ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,537 נושאים בפורום הזה
-
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברים, אחרי חיפוש של שבועיים שהתמקד ברכבי סופר-מיני הבנתי שהמרווח ישיבה ברכבים האלו לא מתאים לנסיעה עם שני כיסאות בטיחות מאחורה (הילדות סבלו מחוסר מקום לרגליים - אני 1.85 אז..) לא מדובר על רכב ראשון במשפחה (יש לנו i30 שעושה עבודה טובה) אלא משמשת להסעות לגן ומהגן ולעבודה (חולון-רחובות). אבל עדיין, גם בנסיעות הקצרות האלו חשוב שיהיה לכולם נוח. אז אני עובר לחפש רכבים מרווחים יותר (וכמובן אמינים וחסכוניים). כמו שאמרתי - רכב שני שישמש אותי בעיקר לנסיעות לעבודה-הביתה וסיבובי ילדות וגנים. המחיר עד 25K. אשמח לשמוע הצעות והמלצות. תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
עזרה עם רכב ראשון שלי: סוזוקי סוויפט או סיאט איביזה או אולי בכלל פיג׳ו 208?? (יד 2) 1 2 3
מאת טירון רכבים-
- אחראי פורום
- 44 תגובות
- 12.1 אלף צפיות
אהלן, קודם כל רוצה להציג את עצמי ולאמר שאני חסר מושג בכל מה שקשור לרכבים, עד עכשיו בעיקר התבססתי על הרכבים שההורים שלי קנו עבור עצמם ולא הקדשתי יותר מדי מחשבה לעד כמה העסק יכול להיות תובעני. ועכשיו הגיע גם זמני לקנות רכב ראשון משל עצמי, התקציב צנוע יחסית, בין 20-30 לכל היותר, מן הסתם יד 2 ואני מכוון גם על רכב ידני גם בגלל שזה חוסך לי לא מעט מהמחירון וגם בגלל שאני בסכ״ה נהנה לנהוג בצורה הזו ככה שזה Win-Win (עד הרגע שאצטרך למכור ) בקיצור, אחרי בירור קצר בנוגע לצרכים שלי (נועד עבורי והחברה, ללא משפחה וילדים, בעיקר נסיעות עירוניות אבל פעם בשבוע נסיעה בין עירונית מאיזור המרכז לדרום הארץ וגם מתכנן לקחת אותו לחיפה ולאילת במהלך חייו) הגעתי למסקנה שעדיף לי להתבסס על רכ…
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
לא תאמינו לזה. היה לי דהייטסו שרייד 99' מעולה מעולה שמאוד אהבתי והתנהגה מקסים ולא עשתה כמעט בעיות. לפני יומיים רכב נכנס בה כשהיא חנתה ועיקם את הציר של הגלגל והג'נט. נעשה את זה קצר - בא שמאי והוריד אותה מהכביש. נקנתה ב3000 ש"ח לפני כ4 שנים, קניה מוצלחת ממש. עכשיו אמור לקבל עכשיו מהביטוח של הנהג הפוגע בסביבות 4000 ש"ח (ע"פ ההערכה של השמאי). זה נשמע כאילו דפקתי את המערכת אבל ממש לא. האוטו הזה היה שווה לי הרבה יותר מ4000 ובכלל לא היה לי בראש להחליף עכשיו, תכננתי להישאר איתו עד שילך המנוע או משהו דרסטי כזה. סה"כ לפני שבוע(!) החלפתי לו קלאץ ב1400 ש"ח (הטיפול הכי גדול שעשיתי באוטו בכל ארבע השנים האלו). בקיצור, מבואס, אבל צריך להתקדם הלאה. אני מחפש קניה מסוג דומה - רכב אמין…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- 8 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, ניגשתי לסוכנות קיה בשביל לעשות טרייד אין על הפיקנטו ספורט שלי בעבור ספורטאז 1.6(דגם בסיס), ההצעה היא מחיר מחירון על הפיקנטו ספורט(שנת 2015 , מחירון יצחק לוי ~ 55 אלף לפני ליקויים), מחיר הספורטאז 139,900 על הרכב(כולל איתורן, חיישני חניה, מולטימדיה עלוקה ומצלמת רוורס) + 1787 אגרת רישוי, בנוסף 1000 שקלים הנחה על המחיר הסופי(כך שאגרת הרישוי יוצאת רק 787). השאלה היא האם הדיל טוב או שמא אני צריך לסרב ולנסות לקבל הצעה טובה יותר? בתודה, רועי
הודעה אחרונה מאת guy.a, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב ומצאתי היצע די טוב לשני הרכבים הנ"ל בתקציב שאני מחפש (עד 50k). בפרט, שברולט קרוז 1.6 שנת 2013 ופורד פוקוס 1.6 שנת 2014, שתיהן עם קילומטרז' נמוך אך הקרוז זולה יותר בכ 10k . העדיפויות שלי ברכב: בטיחות. נוחות לנוסעים ותא מטען. אמינות ועלות טיפולים: אני צריך רכב שלא יתקלקל באמצע הדרך, ושלא יהיה כל הזמן במוסך. לגבי הקרוז שמעתי דברים לא טובים על שנתונים ישנים יותר. הייתי רוצה גם שהרכב יחזיק לפחות 5 שנים. אם יש למישהו רעיון אחר אשמח לשמוע. קצת פרטים: נסועה נמוכה, פחות מ 10,000km. רוב הנסיעה בתוך העיר (בפריפריה, אין פקקים ). יצא לי לנסוע על פוקוס אחרת במסגרת השכרה והיה אחלה.
