Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה style 1.0 או פולו 1.2 (אוטומט)?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3073 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנתונים של בערך 2014-2015.

כמה דברים שלא הבנתי:

איביזה style יש גירסת 1.0 ו1.2, וה1.0 מפיק יותר כ"ס 110 לעומת 105.

איזה מהם נחשבת גירסה יותר חזקה? יותר חסכונית?

והאם עדיין מדובר בגיר הבעייתי של סיאט או שזה שטויות במיץ? איך האמינות?

מה החסרונות העיקריים של הרכבים?

 

ואיך הפולו לעומתו? הבנתי שה1.2 שלהם מפיק רק 90 כ"ס. הפולו יקר יותר, במה בדיוק הוא יותר טוב?

 

אשמח לדעת מה ההבדלים העיקריים בין הגירסאות והמלצות/דיסהמלצות.

פורסם

הגיר זהה ואותו מנוע 1.2 בשתיהן, הפולו לא קיבלה את הליטר TSI בארץ.

בגרסה המאובזרת ביותר של הפולו בשנים האלה , המנוע בגרסה הכי מאובזרת מוציא 110 כ"ס.

ההבדלים הם בעיקר עקב תוכנה ושיקולי שיווק של היצרן.

היתרונות של הפולו על האיביזה הם תא נוסעים יותר מרווח ואיכותי ומושבים מרופדים יותר.

פורסם

איביזה עם מנוע 1.0 הגיע לקראת סוף 2015, גירסת הבסיס נקראה סטייל וקיבלה תוספת איבזור וסלון איכותי יותר.

הפולו בעלת איכות חומרים עדיפה מרווח מאחור עדיף, אבל תהיה יקרה יותר שכן בסטייל נמכרה ב83 אלף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
איביזה עם מנוע 1.0 הגיע לקראת סוף 2015, גירסת הבסיס נקראה סטייל וקיבלה תוספת איבזור וסלון איכותי יותר.

הפולו בעלת איכות חומרים עדיפה מרווח מאחור עדיף, אבל תהיה יקרה יותר שכן בסטייל נמכרה ב83 אלף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אם אני מתמקד רגע בסיאט שנת 2015:

אני רואה ביד 2 שיש גירסת 1.0 ו1.2. כתוב של1.0 110 כ"ס ול1.2 105 כ"ס.

שניהם TSI. יכול להיות שהמנוע 1.0 חזק יותר? האם הוא מומלץ?

קצת מלחיץ לקחת 1.0, זה בדר"כ נכנס בקטגוריות מיני.

 

ושוב, איך הגיר שלהם? עושה בעיות או עובד חלק?

פורסם

זה המנוע החדש יותר ה 1.0.

תאמין לי כוח זה הגבר האחרון שיהיה חסר לך.

הרכב זריז מאוד.

מבחינצ אופי פעולה נעים מאוד, מהיר וחלק.

לכבי אמינות לא ניתן להגיד באופן מוחלט שאין יותר תקלות, אבל כפי הניראה יש כבר פחות.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
עם המנוע 1.2 טורבו או 1.0 טורבו זה רק גיר רובוטי כפול מצמדים בתור אוטומט, עוד מאזור 2010.

עד כמה זה משנה לעומת גיר אוטומט רגיל?

איך רמת האמינות של הגיר לדעתך?

פורסם

הוא מהיר יותר וחיסכוני יותר.

האמינות פחות טובה מאשר תיבה פלנטרית פשוטה.

אם כי לרוב הבעיה היא במצמדים אם אתה נוסע בתנאים של פקקים, תחשוב על זה כמו במצמד של רכב ידני.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עוד משהו - זה לא זול כמו להחליף מצמדים של רכב ידני.

ופה יש גם את נושא המכנטרוניקס.

אם אתה נוסע בתוואי פקקים לרוב - לדעתי שווה להמנע מהגיר הזה, אלא אם כן אתה בונה על ידני ואז לך על זה.

אני אומר את זה בתור בעל איביזה 1.0. שילוב גיר מנוע מהכיפים שיש... אבל אם הייתי נוסע בפקקים, כנראה שהייתי מפחד.

פורסם

המנוע הזה (1.0) הוא פנינה אמיתית. השילוב שלו לגיר מדהים. אמינות הגיר היא זאת שמטרידה

 

Sent from my Redmi 4A using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הבנתי, והגיר הבעייתי הזה רק באיביזה 1.0 או שבכל הTSI?

יש גירסה כלשהי של סיאט איביזה שהוא אוטומט בלי בעיית המצמדים שציינתם?

פורסם
כל דגמי הקונרצן(אולי למעט אאודי בחלק מהדגמים הבכירים) באים עם תיבה כפולת מצמדים כלשהיא.

הבנתי.

הייתה שמועה שמשנתון מסוים הם תיקנו/שיפרו את התיבת היוכלים המדוברת.

מישהו שנסע בדגמים 2015+ יכול להעיד אם זה נכון או לא?

פורסם
הבנתי.

הייתה שמועה שמשנתון מסוים הם תיקנו/שיפרו את התיבת היוכלים המדוברת.

מישהו שנסע בדגמים 2015+ יכול להעיד אם זה נכון או לא?

איביזה מינואר 2016, מנוע 1.0, גיר רובוטי.

70,000 ק"מ, לא מעט פקקי תנועה. עדיין אין בעיות גיר.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...