Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט איביזה style 1.0 או פולו 1.2 (אוטומט)?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איביזה מינואר 2016, מנוע 1.0, גיר רובוטי.

70,000 ק"מ, לא מעט פקקי תנועה. עדיין אין בעיות גיר.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

אפשר לדעת כמה שנות אחריות יש לך על הגיר?

פורסם
שנתיים. בדיוק נגמר :-(

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

באמת? ראיתי כתבה שהם העלו ל5 שנות אחריות.

אולי זה מ2017 או משהו. באסה.

פורסם (נערך)

מחזק את הדעות החיוביות על המנוע 1.0, יוצא לי לנסוע די הרבה באוקטביה 2017 של אחי, עם מנוע כזה, וכל פעם אני נדהם מחדש כמה כוח יש למנוע הצנום הזה..

 

לגבי הגיר, מוקדם מדי לומר מכיוון שהרכב עבר רק כ15K ק"מ.

 

נכון להיום אחד משילובי המנוע - גיר המוצלחים ביותר שנסעתי עליהם, מה יוליד מחר? אין לדעת .

 

מה שבטוח, השילוב לא נופל מזה שבקליאו 2017 שברשותי (שגם אחלה דרך אגב).

 

 

אגב, יש אצלנו בחברה 3 אוקטביות, אחת עם כמעט 100K ק"מ שנת 2015 מנוע 1.4, אין לה שום בעיות מיוחדות בגיר. גם לאחרות אין (עם ק"מ נמוך יותר)

עריכה אחרונה על ידי ramik33
:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם

אני דווקא מעדיף את השילוב של tsi+dsg מאשר שיש ברנו, שם עדיין מורגשים בעיר השהיות שמאפיינות גיר רובוטי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יצא לי לעשות על האיביזה עם הTSIּּ וDSG כ-25 אלף קילומטר וגם 20 אלף על הקליאו.

 

הEDC של הקליאו דווקא במהירות עירונית בסדר גמור, מגיב לדעתי מהר יותר מהDSG, במהירויות בין עירוניות כשאתה רוצה לתת קיקדאון כדי להתחמק ממכשול או לעקוף יש קצת יותר השהייה מהDSG וכדי להימנע ממנה התרגלתי "לזרוק" את ידית ההילוכים למצב ידני כדי "לשחרר את ההשהייה".

 

אבל בEDC של רנו יש רק דבר אחד שמרגיז בטירוף, בבלימה במהירויות עירונית הגיר "מושך" את הרכב קדימה וגורם להתנגדות עם הבלמים - השבוע הכנסתי את הקליאו להחלפת רפידות+צלחות בילום, והרכב עוד לא עם 24,000 קילומטר הנציג של חברת הליסינג אמר לי שספציפית בקליאו יש צורך תכוף הרבה יותר בהחלפת רפידות ביחס לשאר הרכבים שהוא מטפל בהם - אני משער שזה בגלל ההתנהגות הזאת בעיר.

 

בכל מקרה ולעניין שלנו, הקליאו קצת מיושנת כבר ובדרך להיות מוחלפת - לא הייתי רוכש אחת שלא דרך מבצעי ה0 קילומטר או מבצעים משמעותים של "העיניים שלך יפות" באולם התצוגה.

האיביזה היא דגם חדש שרק הוצג ואם הוא נוח לך(לי לדוגמא הוא לא, וחבל כי אני מאוד אוהב אותה בכל אספקט אחר) - לך על זה, האמינות של הגירים סך הכל השתפרה אבל אי אפשר לדעת אם לא "תיפול" על תקלה - במהלך ה3 שנים יש לך אחריות לעסק אז פחות הייתי דואג.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...