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שואל עבור חבר שמתלבט: האם לדעתכם שברולט ספארק (או רכב אחר באותה קטיגוריה, לצורך העניין) יכול לשמש כרכב ראשי למישהו שנוסע 4 ימים בשבוע נסיעות בין עירוניות ארוכות (70 ק"מ לכל כיוון), בנסיעה שכוללת עליות, ירידות, ישורות מהירות וגם קצת פקקים? אם לא, האם רכב סופר מיני בסיסי (סטייל איביזה או 208 מהגרסאות הזולות) יוכל להתאים למשימה? תודה!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איזה מהרכבים הבאים מומלץ יותר? הבנתי שהפאביה והפולו לא הגיעו לארץ עדיין..האם שווה לראות ולחכות או לקנות את האיביזה שלדעתי רכב מצויין
הודעה אחרונה מאת DarkWolf, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 773 צפיות
לדוגמא : https://gocar.be/en/autovlan/second-hand-car-used/Volkswagen/Golf/12-TSI-105pk-met-navigatie-EUR-11499-All-in--nqbtnqkg?src=r המחיר הזה נראה לכם הגיוני ? אני בארץ באותו מחיר מביא DSG 1400. אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי איפה קונים VAG במחיר יד 2 באירופה ,עדיפות לגרמניה תודה מראש
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, ברצוני לרכוש בקרוב רכב ראשון בתקציב הנ"ל. השימוש העיקרי בו יהיה נסיעה עירונית בעיר (הלוך חזור לרכבת לדוגמא ומדי פעם נסיעות קצרות בערב) וכפעמיים בחודש יציאה מחוץ לעיר לטיולים. אין ילדים כרגע, כך שעניין העגלה וריווח יתר עבור כסאות בטיחות וכו' לא רלוונטי. לפי מספר חיפושים שביצעתי, שמתי לב שהמליצו על מאזדה2 \ פג'ו 208. דרישות נוספות (אני חושב שכולם מבקשים תמיד את אותו הדבר): רכב אמין, זול לטיפול ואחזקה, אבזור נוסף יכול להיות בונוס(מערכת מולטימדיה, שליטה מההגה וכו') הייתי שמח להמלצה לדגמים ספציפיים (נניח למאזדה 2 הבנתי שיש אקטיב ודינמיק, כאשר השני מומלץ יותר). תודה מראש
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לכולם! עבר הרבה זמן מאז האשכול האחרון שלי פה.. ( כשרציתי לקנות רכב עד 15,000 ש"ח ) הנה עברו כמה שנים ואני מחפש את הרכב הראשון שלי . אני פשוט לא יודע במה לבחור ! הסתכלתי הרבה ביד 2 ואני דיי אובד עצות , מהבחינה שאני לא מבין ברכבים הרבה.. ( מבחינת ק"מ, טיפולים, ביטוחים וכו' - אין צורך להסביר פה.. כדי להקל עליכם ) אז אני מחפש רכב שיהיה בתקציב שבין 50,000 עד ל60,000 -טעיתי בכותרת( מ50 אלף ומעלה נצטרך לשלם את ההפרש בתשלומים ) לא מיני, אם יש אפשרות שיהיה במראה ספורטיבי.. אבל רק לא מיני. אני הסתכלתי על סקודה אוקטביה שנת 2015, רכב שממש התלהבתי ממנו.. אבל התג מחיר שלו גבוהה בהרבה ממה שיש לי וחוץ מזה, הבנתי שהחלפים שלו יקרים וזה רכב גניב מאוד.. …
הודעה אחרונה מאת Dragonjepp, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי קבוצה יקרה. אני לפני רכישת רכב ורציתי להתייעץ אתכם מה עדיף יותר . התקציב שלי עד 35 אלף שקל ואני מתלבט בין אופל אסטרה 2012 מנוע 1.4 עם 147km טורבו לעומת זאת יש לי אופציה שניה על רנו מגאן אצבק יד 1 מנוע 1.5 טורבו דיזל עם 115km מה עדיף יותר? מה יותר אמין ? למי מהם יש שוק יותר טוב ? אמרו לי שלמגאן טורבו דיזל יש שוק טוב ושהוא עולם אחר לעומת רנו בנזין ! אשמח לחוות דעת
