיישן ק"מ סביבות המאה שברולט 2013 קרוז סטיישן ק"מ סביבות המאה האופל יקרה יותר באלפיים שקל בערך, אבל בגדול המכוניות מאוד דומות בנתונים שלהן, אני מתלבט איזה אוטו יהיה חסכוני יותר ואמין לאורך זמן (לפחות על הנייר) אשמח לתגובות ומידע, תודה מראש! דניאל.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 887 צפיות
היי חברים... בהשוואה לרכבים אחרים מעדיף את הנירו ההיברידי מאשר רכב "רגיל" למרות הק"מ הקטן של הצרכים שלי. הנסיעה היומית של הרכב כ-6 ק"מ ביום (3 לעבודה ו-3 חזרה), מרחק קטן מאוד ומכאן השאלה: האם לא יהיה חוסר הטענה או הטענה מעטה כך שיכולה להיות בעיה של חוסר הטענה או פגיעה ביכולות של הסוללה של הרכב?
הודעה אחרונה מאת idtlevi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 840 צפיות
ההתבלטות שלי כרגע היא סיאט איביזה 2011 tsi 1200 ואם לא זאת? מה עדיף? תקציב של עד 30 אלף בקטגוריות של סופר מיני. סימני הפיסוק העודפים הוחזרו למלאי והכותרת נערכה בהתאם לרוח התקופה. בתודה, ההנהלה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 673 צפיות
בן 24 מחפש רכב לטווח השלוש שנים בערך .. כרגע נוסע על מאזדה 3 האצבק ספיריט מנוע 2000 שנתון 2008 נסיעות בעיקר לעבודה וסתם טיולים(הרכב בבעולתי 9 חודשים והוא עבר איתי סביבות ה5K ק"מ בוא נגיד סביבות 7-10K ק"מ בשנה.) תקציב: 60,000 במידה וצריך ניתן לעלות ל65,000. מה חשוב לי: - הכי חשוב קודם כל זה המרווח הפנימי אני 1.85 מטר ואני לא בנאדם קטן ככה שאני לא ירגיש שאני נוהג בקופסאת שימורים בנוסף לזה רוב הזמן אני נוהג לבד אבל מידי פעם אני מסיע את המשפחה אומנם נסיעות קצרות יחסית אבל עדיין ... המרווח הנוכחי במאזדה שלי סבבה לגמרי לצורך השוואה. - נראות אוטו עם מראה צעיר ויפה ולא מגושם מידי. - זריז שלא יהיה עגלה שאני לוחץ גז אז יקח לו איזה שתי שניות delay כזה. …
הודעה אחרונה מאת Hanan Nurlian, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
זה יהיה הרכב השני שלנו (אוהבים רכבים קטנים וזריזים) במקום סוזוקי סוויפט שנתון 2010 2-3 שנים על הכביש אוטומט מחפש קצת מעבר לרכבים הסטנדרטים (יאריס, מזדה 2, I10, פיקאנטו), כך שיהיה מעט מפנק בנהיגה (אנחנו עם 3 ילדים בני 8, 14, ו 16, ולעיתים נוסעים בסוויפט כרכב ראשי = כי הוא די נוח, קטן, גמיש וכו') כ 15,000 ק"מ בשנה עדיפות לרכב עם בקרת שיוט ומערכת Start Stop (יש כאלו רכבים קטנים בתקציב הזה, ובשנתון הזה?) אמין (לפחות כמו הסוויפט), חסכוני (כמו הסוויפט), טיפולים זולים (כמו הסוויפט) בקיצור - סוויפט פלוס... תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום מחר אני הולך לבדוק מאזדה 3 משנת 2015 יד ראשונה שעברה רק 20K קילומטר במחיר נמוך ב13 אלף מהמחירון. המוכר לא מכחיש שהוא סוחר רכבים ובנוגע למזדה, טוען שהרכב פרטי ומתחייב על תקינות מלאה בבדיקה. בכדי לוודא שלא מדובר ברכב ליסינג או השכרה, תכננתי לבקש מהמוכר להגיע איתי למכשיר רשיומט ולהדפיס את רשיון הרכב לנגד עיני. האם יש עוד דברים שיכולים לחמוק מעיני? מה עוד הייתם ממליצים לי לבדוק? זוהי הקנייה הראשונה שלי. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין ברכישת רכב וכרגע מתלבט על שברולט קרוז 2013 סטיישן 1.8 platinum, מליסינג, יש של 125 קמ ויש 96 רציתי לדעת אם מדובר ברכב אמין או אחד שכדאי להתרחק ממנו ובכלל דעות לגביו
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 891 צפיות
שלום לכולם, אשמח לעצה - מעוניין כאמור ברכב שני במשפחה שיהיה מהנה לנהיגה (אם לא ספורטיבי, אז לפחות חזק. אם לא חזק אז פשוט מהנה) . הנה מספר דרישות: א. 4 או 5 דלתות. ב. אמין יחסית - אין לי כ"כ אנרגיה או כסף לבילויים תכופים במוסך. ג. צריך להיות מתאים לשלושה ילדים קטנים מאחור, אם כי לעיתים יחסית רחוקות. המוסכניק שלי אמר להתרחק מארופאיות. די מצמצם את ההיצע. תודה! Sent from my SM-G950F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 2 תגובות
- 620 צפיות
אמנם הנבואה ניתנה לשוטים, אבל בכל זאת יש פה כמה אנשים בפורום עם זויות ראיה וחוכמת מכוניות ולכן שואלת: נניח אני קונה פיקנטו 2018 ב80 אלף. שנה הבאה (שנה מהיום) - לדעתכם יהיה קל למכור אותה (בהנחה שתהיה שמורה, בלי הרבה קילומטרז)? ובכמה אוכל למכור אותה?
הודעה אחרונה מאת לאון, -
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לא מפורט באתר שלהם
הודעה אחרונה מאת hgyh,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 227 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Aviady001
- sperial
- tan tan
- שביט
- amlh
- urich
- נעם101
- Igalz
- Erel
- tohanov
- גולדן191
- blackpolo
- om2
- yosi554
- FROGIE
- Night Driver
- Avia
- Boris
- Loder
- vigi
- lishaina
- SlowRide
- אליה
- stx
- PYA
- איציק נ.
- פריג'י
- נולד לליסינג
- סולל הדרך
- shahar188
- discoTD5
- yahaga
- menir1
- beresford
- BassDriver
- dorosen
- פאר האורה
- Rשף
- itzik123
- phpclub
- pasat04
- TurboMan
- davemustaine87
- DareDevil
- Deutz912
- yoav911gt2
- sagi_11
- פינדר
- משה בן הראש
- unreliablebazooka
- nir eli
- Yuvalino
- אבי ים
- borsood
- hans
- שלמה 30
- Aviv943
- Mikmik133
- אורי מ.
- Liquidator
- Dan___
- Daniel car systems
- איתי200
- צוק