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
אהלן חברה, המשפחה שלי עברה מארה"ב לישראל והם זקוקים לרכב. מדובר בהורים עם 4 ילדים. הם עברו לארץ רק למספר שנים (הם עושים תוכנית של התנדבות של מינימום שנה ומקסימום 4 שנים) חשוב שזה יהיה רכב שיש לו שוק וביקוש ושהוא יהיה אמין רק אלו שני הדברים שחשובים להם. אני המלצתי להם או על מזדה 5 שנים 2010-2012 או פורד גלקסי 2010. אשמח לקבל חוות דעת והמלצות. שיהיה אחלה סופ"ש.
הודעה אחרונה מאת slavikik, -
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן אני מחפש רכב אמין, שאפשר להכניס עגלת תינוק לתא מטען. מה אומרים? איזה רכב אמין וטוב שאפשר למצוא עד 40K? תודה!
הודעה אחרונה מאת system_x, -
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אהלן חברי הפורום, אני מחזיק כרגע בסובארו אימפרזה 2006 מנוע 2000 ידנית הנעה כפולה, אני נהנה מהרכב מאוד. אבל תמיד עלתה בי המחשבה, לקנות אאודי TT. הסתכלתי על כמה מודעות ביד 2, מחירים סביבות ה40 אלף וקצת צפונה. הרבה מעל המחירון אבל אני מניח שעם קצת התמקחות אפשר להוציא אולי ב35K. אני מדבר על שנתונים 00-03. אני מחפש גיר ידני, לכן אני לא חושב שיכולות להיות בעיות שיפתיעו אותי לגבי גיר, רק לגבי המנוע אני לא יודע כלום. מבחינת דלק אני לא חושב שיהיה הבדל כי הנסיעות דיילי שלי הן 30 ק"מ ביום, 5-6 פעמים בשבוע, והסובארו שתיינית לא קטנה ואני מסתדר עם זה, באאודי המנוע הוא 1.8 טורבו, מניח שצריכת הדלק צריכה להיות זהה אם לא פחות. טיפולים אני גם ככה מטפל במורשה, והמחירים לא זולים בלש…
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אני שוקל ללכת לראות I20 Inspire שנת 2014 (עליה לכביש בינואר) אוטומטית 28K ק"מ מפרטי, העניין הוא שהיא טופלה רק פעמיים ולא 3 (לפי טיפול פעם בשנה) האם הטיפול החסר הוא סיבה לפסול את הרכב?, המוכרת טוענת שיש לה קבלות של שני הטיפולים בוצעו במוסך היבואן ואת השלישי "לא היה לה זמן לעשות" (האחרון שנעשה היה לפני שנה), הק"מ נמוך מאוד יחסית, האם זה "מפצה" על העדר הטיפול?. בלי קשר לטיפול החסר, הטיפול הבא שלה (הרביעי) היה בעצם צריך לקרות החודש, ולמיטב ידעתי הוא לא בוצע, כנראה בגלל המכירה של הרכב. האם עליי לדרוש שתבצע אותו לפני הקניה?. כמו כן, המוכרת פרסמה את הרכב ב10% מתחת למחירון לוי יצחק בגלל 'מכות פח של חניות בתל-אביב',האם עליי לחשוד שמדובר במשהו מעבר לסתם מכות פ…
הודעה אחרונה מאת justme1, -
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
שלום, ברצוני לרכוש רכב, ואני חדש בתחום. התקציב הוא בין 20,000-30,000. כיום יש לי מיטשוביסי לנסר שנת 2000 שאני מעוניין להחליף. אנו מאוד מרוצים מהרכב עד כה, אך יש לו כמה בעיות שמפריעות לנו כגון: חלונות שלפעמים לא נסגרים, חימום באוטו שלוקח לו יותר מדי זמן להתחיל לפעול וכו'. הרכב מיועד לזוג נשוי\סטודנטים, ומטרתו נסיעה לעבודה\ללימודים. לא מעוניינים ברכב קטן כגון קיה פיקנטו לדוגמא. כמו כן, אני חדש בתהליך ואשמח להסבר כללי\לינק למדריך לקראת רכישת רכב משומש. זיכרון דברים\מה צריך לברר\מה חשוב לבדוק וכו'. במקביל אני קורא את המדריך לקניית רכב משומש המצוין בפורום זה. תודה מראש לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 23.8 אלף צפיות
שלום, אשמח לקבל חוות דעת על שברולט קרוז 1.8 או 1.4 טורבו. איך היא מבחינת אמינות? האם ישנם אנשים שהרכב היה בבעלותם ויכולים לתת חווות דעת? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ReifA, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
אהלן, ראיתי באחד השרשורים כאן שמישהו העלה את הטופס המצורף של זכרון דברים עבור בדיקת רכב לפניי קניה. לגביי הסעיפים האלו: 3 המוכר מתחייב לשלם א ת עלות הבדיקה אם ימצאו בבדיקה נזקים משמעותיים (כמפורט בסעיף 2 לעיל ,) /ו נאו זק חמור למנוע ו/או נזק חמור לתיבת הילוכים /ו, או נזקים אשר סך עלות תיקונם עולה על ____ ₪, וכמו- ,כן תבוטל העסקה. .4 הקונה והמוכר מסכימים ביניהם כי אם ימצאו בבדיקה נזקים שתיקונם אינו עולה על _____ ₪ ישא הקונה בעלות המלאה של התיקון. כל סכום שעולה על ______ ₪ ואינו עולה על ______ ₪ ישולם על- ידי המוכר . הערכת עלות התיקונים, אם תידרש, תבוצע במוסך מורשה על-ידי נציג יצרן הרכב בארץ מספר שאלות: 1) אני תוהה לגביי הסעיפים הללו, מה נהוג לדרו…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
סקודיאק סטייל 1400 עולה 202 סקודיאק סטייל דיזל 2.0 עולה 222 אני נוסע בשנה כ 45-50,000 קמ. האם ישתלם להוסיף 20 k וללכת על הדיזל?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אהלן, אנחנו זוג צעיר עם כוונות להתרחבות שמחפשים רכב חדש. הפרמטרים שחשובים לנו הם: בטיחות תא מטען נוח לעגלה אבזור וכמובן חסכון לאחרונה אנחנו מתלבטים בין הדגמים הבאים: יונדאי איוניק יונדאי i30 החדשה קיה נירו טויטה אוריס TS האם יש לכם המלצה מבין הדגמים האלה? האם הבגאז׳ של הדגמים האלו יתאים לעגלה או שאולי בכלל כדאי לחכות ל-i30CW החדשה?
הודעה אחרונה מאת shlomub, -
-
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
חשוב לי נוחות והביצועים
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתלבט לגבי רכב משפחתי גדול ומרווח שיסע בערך 20-30 ק"מ בשנה. רצוי שיהיה משנת 2014 ומעלה וחסכוני. חשבתי על קיה סיד סטיישן, קיה פורטה, אוקטביה או רנו פלואנס דיזל. אודה להמלצות (גם אם יש רכב מומלץ שלא מניתי) תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת AloniM3, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
אני סטודנט ומחפש כמובן רכב עם מינימום הוצאות, חסכוני עד כמה שאפשר, אמין, סחיר, טיפולים לא שוחטים, לא כל כך משנה אם ידני או אוטומט ותקציב עד 30 אלף. תודה מראש על העזרה.
הודעה אחרונה מאת showndamty, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 843 צפיות
אשמח לחוות דעת מהמבינים פה על הDSG של הטיגואן החדשה גם על ה 1.4 (6 הילוכים) וגם על 2.0 (7 הילוכים) תודה
הודעה אחרונה מאת yarongti, -
-
- 0 תגובות
- 891 צפיות
אבא שלי מחפש טנדר לעבודה, אבל מעוניין שיהיה גם 4X4 לקצת שטח (לא צריך חיית שטח, שבילים פשוטים). כמו שרשום בכותרת, הוא מעוניין בגיר אוטמט, התקציב עד 60 אלף ש"ח. הנסיעות שלו קצרות והוא לא עושה יותר מידי ק"מ בשנה אם זה משנה למשהו. תודה!
הודעה אחרונה מאת Buktus, -
- 13 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם. עקב לידת ילדה נוספת אני משדרג את הרכב שלי ( יונדאי I25). אחרי בערך 5 שנים שיש לי את הרכב ( עברתי עבודה וקיבלתי את אותו רכב בדיק) קצת נמאס לי מיונדאי. ולא אכפת מהדלק כי זה רכב חברה אז מה שמשחק פה זה שווי מס. חשוב רכב מרווח, חשוב שיהיה מלא מקום, חשוב שירגיש איכותי ( לא כמו היונאים שהיו לי). המלצות בנוסף לרשימה התקבלנו בברכה.
הודעה אחרונה מאת gruyon, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במסגרת החיפושים אחרי רכב 7 מקומות נתקלתי בשברולט קפטיבה שנמכרת במחירים יחסים נמוכים בשנתונים 07-10 (35-55K), ואני מזהה כאן הזדמנות לשלב את הצורך ברכב 7 מקומות עם האהבה המשפחתית לשטח רך. מה הסיבה למחירים האלו? סתם כי היא לא באופנה? עד כמה עלות האחזקה שלה יקרה לעומת רכב 7 מקומות רגיל (מאזדה 5, C4 פיקאסו, לוגאן וכו')? למה כדאי לשים לב כשמחפשים אחת כזאת? עדיין מתלבט לפני שאני נסחף עם העדר לעבר ה5/C4/לוגאן ודומותיהן. תודה.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 792 צפיות
פיאט בראבו 2011. איך נראה לכם סה"כ? טיימינג הוחלף לפני שנה וחצי ומצבר חדש מלפני חודשיים. ממה שאני מבין במנוע ובגיר זה כסתחים רגילים ותכלס זה בלאי רגיל ולא משהו מעבר. ד.א, כמה עולה תיקון רפידות וצלחות?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
שנתונים של בערך 2014-2015. כמה דברים שלא הבנתי: איביזה style יש גירסת 1.0 ו1.2, וה1.0 מפיק יותר כ"ס 110 לעומת 105. איזה מהם נחשבת גירסה יותר חזקה? יותר חסכונית? והאם עדיין מדובר בגיר הבעייתי של סיאט או שזה שטויות במיץ? איך האמינות? מה החסרונות העיקריים של הרכבים? ואיך הפולו לעומתו? הבנתי שה1.2 שלהם מפיק רק 90 כ"ס. הפולו יקר יותר, במה בדיוק הוא יותר טוב? אשמח לדעת מה ההבדלים העיקריים בין הגירסאות והמלצות/דיסהמלצות.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 14.8 אלף צפיות
הי, אני מתכוון לרכוש מזדה 2 ורציתי להבין מה ההבדל בין האקטיב לדינמיק והאם הוא קריטי בשקלול הדברים - בהנחה שבאותו המחיר אני יכול לקבל רכב במודל גבוה יותר (2009 באקטיב מול 2008 בדינמיק). ראיתי אקטיב מודל 2009 עם ק"מ נמוך מאד, יד 2 שמור ומטופל. הבעלים אומר שיש לו שליטה מההגה ברדיו (מקריאה זריזה באינטרנט הבנתי שזו פונקציה שיש רק בדינמיק - אז רציתי להבין אם אכן זה כך ואז להבין שכנראה הוא לא יודע מה הדגם שיש לו) תודה
הודעה אחרונה מאת נהג מתחיל, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 565 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- chrono
- אלעדית
- TheArcane
- David32
- RedLabel
- asmily
- Lexicon
- sperial
- omerkot
- Supertigre
- daniel.asu
- lanosforce
- itaysamurai
- Itzik-b
- danbr
- SlowRide
- yoni2sh
- אבי ים
- davemustaine87
- גור אדם
- yahaga
- שחר 1
- פריג'י
- Pika007
- RBRB
- חד אופן
- farkash7
- yoav911gt2
- במבליק
- BRAVO_SX
- matan_mil
- DanielGangsta
- ArikB
- hans
- yossiaviel
- Igalz
- ברווז
- לירון .ה.
- SurfHigh
- Shaike.Zam
- david3692
- garicho
- gadik6
- Fazer
- amosbmw
- santiago
- 89cody
- TvrSpee12
- Maviv
- ephi.b
- Ash1
